De post boven je bewijst alweer je ongelijk.quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:10 schreef Darkwolf het volgende:
_LED_ en zichzelf excuseren is als _LED_ die ooit... nou ja... ik kan vrij veel invullen, maar dan krijg je het ook weer drie keer zo hard in je gezicht terug van hem.
Nee... het beste wat je kan verwachten van _LED_ is een bloemetje gemaakt in paint.
Dus als _LED_ zoiets zou doen, pakt hij heel lui gewoon dat ene topic terug uit TRU en post daarvan hier de link.
Je was zelf toch ook geen PC gamert?quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:13 schreef Dragorius het volgende:
Bastard, je generalisatie omtrent PC-gamers heeft mij doen wenen
quote:
Ik vind pc gamers zo sneu .. kan het niet helpen sorryquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:13 schreef Dragorius het volgende:
Bastard, je generalisatie omtrent PC-gamers heeft mij doen wenen
Het lijkt me duidelijk, de mensheid is gedoemd te falenquote:
Waarom?quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik vind pc gamers zo sneu .. kan het niet helpen sorry
Jij bent gewoon anti omdat je anti wil zijnquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:19 schreef Michielos het volgende:
mensen die console games spelen
mensen die met minder dan een PC genoegen nemen tijdens het gamen!
REBEL!!!!quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jij bent gewoon anti omdat je anti wil zijn
quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jij bent gewoon anti omdat je anti wil zijn
Ga eens fixen dat er geen gezeik meer is maar 1 uberconsolequote:Op vrijdag 6 november 2009 15:21 schreef _Led_ het volgende:
Mensen die waarde hechten aan het platform
Je hebt een beetje een oud beeld van PC gamen dudequote:Op vrijdag 6 november 2009 15:23 schreef Bastard het volgende:
Vanavond heerlijk onderuit op de bank, flesje wijn er bij. Xbox aan, headset in omdat keybord converstaties B.C. zijn. Cd er in, zeker weten dat iedereen het zelfde ziet en speelt.. geen zorgen om god mode of extra 3D kaart.. geen updates, geen servers die ik niet kan joinen omdat ik een patch niet heb, geen gedoe met mods. Laatje dicht, cd opstarten.. spelen .. met minder lag
Geen platform is perfect.quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:19 schreef Michielos het volgende:
mensen die console games spelen
mensen die met minder dan een PC genoegen nemen tijdens het gamen!
1v1? als je wint krijg je 10 euroquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:23 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Geen platform is perfect.
En ik ben achter de voordelen en de nadelen van beide platformen gekomen.
Je kan roepen wat jij wilt, maar ik schaam mij er niet voor om prachtige en geoptimaliseerde exclusives te mogen spelen zoals Uncharted (2) en Killzone 2.
En ik ben dus een PC gamer die heilig gelooft in keyboard en muis qua FPS, maar Killzone 2 is de creme a la creme.
Maar het is goed hoor. Kruip jij maar weer lekker achter je Starcraft! HATER!
Ik zie nog steeds dezelfde ongein in die pc topics in GAM.. verschrikkelijk oponthoud tijdens het lezen over de graphicskaart geouwehoer en instellingen van weet ik het wat. Ja .. hee!! Zijn we nou aan het gamen of niet systeembeheerdert?quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:23 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Je hebt een beetje een oud beeld van PC gamen dude
Dank je wel voor het complimentquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:23 schreef Darkwolf het volgende:
En ik ben dus een PC gamer die heilig gelooft in keyboard en muis qua FPS, maar Killzone 2 is de creme a la creme.
Dat ligt meer aan het type mensen. Heb nu al 2 jaar dezelfde setup (bijna 2 jaar) en draai Operation Flashpoint maximaal zonder problemen. Geen gezeik niks.quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds dezelfde ongein in die pc topics in GAM.. verschrikkelijk oponthoud tijdens het lezen over de graphicskaart geouwehoer en instellingen van weet ik het wat. Ja .. hee!! Zijn we nou aan het gamen of niet systeembeheerdert?
Als andere games nou ook eens de controls van Killzone 2 zouden overnemen op zijn minst, heb je dat gezeik over shooters op consoles niet.quote:
En een oud beeld van consoles.quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:23 schreef Dragorius het volgende:
Je hebt een beetje een oud beeld van PC gamen dude
Nou nee, er zitten misschien nog wel stukjes code van me in maar ik ben halverwege de rit uitgestaptquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:26 schreef Michielos het volgende:
[..]
ow ja, jij hebt dat spel geprogrammeerd he![]()
Eens, sinds de laatste patch van UFC2009 krijg je framedrops! als je dichtbij elkaar gaat staan (clinch range) om te vechten als je in een grote arena vechtquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:28 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
En een oud beeld van consoles.
Want ook voor de consoles zijn er tegenwoordig issues met framerate en andere grafische perikelen en om maar te zwijgen over de patches die je om de oren vliegen met sommige games.
En betreft hardware... tja... RROD anyone? Zelfs met de nieuwste revisies schijnt het nog steeds voor te komen.
Deze claim baseer ik op feitelijke ervaring van mensen om mij heen die wenen omdat ze iets met hun XBOX hebben.
Heel koeltjes vraag ik dan "RROD?"
En in 100 procent van alle gevallen is het tot nu toe: JA!
Tevens is een nieuwe 3D kaart minder hard nodig vandaag de dag, want er is nu een redelijke piek bereikt dat je niet elke 6 maanden een nieuwe videokaart erin hoeft te stoppen.
Mede dankzij het feit dat veel games nu multi platform zijn.
Als er een game van de consoles naar de PC komt en deze is goed geport, dan weet ik dat deze gewoon nog volluit te spelen is. Met zelfs nog hogere resoluties versus de console versies.
Mocht je willen vriendelijke vriend!quote:
http://www.mobygames.com/developer/sheet/view/developerId,146474/quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:31 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Mocht je willen vriendelijke vriend!
Volgens mij kon jij inderdaad een beetje coden en had je vroeger speelt met een eigen 3D engine.
Maar dat was het toch ook wel? Toch?
You're pulling my hoof right now right?
_LED_? Hey? Jij hebt echt aan die game meegewerkt?
Edit: Vraag is reeds beantwoord.
-Die patches hoef je niet op te zoeken.. je start op.. bam.. geinstalleerd en opgelostquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:28 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
En een oud beeld van consoles.
Want ook voor de consoles zijn er tegenwoordig issues met framerate en andere grafische perikelen en om maar te zwijgen over de patches die je om de oren vliegen met sommige games.
En betreft hardware... tja... RROD anyone? Zelfs met de nieuwste revisies schijnt het nog steeds voor te komen.
Deze claim baseer ik op feitelijke ervaring van mensen om mij heen die wenen omdat ze iets met hun XBOX hebben.
Heel koeltjes vraag ik dan "RROD?"
En in 100 procent van alle gevallen is het tot nu toe: JA!
Tevens is een nieuwe 3D kaart minder hard nodig vandaag de dag, want er is nu een redelijke piek bereikt dat je niet elke 6 maanden een nieuwe videokaart erin hoeft te stoppen.
Mede dankzij het feit dat veel games nu multi platform zijn.
Als er een game van de consoles naar de PC komt en deze is goed geport, dan weet ik dat deze gewoon nog volluit te spelen is. Met zelfs nog hogere resoluties versus de console versies.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:33 schreef _Led_ het volgende:
[..]
http://www.mobygames.com/developer/sheet/view/developerId,146474/
quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:31 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
You're pulling my hoof right now right?
I'll be damned!quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:33 schreef _Led_ het volgende:
http://www.mobygames.com/developer/sheet/view/developerId,146474/
Zowel mijn PC's die ik altijd gehad heb als mijn PS3 hebben nooit kuren gehadquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
-RROD yep, ze komen voor, ik heb er al 2 gehad.. prima service, xbox word opgehaald en een week later krijg je een nieuwe terug, die werkt. Gratis. Probeer dat eens met een 3 jaar oude videokaart.
Ja ja.. het ligt weer aan de gebruiker zekerquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:35 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Zowel mijn PC's die ik altijd gehad heb als mijn PS3 hebben nooit kuren gehad![]()
Ach trek het je niet aan.. ik heb hetzelfde.. ik verslijt computers... Iedereen geeft mij altijd de schuld ervan terwijl ik er heilig van overtuigd ben dat het niet aan mij ligtquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja ja.. het ligt weer aan de gebruiker zeker
pc's zijn evil zeg ik je!!quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:38 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ach trek het je niet aan.. ik heb hetzelfde.. ik verslijt computers... Iedereen geeft mij altijd de schuld ervan terwijl ik er heilig van overtuigd ben dat het niet aan mij ligt![]()
Kun je dat in gecontroleerde omstandigheden bewijzen ?quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:38 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ach trek het je niet aan.. ik heb hetzelfde.. ik verslijt computers... Iedereen geeft mij altijd de schuld ervan terwijl ik er heilig van overtuigd ben dat het niet aan mij ligt![]()
Uiteraard nietquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:39 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Kun je dat in gecontroleerde omstandigheden bewijzen ?
quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:39 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Kun je dat in gecontroleerde omstandigheden bewijzen ?
Tegenwoordig heb je dit ook met PC games. EA download manager, Steam en alle andere diensten doen dit automatisch en zonder geklungel.quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:34 schreef Bastard het volgende:
-Die patches hoef je niet op te zoeken.. je start op.. bam.. geinstalleerd en opgelost
Leuk argument. Maar wat is dan het gezeur over persee steeds een nieuwe videokaart moeten kopen?quote:-Die graphics geouwehoer en framedrops.. BOEIEN.. het is een spel! Toen ik 15 jaar geleden PONG zat te spelen had ik het ook niet over die 2 pixels, er is een enorme vooruitgang geboekt en mede doordat ik al die tijd al game weet ik dat wellicht beter te waarderen en ga ik zeker niet zeuren over een framerate.
Jij hebt ook niet standaard 3 jaar fabrieks garantie op je XBOX zitten hoor!quote:-RROD yep, ze komen voor, ik heb er al 2 gehad.. prima service, xbox word opgehaald en een week later krijg je een nieuwe terug, die werkt. Gratis. Probeer dat eens met een 3 jaar oude videokaart.
Ik ben 4 uur geleden al gestopt met productief zijn.quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:41 schreef Bastard het volgende:
Ik moet die mapping nog afmaken vandaag .. lukt me niet zo
quote:Since Prophet fell ill, at least 15 people have stepped forward claiming to be the next messenger, said Neroli Duffy, who sits on the church's 24-member council of elders. None has met with council approval.
Wut? Wut?quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:40 schreef Darkwolf het volgende:
Oh? Gaan we zo beginnen? Wacht jij maar eens eventjes!![]()
[..]
Tegenwoordig heb je dit ook met PC games. EA download manager, Steam en alle andere diensten doen dit automatisch en zonder geklungel.
[..]
Leuk argument. Maar wat is dan het gezeur over persee steeds een nieuwe videokaart moeten kopen?
Genoeg mensen die net als jij dan ook blij zijn met 30FPS of anders wat details naar beneden schroeven als het nodig is.
[..]
Jij hebt ook niet standaard 3 jaar fabrieks garantie op je XBOX zitten hoor!
Next!
De een z'n dood...quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:43 schreef _Led_ het volgende:
Schattig om te lezen : wat er gebeurt als de leidster van een doomsday-cult plotseling overlijdt
http://news.yahoo.com/s/a(...)us_armageddon_church
[..]
Ik krijg ineens een trap van een hoef hee zag je dat?quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:42 schreef Michielos het volgende:
bastard je bent gewoon geowned door DW.
Hahaaaa maar je hebt Randi's miljoen nog niet opgehaald dus ben je een egoist en door jou sterven dus de kindertjes in afrika !quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:40 schreef Michielos het volgende:
[..]
Nou nee wacht... ja , dat kan ik wel.
Don't change the damn subject boy! Of erken Uw falende argumentatie en gooi de handdoek in de ring, of ik verwacht een krachtige come ba...... oooohhh wat zie ik daar? Wortels? *draaft er naar toe*quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:41 schreef Bastard het volgende:
Ik moet die mapping nog afmaken vandaag .. lukt me niet zo
Bestaat dat continent echt danquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:45 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Hahaaaa maar je hebt Randi's miljoen nog niet opgehaald dus ben je een egoist en door jou sterven dus de kindertjes in afrika !
Als jij me de geneugden van kapotte computers laat zien, apply ikquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:45 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Hahaaaa maar je hebt Randi's miljoen nog niet opgehaald dus ben je een egoist en door jou sterven dus de kindertjes in afrika !
Weet je waarom computers nooit voetbal kijken?quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:46 schreef Michielos het volgende:
[..]
Als jij me de geneugden van kapotte computers laat zien, apply ik
Ik zeg dan wel dat ik een rare gift heb, electropathie.. het vermogen contact te leggen met apparaten en deze te ruïneren door ze zelfmoordgedachten in te fluisteren
quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:48 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Weet je waarom computers nooit voetbal kijken?
1-0![]()
![]()
* Darkwolf verslikt in een wortel uit ergenis!quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:48 schreef Dragorius het volgende:
Weet je waarom computers nooit voetbal kijken?
1-0![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:48 schreef _Led_ het volgende:
* _Led_ doet Mediaconsument-stemmetje na...
Dit is allemaal offtopic ! Van mij mag je best ouwehoeren maar wel ontopic !
Dragorius is partijdig !
Ok, je hebt gelijk, zo had ik het nog niet bekeken!quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:46 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Don't change the damn subject boy! Of erken Uw falende argumentatie en gooi de handdoek in de ring, of ik verwacht een krachtige come ba...... oooohhh wat zie ik daar? Wortels? *draaft er naar toe*![]()
Nee dat is morgen.quote:
Toch niet met paardenvleesch he?quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:55 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Nee dat is morgen.
Vanavond ga ik met een vriendinnetje bij mams eten. Die maakt heerlijke lamspot.![]()
Bij vriendinnetje blijf ik overigens wel overnachten want dat is makkelijker met de manege morgen.
Doe je het morgen wel veilig ?quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:55 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Nee dat is morgen.
Vanavond ga ik met een vriendinnetje bij mams eten. Die maakt heerlijke lamspot.![]()
Bij vriendinnetje blijf ik overigens wel overnachten want dat is makkelijker met de manege morgen.
Dude relax! Zijn creativiteit gaat vooruit hoor. Het gaat namelijk nu niet eens over seks!quote:
Ik wilde net antwoorden met de dooddoener "seks" op jouw verhaal over vanavond en morgenquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:57 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Dude relax! Zijn creativiteit gaat vooruit hoor. Het gaat namelijk nu niet eens over seks!![]()
(_LED_ zit weer aardig te vissen. Stiekum wil hij gewoon een keertje mee, dat is het gewoon!)
Tenzij het een lam paard was....quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:57 schreef Bastard het volgende:
Oh nee dat kan niet.. lamspot zal wel lamsvlees hebben
Er zit een zadel tussen. Veiliger kan ik het niet maken. Het enige contact tussen mij en het paard is een klopje op de hals zo nu en dan!quote:
Ok.. het is officieel vrijdagmiddag.quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:58 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Tenzij het een lam paard was....
quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ok.. het is officieel vrijdagmiddag.
quote:
quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ok.. het is officieel vrijdagmiddag.
FAIL!quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:57 schreef Bastard het volgende:
Oh nee dat kan niet.. lamspot zal wel lamsvlees hebben
Double FAIL!quote:
Ultra FAIL!quote:
Deze post gaat gepaard met een hoop spot richting onsquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:00 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
FAIL!
[..]
Double FAIL!
[..]
Ultra FAIL!
Jullie moeten nog even lekker vervelen terwijl ik naar huis mag nu!
M-M-M-MONSTER FAIL fail ... ..
Waar is die pagina van jou eigenlijk naar toe uit je sig? Stonden vaak wel leuke dingen tussen ookquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:02 schreef _Led_ het volgende:
Smile !
http://www.thesun.co.uk/s(...)own-if-you-dare.html
Stop, you're killing mequote:Op vrijdag 6 november 2009 16:02 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Deze post gaat gepaard met een hoop spot richting ons
http://www.skeburt.nl ? Die heb ik niet meer geupdate sinds ik getrouwd ben / op huwelijksreis gingquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Waar is die pagina van jou eigenlijk naar toe uit je sig? Stonden vaak wel leuke dingen tussen ook
Ik kan niet meer stoppen nuquote:
Oh zie je nu .. dat doet het huwelijk dus met je hequote:Op vrijdag 6 november 2009 16:04 schreef _Led_ het volgende:
[..]
http://www.skeburt.nl ? Die heb ik niet meer geupdate sinds ik getrouwd ben / op huwelijksreis ging
quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh zie je nu .. dat doet het huwelijk dus met je he
Nog even en je gaat je dagelijks scheren, de posters worden vervangen door schilderijen en je vind het helemaal niet vervelend om samen boodschappen te doen op de zaterdagmiddag, en jazeker spaar je zegeltjes!
Ik vind het supergezellig om zaterdagmiddag boodschappen te doen, we rijden vaak nog een extra rondje om het blok omdat spijkers met koppen dan nog op de radio isquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh zie je nu .. dat doet het huwelijk dus met je he
Nog even en je gaat je dagelijks scheren, de posters worden vervangen door schilderijen en je vind het helemaal niet vervelend om samen boodschappen te doen op de zaterdagmiddag, en jazeker spaar je zegeltjes!
Gamen onder invloed? Je bent dus geen echte gamerquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:10 schreef Bastard het volgende:
Half 5 naar huis, lekker eten, kinderen op bed smijten, vrouw de deur uit schoppen.. flesje wijn klaar, een groen sigaartje, gamen
Geen echte game danquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:13 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Gamen onder invloed? Je bent dus geen echte gamer
Net zoals die lapzwansen die straks op de LAN helemaal loos gaan aan het bier
Hahahaquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Geen echte game dan
Ik rij strakkere rondetijden dan... ja tot het kantelmoment en dan word het snel minder
Ja.. als ik bezopen ben lukt me niks bij RTSquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:14 schreef Dragorius het volgende:
Van drank wordt gamen inderdaad oneerlijk, vooral met strategy-games. Ik speel dan ook graag tegen die gasten
Oh, dus we kunnen elke avond wel een potje gamen?quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:16 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ja.. als ik bezopen ben lukt me niks bij RTS
quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:16 schreef Bastard het volgende:
Âch het gaat om de fun.. ik hoef niet eerste te worden, meedoen is leuker
Ik heb wel behoefte aan een leuk potje Dawn of Warquote:
Ik vind het leuker om met een BFG rond te lopen en luid de deur in te trappen, rondschietend op alles wat beweegt.. en ja dan word je ook sneller doodgeschotenquote:
Geeeeen idee.quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:18 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ik heb wel behoefte aan een leuk potje Dawn of War
Eens isquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik vind het leuker om met een BFG rond te lopen en luid de deur in te trappen, rondschietend op alles wat beweegt.. en ja dan word je ook sneller doodgeschoten
Maar dan heb je wel lol !quote:
aha.quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:16 schreef sararaats het volgende:
ik had een week vakantie. ik werk namelijk in een school.
Jij hebt nu zeker vrij en hebt van het weekend gewerkt?quote:Op maandag 9 november 2009 08:07 schreef Bill_E het volgende:
Gelukkig wel! Duurt altijd zo lang dat weekeinde!
Omdat mensen.quote:Op maandag 9 november 2009 12:34 schreef Darkwolf het volgende:
Lekker aan de lunch.
En zo te zien houd ik het weer lekker bij dit slappe ouwehoer topic.
Wat een gekissebis... en het is gekissebis dat al 100x voorbij is gekomen.
Snap niet waarom dezelfde mensen die ik al in tig eerdere discussies heb gezien het toch blijven proberen met elkander.
Jij wilt uitgerekend op FOK en uitegerekend op TRU mensen wat proberen bij te brengen? Are you kidding me?quote:Op maandag 9 november 2009 12:56 schreef _Led_ het volgende:
Mensen vragen mij wel vaker hoe ik het toch volhou om dag in dag uit maar weer te proberen mensen wat te leren, ook mensen die gewoon koppig zijn en liever niks weten.
Dan zeg ik : "Ach ja, het zal wel een afwijking zijn. Ik help graag mensen !".
Ergens is dat best...ehm...droevig, vind je ook niet?quote:Op maandag 9 november 2009 14:25 schreef Bastard het volgende:
Ach mensen als Led houden het leuk hier, zonder Led zou er geen discussie zijn.
Ik ben nog in tweestrijd.quote:Op maandag 9 november 2009 14:32 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ergens is dat best...ehm...droevig, vind je ook niet?
Dat heb ik ook met BNW hoor, troost jequote:
Weet ik.. je schrikt alleen veel mensen af, en ik kan je niet eens altijd ongelijk geven.quote:Op maandag 9 november 2009 14:37 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Zwart bestaat niet zonder wit, goed niet zonder kwaad, mijn zoon.
Als mensen nog niet klaar zijn om de kennis te ontvangen zijn ze nog niet klaar.quote:Op maandag 9 november 2009 14:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Weet ik.. je schrikt alleen veel mensen af, en ik kan je niet eens altijd ongelijk geven.
Dus voor _LED_ was er geen enkele vorm van discussie op TRU? Begrijp ik dit nu goed?quote:Op maandag 9 november 2009 14:25 schreef Bastard het volgende:
Ach mensen als Led houden het leuk hier, zonder Led zou er geen discussie zijn.
Misschien had er moeten staan "zonder Led zou er geen zinnige discussie zijn." ?quote:Op maandag 9 november 2009 15:01 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Dus voor _LED_ was er geen enkele vorm van discussie op TRU? Begrijp ik dit nu goed?
Nou hij mag zich graag op de borst slaan dus zeg het niet te hard.quote:Op maandag 9 november 2009 15:01 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Dus voor _LED_ was er geen enkele vorm van discussie op TRU? Begrijp ik dit nu goed?
Zoals een wijs man ooit zei : "Nou ja, het moet natuurlijk ook wel leuk zijn !"quote:Op maandag 9 november 2009 15:08 schreef Bastard het volgende:
Zolang het maar netjes blijft.. dat is niet altijd zo.. dat zal hij niet ontkennen.
Conspiracy !!! Ik zit hier in opdracht van de overheid van de US om paranormale zaken belachelijk te maken !quote:Op maandag 9 november 2009 14:15 schreef Darkwolf het volgende:
Nee. Er zit iets meer achter naar mijn mening. Wat dit precies is laat ik in het midden. Maar je spreekt niet je volledige intentie / drive uit waarom je dit nu precies blijft doen.
http://www.nd.nl/artikele(...)jft-jaren-gelukkigerquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:27 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Ik heb het vertrouwen dat deze cijfers heel wat lager zijn, omdat ik weet dat je niet te koop hoeft te lopen met dergelijke zaken. Ze zitten namelijk in het hart.
Mjah, ik houd van vrijheid, vastleggen zal dus nooit mijn ding worden.
Kortom, zwaar religieus zijn en trouwen met die hap !quote:AMSTERDAM - Wie een huwelijk aangaat, blijft de komende veertien jaar gelukkiger dan hij of zij normaal gesproken zou zijn. Wie gaat samenwonen, blijft acht jaar lang bovengemiddeld gelukkig. Wie trouwt en bovendien gelovig is, is het gelukkigst van allemaal.
Dat blijkt uit onderzoek van psychologe en demografe Judith Soons, waarop zij morgen promoveert aan de Vrije Universiteit in Amsterdam. Soons maakte gebruik van onderzoek waarin een groep jongvolwassenen in de loop van achttien jaar (tussen 1987 en 2005) zesmaal geïnterviewd werden over hun sociale status en hun welbevinden. Het is voor het eerst dat een groep jongvolwassenen over zo'n lange tijd gevolgd is.
Elk stapje dat een relatie groeit, geeft een groter geluksgevoel. De stap van verkering naar samenwonen levert de grootste 'gelukssprong' op, maar een huwelijk vergroot dat geluk nog verder, ontdekte Soons. Kinderen zijn, ook gemeten aan het geluksgevoel, echt een 'kroon op het huwelijk': ze vergroten het geluksgevoel, zij het in relatief bescheiden mate. Trouwen maakt gelukkiger dan kinderen krijgen.
Het verbreken van een huwelijk of samenwoonrelatie levert een diep dal op, maar bij een hernieuwd huwelijk of een samenwoonrelatie voelen mensen zich weer net zo gelukkig als de eerste keer. Jonge singles die nooit bij een partner hebben ingewoond zijn best gelukkig, maar hun welbevinden daalt wel na verloop van jaren gaandeweg. Religie vergroot het huwelijksgeluk, ontdekte Soons. Ze heeft dat gemeten aan de hand van een vraag naar de regelmaat van de kerkgang. Soons verklaart dit uit het sociale netwerk dat de kerkgemeenschap biedt. Daarnaast is het zo, aldus Soons, dat religie zonder meer ,,een positief verband houdt met welbevinden''. Niet-gelovige mensen zullen eerder kiezen voor een lossere samenlevingsvorm. Soons: ,,Gehuwden zijn religieuzer dan samenwonenden en daardoor gelukkiger.''
Film, hotelletje
Huwelijksgeluk is bestendig, ontdekte Soons. Zelfs over een periode van achttien jaar zijn de effecten van een huwelijk duidelijk zichtbaar. Volgens Soons komt dat, doordat getrouwde mensen een sociaal netwerk in hun eigen huis hebben (iemand om mee te praten, mee naar een film of een hotelletje te gaan, een schouder om tegen te huilen), meer contacten buitenshuis (werkkringen, schoonfamilie), maar ook omdat ze het financieel vaak beter hebben dan niet-gehuwden. Getrouwde mannen verdienen meer dan ongetrouwde, en samen één huishouden runnen biedt nu eenmaal 'schaalvoordelen'.
Een nadeel aan haar eigen onderzoek is, zegt Soons, dat er binnen de groep ongehuwden heel veel verschillende relatievormen ontstaan zijn, waarvan het effect op het welbevinden nu niet gemeten is. Soons stelt in elk geval vast dat samenwonenden in Nederland zich gelukkiger voelen dan die in andere landen, waarschijnlijk omdat samenwonen in Nederland veel meer maatschappelijk geaccepteerd is.
Huh??quote:Op maandag 9 november 2009 14:44 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Als mensen nog niet klaar zijn om de kennis te ontvangen zijn ze nog niet klaar.
Ooit komen ze wel terug.
I knew it! It's those damn Americans again!quote:Op maandag 9 november 2009 15:31 schreef _Led_ het volgende:
Conspiracy !!! Ik zit hier in opdracht van de overheid van de US om paranormale zaken belachelijk te maken !
Je wil zeker niet zeggen waar?quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:14 schreef Dragorius het volgende:
Ik sta er op jaTijdens het fietsen naar mijn werk
Nope, die wil ik straks gaan halen![]()
Oh, in Nijmegen, zal eens kijken of ik de link nog heb ergens, maar dan idd via PM eventueelquote:Op dinsdag 10 november 2009 11:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je wil zeker niet zeggen waar?![]()
Alphen aan de rijn komt er ook op las ik...
Jij speelt hem op PS3 of op PC?
Consolesquote:
Flame, note+1 en Ban aangevraagd bij de FA's!quote:
Nou bij de xbox nietquote:Op dinsdag 10 november 2009 11:34 schreef Michielos het volgende:
[..]
Consoles
Weinig diverse apparaten waarmee je enkel kunt gamen.. daarna weer moet opstaan om er een andere disc in te stoppen
Ok.. ik bijtquote:Op dinsdag 10 november 2009 11:43 schreef _Led_ het volgende:
KNOCK KNOCK !
Je hebt topic reports die op je wachtenquote:
Je doet maar, heb ik me nog nooit druk om gemaaktquote:Op dinsdag 10 november 2009 11:35 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Flame, note+1 en Ban aangevraagd bij de FA's!
Oh zal es checken dan..quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:45 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Je hebt topic reports die op je wachten
En ja, ik ben sjaggie vandaag
Oh wacht maar, hou je notes maar in de gaten dan!!!1111!11223411!!!!quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je doet maar, heb ik me nog nooit druk om gemaakt![]()
De enige console die 1% in de buurt van PC komt.quote:
Dat is wel de leukste note die er nu tussen staatquote:Op dinsdag 10 november 2009 11:45 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Oh wacht maar, hou je notes maar in de gaten dan!!!1111!11223411!!!!
quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:48 schreef _Led_ het volgende:
Ik doe weer eens voor spek en bonen mee
Zullen we het over jou notes gaan hebben anders?quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:48 schreef _Led_ het volgende:
Ik doe weer eens voor spek en bonen mee
Uiteraard, kan ook alleen maar van de enige echte NWO-mod komen toch?quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat is wel de leukste note die er nu tussen staat
Klop klopquote:Op dinsdag 10 november 2009 11:51 schreef _Led_ het volgende:
[..]
ik zal je nog eens proberen op te vrolijken met een knock-knock-joke
Je jokes zijn hilarischquote:Op dinsdag 10 november 2009 11:51 schreef _Led_ het volgende:
[..]
ik zal je nog eens proberen op te vrolijken met een knock-knock-joke
E.T. who?quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:40 schreef _Led_ het volgende:
Verdikkeme, hou je nou eens aan het knock-knock-patroon !
Dat moet je niet met een kuikentje doen maar met een gerbil !quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:42 schreef Dragorius het volgende:
[..]
![]()
Zo, en nu vuistdiep in den anus.
Mooie zinquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:30 schreef _Led_ het volgende:
http://blogs.discovermaga(...)rl-sagan-remembered/
"Carl Sagan remembered" - inclusief speech door goede vriend James Randi.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je jokes zijn hilarisch![]()
Nu je excuses nog even oefenen
quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:03 schreef _Led_ het volgende:
Word ik naar dit topic gestuurd om Michielos een knalmesjogge psychopaat te noemen....
Nou ja, bij deze dus :
Michielos, je bent knetter in je kokosnoot !
Lijkt me niet, tenzij ik steeds tegen een siliconenhoofd aan heb zitten lullenquote:
je hebt het goed geraden.quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:37 schreef Dragorius het volgende:
Overigens mag ik hopen voor mediaconsument dat het niet weer zo'n "kloon-grapje" was, want die zijn ondertussen erg vermoeiend aan het worden.
Knock knock !quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:37 schreef Dragorius het volgende:
Overigens mag ik hopen voor mediaconsument dat het niet weer zo'n "kloon-grapje" was, want die zijn ondertussen erg vermoeiend aan het worden.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:39 schreef Bastard het volgende:
Ok.. over klonen gesproken? Wie zit er onder een kloon te Pmén naar mij over een boek?
Wasn't mequote:Op dinsdag 10 november 2009 15:39 schreef Bastard het volgende:
Ok.. over klonen gesproken? Wie zit er onder een kloon te Pmén naar mij over een boek?
Nee, hij van mijquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:48 schreef _Led_ het volgende:
[..]
WTF ?? Ben jij een kloon van Bassos ?!??!?!?
Stapelgek?quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:50 schreef Dragorius het volgende:
En als ik dan weer de kloon van de kloon van Bassos zijn kloon ben, wat zijn we dan allemaal?
Hey, dat mag je toch niet zomaar doen ?quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik denk dat ik m eens door een kloonscan ga halen ..
Aha, dus jij bent hetquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:53 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Hey, dat mag je toch niet zomaar doen ?
Hoe heet die kloon?quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik denk dat ik m eens door een kloonscan ga halen ..
quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:53 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Hey, dat mag je toch niet zomaar doen ?
Ik geloof dat ik heel erg paranoïde ga worden. Zijn daar medicijnen voor Dragorius?quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:07 schreef Dragorius het volgende:
Bastard, mijn kloonscan slaat helemaal uit, alle users in TRU zijn een kloon van 1 user
Danny
Er is een methode, maar die is erg omstreden....quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik heel erg paranoïde ga worden. Zijn daar medicijnen voor Dragorius?
Nee, wel vaccinatiesquote:Op dinsdag 10 november 2009 16:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik heel erg paranoïde ga worden. Zijn daar medicijnen voor Dragorius?
gastquote:Op dinsdag 10 november 2009 16:09 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Er is een methode, maar die is erg omstreden....
Kleed je maar vast uit
LOL! Waar ken ik dat ook alweer van? ?quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:23 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Beter dan de Friend-zone waar je nu in zit, toch ?
Bro's before ho'squote:Op dinsdag 10 november 2009 16:23 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Beter dan de Friend-zone waar je nu in zit, toch ?
Aldus Internet Tough guy, mr Jackie Chan van Klaagbaakquote:Op dinsdag 10 november 2009 16:24 schreef Michielos het volgende:
internet tough guys die over hun piemel en prestaties gaan praten![]()
Wat ik dan doe? (@bastard)
Dan lach ik me kapot
quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:26 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Aldus Internet Tough guy, mr Jackie Chan van Klaagbaak
De catch-phrase voor alle mannen die hun vrienden altijd wel een vriendinnetje zien krijgenquote:
Waarom lok je me zo uit vandaag? Ik ben al zo kwetsbaar vandaagquote:Op dinsdag 10 november 2009 16:27 schreef _Led_ het volgende:
[..]
De catch-phrase voor alle mannen die hun vrienden altijd wel een vriendinnetje zien krijgen
Hey, wat hadden we nou afgesproken ?quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:27 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Waarom lok je me zo uit vandaag? Ik ben al zo kwetsbaar vandaag
Jullie maken wel dat ik me welkom voel hierquote:Op dinsdag 10 november 2009 16:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat doe je als Lavenderr eigenlijk ook een kloon blijkt te zijn?
Nou jaquote:Op dinsdag 10 november 2009 16:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jullie maken wel dat ik me welkom voel hier![]()
Ga ik wel weer naar NWS en andere topics.
quote:
Topspinquote:Op dinsdag 10 november 2009 20:53 schreef Topspin het volgende:
Zo te zien is ouwehoer een rel-topic geworden. Ondertussen ben ik 4 maanden niet hier geweest dus vandaar dat ik het verschil zie. Vroeger was het chatten over dingen. Nu lijkt het aanvallen te zijn op de geschreven woorden van de ander.
Is ouwehoer het nieuwe feedback-topic geworden of is ouwehoer het 2e reltopic naast feedback geworden?
Ben een lange tijd niet online geweest dus begrijp sowieso niet het nut van online aanvallen en discussies voeren op een irritant nivo.
Kan zijn dat ik een te relaxte instelling gekregen heb. In real life kan ik ook niet tegen zeurende en zeikende mensen. Het liefst peace forever en geen slagen onder de gordel of wat dan ook.
Zo werkte het niet in het leven, dat begrijp ik ook wel. Er is altijd reden tot zeik aan de knikker maar laat het dan elders zijn en niet in een topic zijn waar het niet voor gemaakt is. In de kerk ga je toch ook niet de duivel aanbidden om het maar zwart wit uit te drukken?
quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:53 schreef Topspin het volgende:
In de kerk ga je toch ook niet de duivel aanbidden om het maar zwart wit uit te drukken?
Hallo Senestaquote:
Ik vind het leuk je weer even te zienquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:24 schreef Topspin het volgende:
[..]
Hallo SenestaFijn om jou even te zien hier
Beter dan al die letterneukers die elkaar anoniem blijven afkraken.
Al bij al gaat het beter. Stap voor stap richting een betere toekomst voor mezelf gaan. Meer zingeving toevoegen ook. Met enige hulp maar dan ook vooral door mezelf.
Verveling tegengaan als het aankomt op vrije tijd. Dat gaat dan vanzelf omdat iedere seconde van verveling een grote hel is. Is een moment van verveling een hel dan vanzelf op zoek naar iets. Het leven dat zichzelf naar voren laat schieten zo komt het dan over. Ik kan niet achteruit hangen want ik wordt geschoten door een of andere kracht die me zonder woorden zegt dat doorgaan het enige is dat te doen staat. En dan is dat zo.
Qua werken gaat het in 2010 goed komen. Heb gezegd dat ik 2009 nog even zo wil uitzitten zoals het was. Sta 100 procent achter de sollicatie die ik heb gedaan. Intensiever contact met mensen. De tijd besteden buitenshuis en niet binnen blijven hangen.
Verder weet ik het ook niet. Zingeving is het woord en zingeving toevoegen is het doel. De tijd doorkomen is het ook.
Lang genoeg dit bericht. In ieder geval bezig hier met zinvolle tijdsbesteding. Lukt beter dan voorheen. Geen maanden van stil zitten en piekeren. Geen 100 berichten van frustratie hier per dag. Alsnog een weg te gaan maar zo is niemand ooit klaar met zijn of haar leven. Altijd staat het in het teken van verbetering denk ik altijd. Het is nooit perfect want perfect bestaat niet. Is het ideaal dan gebeurt er ook altijd wel iets dat het minder maakt.
Dan lijkt het altijd streven te zijn naar die situatie die het uit te houden maakt waarbij er zo min mogelijk conflicten zijn.
Ik schrijf amper tot niets meer. Wel veel lezen. Boeken kopen over hoe het brein van mensen in elkaar steekt. Hoe ze de hersens in kaart brengen en hoe in de toekomst nieuwe behandelmethods mogelijk zijn. Ook behandelmethodes die toegepast worden naast medicatie. Het nieuws dan nog zo nu en dan. Verder niet veel. Liever 2 uur lopen met de hond dan lezen. Heb soms zin om alles in de wereld te negeren.quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:32 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik vind het leuk je weer even te zien![]()
Dus dan ga je volgend jaar werken, dat is een mooie stap![]()
Waar hou je je nu mee bezig? Schrijf je nog wel eens? Je was destijds nog wel eens bezig met het schrijven van korte verhalen weet ik nog
Carl Sagan... spiritueel maar toch heel wetenschappelijk. Heb onlangs de hele serie Cosmos binnen gehaald, iets dat voor mijn tijd was.quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:30 schreef _Led_ het volgende:
http://blogs.discovermaga(...)rl-sagan-remembered/
"Carl Sagan remembered" - inclusief speech door goede vriend James Randi.
Zie je wel dat mijn aanwezigheid in TRU positief isquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:52 schreef Topspin het volgende:
Heb even hier gelezen op FOK en dan zie ik weer de reacties op reacties en dan heb ik geen zin meer in online contact met vreemde mensen.
Leg uit..quote:Op woensdag 11 november 2009 09:43 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Zie je wel dat mijn aanwezigheid in TRU positief is
Als je dat niet begrijpt ben je er nog niet klaar voor.quote:
Het is jammer dat je het niet zonder meer kan zien.. forum en dus alles maar zeggen wat je denkt of wilt.quote:Op woensdag 11 november 2009 09:49 schreef Dragorius het volgende:
Wat een aanstellerij mensen, het is teh ffing internet![]()
De mensen die klagen over "aanvallen" en "rellen" zijn de mensen die je nooit meer ziet hier en let's face it, er is al tijden niks aan de hand
Klopt deels, maar het blijft nu eenmaal Fok! , op "pure" believers-fora heerst een andere sfeer, zo is het nu eenmaal gewoon.quote:Op woensdag 11 november 2009 10:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het is jammer dat je het niet zonder meer kan zien.. forum en dus alles maar zeggen wat je denkt of wilt.
Maar om te zeggen 'het is maar FOK!" ga je al de mist in..toch? Stukje mentaliteit is het.quote:Op woensdag 11 november 2009 10:06 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Klopt deels, maar het blijft nu eenmaal Fok! , op "pure" believers-fora heerst een andere sfeer, zo is het nu eenmaal gewoon.Maar neemt niet weg dat wederzijds respect er altijd moet zijn. Ik vind het serieus meevallen de laatste tijd.
Nee niet "het is maar Fok!" maar het is nu eenmaal een openbaar forum. En sluimeren, mwoah, het hangt er van beide kanten een beetje tegenaan, maar het valt gelukkig mee. En we zijn bijna in 2012, nog even volhouden hequote:Op woensdag 11 november 2009 10:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar om te zeggen 'het is maar FOK!" ga je al de mist in..toch? Stukje mentaliteit is het.
En ik vind het niet echt meevallen, het sluimert.
Dus nog 3 jaar voor kloon van jou aangezien worden, dat trek ik niet hoorquote:Op woensdag 11 november 2009 10:17 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Nee niet "het is maar Fok!" maar het is nu eenmaal een openbaar forum. En sluimeren, mwoah, het hangt er van beide kanten een beetje tegenaan, maar het valt gelukkig mee. En we zijn bijna in 2012, nog even volhouden he
quote:Op woensdag 11 november 2009 10:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus nog 3 jaar voor kloon van jou aangezien worden, dat trek ik niet hoor
You're a fine one to talkquote:Op woensdag 11 november 2009 10:18 schreef _Led_ het volgende:
Die intolerantie jegens andersdenkenden hier zit mij soms ook dwars.
Je hoeft maar 1x te suggereren dat je meerdere dingen open houdt om een tsunami van fundamentalisten over je heen te krijgen.
O ja, 2 jaar maar, dat is niet zo langquote:Op woensdag 11 november 2009 10:21 schreef Dragorius het volgende:
[..]Eigenlijk maar 2 jaar he, want we zijn al richting eind 2009 aan het gaan
En anders gaan we strijdend ten onderquote:Op woensdag 11 november 2009 10:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
O ja, 2 jaar maar, dat is niet zo lang
Ja maar kom op, je vraagt er ook om als je me erover gaat PM'enquote:Op woensdag 11 november 2009 10:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
You're a fine one to talk. Jij suggereert dat ik een kloon van Dragorius ben en niet 1x maar de hele tijd.
1 pm met het vriendelijke verzoek om ermee te stoppen.quote:Op woensdag 11 november 2009 10:38 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ja maar kom op, je vraagt er ook om als je me erover gaat PM'en
Dan kijk jij op andere plaatsen dan ik denk ik.quote:Op woensdag 11 november 2009 10:06 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Klopt deels, maar het blijft nu eenmaal Fok! , op "pure" believers-fora heerst een andere sfeer, zo is het nu eenmaal gewoon.Maar neemt niet weg dat wederzijds respect er altijd moet zijn. Ik vind het serieus meevallen de laatste tijd.
Ach komop man, je bent de laatste tijd de boel weer behoorlijk aan het vergallen met je laatdunkende en sarcastische manier van posten.quote:Op woensdag 11 november 2009 10:18 schreef _Led_ het volgende:
Die intolerantie jegens andersdenkenden hier zit mij soms ook dwars.
Je hoeft maar 1x te suggereren dat je meerdere dingen open houdt om een tsunami van fundamentalisten over je heen te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |