abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74807107
Wilders schijnt inderdaad ooit links geweest te zijn, want dat deed je toen omdat dat hip was zoals het nu hip is om net als Wilders rechts te lullen.

't Schijnt dat ie zelfs weleens de SP, toen toch nog een uitgesproken communistische partij, verdedigd heeft. Of hij ook echt een aanhanger was weet ik niet. Ik zie in elk geval geen probleem voor zijn integriteit als rechts politicus vandaag de dag.

Als je net als Verdonk daarentegen gewoon gaat liegen over het lid zijn geweest van een politieke partij en staalhard ontkent, terwijl het wel zo blijkt te zijn, dan heb je wat mij betreft wel een geloofwaardigheidsprobleem. Nu is geloofwaardigheid nooit haar sterkste kant geweest maar het kostte de een wat langer om daar achter te komen dan de ander.

Overigens vindt ik het persoonlijk allebei maar vervelende rechtse populisten.
pi_74807199
quote:
Op woensdag 18 november 2009 09:52 schreef okiokinl het volgende:
nee dan de wilders oplossing voor de aow, alle allochtonen het land uit. dat is pas normaal, lol.
Bron?
  woensdag 18 november 2009 @ 10:53:18 #253
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_74808770
quote:
Op woensdag 18 november 2009 08:58 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Sja, ik zie het anders. Dezelfde klootzakken die jij liever hebt belazeren je met droge ogen en dat ook nog eens met grove leugens. Of het nou over de AOW, HRA, zorgstelsel of de kilometerheffing gaat, het is lachwekkend, sommigen lijken wel SM liefhebbers.
Wilders hééft geeneens oplossingen. Behalve moslims wegschoppen dan. Dat werd weer heel pijnlijk duidelijk bij het AOW-debat vorige week. Die knakker van de PVV had geen enkele inbreng, behalve dat het invoeren van een immigratiestop uit moslimslanden zou zorgen voor een betaalbare AOW.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_74820594
quote:
Op woensdag 18 november 2009 10:53 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Wilders hééft geeneens oplossingen. Behalve moslims wegschoppen dan. Dat werd weer heel pijnlijk duidelijk bij het AOW-debat vorige week. Die knakker van de PVV had geen enkele inbreng, behalve dat het invoeren van een immigratiestop uit moslimslanden zou zorgen voor een betaalbare AOW.
Nog sterker, hij hoeft als oppositiepartij geeneens oplossingen te hebben. Voor regelrecht kiezersbedrog en leugens moet je toch bij de zittende regeerpartijen zijn en daar ben jij ook straks het vrijwillige slachtschaap van.
pi_74820790
quote:
Op woensdag 18 november 2009 16:24 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Nog sterker, hij hoeft als oppositiepartij geeneens oplossingen te hebben. Voor regelrecht kiezersbedrog en leugens moet je toch bij de zittende regeerpartijen zijn en daar ben jij ook straks het vrijwillige slachtschaap van.
Het is natuurlijk wel handig als hij daar eens mee begint als hij zegt in de regering te willen komen en minister-president te willen worden.
pi_74821001
quote:

[..]

Nog sterker, hij hoeft als oppositiepartij geeneens oplossingen te hebben.
pi_74821581
quote:
Op woensdag 18 november 2009 16:29 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Het is natuurlijk wel handig als hij daar eens mee begint als hij zegt in de regering te willen komen en minister-president te willen worden.
Komt misschien ook nog wel, de verkiezingen zijn nog heel ver.

Overigens, Ik zie hem nog lang niet als een geschikte MP. Wel met een zetel of 15 als oppositiepartij om de zaak wat wakker te houden en met een beetje vuurwerk daarbij is dat een goede zaak.
pi_74821718
quote:
Op woensdag 18 november 2009 16:50 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Komt misschien ook nog wel, de verkiezingen zijn nog heel ver.

Overigens, Ik zie hem nog lang niet als een geschikte MP. Wel met een zetel of 15 als oppositiepartij om de zaak wat wakker te houden en met een beetje vuurwerk daarbij is dat een goede zaak.
Wanneer zijn de verkiezingen? 2011?
Het zal in ieder geval heel spannend worden. Vandaag gestemd voor de gemeentelijke verkiezingen. Dat kan me nauwelijks boeien.
pi_74821818
quote:
Op woensdag 18 november 2009 16:55 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Wanneer zijn de verkiezingen? 2011?
Het zal in ieder geval heel spannend worden. Vandaag gestemd voor de gemeentelijke verkiezingen. Dat kan me nauwelijks boeien.
Ik mocht niet eens stemmen.
  donderdag 19 november 2009 @ 15:07:44 #260
268409 voice-over
Geeft commentaar op alles
pi_74852011
quote:
Op zondag 8 november 2009 22:58 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Want mensen komen echt hier omdat ze een uitkering krijgen.
Je moet wel erg dom zijn om te denken dat geld geen rol speelt bij een zogenaamde vluchteling.
  donderdag 19 november 2009 @ 15:15:40 #261
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_74852240
quote:

[..]

je steunt iemand die geen plannen heeft en juicht dat nog toe ook.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_74853068
quote:
Op donderdag 19 november 2009 15:07 schreef voice-over het volgende:

[..]

Je moet wel erg dom zijn om te denken dat geld geen rol speelt bij een zogenaamde vluchteling.
Natuurlijk speelt geld een rol, maar uitkeringen kennen ze doorgaans niet in oorden waar de meeste vluchtelingen vandaan komen. Niet die vluchtelingen maar onze vrijgevigheid wat betreft uitkeringen is het probleem. In de rest van de wereld is werken vrij normaal. Rest ons alleen nog die mensen ook aan te moedigen te werken en niet (zoals sommige kamerleden kennelijk beogen) die lui massaal aan het staatsinfuus te leggen.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_74861557
quote:
Op donderdag 19 november 2009 15:15 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

je steunt iemand die geen plannen heeft en juicht dat nog toe ook.
Lezen kun je ook al niet, normaal redeneren nog minder en elke logica ontbreekt in je achterlijke geleuter.
pi_74879931
Hallo allemaal,

Ik zou graag argumenten willen waarom Geert Wilders en zijn partij extreem rechts is, of nazistisch of discriminerend of racistisch. De reden waarom ik dit vraag is omdat ik bezig ben met een profielwerkstuk wat gaat over rechts extremisten bij economische crisissen. Ik ben al een tijd bezig en heb wel een aantal punten, bijvoorbeeld over het veranderen van artikel 1 van de grondwet of zijn standpunten in zijn programma. Maar ik vind het allemaal maar matig. Misschien kan het ook gewoon dat Wilders populistisch is, dit zal ik gaan moeten onderzoeken maar dat wordt waarschijnlijk een lange rit! We vergelijken hem ook met de NSDAP. Maar misschien is dat allemaal wel fout en moeten we het wat makkelijker maken.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_74880498
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 11:23 schreef Tamashii het volgende:
Hallo allemaal,

Ik zou graag argumenten willen waarom Geert Wilders en zijn partij extreem rechts is,
Het systematisch vervolgen van een etnische minderheid is een traditie en fundament van extreemrechts in Europa. Vroeger waren het joden, nu is het een andere religieus-etnische groep.
Het blijft niet bij deze specifieke groepen, daarachter zit ook de neiging andere groepen die niet genoeg cultuur-eigen zijn te minachten, te criminaliseren, minder rechten toe te kennen, het bestaansrecht in deze cultuur te ontkennen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Bluesdude op 20-11-2009 12:09:42 ]
pi_74882715
Dat ben ik met je eens. Maar in hoeverre is dat extreem rechts? Want je kunt natuurlijk de Joden erbij halen. Maar ik wil het zekere voor het onzekere nemen en daar niet te ver op doorgaan. Want zo ver is het allemaal nog niet. Er zijn nog geen speciale regels voor niet-westerse allochtonen. Er zijn nog niet moslims weggestuurd of vermoord. Natuurlijk kan dit allemaal nog gebeuren en de kans als Wilders wint acht ik heel groot dat het gebeurt. Maar dat is op de feiten vooruit lopen.

De neiging die jij bespreekt is nog niet gekomen. Wilders zegt vaak dat dit en dat zo moet en gaat bij de Islam, maar ondertussen gebeuren er ook echt dingen in de Islam die hier in het Westen gewoon niet-bespreekbaar zijn. Maar dan hebben we het vaak wel over fundamentele Moslims. Die volgens de Sharia leven. En Wilders neemt in zijn uitspraken vaak de algehele Islam op. En niet fundamentele Moslims. En daar ligt inderdaad een zwak punt. En zijn discriminerende uitspraken zijn natuurlijk ook absurd. Maar hoezo is dit extreem rechts?
pi_74886939
hij plaatst zichzelf als extreem rechts omdat hij alles en iedereen die het niet met hem eens is links noemt.
  vrijdag 20 november 2009 @ 15:18:57 #268
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_74887112
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  vrijdag 20 november 2009 @ 15:19:21 #269
225540 Pugg
Friends forever
pi_74887124
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 15:12 schreef okiokinl het volgende:
hij plaatst zichzelf als extreem rechts omdat hij alles en iedereen die het niet met hem eens is links noemt.
Hij is exreem rechts.
Ingestampt bij de geheime dienst van Israël en véél geld
uit de rechtse Amerikaans hoek.
  vrijdag 20 november 2009 @ 15:24:10 #270
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_74887245
quote:
Op donderdag 19 november 2009 20:01 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Lezen kun je ook al niet, normaal redeneren nog minder en elke logica ontbreekt in je achterlijke geleuter.

ken je het balk en splinter verhaal? Ik zal je een hint geven: je hebt een fikse balk in je oog.
pi_74888492
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 12:56 schreef Tamashii het volgende:
Dat ben ik met je eens. Maar in hoeverre is dat extreem rechts? Want je kunt natuurlijk de Joden erbij halen. Maar ik wil het zekere voor het onzekere nemen en daar niet te ver op doorgaan. Want zo ver is het allemaal nog niet.
Gelukkig is het idd zover niet en zal wel nooit meer voorkomen in Nederland.... maar het ging om de intentie, het verschijnsel van vreemdelingenhaat en de intentie tot discriminatie... Het ging niet om de gelijkstelling van de mate van discriminatie en cultuurzuivering.
quote:
Er zijn nog geen speciale regels voor niet-westerse allochtonen.
Jazeker wel.... dure inburgeringscursus verplicht en zelf betalen
quote:
Er zijn nog niet moslims weggestuurd of vermoord. Natuurlijk kan dit allemaal nog gebeuren en de kans als Wilders wint acht ik heel groot dat het gebeurt. Maar dat is op de feiten vooruit lopen.
Nou nee... het is goed om op de feiten vooruit te lopen, dan kun je voorbereid zijn, strategie plannen ter voorkoming etc...
quote:
De neiging die jij bespreekt is nog niet gekomen.
Die neiging tot discriminatie ? Al volop overal merkbaar
quote:
Wilders zegt vaak dat dit en dat zo moet en gaat bij de Islam, maar ondertussen gebeuren er ook echt dingen in de Islam die hier in het Westen gewoon niet-bespreekbaar zijn.
Best wel veel bespreekbaar hoor.... in het westen
quote:
Maar dan hebben we het vaak wel over fundamentele Moslims. Die volgens de Sharia leven. En Wilders neemt in zijn uitspraken vaak de algehele Islam op. En niet fundamentele Moslims. En daar ligt inderdaad een zwak punt. En zijn discriminerende uitspraken zijn natuurlijk ook absurd.
idd .. klopt
quote:
Maar hoezo is dit extreem rechts?
vreemdelingenhaat, haatzaaien naar een bepaald zgn 'cultuurvreemde' bevolkingsgroep is een belangrijk kenmerk van extreemrechts
pi_74888990
Goed. Ik kan dus zeggen dat iets extreem rechts is wanneer een 'leider' haat zaait en daarmee bepaalde mensen beledigt.

Maar daarnaast, Wilders kan toch ook gewoon populistisch zijn? Hij verandert constant van standpunten, vandaar dat zijn partij ook een one-issue partij wordt genoemd. En hij is economisch erg links toch?
pi_74889238
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 15:24 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

ken je het balk en splinter verhaal? Ik zal je een hint geven: je hebt een fikse balk in je oog.
Gelukkig is het maar een balk, bij jou zitten geeneens hersens in je communistische domme kop.
pi_74891445
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 16:20 schreef Tamashii het volgende:
Goed. Ik kan dus zeggen dat iets extreem rechts is wanneer een 'leider' haat zaait en daarmee bepaalde mensen beledigt.

Maar daarnaast, Wilders kan toch ook gewoon populistisch zijn? Hij verandert constant van standpunten, vandaar dat zijn partij ook een one-issue partij wordt genoemd. En hij is economisch erg links toch?
ik denk dat de meeste tegenstanders van wilders tot nog niet zolang geleden hoopten dat dit zo was, dat het populisme was om macht te vergaren, om zn neo-liberale plannetjes door te kunnen voeren.
de laatste tijd is duidelijk gebleken dat die man wel degelijk geobsedeerd is door een haat voor islam, en zelfs allochtonen in het algemeen.
pi_74891477
Onzin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')