Misschien, als je darmen straks gewend zijn aan de medicijnen, kan het misschien he, misschien wel weer..quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:00 schreef Qwea het volgende:
trouwens, ik ben genezen van de patat denk ikMn maag begint kut te doen.
Godverdomme zeggeen patat, geen drank, geen prik. Wtf
![]()
Zo goed ben je heul niet .quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:01 schreef Loveless85 het volgende:
JJH'tje in het spitsuur!
EDIT: nietus![]()
Lijkt me echt moeilijke keuze.quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Da's dus onbekend, vandaar de 14weken termijn, aangezien het kindje dan een stuk minder kwetsbaar is
Je vader omdat ie wrs, voor 1 mei 2010 60 wordt, jij omdat de HA je de komende tijd niet meer wil zien gok ikquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mama heeft COPD en diabetes ja. Pa heeft niks, en ik had toen ik die brief kreeg ook niks, behalve ADHD.
En dat die mensen worden opgeroepen snap ik... maar waarom paps en ik dan?
quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je vader omdat ie wrs, voor 1 mei 2010 60 wordt, jij omdat de HA je de komende tijd niet meer wil zien gok ik
Wat ben jij plots realistisch en volwassen?quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:05 schreef Greys het volgende:
Goodbye activeert haar lootje vanavond wel, Pagan ook.
De rest moeten we maar gewoon nog even afwachten
In dit geval is het een zwaar astmatisch kindje, dus dan wel.quote:
Ik mag het toch hopenquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:03 schreef Morretje het volgende:
[..]
Misschien, als je darmen straks gewend zijn aan de medicijnen, kan het misschien he, misschien wel weer..
quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
jij omdat de HA je de komende tijd niet meer wil zien gok ik
Ooh, en papa is in okt net 59 gewordenquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je vader omdat ie wrs, voor 1 mei 2010 60 wordt, jij omdat de HA je de komende tijd niet meer wil zien gok ik
Ze heeft voor de gein haar medicijnen eens genomen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:06 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Wat ben jij plots realistisch en volwassen?![]()
ik wil hyperen![]()
![]()
![]()
Hmmm, oke. Ik ben nieuwsgierigquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
In dit geval is het een zwaar astmatisch kindje, dus dan wel.
Verder is het aantal keren dat het bij ons is uitgegevn te tellen op 1 hand.
De paracetamol vliegt overigens wel de deur uit
Jullie kan ik negeren als ik wil, maar dat doeknie heur.quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:05 schreef Morretje het volgende:
[..]
![]()
Word je al gek van onze Mex griep-vragen Ing?
Mijn vader is al een paar jaar 60+, gaat het daar dan fout, zou hij hem dan wel moeten krijgen?quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jullie kan ik negeren als ik wil, maar dat doeknie heur.
Ik neig er steeds meer naar om het wel te doen, aangezien ik een man heb die in de risicogroep zit, maar zich niet laat vaccineren. (eigenwijs enzo)
Maar hij is wel vaak niet fit en dat kom volgens mij omdat ik van alles mee naar huis neem, maar zelf aardige weerstand heb opgebouwd. Maar ik ben dus wel vector.
Dilemma dilemma
Dat ligt aan z'n ha, die heeft dus geen goede selectie gemaakt.quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn vader is al een paar jaar 60+, gaat het daar dan fout, zou hij hem dan wel moeten krijgen?
Want hij krijgt hem dus niet
Oh, nou lekker danquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat ligt aan z'n ha, die heeft dus geen goede selectie gemaakt.
Hij had hem wel moeten hebben, maar vorig jaar was de grens nog 65, dus mss dat de ha z'n ruiters nog verkeerd heeft staan.
Ik heb ALTIJD een zere arm, en een kutgevoel EN een blauwe plek van vaccineren. Vroeger ook met de normale griepprikquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Tis al wel zeker dat je een zere arm krijgt van het vaccin, dus mijn baas grapte al dat ik hem pas op vrijdagavond 17 uur hebben mag
Ik zou als ik jouw papa was, bellenquote:
Broodtrommelquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:13 schreef oh-oh het volgende:10 pagina's Mexicaanse griep bijgelezen onder t eten
![]()
Boodschappen zijn binnen, ik heb al cute bento spulletjes gehaald, laat die box maar snel komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |