Oh zie je nu .. dat doet het huwelijk dus met je hequote:Op vrijdag 6 november 2009 16:04 schreef _Led_ het volgende:
[..]
http://www.skeburt.nl ? Die heb ik niet meer geupdate sinds ik getrouwd ben / op huwelijksreis ging
quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh zie je nu .. dat doet het huwelijk dus met je he
Nog even en je gaat je dagelijks scheren, de posters worden vervangen door schilderijen en je vind het helemaal niet vervelend om samen boodschappen te doen op de zaterdagmiddag, en jazeker spaar je zegeltjes!
Ik vind het supergezellig om zaterdagmiddag boodschappen te doen, we rijden vaak nog een extra rondje om het blok omdat spijkers met koppen dan nog op de radio isquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh zie je nu .. dat doet het huwelijk dus met je he
Nog even en je gaat je dagelijks scheren, de posters worden vervangen door schilderijen en je vind het helemaal niet vervelend om samen boodschappen te doen op de zaterdagmiddag, en jazeker spaar je zegeltjes!
Gamen onder invloed? Je bent dus geen echte gamerquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:10 schreef Bastard het volgende:
Half 5 naar huis, lekker eten, kinderen op bed smijten, vrouw de deur uit schoppen.. flesje wijn klaar, een groen sigaartje, gamen
Geen echte game danquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:13 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Gamen onder invloed? Je bent dus geen echte gamer
Net zoals die lapzwansen die straks op de LAN helemaal loos gaan aan het bier
Hahahaquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Geen echte game dan
Ik rij strakkere rondetijden dan... ja tot het kantelmoment en dan word het snel minder
Ja.. als ik bezopen ben lukt me niks bij RTSquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:14 schreef Dragorius het volgende:
Van drank wordt gamen inderdaad oneerlijk, vooral met strategy-games. Ik speel dan ook graag tegen die gasten
Oh, dus we kunnen elke avond wel een potje gamen?quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:16 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ja.. als ik bezopen ben lukt me niks bij RTS
quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:16 schreef Bastard het volgende:
Âch het gaat om de fun.. ik hoef niet eerste te worden, meedoen is leuker
Ik heb wel behoefte aan een leuk potje Dawn of Warquote:
Ik vind het leuker om met een BFG rond te lopen en luid de deur in te trappen, rondschietend op alles wat beweegt.. en ja dan word je ook sneller doodgeschotenquote:
Geeeeen idee.quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:18 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ik heb wel behoefte aan een leuk potje Dawn of War
Eens isquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik vind het leuker om met een BFG rond te lopen en luid de deur in te trappen, rondschietend op alles wat beweegt.. en ja dan word je ook sneller doodgeschoten
Maar dan heb je wel lol !quote:
aha.quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:16 schreef sararaats het volgende:
ik had een week vakantie. ik werk namelijk in een school.
Jij hebt nu zeker vrij en hebt van het weekend gewerkt?quote:Op maandag 9 november 2009 08:07 schreef Bill_E het volgende:
Gelukkig wel! Duurt altijd zo lang dat weekeinde!
Omdat mensen.quote:Op maandag 9 november 2009 12:34 schreef Darkwolf het volgende:
Lekker aan de lunch.
En zo te zien houd ik het weer lekker bij dit slappe ouwehoer topic.
Wat een gekissebis... en het is gekissebis dat al 100x voorbij is gekomen.
Snap niet waarom dezelfde mensen die ik al in tig eerdere discussies heb gezien het toch blijven proberen met elkander.
Jij wilt uitgerekend op FOK en uitegerekend op TRU mensen wat proberen bij te brengen? Are you kidding me?quote:Op maandag 9 november 2009 12:56 schreef _Led_ het volgende:
Mensen vragen mij wel vaker hoe ik het toch volhou om dag in dag uit maar weer te proberen mensen wat te leren, ook mensen die gewoon koppig zijn en liever niks weten.
Dan zeg ik : "Ach ja, het zal wel een afwijking zijn. Ik help graag mensen !".
Ergens is dat best...ehm...droevig, vind je ook niet?quote:Op maandag 9 november 2009 14:25 schreef Bastard het volgende:
Ach mensen als Led houden het leuk hier, zonder Led zou er geen discussie zijn.
Ik ben nog in tweestrijd.quote:Op maandag 9 november 2009 14:32 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ergens is dat best...ehm...droevig, vind je ook niet?
Dat heb ik ook met BNW hoor, troost jequote:
Weet ik.. je schrikt alleen veel mensen af, en ik kan je niet eens altijd ongelijk geven.quote:Op maandag 9 november 2009 14:37 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Zwart bestaat niet zonder wit, goed niet zonder kwaad, mijn zoon.
Als mensen nog niet klaar zijn om de kennis te ontvangen zijn ze nog niet klaar.quote:Op maandag 9 november 2009 14:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Weet ik.. je schrikt alleen veel mensen af, en ik kan je niet eens altijd ongelijk geven.
Dus voor _LED_ was er geen enkele vorm van discussie op TRU? Begrijp ik dit nu goed?quote:Op maandag 9 november 2009 14:25 schreef Bastard het volgende:
Ach mensen als Led houden het leuk hier, zonder Led zou er geen discussie zijn.
Misschien had er moeten staan "zonder Led zou er geen zinnige discussie zijn." ?quote:Op maandag 9 november 2009 15:01 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Dus voor _LED_ was er geen enkele vorm van discussie op TRU? Begrijp ik dit nu goed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |