eisen/voorkeuren?quote:Op zondag 8 november 2009 18:47 schreef Viking84 het volgende:
Is er ook iemand die een leuke vrouw aan mij kan koppelen?![]()
Sorry, ik heb geen vriendinnen.quote:Op zondag 8 november 2009 18:47 schreef Viking84 het volgende:
Is er ook iemand die een leuke vrouw aan mij kan koppelen?![]()
Ik hou ook niet van blond. Of rood.quote:Op zondag 8 november 2009 17:36 schreef shinydiscoball het volgende:
Euhm, en precies in welke situatie draagt ie soms een mankini? verder klinkt het best oke namelijk![]()
Wat is er mis met blond? Nou ik vind blonde mannen (dus het overgrote deel van de Nederlandse mannen) vaak sexueel gewoon niet aantrekkelijk. Natuurlijk zitten daar uitzonderingen bij maar ik zeg altijd maar liever niet.
Zelf houden. Al is het alleen om naar te kijken wanneer 'ie met ontbloot bovenlijf je was strijkt.quote:Op zondag 8 november 2009 19:10 schreef conleche het volgende:
Ik heb ook een zwak voor donker, niet al te kort haar.Het is geen wed van Meden en Perzen, maar ze moeten iig geen 'blond' gezicht hebben......dus wel donkere wenkbrauwen en zo.
En ik heb geen enkele lesbische vriendin, dus ik kan Vik niet koppelen. Heb wel een donkerblond mannelijk model van 28 ontmoet op het feest waar ik was, misschien dat ik die kan doorspelen aan iemand hier??![]()
Damn.....wat is strijken toch vervelend!
Patricia Paay zal wel willenquote:Op zondag 8 november 2009 19:10 schreef conleche het volgende:
Ik heb ook een zwak voor donker, niet al te kort haar.Het is geen wed van Meden en Perzen, maar ze moeten iig geen 'blond' gezicht hebben......dus wel donkere wenkbrauwen en zo.
En ik heb geen enkele lesbische vriendin, dus ik kan Vik niet koppelen. Heb wel een donkerblond mannelijk model van 28 ontmoet op het feest waar ik was, misschien dat ik die kan doorspelen aan iemand hier??![]()
Damn.....wat is strijken toch vervelend!
quote:Op zondag 8 november 2009 19:12 schreef loveli het volgende:
[..]
Zelf houden. Al is het alleen om naar te kijken wanneer 'ie met ontbloot bovenlijf je was strijkt.
Ik heb dus serieus iemand in mijn Hyves gehad die zo'n foto van haar vriend bij haar foto's had staanquote:Op zondag 8 november 2009 19:12 schreef loveli het volgende:
[..]
Zelf houden. Al is het alleen om naar te kijken wanneer 'ie met ontbloot bovenlijf je was strijkt.
Ik heb een kale ouwe manquote:Op zondag 8 november 2009 19:04 schreef AKnynke het volgende:
ik heb een zwak voor mannen met rood haar.
Maar goed, nu heb ik m'n kleine kale duitser, en die is ook wel heel lief! Over minder dan 2 weken zie ik hem weer!
Beauty is in the eye of the beholder.quote:Op zondag 8 november 2009 19:49 schreef neen het volgende:
Vind je lelijke vrouwen mooi Vikingdan ken ik er wel een paar
Daar is helemaal niks mis mee! Mijn vriend heeft prachtig goudblond haar en ik vind dat geweldig!quote:
Maar je nieuwe nichtje is de eindbaasquote:Op zondag 8 november 2009 20:07 schreef neen het volgende:
O, morgen zegmaar dit in de planning
O: koffie met brood
T: koffie met appel
L: brood en appel
D: boerenkool
T: koffie koffie en bruisend water
Dat is goed he
En ik heb gisteren m'n nieuwste nichtje gezienbaas
Nou ja, zo'n 7 broodjes (meer heb ik volgens mij nietquote:Op zondag 8 november 2009 20:10 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Maar je nieuwe nichtje is de eindbaas![]()
ik vind het vrij weinig voor een kerel, maar als jij erop kan leven
ohh, 7 boterhammen, dan valt het mee (ghe ook stom om te denken dat iedereen net als ik altijd 2 boterhammen eet en nooit meer)quote:Op zondag 8 november 2009 20:15 schreef neen het volgende:
[..]
Nou ja, zo'n 7 broodjes (meer heb ik volgens mij niet) en een goed bord avondeten
of zal ik er nog wat snacks tussen gooien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |