Je moet ze ook bevroren in de blender gooien met een scheut kwark of yoghurt! Dan krijg je een soort van half-bevroren smoothie of heel zacht roomijs. Echt heerlijk! In een cheesecake doen ze het ook erg goed.quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:30 schreef Laureline het volgende:
Over crème fraise gesproken: wat een sof, die diepvriesaardbeien van de AH! Na een uurtje of wat ontdooien heb je slappe, waterige bobbels die naar siroop smaken. Ik ga wel weer op expeditie naar de markt, daar hebben ze echt fruit voor die prijs.
Ik heb laatst een spijkerbroek bij de Mango gekocht. Die zit prima, maar ik moest wel 17 cm (!) van de pijpen afhalen... (ik zei pijpenquote:Op zondag 8 november 2009 10:56 schreef AKnynke het volgende:
ik heb ooit een perfect zittende H&M spijkerbroek gehad.
Verder vind ik de spijkerbroeken van de we ook fijn, en die hebben ze tenminste in lengtematen!
Tsja, inkorten hoeft voor mij niet, en een stuk erbij aanzetten gaat meestal zo lastig. Ik heb lengtemaat 36 nodig, en die vind ik bijna nergens! Maar, ik heb nu 3 spijkerbroeken, en dat is heel erg veel!quote:Op zondag 8 november 2009 10:59 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik heb laatst een spijkerbroek bij de Mango gekocht. Die zit prima, maar ik moest wel 17 cm (!) van de pijpen afhalen... (ik zei pijpen)
Als ik geld heb, ga ik ook graag naar Men at work voor een indian rose. Die kunnen broeken ook heel mooi inkorten, zie je helemaal niks van!
ik ook! ik ook!quote:Op zondag 8 november 2009 11:46 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Oh, ik ben ook wel nieuwsgierig naar die pm.
Dat dus. Ik zou ze niet nutteloos noemen, want spieren zijn vetverbranders en ook al maken ze je buik optisch dikker, toch zit er meer definitie in als je buikspieren hebt.quote:Op zondag 8 november 2009 13:17 schreef _Calimero_ het volgende:
Het enige dat ik nu kan bedenken is dat buikspieroefeningen 'nutteloos' zijn, omdat je een sixpack niet kunt zien als er nog een dikke laag vet overheen zit, maar de spieren worden volgens mij wel gewoon getraind van de oefeningen
Definieer leuk. Leeftijd, opleidingsniveau, etc. Nerd hebben?quote:Op zondag 8 november 2009 13:08 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik wil ook wel weer daten...heeft er niemand een leuke vrijgezelle vriend ofzo?
Syrena, PM?
Er zijn onderzoeken waaruit blijkt dat er wel een (minimaal) lokaal effect is wat betreft vetverbranding. Bij jezelf kun je het misschien ook zien, bv. je bent rechtshandig en je rechterborst is wat kleiner dan links. Alleen heeft het veel meer effect wanneer je alle spiergroepen gebruikt.quote:Op zondag 8 november 2009 13:32 schreef sigme het volgende:
Buikspieroefeningen zijn 'nutteloos' om buikvet weg te trainen. Dat vet stoort zich niet aan wélke spiergroep je traint. Natuurlijk zijn buikspieroefeningen bij uitstek nuttige oefeningen om buikspieren te versterken.
Maar lokaal afvallen door lokaal te trainen, dat werkt niet.
Ik ben ook weer met lief wezen wandelen. Voorlopig gaan we op zondag wandelen (in plaats van hardlopen). We hebben 13,7km gelopen, met een gangetje van 4,7km per uur.quote:
Ja precies. Dank je!quote:Op zondag 8 november 2009 13:32 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat dus. Ik zou ze niet nutteloos noemen, want spieren zijn vetverbranders en ook al maken ze je buik optisch dikker, toch zit er meer definitie in als je buikspieren hebt.
hahaha, dat zou ik ook nogal apart vinden, hoewel ergens ook wel weer liefquote:Op zondag 8 november 2009 13:49 schreef Syrena het volgende:
Ik zit op demini-laptop, dus het PM-men gaat een bietje rottig, maar probeer wel iedereen eentje te sturen vandaag
Wat het daten betreftKweeniehoorrr, maar iemand die via smsjes net doet alsof we samen zijn opgestaan vanmorgen? Dat je dus van die smsjes krijgt van: Heb je lekker geslapen en wat wil je op je broodje?
Als je elkaar nog nooit hebt gezien vind ik dat raar. Ik heb wel "kaas" teruggesmsmt, kreeg toen terug dat ik gerust in bed kon blijven liggen en dat 't ontbijt eraan kwam en toen dacht ik: Dude, ik ben al anderhalf uur wakker hoor. Ik ga strijken![]()
Overigens had ik knackerbrot met zalmsalade. Pluspunt was dan wel weer dat hij geen koffie lust, net als ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Met je nieuwe vlam?quote:Op zondag 8 november 2009 14:03 schreef conleche het volgende:
Heb gisteren de hele dag in bed doorgebracht!![]()
![]()
Tussen 18 en de 35, opleidingsniveau maakt niet uit, de grootste idioot kan op de universteit zitten. Als ik maar een normaal gesprek met hem kan voeren! Het liefst niet blond en vooral grappig. Nerd mag!quote:Op zondag 8 november 2009 13:33 schreef loveli het volgende:
[..]
Definieer leuk. Leeftijd, opleidingsniveau, etc. Nerd hebben?
homework, ik moet vrijdag een presentatie geven over motivatie!quote:Op zondag 8 november 2009 14:58 schreef kaasplankje het volgende:
Goed hoor, beetje herstellende van een fikse keelontsteking. Dus ik doe niet zoveel vandaag. En jij?
Hij weet t alquote:Op zondag 8 november 2009 15:05 schreef _Calimero_ het volgende:
weet jij eigenlijk al wie ik ben?
Goed genoeg hoor. Net een week begonnen met werken.quote:Op zondag 8 november 2009 15:15 schreef motorbloempje het volgende:
Lein! Ik moest vannacht ( ja) nog aan jou denken! Hoe is het met je??
oke, want anders staat het zo raar als ik ineens ga vragen hoe het gaat, hahahaquote:
bevalt het werkende leven?quote:Op zondag 8 november 2009 15:19 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Goed genoeg hoor. Net een week begonnen met werken.
Fijn!quote:Op zondag 8 november 2009 15:19 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Goed genoeg hoor. Net een week begonnen met werken.
Mijquote:Op zondag 8 november 2009 16:57 schreef shinydiscoball het volgende:
Heeft loveli al eerder iemand gekoppeld?![]()
Ik ken nog wel iemand van een jaar of 35 die best gekoppeld wil worden, maar denk niet dat 'ie aan alle eisen voldoetquote:Op zondag 8 november 2009 15:01 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Tussen 18 en de 35, opleidingsniveau maakt niet uit, de grootste idioot kan op de universteit zitten. Als ik maar een normaal gesprek met hem kan voeren! Het liefst niet blond en vooral grappig. Nerd mag!
zo'n ding???quote:Op zondag 8 november 2009 17:04 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik ken nog wel iemand van een jaar of 35 die best gekoppeld wil worden, maar denk niet dat 'ie aan alle eisen voldoet![]()
Soms ben ik een beetje gemeen..
O, ik ken ook nog wel iemand van een jaar of 27. Die is best leuk en niet blond.
Hij draagt alleen soms een mankini.
quote:Op zondag 8 november 2009 17:12 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat kan me toch niet schelen, al zat fucking Mr.Universe erin. Ik zou 'm niet motte.......![]()
Dat had Kaas zomaar bedacht!! Die nam aan dat als je de hele dag in bed ligt, dat je dat dan niet in je uppie doet.quote:
En had je nu buikgriep???quote:Op zondag 8 november 2009 17:52 schreef Viking84 het volgende:
Nou we rijden weer. 2 uur in de file staan is leuk geweest dus nu maar omrijden want je weet ook niet hoe lang zoiets duurt.
Je hebt nog steeds geen antwoord gegeven op m'n vraag andersquote:Op zondag 8 november 2009 17:55 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat had Kaas zomaar bedacht!! Die nam aan dat als je de hele dag in bed ligt, dat je dat dan niet in je uppie doet.Hij had niet meegekregen dat jk pas om half 7 of zo thuis was. Denk ik.
hmmmmz.......ik ga weer strijken. Is de jongen die Loveli aan jou wilde koppelen niets voor SDB???quote:Op zondag 8 november 2009 17:56 schreef Merel het volgende:
[..]
Je hebt nog steeds geen antwoord gegeven op m'n vraag anders
Zo ja, dan moet Merel maar even koppelenquote:Op zondag 8 november 2009 17:57 schreef conleche het volgende:
[..]
hmmmmz.......ik ga weer strijken. Is de jongen die Loveli aan jou wilde koppelen niets voor SDB???
Ja, is uit een heel mooi gedicht:quote:
Haha wat leuk, dat heb ik denk ik net niet meer meegekregen dan.quote:Op zondag 8 november 2009 16:58 schreef Merel het volgende:
[..]
MijEn het bleek niet de liefde van m'n leven, maar we hebben het wel even leuk gehad en we hebben nog steeds contact, dus zeker geen ongeslaagde poging!
weet niet of ik buikgriep heb maar het is niet helemaal goed daar beneden. Maar we zijn bijna thuis! Dan vier uur gedaan over een reis van nog geen twee uurquote:
eisen/voorkeuren?quote:Op zondag 8 november 2009 18:47 schreef Viking84 het volgende:
Is er ook iemand die een leuke vrouw aan mij kan koppelen?![]()
Sorry, ik heb geen vriendinnen.quote:Op zondag 8 november 2009 18:47 schreef Viking84 het volgende:
Is er ook iemand die een leuke vrouw aan mij kan koppelen?![]()
Ik hou ook niet van blond. Of rood.quote:Op zondag 8 november 2009 17:36 schreef shinydiscoball het volgende:
Euhm, en precies in welke situatie draagt ie soms een mankini? verder klinkt het best oke namelijk![]()
Wat is er mis met blond? Nou ik vind blonde mannen (dus het overgrote deel van de Nederlandse mannen) vaak sexueel gewoon niet aantrekkelijk. Natuurlijk zitten daar uitzonderingen bij maar ik zeg altijd maar liever niet.
Zelf houden. Al is het alleen om naar te kijken wanneer 'ie met ontbloot bovenlijf je was strijkt.quote:Op zondag 8 november 2009 19:10 schreef conleche het volgende:
Ik heb ook een zwak voor donker, niet al te kort haar.Het is geen wed van Meden en Perzen, maar ze moeten iig geen 'blond' gezicht hebben......dus wel donkere wenkbrauwen en zo.
En ik heb geen enkele lesbische vriendin, dus ik kan Vik niet koppelen. Heb wel een donkerblond mannelijk model van 28 ontmoet op het feest waar ik was, misschien dat ik die kan doorspelen aan iemand hier??![]()
Damn.....wat is strijken toch vervelend!
Patricia Paay zal wel willenquote:Op zondag 8 november 2009 19:10 schreef conleche het volgende:
Ik heb ook een zwak voor donker, niet al te kort haar.Het is geen wed van Meden en Perzen, maar ze moeten iig geen 'blond' gezicht hebben......dus wel donkere wenkbrauwen en zo.
En ik heb geen enkele lesbische vriendin, dus ik kan Vik niet koppelen. Heb wel een donkerblond mannelijk model van 28 ontmoet op het feest waar ik was, misschien dat ik die kan doorspelen aan iemand hier??![]()
Damn.....wat is strijken toch vervelend!
quote:Op zondag 8 november 2009 19:12 schreef loveli het volgende:
[..]
Zelf houden. Al is het alleen om naar te kijken wanneer 'ie met ontbloot bovenlijf je was strijkt.
Ik heb dus serieus iemand in mijn Hyves gehad die zo'n foto van haar vriend bij haar foto's had staanquote:Op zondag 8 november 2009 19:12 schreef loveli het volgende:
[..]
Zelf houden. Al is het alleen om naar te kijken wanneer 'ie met ontbloot bovenlijf je was strijkt.
Ik heb een kale ouwe manquote:Op zondag 8 november 2009 19:04 schreef AKnynke het volgende:
ik heb een zwak voor mannen met rood haar.
Maar goed, nu heb ik m'n kleine kale duitser, en die is ook wel heel lief! Over minder dan 2 weken zie ik hem weer!
Beauty is in the eye of the beholder.quote:Op zondag 8 november 2009 19:49 schreef neen het volgende:
Vind je lelijke vrouwen mooi Vikingdan ken ik er wel een paar
Daar is helemaal niks mis mee! Mijn vriend heeft prachtig goudblond haar en ik vind dat geweldig!quote:
Maar je nieuwe nichtje is de eindbaasquote:Op zondag 8 november 2009 20:07 schreef neen het volgende:
O, morgen zegmaar dit in de planning
O: koffie met brood
T: koffie met appel
L: brood en appel
D: boerenkool
T: koffie koffie en bruisend water
Dat is goed he
En ik heb gisteren m'n nieuwste nichtje gezienbaas
Nou ja, zo'n 7 broodjes (meer heb ik volgens mij nietquote:Op zondag 8 november 2009 20:10 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Maar je nieuwe nichtje is de eindbaas![]()
ik vind het vrij weinig voor een kerel, maar als jij erop kan leven
ohh, 7 boterhammen, dan valt het mee (ghe ook stom om te denken dat iedereen net als ik altijd 2 boterhammen eet en nooit meer)quote:Op zondag 8 november 2009 20:15 schreef neen het volgende:
[..]
Nou ja, zo'n 7 broodjes (meer heb ik volgens mij niet) en een goed bord avondeten
of zal ik er nog wat snacks tussen gooien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 november 2009 13:17 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik had nog een vraag, voor Tink, of voor iemand anders die het ook weet..
hoezo zijn buikspier oefeningen nutteloos? Elke spier die je traint die wordt toch gewoon groter en sterker, mits je training voldoende is? Wat ik alleen raar vind aan buikspier oefeningen, is dat we die altijd heel veel en vaak doen, terwijl andere spieren doen we maar 3x 10 of 3x 20 maximaal, waarom niet ook zo bij onze buikspieren?
Het enige dat ik nu kan bedenken is dat buikspieroefeningen 'nutteloos' zijn, omdat je een sixpack niet kunt zien als er nog een dikke laag vet overheen zit, maar de spieren worden volgens mij wel gewoon getraind van de oefeningen
quote:Op zondag 8 november 2009 20:40 schreef shinydiscoball het volgende:
Ook weer thuis!
Appeltaart was goed gelukt, zit wel vol! Zometeen maar weer eens een lijstje posten
I knowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.t is ook meer interne onvrede...ik neem hem niks kwalijk... ik heb gewoon issues met belangrijk zijn voor mensen
Kwak
ha, okee, we're on the same page, thenquote:Op zondag 8 november 2009 20:45 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook juist het tegendeel. Ben een groot fan van buikspieroefeningen en probeer die hier ook al ruim een jaar aan de man/vrouw te brengen! Ze werken namelijk echt. En toch zijn er nog mensen die van mening zijn dat buikspieroefeningen nutteloos zijn zolang er nog een vetlaagje overheen zit.
Wees eerst maar eens belangrijk voor jezelf, volgens mij heb je het daar druk genoeg meequote:Op zondag 8 november 2009 20:46 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
I knowt is ook meer interne onvrede...ik neem hem niks kwalijk... ik heb gewoon issues met belangrijk zijn voor mensen
eens!quote:Op zondag 8 november 2009 20:54 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Wees eerst maar eens belangrijk voor jezelf, volgens mij heb je het daar druk genoeg mee![]()
(als in; dat progamma wat je gaat volgen etc, je bent hard aan het werk aan/voor jezelf!![]()
)
hoi Elisa!quote:Op maandag 9 november 2009 09:16 schreef ElisaB het volgende:
Ik kom ff binnenvallen. Hi allemaal
Wat is er gebeurd met de link naar het dieet van SHE?
Ah, de primaire levensbehoeftes heb je dus al binnenquote:Op maandag 9 november 2009 10:53 schreef P.F het volgende:
Ik had een topic geopend in V&A, waarin ik spulletjes voor mijn studentenhuis zocht...
Heb ik zomaar een gloednieuwe frituurpan & gourmetstel gekregen van Skaai! Ze kwam het nog langsbrengen ookEigenlijk te gek voor woorden!!
Wat coolquote:Op maandag 9 november 2009 10:53 schreef P.F het volgende:
Ik had een topic geopend in V&A, waarin ik spulletjes voor mijn studentenhuis zocht...
Heb ik zomaar een gloednieuwe frituurpan & gourmetstel gekregen van Skaai! Ze kwam het nog langsbrengen ookEigenlijk te gek voor woorden!!
quote:Throughout her stay in Uppsala, Nynke has demonstrated with emphasis that she is a highly talented, hard-working and focused academic scholar in the making, consistently belonging to the top 5 in her class, no matter the subject. Not only is she quick in understanding the claims of various theories in our field, she has also demonstrated impressive capabilities in linking theory to reality with the help of a method. In seminars and discussions she is always participating intensively, using her sharp and inquisitive mind to better understand, to argue or to help her classmates. In the course where I had the best opportunity to assess her talents—the first course of the programme, dealing with Causes of War and for which I am the course convenor—she wrote a course paper that looked into the explanatory power of information failure/signalling theory and theories about the preparedness of democracies to turn to violence as explanations to the Kashmiri Kargil Crisis between Pakistan and India. Demonstrating full theory comprehension, she wrote an analytically creative and convincing paper that rendered her the highest possible mark.
Haha. Ja ik zei nog: de frituurpan is weg, maar dat is misschien maar beter zoquote:Op maandag 9 november 2009 10:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ah, de primaire levensbehoeftes heb je dus al binnen.
Ik was al geinteresseerd in McMankini!quote:Op maandag 9 november 2009 10:59 schreef Merel het volgende:
Ik wil ook wel weer eens gekoppeld worden! Dan mag SDB McLoveli hebben
Neem je er gewoon tweequote:Op maandag 9 november 2009 12:14 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ik was al geinteresseerd in McMankini!
Wanneer vraagt er nou iemand naar een minder leuke hoog opgeleide wanhopigerd? Die heb ik op voorraad.quote:Op maandag 9 november 2009 12:23 schreef Merel het volgende:
En als iemand nog leuke mannen voor mij in de aanbieding heeft houd ik me aanbevolen!
Dat ben ik zelf alquote:Op maandag 9 november 2009 12:31 schreef loveli het volgende:
[..]
Wanneer vraagt er nou iemand naar een minder leuke hoog opgeleide wanhopigerd? Die heb ik op voorraad.
Toelichting brood met avocado: 2 zuurdesemboterhammen, dikke laag gezouten normandische roomboter, 1 hele avodado. Activiteitenniveau van vandaag is 0.5. En dan ergens m'n laatste 2 kiwi's opmaken. Geen idee hoeveel het in kcals is eigenlijk.quote:Op maandag 9 november 2009 13:26 schreef Merel het volgende:
Maar loveli, dat is allemaal toch ook best weinig? Zeker die lunch! Daar kan nog best een Snickers bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |