Ik heb laatst een spijkerbroek bij de Mango gekocht. Die zit prima, maar ik moest wel 17 cm (!) van de pijpen afhalen... (ik zei pijpenquote:Op zondag 8 november 2009 10:56 schreef AKnynke het volgende:
ik heb ooit een perfect zittende H&M spijkerbroek gehad.
Verder vind ik de spijkerbroeken van de we ook fijn, en die hebben ze tenminste in lengtematen!
Tsja, inkorten hoeft voor mij niet, en een stuk erbij aanzetten gaat meestal zo lastig. Ik heb lengtemaat 36 nodig, en die vind ik bijna nergens! Maar, ik heb nu 3 spijkerbroeken, en dat is heel erg veel!quote:Op zondag 8 november 2009 10:59 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik heb laatst een spijkerbroek bij de Mango gekocht. Die zit prima, maar ik moest wel 17 cm (!) van de pijpen afhalen... (ik zei pijpen)
Als ik geld heb, ga ik ook graag naar Men at work voor een indian rose. Die kunnen broeken ook heel mooi inkorten, zie je helemaal niks van!
ik ook! ik ook!quote:Op zondag 8 november 2009 11:46 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Oh, ik ben ook wel nieuwsgierig naar die pm.
Dat dus. Ik zou ze niet nutteloos noemen, want spieren zijn vetverbranders en ook al maken ze je buik optisch dikker, toch zit er meer definitie in als je buikspieren hebt.quote:Op zondag 8 november 2009 13:17 schreef _Calimero_ het volgende:
Het enige dat ik nu kan bedenken is dat buikspieroefeningen 'nutteloos' zijn, omdat je een sixpack niet kunt zien als er nog een dikke laag vet overheen zit, maar de spieren worden volgens mij wel gewoon getraind van de oefeningen
Definieer leuk. Leeftijd, opleidingsniveau, etc. Nerd hebben?quote:Op zondag 8 november 2009 13:08 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik wil ook wel weer daten...heeft er niemand een leuke vrijgezelle vriend ofzo?
Syrena, PM?
Er zijn onderzoeken waaruit blijkt dat er wel een (minimaal) lokaal effect is wat betreft vetverbranding. Bij jezelf kun je het misschien ook zien, bv. je bent rechtshandig en je rechterborst is wat kleiner dan links. Alleen heeft het veel meer effect wanneer je alle spiergroepen gebruikt.quote:Op zondag 8 november 2009 13:32 schreef sigme het volgende:
Buikspieroefeningen zijn 'nutteloos' om buikvet weg te trainen. Dat vet stoort zich niet aan wélke spiergroep je traint. Natuurlijk zijn buikspieroefeningen bij uitstek nuttige oefeningen om buikspieren te versterken.
Maar lokaal afvallen door lokaal te trainen, dat werkt niet.
Ik ben ook weer met lief wezen wandelen. Voorlopig gaan we op zondag wandelen (in plaats van hardlopen). We hebben 13,7km gelopen, met een gangetje van 4,7km per uur.quote:
Ja precies. Dank je!quote:Op zondag 8 november 2009 13:32 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat dus. Ik zou ze niet nutteloos noemen, want spieren zijn vetverbranders en ook al maken ze je buik optisch dikker, toch zit er meer definitie in als je buikspieren hebt.
hahaha, dat zou ik ook nogal apart vinden, hoewel ergens ook wel weer liefquote:Op zondag 8 november 2009 13:49 schreef Syrena het volgende:
Ik zit op demini-laptop, dus het PM-men gaat een bietje rottig, maar probeer wel iedereen eentje te sturen vandaag
Wat het daten betreftKweeniehoorrr, maar iemand die via smsjes net doet alsof we samen zijn opgestaan vanmorgen? Dat je dus van die smsjes krijgt van: Heb je lekker geslapen en wat wil je op je broodje?
Als je elkaar nog nooit hebt gezien vind ik dat raar. Ik heb wel "kaas" teruggesmsmt, kreeg toen terug dat ik gerust in bed kon blijven liggen en dat 't ontbijt eraan kwam en toen dacht ik: Dude, ik ben al anderhalf uur wakker hoor. Ik ga strijken![]()
Overigens had ik knackerbrot met zalmsalade. Pluspunt was dan wel weer dat hij geen koffie lust, net als ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Met je nieuwe vlam?quote:Op zondag 8 november 2009 14:03 schreef conleche het volgende:
Heb gisteren de hele dag in bed doorgebracht!![]()
![]()
Tussen 18 en de 35, opleidingsniveau maakt niet uit, de grootste idioot kan op de universteit zitten. Als ik maar een normaal gesprek met hem kan voeren! Het liefst niet blond en vooral grappig. Nerd mag!quote:Op zondag 8 november 2009 13:33 schreef loveli het volgende:
[..]
Definieer leuk. Leeftijd, opleidingsniveau, etc. Nerd hebben?
homework, ik moet vrijdag een presentatie geven over motivatie!quote:Op zondag 8 november 2009 14:58 schreef kaasplankje het volgende:
Goed hoor, beetje herstellende van een fikse keelontsteking. Dus ik doe niet zoveel vandaag. En jij?
Hij weet t alquote:Op zondag 8 november 2009 15:05 schreef _Calimero_ het volgende:
weet jij eigenlijk al wie ik ben?
Goed genoeg hoor. Net een week begonnen met werken.quote:Op zondag 8 november 2009 15:15 schreef motorbloempje het volgende:
Lein! Ik moest vannacht ( ja) nog aan jou denken! Hoe is het met je??
oke, want anders staat het zo raar als ik ineens ga vragen hoe het gaat, hahahaquote:
bevalt het werkende leven?quote:Op zondag 8 november 2009 15:19 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Goed genoeg hoor. Net een week begonnen met werken.
Fijn!quote:Op zondag 8 november 2009 15:19 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Goed genoeg hoor. Net een week begonnen met werken.
Mijquote:Op zondag 8 november 2009 16:57 schreef shinydiscoball het volgende:
Heeft loveli al eerder iemand gekoppeld?![]()
Ik ken nog wel iemand van een jaar of 35 die best gekoppeld wil worden, maar denk niet dat 'ie aan alle eisen voldoetquote:Op zondag 8 november 2009 15:01 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Tussen 18 en de 35, opleidingsniveau maakt niet uit, de grootste idioot kan op de universteit zitten. Als ik maar een normaal gesprek met hem kan voeren! Het liefst niet blond en vooral grappig. Nerd mag!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |