hoi Elisa!quote:Op maandag 9 november 2009 09:16 schreef ElisaB het volgende:
Ik kom ff binnenvallen. Hi allemaal
Wat is er gebeurd met de link naar het dieet van SHE?
Ah, de primaire levensbehoeftes heb je dus al binnenquote:Op maandag 9 november 2009 10:53 schreef P.F het volgende:
Ik had een topic geopend in V&A, waarin ik spulletjes voor mijn studentenhuis zocht...
Heb ik zomaar een gloednieuwe frituurpan & gourmetstel gekregen van Skaai! Ze kwam het nog langsbrengen ookEigenlijk te gek voor woorden!!
Wat coolquote:Op maandag 9 november 2009 10:53 schreef P.F het volgende:
Ik had een topic geopend in V&A, waarin ik spulletjes voor mijn studentenhuis zocht...
Heb ik zomaar een gloednieuwe frituurpan & gourmetstel gekregen van Skaai! Ze kwam het nog langsbrengen ookEigenlijk te gek voor woorden!!
quote:Throughout her stay in Uppsala, Nynke has demonstrated with emphasis that she is a highly talented, hard-working and focused academic scholar in the making, consistently belonging to the top 5 in her class, no matter the subject. Not only is she quick in understanding the claims of various theories in our field, she has also demonstrated impressive capabilities in linking theory to reality with the help of a method. In seminars and discussions she is always participating intensively, using her sharp and inquisitive mind to better understand, to argue or to help her classmates. In the course where I had the best opportunity to assess her talents—the first course of the programme, dealing with Causes of War and for which I am the course convenor—she wrote a course paper that looked into the explanatory power of information failure/signalling theory and theories about the preparedness of democracies to turn to violence as explanations to the Kashmiri Kargil Crisis between Pakistan and India. Demonstrating full theory comprehension, she wrote an analytically creative and convincing paper that rendered her the highest possible mark.
Haha. Ja ik zei nog: de frituurpan is weg, maar dat is misschien maar beter zoquote:Op maandag 9 november 2009 10:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ah, de primaire levensbehoeftes heb je dus al binnen.
Ik was al geinteresseerd in McMankini!quote:Op maandag 9 november 2009 10:59 schreef Merel het volgende:
Ik wil ook wel weer eens gekoppeld worden! Dan mag SDB McLoveli hebben
Neem je er gewoon tweequote:Op maandag 9 november 2009 12:14 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ik was al geinteresseerd in McMankini!
Wanneer vraagt er nou iemand naar een minder leuke hoog opgeleide wanhopigerd? Die heb ik op voorraad.quote:Op maandag 9 november 2009 12:23 schreef Merel het volgende:
En als iemand nog leuke mannen voor mij in de aanbieding heeft houd ik me aanbevolen!
Dat ben ik zelf alquote:Op maandag 9 november 2009 12:31 schreef loveli het volgende:
[..]
Wanneer vraagt er nou iemand naar een minder leuke hoog opgeleide wanhopigerd? Die heb ik op voorraad.
Toelichting brood met avocado: 2 zuurdesemboterhammen, dikke laag gezouten normandische roomboter, 1 hele avodado. Activiteitenniveau van vandaag is 0.5. En dan ergens m'n laatste 2 kiwi's opmaken. Geen idee hoeveel het in kcals is eigenlijk.quote:Op maandag 9 november 2009 13:26 schreef Merel het volgende:
Maar loveli, dat is allemaal toch ook best weinig? Zeker die lunch! Daar kan nog best een Snickers bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |