LOL! Waar ken ik dat ook alweer van? ?quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:23 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Beter dan de Friend-zone waar je nu in zit, toch ?
Bro's before ho'squote:Op dinsdag 10 november 2009 16:23 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Beter dan de Friend-zone waar je nu in zit, toch ?
Aldus Internet Tough guy, mr Jackie Chan van Klaagbaakquote:Op dinsdag 10 november 2009 16:24 schreef Michielos het volgende:
internet tough guys die over hun piemel en prestaties gaan praten![]()
Wat ik dan doe? (@bastard)
Dan lach ik me kapot
quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:26 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Aldus Internet Tough guy, mr Jackie Chan van Klaagbaak
De catch-phrase voor alle mannen die hun vrienden altijd wel een vriendinnetje zien krijgenquote:
Waarom lok je me zo uit vandaag? Ik ben al zo kwetsbaar vandaagquote:Op dinsdag 10 november 2009 16:27 schreef _Led_ het volgende:
[..]
De catch-phrase voor alle mannen die hun vrienden altijd wel een vriendinnetje zien krijgen
Hey, wat hadden we nou afgesproken ?quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:27 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Waarom lok je me zo uit vandaag? Ik ben al zo kwetsbaar vandaag
Jullie maken wel dat ik me welkom voel hierquote:Op dinsdag 10 november 2009 16:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat doe je als Lavenderr eigenlijk ook een kloon blijkt te zijn?
Nou jaquote:Op dinsdag 10 november 2009 16:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jullie maken wel dat ik me welkom voel hier![]()
Ga ik wel weer naar NWS en andere topics.
quote:
Topspinquote:Op dinsdag 10 november 2009 20:53 schreef Topspin het volgende:
Zo te zien is ouwehoer een rel-topic geworden. Ondertussen ben ik 4 maanden niet hier geweest dus vandaar dat ik het verschil zie. Vroeger was het chatten over dingen. Nu lijkt het aanvallen te zijn op de geschreven woorden van de ander.
Is ouwehoer het nieuwe feedback-topic geworden of is ouwehoer het 2e reltopic naast feedback geworden?
Ben een lange tijd niet online geweest dus begrijp sowieso niet het nut van online aanvallen en discussies voeren op een irritant nivo.
Kan zijn dat ik een te relaxte instelling gekregen heb. In real life kan ik ook niet tegen zeurende en zeikende mensen. Het liefst peace forever en geen slagen onder de gordel of wat dan ook.
Zo werkte het niet in het leven, dat begrijp ik ook wel. Er is altijd reden tot zeik aan de knikker maar laat het dan elders zijn en niet in een topic zijn waar het niet voor gemaakt is. In de kerk ga je toch ook niet de duivel aanbidden om het maar zwart wit uit te drukken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |