abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 november 2009 @ 17:57:03 #276
177885 JoaC
Het is patat
pi_74891797
Altijd leuk als er onderbouwing is.
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
pi_74892962
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 17:45 schreef Dr.Nikita het volgende:
Onzin
Het zou best cool zijn als je dit kunt beargumenteren ja. Ik ben best in voor een leuke discussie, maar ja ik gebruik deze informatie ook voor mijn studie dus het zou cool zijn als ik dan met wat meer kom dan: onzin.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_74893212
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 16:20 schreef Tamashii het volgende:
Goed. Ik kan dus zeggen dat iets extreem rechts is wanneer een 'leider' haat zaait en daarmee bepaalde mensen beledigt.
dat beledigen is een detail als kenmerk... en een leider kan best wel rustig overkomen ...
kernpunt is vreemdelingenhaat...
quote:
Maar daarnaast, Wilders kan toch ook gewoon populistisch zijn?
klopt..... opfokken van vreemdelingenhaat.. plotsklaps vóór minimuloon zijn ...aow-standpunt
quote:
En hij is economisch erg links toch?
Nou...vóór een minimumloonzijn en aow-grens op 65 jaar houden ... waren altijd al normale rechtse standpunten..
Maar wat is "erg links" ? communisme willen ? .. dat is pas erg links
pi_74893437
Ja, ik zie het altijd zo: Je hebt het politieke centrum en dat is de PVDA en SP geloof ik ook wel. En dan heb je naar rechts, de VVD en daarna de ChristenUnie en daarna pas de PVV. En als je naar links gaat dan heb je Groenlinks en eh ja?

Maar goed, ik vind de standpunten die jij opnoemt toch echt wel links. Omdat de linksere groep is voor het helpen van de armere. En de rechterse groep niet.
pi_74893564
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 18:42 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Het zou best cool zijn als je dit kunt beargumenteren ja. Ik ben best in voor een leuke discussie, maar ja ik gebruik deze informatie ook voor mijn studie dus het zou cool zijn als ik dan met wat meer kom dan: onzin.
Zou een herhaling van 100.000 zetten zijn. Op Fok! zijn er al honderden topics aan gewijd.
pi_74894348
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 19:02 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Zou een herhaling van 100.000 zetten zijn. Op Fok! zijn er al honderden topics aan gewijd.
Dat weet ik, en ik heb ze doorgelezen, maar er zijn altijd nieuwe mensen en die gaan niet honderden topics lezen!
  vrijdag 20 november 2009 @ 19:37:12 #282
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_74894746
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 17:45 schreef Dr.Nikita het volgende:
Onzin
het idee van beargumenteren is dat je je mening onderbouwd als je het er niet meeens bent, maar als je je wilt verlagen tot stemvee moet je vooral koppig, ongeinteresseerd en onverschillig overkomen zeker?
pi_74895031
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 18:58 schreef Tamashii het volgende:

Maar goed, ik vind de standpunten die jij opnoemt toch echt wel links. Omdat de linksere groep is voor het helpen van de armere. En de rechterse groep niet.
Zo zwart-wit ligt het niet... Ook "rechts" is voor het elkaar ondersteunen ... zelfs de vvd die het meest ieder-voor-zich en ikke-eerst is..
De leuze 'de sterkste schouders dragen de zwaarste lasten' is een typische cda-leuze..
  vrijdag 20 november 2009 @ 19:50:07 #284
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_74895181
quote:
Bezoek Wilders aan Tsjechië gaat niet door
Gepubliceerd: vandaag 15:48
Update: vandaag 17:26

Een bezoek van Geert Wilders aan de eerste kamer van Tsjechië gaat niet door. Wilders was uitgenodigd door senator Jan Oberfalzer om te spreken over de vrijheid van meningsuiting en de 'islamisering van Europa'. Ook had Wilders tijdens zijn bezoek volgende week zondag zijn film Fitna moeten laten zien.

Een mediacomité, voorgezeten door Oberfalzer, stemde aanvankelijk in met de komst van Wilders, maar zag er nu toch van af. Er was veel kritiek op het geplande bezoek, ook vanuit de partij van Oberfalzer, die bestaat uit conservatieve democraten. Het is niet duidelijk of Wilders een andere keer alsnog op bezoek kan komen.

Geert Wilders was niet direct bereikbaar voor een toelichting.
  vrijdag 20 november 2009 @ 20:17:38 #285
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_74896127
Wilders die komt spreken over vrijheid van meningsuiting. Whats next? Ahmadinejad die komt spreken over de deugden van het Jodendom?
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  vrijdag 20 november 2009 @ 21:27:42 #286
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_74897225
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 20:17 schreef ethiraseth het volgende:
Wilders die komt spreken over vrijheid van meningsuiting. Whats next? Ahmadinejad die komt spreken over de deugden van het Jodendom?
Vrijheid van meningsuiting werkt alleen als je open staat voor andere meningen, en je niet verlaagt tot de zelfde retoriek van de tegenpartij zodra je het er niet mee-eens bent, en dat is op dit moment juist het probleem van de centrum/conventionele partijen, ze nemen wilders te serieus vw een peiling op RTL nieuws, terwijl ze, als ze hun beleid onderbouwen Wilders geen kans hoeven geven en de PVV gewoon op punten kunnen bestrijden waar het wel om gaat zoals sociaal-economische standpunten. Maar jammergenoeg richten ze zich ook op de pag 3 artikeltjes waar de PVV vragen over stelt, en dat is niet de fout van wilders, hoe fascistisch/extreem zn denkbeelden ook zouden kunnen zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door PaRoDiUzZ op 20-11-2009 21:42:34 ]
pi_74905611
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 19:25 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Dat weet ik, en ik heb ze doorgelezen
Nou dan. Als je het vermogen hebt om objectief te lezen waar je je mening op kan baseren is het toch prima.
quote:
, maar er zijn altijd nieuwe mensen en die gaan niet honderden topics lezen!
Ik ben niet in dienst van "nieuwe mensen" om hen een gebraden eend in de mond te schuiven omdat ze te lui zijn om zelf eens wat te doen.
  zaterdag 21 november 2009 @ 22:22:14 #288
177885 JoaC
Het is patat
pi_74908590
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 18:58 schreef Tamashii het volgende:
Ja, ik zie het altijd zo: Je hebt het politieke centrum en dat is de PVDA en SP geloof ik ook wel. En dan heb je naar rechts, de VVD en daarna de ChristenUnie en daarna pas de PVV. En als je naar links gaat dan heb je Groenlinks en eh ja?

Teken dit eens voor jezelf uit met alle partijen erin, kijk verder of je er een progressieve/conservatie dimensie aan kan toevoegen
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
  woensdag 25 november 2009 @ 12:51:11 #289
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_74985652
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 19:50 schreef Sjaakz het volgende:

[..]
quote:
Tsjechische moslims nodigen Wilders uit

(Novum) - De Tsjechische moslimorganisatie Libertas Independent Agency wil de film 'Fitna' vertonen en daarna in debat met Geert Wilders. Dit laat de organisatie op haar website weten. Vorige week bleek dat een bezoek van Wilders aan de Tsjechische senaat niet doorging, als gevolg van de storm van kritiek die oplaaide nadat senator Jan Oberfalzer de PVV-leider had uitgenodigd.

Libertas Independent Agency meldt graag in gesprek te gaan met Wilders. Voorzitter Luke Vetrovec laat weten dat een open discussie de beste manier is om vooroordelen en vreemdelingenhaat te bestrijden.

Het is nog niet bekend of Wilders op de uitnodiging ingaat.
  woensdag 25 november 2009 @ 12:55:01 #290
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_74985767
quote:
Het is nog niet bekend of Wilders op de uitnodiging ingaat.
quote:
daarna in debat met Geert Wilders
Mag ik gokken?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_74988042
quote:
Op woensdag 25 november 2009 12:51 schreef Sjaakz het volgende:

[..]

[..]
Beter reageren al die landen op deze manier. Want dat is wat Wilders juist niet wilt.
pi_75000032
Wilders heeft ook weer wat gezegd
quote:
Wilders: ‘Ik haat niemand!’
woensdag 25 november 2009

Hij geeft niet vaak interviews, maar in Story reageert Geert Wilders nu uitgebreid op de aantijgingen die een aantal politici, Herman van Veen en zijn eigen broer onlangs deden. Volgens de PVV-leider wordt er bewust een sfeer gecreëerd met de intentie om de rechter te beïnvloeden. En sommige media werken daar volgens Geert maar wat graag aan mee: ‘Jeroen Pauw en Paul Witteman willen mij een hak zetten.’

Zijn almaar groeiende populariteit wordt door politiek andersdenkenden met angst en beven gadegeslagen. Na de moord op Pim Fortuyn leken politici en media het over één ding eens: dit nooit weer! Maar wie de afgelopen weken het nieuws heeft gevolgd, zal het niet zijn ontgaan dat het verbale geweld tegen Geert Wilders toeneemt. D66-leider Alexander Pechtold nam het initiatief en inmiddels zijn er veel anderen die nogal wat krachttermen gebruiken in een poging de kiezer duidelijk te maken dat ze vooral niet op de PVV moeten stemmen. Geert, die zelf eveneens bekend staat om zijn forse taalgebruik, reageert in Story op de aanvallen op zijn persoon. ‘Ik kon de afgelopen week geen krant openslaan en geen programma bekijken, of er was wel iemand die mij met de meest verschrikkelijke zaken vergeleek. Het lijkt wel of mijn criticasters hebben afgesproken dat het demoniseren van Geert Wilders en de PVV nu nog heviger moet worden. Dat raakt mij persoonlijk, maar ik kom vooral op voor de twee miljoen kiezers, die, als de peilingen kloppen, morgen op ons zouden stemmen. Twee miljoen mensen worden diep beledigd door dit soort schandalige uitspraken. Op de dag dat Theo van Gogh precies vijf jaar eerder was vermoord, stond op de voorpagina van de Volkskrant het verhaal van die enge Pechtold van D66 die de termen ‘extreem rechts’ en ‘racisme’ gebruikte. Diezelfde dag opende dagblad De Pers met een artikel waarin PvdA-minister Van der Laan zegt dat de grote aanhang van Geert Wilders een gevaar voor de rechtsstaat is. Ik was echt heel boos. Exact vijf jaar na de moord op Theo van Gogh proberen minister Van der Laan en Pechtold een identieke sfeer te creëren. Stel je voor - er zal maar iemand zijn die niet helemaal lekker bij zijn hoofd is en net dát duwtje nodig heeft om geweld te gebruiken...’ Vertwijfeld: ‘Hebben ze dan helemaal niets geleerd van de moorden op Fortuyn en Van Gogh?! Van der Laan en Pechtold dragen vanaf nu een heel grote verantwoordelijkheid mocht het een keer fout gaan… Daarom heb ik die twee de politieke handlangers van Mohammed B. genoemd. Zij werken mee aan het creëren van een sfeer van haat. Ze verwijten mij dat ik haat zaai, maar ze doen het zelf! De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.’ Geert is ervan overtuigd dat de timing van deze uitspraken geen toeval is. Op 20 januari zal hij zich voor de rechter moeten verantwoorden voor een aantal uitspraken die volgens het Openbaar Ministerie haatzaaiend en discriminerend zijn. Hij vindt dat onbegrijpelijk en spreekt van een politiek proces: ‘Als je niet oproept tot geweld of foute dingen doet, moet je kunnen zeggen wat je vindt. Als je het met elkaar oneens bent, dan ga je in de Kamer een debat aan. Maar je gaat politici of anderen niet voor de rechter dagen vanwege hun mening. Over een politiek programma mag je in een democratie niet voor de rechter worden gedaagd. Alleen de verkiezingen zijn er om mij te belonen of met mij af te rekenen. Niet, zoals nu gebeurt, onder bedreiging van gevangenisstraf. Zo maak je de democratie kapot!’

Bovendien vreest hij dat de recente beschuldigingen aan zijn adres bedoeld zijn om de rechter te beïnvloeden: ‘De rechter is in Nederland formeel onafhankelijk, maar hij of zij leest natuurlijk ook kranten, kijkt ook televisie en praat met mensen. Ik kan niet bewijzen of de rechter wordt beïnvloed, maar politiek Den Haag probeert het wel. Immers, uitgerekend vier weken voordat mijn proces begint, stuurt PvdA-minister Ter Horst een rapport van drie totaal niet-objectieve wetenschappers naar de Tweede Kamer waarin de PVV, als je de berichten moet geloven, als een extreemrechtse partij wordt afgeschilderd. Advocaat Spong hoorde ik op tv al roepen: ‘Dat rapport moet gebruikt worden in het proces’. Voor mij is het duidelijk: dit kabinet bedrijft partijpolitiek. Het demoniseren en beledigen van de PVV-kiezer maakt daar deel van uit. Ik ben ervan overtuigd dat op 20 januari een politiek proces betreft. Ik kan natuurlijk nooit hardmaken dat het allemaal gecoördineerd wordt, maar het lijkt er verdacht veel op.’ Het Openbaar Ministerie had in eerste instantie gezegd dat ik niet vervolgd zou worden, maar toen zijn advocaat Spong en een paar honderd trawanten in beroep gegaan bij het Hof. Ik zou haat hebben gezaaid tegen de Islam en de moslims. Ze vielen vooral over mijn vergelijking tussen de Koran en Mein Kampf. Maar ik deed niets meer dan Churchill in zijn boek ‘The Second World War’ ook heeft gedaan. En je kunt Churchill toch niet verdenken van verkeerde sympathieën! Toen ik een paar weken geleden in Engeland was citeerde ik schrijver George Orwell: ‘Als vrijheid iets betekent, dan betekent dit tevens het recht om ook te vertellen wat mensen niet willen horen.’ Ik heb overigens nooit een vergelijking gemaakt tussen moslims en nazi’s, alleen tussen hun ideologieën. Ik heb het altijd gehad over de islamitische Ideologie en over een tsunami van de islamisering. Maar die enge Pechtold heeft er in de Kamer wel honderd keer van gemaakt dat ik gesproken zou hebben over een tsunami van Moslims, maar dát heb ik nooit gezegd. En voor de goede orde: ik haat niemand. Ik heb ook niets tegen moslims in Nederland, mits ze zich houden aan onze wetten en regels. Dat heb ik altijd gezegd, maar kennelijk moet ik het steeds weer herhalen. Ik wil alleen dat de immigratie uit Moslimlanden stopt omdat we daar nu al heel veel problemen mee hebben. Nederlanders herkennen hun eigen land niet meer. En kijk naar landen waar de islam dominant is; je ziet dat ze geen respect hebben voor alles wat niet-islamitisch is. De Islam wil niet integreren, maar domineren.’ Uitspraken zoals deze worden door Wilders’ tegenstanders aangegrepen om hem het etiket extreem op te plakken en de aanvallen komen van meerdere kanten.

Naast genoemde politici, meende Herman van Veen zich te moeten laten horen, laten vakbonden en werkgeversorganisaties zich kritisch uit over de PVV én krijgt Geerts eigen broer bij Pauw & Witteman een podium om te vertellen waarom hij geen PVV zal stemmen. Wilders: ‘Over mijn broer wil ik niets zeggen. Ik was er niet blij mee, maar hij heeft het recht op zijn eigen mening. Ook Pauw en Witteman hebben natuurlijk alle vrijheid om te doen en laten wat ze willen, maar het is wel heel laag bij de grond wat ze doen. Wanneer hebben ze de broer van Femke Halsema uitgenodigd, de zwager van Mariët Hamer, de broer van Balkenende of de moeder van Agnes Kant? Iedere politicus heeft wel een familielid dat het niet eens is met zijn politiek standpunten. Dat mag ook, daar is niets mis mee. Maar om dan uitgerekend míjn broer uit te nodigen met wéér diezelfde PvdA-minister Van der Laan, dan denk ik: gekker moet het toch niet worden. Dat is niet integer en ver onder de gordel. Pauw en Witteman meten met twee maten, dan heb je kennelijk een politiek doel en wil je mij een hak zetten. Ze roepen voortdurend dat zij mij altijd uitnodigen, maar dat ik nooit kom. Natuurlijk niet! Het is een verschrikkelijk programma! Naar Een vandaag, Netwerk en Andries Knevel ga ik wel, zelfs bij Nova ben ik soms, maar naar Pauw en Witteman? Nóóit!’

Kaders en.bijschriften
Herman van Veen is ge‘woon dom geweest. Hij is zich achteraf rot geschrokken van zijn uitspraak. Hij mag zeggen wat hij wil, ik ben heel erg voor de vrijheid van meningsuiting, maar de vergelijkingen die hij maakt met de NSB zijn echt abject.’

FNV houdt de boot af
‘FNV-voorzitter Agnes Jongerius doet alsof ik een enge ziekte heb. Dit kabinet geeft miljarden uit aan linkse hobby’s als ontwikkelingshulp, Europa en Vogelaarwijken. Ze komen nu zo’n vier miljard te kort en zeggen dan tegen de mensen dat ze heel veel meer belasting moeten betalen en twee jaar langer moeten doorwerken. Het FNV heeft misschien een andere oplossing dan wij, maar ze vonden het ook een schandaal. Toen hebben wij gezegd: ‘Mevrouw Jongerius, u bent van harte welkom. Maar ze heeft eieren voor haar geld gekozen nadat ze was gekielhaald door allerlei bonzen binnen de FNV en PvdA’ers die vonden dat ze niet met malloot Wilders in zee moest gaan. En dat terwijl wij de derde partij zijn onder de leden van de FNV.’

Nepwerkgevers in dure pakken
‘De leiders van de werkgeversorganisaties roepen dat de PVV een gevaar is voor de stabiliteit van ons land; ze willen niet dat de PVV in de regering komt. Nepwerkgevers die in dure pakken rondlopen, nog nooit een fabriek van binnen hebben gezien, lang niet alle werkgevers vertegenwoordigen, maar zich wel door chauffeurs in dure auto’s overal naar toe laten rijden. VNO-NCW spreken met de mond van het CDA. Het zou kunnen dat het CDA zegt: jongens, wij kunnen dat allemaal niet roepen over Wilders, doen jullie dat maar. Hoe veel gekker kan het worden in dit land? Ze kunnen het blijkbaar niet op inhoud winnen, dus gaan ze demoniseren. Het raakt me wel, dat zeg ik heel eerlijk. Niet alleen omdat ze op de man spelen, maar vooral omdat ze mijn achterban beledigen. Maar het spoort me ook aan om door te zetten!’

Regeren met de SP?
Dat Geert Wilders straks heel veel zetels zal halen, lijkt overduidelijk. Maar met wie zou hij kunnen en willen regeren? Is dat mogelijk de SP van Agnes Kant. Beide partijen waren immers eensgezind in hun afwijzing van de verhoging van de AOW-leeftijd. Geert: ‘Ik zeg niet dat het onmogelijk is, maar het zal niet makkelijk zijn. We zijn het op een aantal standpunten hartgrondig eens, maar op evenzoveel punten zijn we het oneens. Ik weet het echt niet, maar het zou moeten kunnen… Mark Rutte van de VVD heeft er belang bij om mij de linkerhoek in te duwen en Agnes Kant heeft er kennelijk belang bij om mij de rechterhoek in te duwen. Het hangt er allemaal van af hoe groot we worden. Met de PVV weet je waar je aan toe bent, maar met de andere partijen weet je dat nooit. Als het moet verkopen ze hun eigen moeder om maar op het pluche te kunnen zitten. Ik ben al blij als partijen ons niet bij voorbaat uitsluiten.’

Balkenende moet z’n biezen pakken
‘Het is jammer dat premier Balkenende niet gekozen is tot president van Europa. In dat geval was er een groot draagvlak geweest voor nieuwe verkiezingen. Voor mij maakt de uitslag weinig verschil. Balkenende is aangeschoten wild, hij is beschadigd omdat hij het van een nóg grijzere muis heeft verloren. Ik zou zeggen: pak je biezen en neem je vrienden uit de Trêveszaal mee.’
Lang stukje tekst. Je kan het ook op de PVV site lezen: http://www.pvv.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=2366&Itemid=1
pi_75001264
quote:
Op woensdag 25 november 2009 12:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

[..]

Mag ik gokken?
leuk he zo'n Wilders topic..
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
  donderdag 26 november 2009 @ 07:04:22 #294
225540 Pugg
Friends forever
pi_75010161
quote:
Met de PVV weet je waar je aan toe bent, maar met de andere partijen weet je dat nooit.

pi_75014149
quote:
En je kunt Churchill toch niet verdenken van verkeerde sympathieën!
quote:
Pauw en Witteman meten met twee maten, dan heb je kennelijk een politiek doel en wil je mij een hak zetten. Ze roepen voortdurend dat zij mij altijd uitnodigen, maar dat ik nooit kom. Natuurlijk niet! Het is een verschrikkelijk programma!
Dan moet je niet gaan janken.
quote:
Hij is zich achteraf rot geschrokken van zijn uitspraak
Dat is niet waar, hij is geschrokken van de reacties van PVV-aanhangers op zijn uitspraak.
  donderdag 26 november 2009 @ 11:27:04 #296
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_75014310
quote:
Op donderdag 26 november 2009 07:04 schreef Pugg het volgende:

[..]

Ja dat vind ik ook wat vreemd. Je hoort PVV'ers vaak aan de ene kant beweren dat je met de PVV tenminste weet waar je aan toe bent, maar tegelijkertijd zeggen ze dat Wilders vaak maar wat roept, en als hij aan de macht komt veel gematigder zal zijn, gas terug zal nemen en het allemaal wel mee zal vallen.

Dan weet je toch eigenlijk juist helemaal niet waar je aan toe bent?
  donderdag 26 november 2009 @ 14:03:43 #297
225540 Pugg
Friends forever
pi_75019246
quote:
Op donderdag 26 november 2009 11:27 schreef Sjaakz het volgende:

[..]

Ja dat vind ik ook wat vreemd. Je hoort PVV'ers vaak aan de ene kant beweren dat je met de PVV tenminste weet waar je aan toe bent, maar tegelijkertijd zeggen ze dat Wilders vaak maar wat roept, en als hij aan de macht komt veel gematigder zal zijn, gas terug zal nemen en het allemaal wel mee zal vallen.

Dan weet je toch eigenlijk juist helemaal niet waar je aan toe bent?

pi_75020925
quote:
Ik ben al blij als partijen ons niet bij voorbaat uitsluiten.’
Hij sluit zelf Groenlinks wel uit, de hypocriet.
pi_75112750
quote:
Wilders wil minarettenreferendum
Gepubliceerd: vandaag 15:34
Update: vandaag 15:46

PVV-leider Geert Wilders wil in navolging van het op handen zijnde Zwitserse minarettenverbod ook in Nederland een referendum laten uitschrijven. Wilders gaat het kabinet oproepen een soortgelijk referendum mogelijk te maken, laat de PVV'er zondag weten.

"Gefeliciteerd Zwitserland met de prachtige uitslag van het minarettenreferendum! Wat in Zwitserland kan moet hier ook kunnen", meldt Wilders. Als het kabinet dit niet wil zegt Wilders met zijn collega Sietse Fritsma met een initiatiefwetsvoorstel te komen.

De Zwitsers kozen volgens de laatste prognoses zondag via een referendum voor een verbod op de bouw van minaretten. De laatste peilingen voor het referendum wezen uit dat 59 procent voor het verbod wil stemmen. De nationalistische Zwitserse Volkspartij initieerde het referendum.

En hoeveel minaretten hebben we in Nederland? In Zwitserland hebben ze er op het moment maar liefst vier (4!)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')