Neeheeejquote:
Oh, omdat het zo over zwangeren ging enzo.quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Neeheeej![]()
Maar wel een medewerkert in de gezondheidszorg die vandaag alweer 2 MG-patientjes heeft gezien, waarvan 1 tamiflu heeft meegekregen.
Ja, als jij morgen onder een bus komt kan het mij ook gebeuren. Als jij morgen aids krijgt kan ik het ook krijgen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar hoe kan het dan dat er ook twee jonge mensen (twintiger en dertiger) zonder andere kwalen aan de MG zijn overleden zomaar? Die hadden dan toch genoeg weerstand daartegen zou je zeggen als ze verder niets hadden? Daar zouden ze dan ook duidelijker over moeten zijn, want dat zaait ook paniek. Want als het hen kon overkomen, kan het mij ook overkomen, om maar even zo te zeggen
Eigenlijk een wonder dat je de MG nog niet gekregen hebt of niet dan?quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Neeheeej![]()
Maar wel een medewerkert in de gezondheidszorg die vandaag alweer 2 MG-patientjes heeft gezien, waarvan 1 tamiflu heeft meegekregen.
... geeeeen idee?quote:
Wat doe jij met Greys dan waar je AIDS van krijgtquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, als jij morgen onder een bus komt kan het mij ook gebeuren. Als jij morgen aids krijgt kan ik het ook krijgen.
Ik ben nooit ziek! En fit, nou ja, moe eig, maar dat heeft daar niets mee te makenquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wij hebben al onze zwangeren wel apart uitgenodigd ja.
Als je al snel grieperig of niet fit bent, zou ik het doen ja.
Maar voor mezelf ben ik er nog steeds niet over uit
Wat ben je heerlijk aan het hyperen!!!quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:58 schreef Loveless85 het volgende:
Waarom heeft PAGAN nou nog dat lootje niet gedaan.
Ik moet toch niet de Greys-stalking inschakelen hé
Bijnaquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:00 schreef JJH het volgende:
Ik vang ook half wat op, maar is Ingetje zwanger?
Ja al die ouwetjes een beetje in het gareel houdenquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:00 schreef Bamba het volgende:
[..]
Wat ben je heerlijk aan het hyperen!!!![]()
![]()
Wordt dat nou snel gegeven? Tamiflu?quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Neeheeej![]()
Niet teruggelezen, maar je moeder heeft COPD en DM?quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hmmm, voor mensen zonder papiertje bedoel je dus?
Maar misschien kan jij wat duidelijkheid verschaffen... waarom ik, pa en ma wel (even weglaten dat we nu weten dat ik crohn heb) en waarom ws MM niet, en greys dr pa ook niet
quote:
quote:Ferrari_rood
Muis006
Memento-Mori
Goodbye
JJH
Pagan
Droge krackers en water dus voor jou.quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:00 schreef JJH het volgende:
Ik vang ook half wat op, maar is Ingetje zwanger?
quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:01 schreef Loveless85 het volgende:
JJH'tje in het spitsuur!
EDIT: nietus![]()
Mama heeft COPD en diabetes ja. Pa heeft niks, en ik had toen ik die brief kreeg ook niks, behalve ADHD.quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Niet teruggelezen, maar je moeder heeft COPD en DM?
En je vader?
Hmmmz....dat ligt aan de ha gok ik; wij moeten onze patienten "ruiteren", m.a.w. een label aanhangen en dan een filter over het patientenbestand die alle risicogroepen eruit haalt.
Bijv. iemand heeft ruiter DM (diabetes) of AS (astma) of gebruikt inhalatie-medicatie, dan worden die automatisch gefilterd en opgeroepen.
Da's dus onbekend, vandaar de 14weken termijn, aangezien het kindje dan een stuk minder kwetsbaar isquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:00 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ik ben nooit ziek! En fit, nou ja, moe eig, maar dat heeft daar niets mee te maken![]()
En wat betreft het effect van het vaccin op ongeboren kinderen?
Misschien, als je darmen straks gewend zijn aan de medicijnen, kan het misschien he, misschien wel weer..quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:00 schreef Qwea het volgende:
trouwens, ik ben genezen van de patat denk ikMn maag begint kut te doen.
Godverdomme zeggeen patat, geen drank, geen prik. Wtf
![]()
Zo goed ben je heul niet .quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:01 schreef Loveless85 het volgende:
JJH'tje in het spitsuur!
EDIT: nietus![]()
Lijkt me echt moeilijke keuze.quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Da's dus onbekend, vandaar de 14weken termijn, aangezien het kindje dan een stuk minder kwetsbaar is
Je vader omdat ie wrs, voor 1 mei 2010 60 wordt, jij omdat de HA je de komende tijd niet meer wil zien gok ikquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mama heeft COPD en diabetes ja. Pa heeft niks, en ik had toen ik die brief kreeg ook niks, behalve ADHD.
En dat die mensen worden opgeroepen snap ik... maar waarom paps en ik dan?
quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je vader omdat ie wrs, voor 1 mei 2010 60 wordt, jij omdat de HA je de komende tijd niet meer wil zien gok ik
Wat ben jij plots realistisch en volwassen?quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:05 schreef Greys het volgende:
Goodbye activeert haar lootje vanavond wel, Pagan ook.
De rest moeten we maar gewoon nog even afwachten
In dit geval is het een zwaar astmatisch kindje, dus dan wel.quote:
Ik mag het toch hopenquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:03 schreef Morretje het volgende:
[..]
Misschien, als je darmen straks gewend zijn aan de medicijnen, kan het misschien he, misschien wel weer..
quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
jij omdat de HA je de komende tijd niet meer wil zien gok ik
Ooh, en papa is in okt net 59 gewordenquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je vader omdat ie wrs, voor 1 mei 2010 60 wordt, jij omdat de HA je de komende tijd niet meer wil zien gok ik
Ze heeft voor de gein haar medicijnen eens genomen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:06 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Wat ben jij plots realistisch en volwassen?![]()
ik wil hyperen![]()
![]()
![]()
Hmmm, oke. Ik ben nieuwsgierigquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
In dit geval is het een zwaar astmatisch kindje, dus dan wel.
Verder is het aantal keren dat het bij ons is uitgegevn te tellen op 1 hand.
De paracetamol vliegt overigens wel de deur uit
Jullie kan ik negeren als ik wil, maar dat doeknie heur.quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:05 schreef Morretje het volgende:
[..]
![]()
Word je al gek van onze Mex griep-vragen Ing?
Mijn vader is al een paar jaar 60+, gaat het daar dan fout, zou hij hem dan wel moeten krijgen?quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jullie kan ik negeren als ik wil, maar dat doeknie heur.
Ik neig er steeds meer naar om het wel te doen, aangezien ik een man heb die in de risicogroep zit, maar zich niet laat vaccineren. (eigenwijs enzo)
Maar hij is wel vaak niet fit en dat kom volgens mij omdat ik van alles mee naar huis neem, maar zelf aardige weerstand heb opgebouwd. Maar ik ben dus wel vector.
Dilemma dilemma
Dat ligt aan z'n ha, die heeft dus geen goede selectie gemaakt.quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn vader is al een paar jaar 60+, gaat het daar dan fout, zou hij hem dan wel moeten krijgen?
Want hij krijgt hem dus niet
Oh, nou lekker danquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat ligt aan z'n ha, die heeft dus geen goede selectie gemaakt.
Hij had hem wel moeten hebben, maar vorig jaar was de grens nog 65, dus mss dat de ha z'n ruiters nog verkeerd heeft staan.
Ik heb ALTIJD een zere arm, en een kutgevoel EN een blauwe plek van vaccineren. Vroeger ook met de normale griepprikquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Tis al wel zeker dat je een zere arm krijgt van het vaccin, dus mijn baas grapte al dat ik hem pas op vrijdagavond 17 uur hebben mag
Ik zou als ik jouw papa was, bellenquote:
Broodtrommelquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:13 schreef oh-oh het volgende:10 pagina's Mexicaanse griep bijgelezen onder t eten
![]()
Boodschappen zijn binnen, ik heb al cute bento spulletjes gehaald, laat die box maar snel komen
quote:
Je zou eigenlijk zelf ook de HA moeten bellen, maar dat deed je niet omdat je geen belminuten meer had.quote:
quote:
Heb je ook van die schattige kleine dressing/sausflesjes enzo?quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:13 schreef oh-oh het volgende:
10 pagina's Mexicaanse griep bijgelezen onder t eten
![]()
Boodschappen zijn binnen, ik heb al cute bento spulletjes gehaald, laat die box maar snel komen
Ik zal hem morgen even bellen en misschien belt ie zelf dan wel even jaquote:
Ja, klopt. En ik heb geen zin om erover heen te zitten, nog meer dan nuquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je zou eigenlijk zelf ook de HA moeten bellen, maar dat deed je niet omdat je geen belminuten meer had.
Ofzo.
Nee nog niet, siliconencupjes ga ik van de week halen bij de Xenos, en die sausflesjes moet ik bestellen, ik wil denk ik ook een HK eiervormquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je ook van die schattige kleine dressing/sausflesjes enzo?
En silliconen cupjes?
[..]
Ik zal hem morgen even bellen en misschien belt ie zelf dan wel even ja
Neem lenzenquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:18 schreef Qwea het volgende:
mijn ogen gaan denk ik achteruitik haat dat, want dat betekend dat ik mn bril vaker op moet
Godverdomme, laat MM eens bellen ofzoik wilde nog op visite
Ja, die heb ik al gehad.quote:
Ja graag gedaan he kuthoerrrrr, goed blijven smerenquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:19 schreef Qwea het volgende:
Hey naakthonden doggystyle slet, ja jij ja.. die tea tree dinges werkt als een tiet. Hij krabt veul minder
quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja graag gedaan he kuthoerrrrr, goed blijven smeren
zo denk ik eigenlijk ookquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:47 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ik ook hoor, ik riep al voordat de griep hier was, van de zomer, dat ik me er niet zonder slag of stoot zomaar zou laten inenten. Was een vraag van een bekende, die een hoge positie binnen het leger heeft en dus al veel eerder hierover na moest denken.
En zelfs nu nog, denk ik: als ik ziek word, hoop ik het redelijk onder controle te kunnen houden. Als ik ingeënt word weet ik niets over de periode daarna.
Dan deej je iets niet goed!quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, die heb ik al gehad.Geef mij maar een bril.
DIe kut dingen kreeg ik niet in of uit. En ze deden pijn
quote:Dizzy-Miss-Lizzy heeft het lootje ingeleverd.
Muis006 heeft het lootje nog niet ingeleverd!
Cat22 heeft het lootje ingeleverd.
Loveless85 heeft het lootje ingeleverd.
Memento-Mori heeft het lootje nog niet ingeleverd!
Nieslief heeft het lootje ingeleverd.
Ingetje79 heeft het lootje ingeleverd.
Ynske heeft het lootje ingeleverd.
Goodbye heeft het lootje nog niet ingeleverd!
MrSubtle heeft het lootje ingeleverd.
MissBliss heeft het lootje ingeleverd.
Strega heeft het lootje ingeleverd.
Pagan heeft het lootje nog niet ingeleverd!
Nokwanda heeft het lootje ingeleverd.
Maes heeft het lootje ingeleverd.
Takaiki heeft het lootje ingeleverd.
Morretje heeft het lootje ingeleverd.
Ferrari_rood heeft het lootje nog niet ingeleverd!
JJH heeft het lootje ingeleverd.
Bamba heeft het lootje ingeleverd.
Nonneke heeft het lootje ingeleverd.
Greys heeft het lootje ingeleverd.
Draculettetje heeft het lootje ingeleverd.
Strega mag Pagan niet trekken.
Pagan mag Strega niet trekken.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dan deej je iets niet goed!
Oh zo lachen, ik nam mn eerste lenzen toen ik in Engeland woonde, en die vrouw waar ik aupair was lag toen ziek in bed, die kon na een week echt een heel arsenaal vloeken in vloeiend Nederlands, omdat ze elke keer lag te luisteren als ik op de badkamer met mn lenzen aan het prutsen was
quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:31 schreef Greys het volgende:
Oh-oh, Popstars begint!
En ik zou als ik jou was ook een HK eivorm willen, want dan maar gewoon all the way als je toch gaat bentoën!
Die was vanaf het begin ook heul erg duidelijk vond ik!quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:40 schreef Greys het volgende:
Hoi Nies
Oh er is nog maar 1 mannelijke mystery popstar en da's dus die Robin.
Ik ben er maar eventjes hoor. Even checken of alle lootjes al geactiveerd zijn.quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:40 schreef Greys het volgende:
Hoi Nies
*aai over je bol*quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:22 schreef Bamba het volgende:
Ik ben bezig met mn lootje in te leveren, ben met mn lijstje bezig...
En mag ik hier even huilen...De postcodestraatprijs is in onze straat gevallen...maar wij hebben geen lootje...Dag 12.5000 euro![]()
welke robin?quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:40 schreef Greys het volgende:
Hoi Nies
Oh die mag jij hebben terwijl ik Chantal uitnodig voor een beschuitjequote:Op vrijdag 6 november 2009 20:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
AAAIGHT![]()
Die milf die kandidaat is, is ook niet mis
Ja he? Die heb ik dus tig keer liever in zo'n live show dan zo'n 15 jarig guppiequote:Op vrijdag 6 november 2009 20:45 schreef oh-oh het volgende:
Ja die dread is![]()
Loveshack is ook echt zo een heerlijk nr
Liever Chantalquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:45 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh die mag jij hebben terwijl ik Chantal uitnodig voor een beschuitje
Hij pakt zn kansquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:45 schreef Greys het volgende:
Waarom staat McDreads nou zo tegen die blonde op te rijden?
Verder leuk optreden, beste so far!
Leuk, wat kom je doen???????quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:46 schreef Pagan het volgende:
Zijn jullie ziek ofzo, dit topic is toch al drie!!! uur open en loopt nog steeds.
Op naar Maastricht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |