E.T. who?quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:40 schreef _Led_ het volgende:
Verdikkeme, hou je nou eens aan het knock-knock-patroon !
Dat moet je niet met een kuikentje doen maar met een gerbil !quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:42 schreef Dragorius het volgende:
[..]
![]()
Zo, en nu vuistdiep in den anus.
Mooie zinquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:30 schreef _Led_ het volgende:
http://blogs.discovermaga(...)rl-sagan-remembered/
"Carl Sagan remembered" - inclusief speech door goede vriend James Randi.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je jokes zijn hilarisch![]()
Nu je excuses nog even oefenen
quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:03 schreef _Led_ het volgende:
Word ik naar dit topic gestuurd om Michielos een knalmesjogge psychopaat te noemen....
Nou ja, bij deze dus :
Michielos, je bent knetter in je kokosnoot !
Lijkt me niet, tenzij ik steeds tegen een siliconenhoofd aan heb zitten lullenquote:
je hebt het goed geraden.quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:37 schreef Dragorius het volgende:
Overigens mag ik hopen voor mediaconsument dat het niet weer zo'n "kloon-grapje" was, want die zijn ondertussen erg vermoeiend aan het worden.
Knock knock !quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:37 schreef Dragorius het volgende:
Overigens mag ik hopen voor mediaconsument dat het niet weer zo'n "kloon-grapje" was, want die zijn ondertussen erg vermoeiend aan het worden.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:39 schreef Bastard het volgende:
Ok.. over klonen gesproken? Wie zit er onder een kloon te Pmén naar mij over een boek?
Wasn't mequote:Op dinsdag 10 november 2009 15:39 schreef Bastard het volgende:
Ok.. over klonen gesproken? Wie zit er onder een kloon te Pmén naar mij over een boek?
Nee, hij van mijquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:48 schreef _Led_ het volgende:
[..]
WTF ?? Ben jij een kloon van Bassos ?!??!?!?
Stapelgek?quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:50 schreef Dragorius het volgende:
En als ik dan weer de kloon van de kloon van Bassos zijn kloon ben, wat zijn we dan allemaal?
Hey, dat mag je toch niet zomaar doen ?quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik denk dat ik m eens door een kloonscan ga halen ..
Aha, dus jij bent hetquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:53 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Hey, dat mag je toch niet zomaar doen ?
Hoe heet die kloon?quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik denk dat ik m eens door een kloonscan ga halen ..
quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:53 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Hey, dat mag je toch niet zomaar doen ?
Ik geloof dat ik heel erg paranoïde ga worden. Zijn daar medicijnen voor Dragorius?quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:07 schreef Dragorius het volgende:
Bastard, mijn kloonscan slaat helemaal uit, alle users in TRU zijn een kloon van 1 user
Danny
Er is een methode, maar die is erg omstreden....quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik heel erg paranoïde ga worden. Zijn daar medicijnen voor Dragorius?
Nee, wel vaccinatiesquote:Op dinsdag 10 november 2009 16:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik heel erg paranoïde ga worden. Zijn daar medicijnen voor Dragorius?
gastquote:Op dinsdag 10 november 2009 16:09 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Er is een methode, maar die is erg omstreden....
Kleed je maar vast uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |