Ik wissel afquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ben jij een metalhead? En dan ook nog van het ruige soort?
Dat past toch heul niet bij die stylish schoenen!
quote:
Nee veel geiler, zie bijgewerkte OP.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:07 schreef Copycat het volgende:
Is dat eigenlijk een andere naam voor een SOA waarbij je het gevoel hebt dat je vuur piest?
Ik weet even niet wat ik hiermee moetquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:08 schreef CarOnline het volgende:
Zeg Buuv, wat probeer jij eigenlijk uit te stralen met je lange haars?
En Noek? En Cc?
Ik denk alleen: Gadverdamme hebben ze wéér zitten smeren met die kut Smarties, snel ff met de vaatdoek langsquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik raak een beetje opgewonden van het OPlaatje
Ik zag vanochtend je reacties in dat pittige kapseltopic.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:08 schreef CarOnline het volgende:
Voel je niet aangevallen, ik vind het gewoon interessant
Heb jij ook een lange haars?quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh Noes, 't korte pittige kapsel heeft RLS ook bereikt.
Jaaaaa Pietje, wat wil JIJ eigenlijk uitstralen?quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh Noes, 't korte pittige kapsel heeft RLS ook bereikt.
Das ist kaarsvetquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:10 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik denk alleen: Gadverdamme hebben ze wéér zitten smeren met die kut Smarties, snel ff met de vaatdoek langs
Ik heb millimeter haars.quote:
Knippen?quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik weet even niet wat ik hiermee moet
Wat ik probeer uit te stralen?quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:08 schreef CarOnline het volgende:
Man man, wann jedoe.
En Noek? En Cc?
Gewoon, mezelf, maar dat is natuurlijk bloedjesaai.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:11 schreef CarOnline het volgende:
Jaaaaa Pietje, wat wil JIJ eigenlijk uitstralen?
Ga 's gauw een dirty mind aanschaffen dan?quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:13 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja maar dat denk ik niet als ik dat zie.
Ah joh, dat Gert een jaartje ouder wordt is heus geen schande. Hij schaamt zich er niet voor.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Piet, haal mijn laatste post 's uit de FB
quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ah joh, dat Gert een jaartje ouder wordt is heus geen schande. Hij schaamt zich er niet voor.
Alweer?quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:12 schreef Gert het volgende:
Ahhh.. weer een kort haar discussie hier?![]()
Laten we het dan over schaamhaar gaan hebben dan, kort of lang!![]()
Zijn er hier bush men or women? Tarzans en Janes?
Ah nee.. hoef ik eigenlijk óók niet te weten.
Met je pittige, korte kapsel.quote:
Ja.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Gewoon, mezelf, maar dat is natuurlijk bloedjesaai.
Ja.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:16 schreef debuurvrouw het volgende:
Euh. Sex met kaarsvet. Mis ik daar nou veel aan als ik dat nooit geprobeerd heb?
Hallo? Ruige secks betekend dat het even niet boeit of de lakens ranzig wordenquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:18 schreef debuurvrouw het volgende:
Lijkt me echt niks zo geritsel op een plastic kleed.
Dat is inderdaad wel erg stemmingdodend, zo'n voorzichtig plastic kleedje.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:18 schreef debuurvrouw het volgende:
Lijkt me echt niks zo geritsel op een plastic kleed.
Past wel bij een kort pittig kapsel, bedenk ik me netquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel erg stemmingdodend, zo'n voorzichtig plastic kleedje.
Kijk dan nog maar ff goed naar het op-plaatje skatje.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hallo? Ruige secks betekend dat het even niet boeit of de lakens ranzig worden![]()
Als je het goed doet moet je de lakens daarna wegpleuren
quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Past wel bij een kort pittig kapsel, bedenk ik me net
Ik had het over jouw aankomende woensdag, liefjequote:Op vrijdag 6 november 2009 14:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Kijk dan nog maar ff goed naar het op-plaatje skatje.
Ja alweer!quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:15 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Alweer?
Sorry dat ik besta hoor!
Dan maak ik vandaag ff geen spandoek.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik had het over jouw aankomende woensdag, liefje
Ja, beide.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja alweer!
Of eh.. misschien was dat dan per MSN. Maar je hebt je er al eerder toch enorm druk over gemaakt of ben ik nou gek? Of alletwee?
Was dat FANN niet die zich daar zo druk over maakte?quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:22 schreef Gert het volgende:
Of eh.. misschien was dat dan per MSN. Maar je hebt je er al eerder toch enorm druk over gemaakt of ben ik nou gek? Of alletwee?
Wat ben je toch ook een MSN sletquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja alweer!
Stuk ADHD dat je er bent.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Piet, haal mijn laatste post 's uit de FB
Valt het op dat ik me aan alles erger un peux nerveux ben of ie dit keer wél bezorgd wordt?quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, beide.
Oh, is je wasmesjien er al?
Zo'n teil, wat zeepquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:28 schreef Copycat het volgende:
Hoe heb je tot nu toe de was gedaan, Gert?
Degene die de was altijd doet hier, heeft dat gedaan. En dat ben ik niet. Maar dat begint gewoon sneu te worden en ze moeten godverdomme vandaag die wasmachine komen brengen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:28 schreef Copycat het volgende:
Hoe heb je tot nu toe de was gedaan, Gert?
Gert doet niet aan wassen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Degene die de was altijd doet hier, heeft dat gedaan. En dat ben ik niet. Maar dat begint gewoon sneu te worden en ze moeten godverdomme vandaag die wasmachine komen brengen.
En dan moet ik straks nog kalm blijven ook, als ze wéér niet zijn gekomen. Want met schelden dan gooien ze de hoorn er natuurlijk op.
1, de gemankeerde dradenquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:35 schreef Copycat het volgende:
En ik zie wat precies op die foto's?
Ja, t was leuk, maar nu is het wel klaar hoop ik!quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:35 schreef Ian_Nick het volgende:
Hulde voor je fotorepo, NMNS, ouwe ransbeer![]()
Ik heb me deaudt gelachen
Ze hebben alleen showroom-modellen en de centrale opslag is ergens op Schiphol-Rijk.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gert doet niet aan wassen.
Daar heeft hij zijn bitches voor.
Ik neem aan dat je er de volgende keer heen gaat rijden en dat ding in je auto flikkert?
Ik snap nog steeds niet waarom ze dit soort dingen niet gewoon 's avonds brengen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze hebben alleen showroom-modellen en de centrale opslag is ergens op Schiphol-Rijk.
Maar ik ga wél amok maken in de winkel. Dat in ieder geval een aantal k lanten hoort hoe de bezorg "service" van die toko is.
Ach, misschien kómen ze gewoon wel vandaag! Dan blijft het bij een klacht vanwege de vorige keer en verzoek om de bezorg- en aansluitkosten te retourneren, met een cc-tje naar de consumentenbond.
O nee, dat laatste pas als ze tegen gaan stribbelen, niet meteen mee beginnen.
's Avonds kosten mensen meer geld, zoiets zal het wel zijn.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet waarom ze dit soort dingen niet gewoon 's avonds brengen.
Dan zijn de meeste mensen gewoon thuis en hoeft er niemand onnodig vrij te nemen als je het niet
voor elkaar krijgt op beloofde datum te leveren.
Daarom juist.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:42 schreef Gert het volgende:
[..]
's Avonds kosten mensen meer geld, zoiets zal het wel zijn.
Maar in de file staan is ook niet gratis, en ontevreden klanten kosten ook geld.
Jij bent gek!quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja alweer!
Nieuwe datum afspreken en gewoon zorgen dat er niemand thuis is.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:42 schreef Gert het volgende:
[..]
's Avonds kosten mensen meer geld, zoiets zal het wel zijn.
Maar in de file staan is ook niet gratis, en ontevreden klanten kosten ook geld.
En dat 6 keerquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nieuwe datum afspreken en gewoon zorgen dat er niemand thuis is.
Vind er geen f*ck aanquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:27 schreef Jian het volgende:
Mooie TT past deze wel in![]()
Als je hem niet kent echt het kijken waard. Nieuw Ster !?
Net zolang totdat ze zeggen "We brengen 'm niet meer". Maar ik vermoed dat je ginds, in tegenstelling tot hier, vooraf moet betalenquote:
Ah. gelukkig maar. Ik ben niet zen momenteel!quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:44 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Jij bent gek!
Nee, ik kan me niet heugen dat ik me daar enorm druk over gemaakt heb.
En nu ook niet, niet over mijn korte haar iig. Maar meer over hoe kort (haha) zichtig sommige lui zijn.
Of ze zitten gewoon te trollen, dat kan ook. Maar ook daarover maak ik me niet enorm druk.
Tis maar Fok hoor! Ik ben nog gewoon Zen.
Of gewoon wél thuis zijn maar de deur niet opendoen. Vriendelijk zwaaien vanachter de ramen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nieuwe datum afspreken en gewoon zorgen dat er niemand thuis is.
Oh in Maart!quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah. gelukkig maar. Ik ben niet zen momenteel!
Maar het was in maart! Toen was er ook zo'n topic en toen heb je je er ook over opgewonden, echt! Maar dat geeft verder niet hoor.
En ja, ik ben gek, vooruit. [ afbeelding ]
Bush of kipfilet?
Ook.quote:
Stuur maar door, dan post ik 'm welquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:57 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb mijn eigen persoonlijke privé relusert in de PM
Eeuwig zonde dat je geen pm's mag posten
Waar dan?!quote:
Gelul, als het echt leuk word doe ik dat zelf wel.quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Stuur maar door, dan post ik 'm wel
Ik heb een duivelsch rechtertje in mijn inbox die van mening is dat ik kan bannenquote:
Oh die.quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb een duivelsch rechtertje in mijn inbox die van mening is dat ik kan bannen![]()
![]()
Was het maar zo'n feest
Zie FB, stuur nou gewoon door man, als het zo erg is.quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gelul, als het echt leuk word doe ik dat zelf wel.
Ik krijg toch een ban als Judge666 terug komt, wat spoedig is hoor ik net.
De nieuwe vorm van mensen bedreigen dit
Gaaf. De vlindersquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:55 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Deisyy, vond net nog wat Coldplay foto's op mn foon:
[ afbeelding ]
Het is vermakelijkquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Zie FB, stuur nou gewoon door man, als het zo erg is.
Niet een "zaak" ervan gaan zitten maken hier.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Of gewoon wél thuis zijn maar de deur niet opendoen. Vriendelijk zwaaien vanachter de ramen.
Met je nieuwe wasmachine van de concurrent.
Ik vind 'm suf. Met z'n butt ugly bell bottom en out of whack afro.quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:04 schreef Jian het volgende:
Smaken verschillen, sommige mensen hebben 't wel andere niet
pwntquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Zetten die gasten hem voor je deur, kun je zelf tillen
En de afleveringsbon doen ze dan in de bus in goed vertrouwen dat ik die onderteken en opstuur?quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Zetten die gasten hem voor je deur, kun je zelf tillen
Sluwquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:11 schreef Gert het volgende:
[..]
En de afleveringsbon doen ze dan in de bus in goed vertrouwen dat ik die onderteken en opstuur?
Prima, meteen effe marktplaats aanklikken.
Ze zijn niet voor één gat te vangen, die minkukels. Afijn, dat wordt dan verlengsnoer halen en wat slangen om de was buiten op de stoep te doen. Tenminste, als je een beetje karakter hebtquote:
De Fok! wasmachine, wie vindt 'm en waar staat ie nuquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:11 schreef Gert het volgende:
[..]
En de afleveringsbon doen ze dan in de bus in goed vertrouwen dat ik die onderteken en opstuur?
Prima, meteen effe marktplaats aanklikken.
En als je 'm gevonden hebt kan je meteen even Gerts was draaienquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De Fok! wasmachine, wie vindt 'm en waar staat ie nu
Die was loopt inmiddels vanzelf achter die wasmachine aan, daar kan geen Taco bacterie tegenopquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En als je 'm gevonden hebt kan je meteen even Gerts was draaien
Als je het dan tóch over karakter hebt.. wég met dat nichterige stokje. Gewoon zo'n ouderwetse weeshuis-Miele het land door sjouwen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De Fok! wasmachine, wie vindt 'm en waar staat ie nu
Volg de verhoogde omzet van de fysio en je weet waar die staatquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je het dan tóch over karakter hebt.. wég met dat nichterige stokje. Gewoon zo'n ouderwetse weeshuis-Miele het land door sjouwen.
Zal wel een korte topicreeks worden, gok ik.quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je het dan tóch over karakter hebt.. wég met dat nichterige stokje. Gewoon zo'n ouderwetse weeshuis-Miele het land door sjouwen.
ff piele met een miele, je leven gaat niet lang meequote:Op vrijdag 6 november 2009 15:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zal wel een korte topicreeks worden, gok ik.
Kweenie. Ik weet wél dat ik moest huilen toen ik het in een vlaag van verstandverbijstering af liet knippen en bleek dat ik er toch echt geen hoofd voor had. Daarom hou ik het maar lang, lekker praktisch ook. Het hangt daar maar haar te zijn. Prrrrrima. Ik vond kort haar een jjedoe hoojj.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:08 schreef CarOnline het volgende:
Man man, wann jedoe.
En Noek? En Cc?
quote:
Benzine én olie hè!quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Die gast heeft nog een half uur.
Ik ben al molotovs aan het maken.
De elektrieker die langs kwam was een Drent. Ik vroeg of hij Noekje kende en hij begon helemaal te glunderen. Vakman trouwens, dat zag je zo en hij had ook kort haar.quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:26 schreef Noek het volgende:
Oh, dat wordt niks. Die krijg je niet meer vandaag. Maandag zit al vol, zal wel woensdag worden.
U hoort het goed, ik heb geen enkel vertrouwen meer in bedrijven. Géén enkele!
Ja, woensdagmiddag in ieder geval laat.quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:26 schreef Noek het volgende:
Oh, dat wordt niks. Die krijg je niet meer vandaag. Maandag zit al vol, zal wel woensdag worden.
U hoort het goed, ik heb geen enkel vertrouwen meer in bedrijven. Géén enkele!
Toch sneu dat Kut voor jou verleden tijd is Ian......'t valt vast niet mee zonder?quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb besloten dat ik Roger van Intwine neem voor het dwergwerpen.
Ik heb een spandoek met: "KUDT ......" omdat ik niet weet waar je dat ding hebt besteld.
En ik heb een RedBullblikje-molotov cocktail gemaakt van witte rum en een oude zakdoek,
laat die flikkers maar komen!
VIVA EL COMMANDANTE!
Ik heb toevallig vanochtend nog een Duitschmeisje de deur uit moeten werken dus deze opmerking gaat volledig aan mij voorbijquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Toch sneu dat Kut voor jou verleden tijd is Ian......'t valt vast niet mee zonder?
quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:29 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh ja nee, dat gaat m niet meer worden. En wegens inventarisatie van de voorraad is onze klantenservice om 16.00 al gesloten, en zijn we op zaterdag ook niet bereikbaar.![]()
En Maandag, nee sorry, dan bezorgen we alle vandaag verkochte aparaten. Maar donderdag kán...
quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wat heeft die Ian kleine inieminie-lakens
quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:42 schreef Ian_Nick het volgende:
Dat is de handige travel-versie van mijn spandoek
gaaaaaaaaaaafffquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:42 schreef Ian_Nick het volgende:
Dat is de handige travel-versie van mijn spandoek
Ik sta op scherp!quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:47 schreef debuurvrouw het volgende:
Gert reageert niet meer. Da's of het teken dat ze er zijnof het teken dat hij nu met zijn hoofd probeert door een gipswand te brenen alvorens een klacht in te dienen.
Dat reken ik je ook niet aan hoor. Ik bedoel, zelfs voor SBS is er een doelgroepquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Smaken verschillen, sommige mensen hebben 't wel andere niet
Hij gaat 'm zelf halen, zo'n kop zou ik ook hebben.quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:47 schreef debuurvrouw het volgende:
Gert reageert niet meer. Da's of het teken dat ze er zijnof het teken dat hij nu met zijn hoofd probeert door een gipswand te brenen alvorens een klacht in te dienen.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:40 schreef Ian_Nick het volgende:
VIVA EL COMMANDANTE1!!!1!!!!!!!
[ afbeelding ]
Gert, op jouw teken val ik aan!1!!!
Wat moet ik nou op de puntjes invullen?quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:00 schreef Gert het volgende:
Nog twee minuten, en dan....
KAPOT!!!! Witterum molotovs voor de kill!
... maar eens bellen, met zo'n knijpkussentje in de hand.
Je had iig iets! Wees blij!!quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:03 schreef Laysa het volgende:
Als je bij Bcc hebt besteld zal het wel weer verkeerd gaan....zo had ik dus en een Koelkast en een wasmachine en een condensdroger besteld......ik kreeg een gewone droger, een gasfornuis en een vriezer
Lullig, en wat moet jij in Godsnaam met een gasfornuisquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:03 schreef Laysa het volgende:
Als je bij Bcc hebt besteld zal het wel weer verkeerd gaan....zo had ik dus en een Koelkast en een wasmachine en een condensdroger besteld......ik kreeg een gewone droger, een gasfornuis en een vriezer
Koken....quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lullig, en wat moet jij in Godsnaam met een gasfornuis
Hij kan dat gesprek toch wel opnemen en hier plaatsen?quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Gert, mijn molotovs drogen uit, updates!
quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
Tis vrijdag...dan stopt iedereen rond half 4 met werken
Om 16u gaat 't antwoordapparaat erop, whehequote:Op vrijdag 6 november 2009 16:07 schreef Laysa het volgende:
Gevalletje dubbeltje eerste rij?quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:00 schreef Gert het volgende:
Nog twee minuten, en dan....
KAPOT!!!! Witterum molotovs voor de kill!
... maar eens bellen, met zo'n knijpkussentje in de hand.
Ik begin nu pas.quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Om 16u gaat 't antwoordapparaat erop, whehe.
Dat zal ik mijn werkgevert zo even duidelijk maken als ik de hele avond achter de tap sta.quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ook dat nog. Oh, voel je het ook?quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Om 16u gaat 't antwoordapparaat erop, whehe.
Wil je ook een spandoek?quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:09 schreef Noek het volgende:
[..]
Ook dat nog. Oh, voel je het ook?
Ik voel dat mijn bloed begint op te warmen. Plaatsvervangend gewoon hè?
Of ze komen zo om half 5 en zegt die vent tegen Gert....nou nou meneer....u bent niet onze enige klant van vandaag...Iedereen wil altijd maar alles voor het weekend en we zijn maar met zn 2enquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:09 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik ga straks m'n kachel aanstekenquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Best triest dat het ze de tweede keer ook niet lukt, trouwens.
Faal.
En dan pakt Gert zo die wasmachine en stampt hem zo kapodt en dan zeggen die mannen zo Gert wat doe je nu en dan zegt Gert zo: ja ik had 'm toch gekocht?quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
Of ze komen zo om half 5 en zegt die vent tegen Gert....nou nou meneer....u bent niet onze enige klant van vandaag...Iedereen wil altijd maar alles voor het weekend en we zijn maar met zn 2en
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil foto's van die faalquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ga straks m'n kachel aansteken
quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:13 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja graag. Wel eentje om Gert te steunen.
Free Gert ofzo.
Ze Zijn Onderweg!quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:09 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik trek snel mijn guerilla outfit aan.quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:17 schreef Gert het volgende:
Ian.. wil je nog heel even paraat blijven? Mocht er nog iets misgaan, dan slaan we volle kracht toe.
Hoe?quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:19 schreef Ian_Nick het volgende:
We pakken ze waar het het meest pijn doet: de magnetron afdeling.
Dan probeer ik het wel met een spaarlamp.quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Aanzetten met een gloeilamp uit de gloeilampen afdeling erin
oh! echt goed!quote:
O nou daar ging ik niét van uit.quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:27 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou, trap nog eens een open deur in!Daar ging ik tenminste gevoegelijk van uit, dat ze onderweg waren. Maar dan met schaamrood en haast enzo.
Gelukt, mooi hoor.quote:
Wat een Butbedrijf danquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:31 schreef Gert het volgende:
[..]
O nou daar ging ik niét van uit.
De manier waarop ik eergisteren een úúr te laat werd gebeld om te zeggen dat ze niet meer kwamen, heeft de verwachtingen wat bijgesteld.
En nog steeds hoor.. eerst zien dan geloven.
Het ding moet het ook nog eens doen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:31 schreef Gert het volgende:
[..]
O nou daar ging ik niét van uit.
De manier waarop ik eergisteren een úúr te laat werd gebeld om te zeggen dat ze niet meer kwamen, heeft de verwachtingen wat bijgesteld.
En nog steeds hoor.. eerst zien dan geloven.
Hoe is het met de filemeldingen, en waar vandaan zijn ze onderweg??quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze Zijn Onderweg!
* zucht van verlichting slaakt
(wat eigenlijk belacheljk is, ze hadden er verdomme al moeten ZIJN, eergisteren al, maar goed).
Het werd mij met een pesudo geruststellend "niks om u druk over te maken hoor"-toontje verteld, trouwens. Niet even sorry of zo. Het is gewoon écht "normaal" hè, geloof ik, dat ze te laat of helemaal niet komen?
Nu nog even afwachten of ze ook daadwerkelijk áánkomen, want ja lekke banden en files, benzine ineens op, je wéét het niet hè!
Ian.. wil je nog heel even paraat blijven? Mocht er nog iets misgaan, dan slaan we volle kracht toe.
Als ze rechtstreeks vanuit het magazijn komen, is er 5 kilometer file. In de praktijk is het daar dan "langzaam rijdend verkeer", vertraging misschien een keer 20 minuten.quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoe is het met de filemeldingen, en waar vandaan zijn ze onderweg??
Bezorgen ze ook op zaterdag??
Installeren ze 'm ook, of zetten ze 'm op de stoep en moet je 'm zelf naar zolder dragen?quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Als ze rechtstreeks vanuit het magazijn komen, is er 5 kilometer file. In de praktijk is het daar dan "langzaam rijdend verkeer", vertraging misschien een keer 20 minuten.
Dat weet ik want ik ken de A4 tussen A'dam en Den Haag prima.
Dus ze moeten met wat beters komen!
Een wasmachine bijvoorbeeld.![]()
nog niks.. pomtiedomtiedom
Dat moet te doen zijn lijkt me.... maar goed ze zullen wel niet rechtstreeks van het magazijn komen, ik gok dat je wasmachine in 2 dagen heel NL al 3 keer gezien heeft (en goed heeft kunnen aanschouwen, want filesquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Als ze rechtstreeks vanuit het magazijn komen, is er 5 kilometer file. In de praktijk is het daar dan "langzaam rijdend verkeer", vertraging misschien een keer 20 minuten.
Dat weet ik want ik ken de A4 tussen A'dam en Den Haag prima.
Dus ze moeten met wat beters komen!
Een wasmachine bijvoorbeeld.![]()
nog niks.. pomtiedomtiedom
Ook installeren.quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:47 schreef D. het volgende:
[..]
Installeren ze 'm ook, of zetten ze 'm op de stoep en moet je 'm zelf naar zolder dragen?
Aan de ene kant zou je dat bijna doen, want na 17.00 nemen ze de telefoon vast niet meer opquote:
alltime favoritequote:Op vrijdag 6 november 2009 16:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En dan pakt Gert zo die wasmachine en stampt hem zo kapodt en dan zeggen die mannen zo Gert wat doe je nu en dan zegt Gert zo: ja ik had 'm toch gekocht?
whehehe
Joh, wij hebben gewoon een stukje (geaard) snoer met contrastekker ergens anders vanaf gesloopt en dat aan de trekschakelaar gemonteerd. En daar vervolgens de stekker ingeplugd; wel de voordelen van de trekschakelaar, niet het snoer van de wasmachine gesloopt, zodat die op een andere plek ook nog gewoon met stekker gebruikt kan worden.quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Ook installeren.
Die wasmachine moet namelijk open om 'm aan de trekschakelaar te kunnen verbinden, en als je die machine zelf open gaat sleutelen dan is meteen je garantie verlopen.
Nog los van dat ik er helemaal niet happig op ben om dat zelf te doen.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:02 schreef debuurvrouw het volgende:
Er rijdt een vrachtwagen door mijn straat. En ik heb echt zo'n yeah daar zijn ze gevoel.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:02 schreef debuurvrouw het volgende:
Er rijdt een vrachtwagen door mijn straat. En ik heb echt zo'n yeah daar zijn ze gevoel.
Nou ja, "gewoon".. als ze het netjes even komen afwerken vind ik dat prima.quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Joh, wij hebben gewoon een stukje (geaard) snoer met contrastekker ergens anders vanaf gesloopt en dat aan de trekschakelaar gemonteerd. En daar vervolgens de stekker ingeplugd; wel de voordelen van de trekschakelaar, niet het snoer van de wasmachine gesloopt, zodat die op een andere plek ook nog gewoon met stekker gebruikt kan worden.
Ja, ik weet dat je er nix meer aan hebt, maar hee..... misschien een tip voor de volgende keer
Holy fuckquote:Op vrijdag 6 november 2009 17:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou ja, "gewoon".. als ze het netjes even komen afwerken vind ik dat prima.
Alleen dat doen ze niet. Godverde GODVERDOMME!
Ik word net gebeld door zo'n proleet. "uuww pakbon eehh staat dat machne openmoet, dat mag ik niet, ik ben alleen bezorger."
OK, toen ben ik even gaan schreeuwen.
Antwoord: hij kon er ook niks aan doen.
Nee IK WEL DAN, godverDoimME!
Nou hij ging de zaak dan wel bellen om te kijken of er nog iemand hier naar toe kon komen die wél de macine open mag maken.
God Jezus zeg wat een stelletje volslagen k*nkermongolen daar. Eerste én laatste aankoop.
Plús dat ik mijn geld voor bezorging en aansluiting terug wil, plus dat ik dit op consumentensites ga plempen. Wat een DEBIELEN.
Ja meneer ik kan daar ook niks aan doen.
Sterf toch k*nkerharrie.
Goed, niet de stad in, niet fitnessen, maar blijven wachten tot de wasmachine wordt "neergezet".
En dan maar met een verlengsnoer aan de gang. Ja in Afrika hebben ze honger ja, relativéééér.
Das mooi Kut dan......en je hoeft niet te relativeren hoor....jij kan dr niets aan doen dat die kinderen in Afrika wonenquote:Op vrijdag 6 november 2009 17:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou ja, "gewoon".. als ze het netjes even komen afwerken vind ik dat prima.
Alleen dat doen ze niet. Godverde GODVERDOMME!
Ik word net gebeld door zo'n proleet. "uuww pakbon eehh staat dat machne openmoet, dat mag ik niet, ik ben alleen bezorger."
OK, toen ben ik even gaan schreeuwen.
Antwoord: hij kon er ook niks aan doen.
Nee IK WEL DAN, godverDoimME!
Nou hij ging de zaak dan wel bellen om te kijken of er nog iemand hier naar toe kon komen die wél de macine open mag maken.
God Jezus zeg wat een stelletje volslagen k*nkermongolen daar. Eerste én laatste aankoop.
Plús dat ik mijn geld voor bezorging en aansluiting terug wil, plus dat ik dit op consumentensites ga plempen. Wat een DEBIELEN.
Ja meneer ik kan daar ook niks aan doen.
Sterf toch k*nkerharrie.
Goed, niet de stad in, niet fitnessen, maar blijven wachten tot de wasmachine wordt "neergezet".
En dan maar met een verlengsnoer aan de gang. Ja in Afrika hebben ze honger ja, relativéééér.
Het is dat ik niet thuis ben, anders zou ik even een foto maken.... echt, als je een lamp aan kunt sluiten dan kun je ook een stukje snoer op je trekschakelaar aansluitenquote:
Hoeveel Red Bull heb jij vandaag al op?quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik had ze overigens de touwtering laten krijgen met hun teringwasmachine.
Neem maar mee, ik hoef dat aidsding niet meer.
1, kan je nagaan.quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:13 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hoeveel Red Bull heb jij vandaag al op?
Die andere 2 blikjes stonden dus nog gewoon ongedierte aan te trekken?!quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
1, kan je nagaan.
Zo zagen overigens vroeger bijna al mijn posts eruit.
Ik zoek nogsteeds mijn eigen persoonlijke "tering smiley".
whehequote:Op vrijdag 6 november 2009 17:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
1, kan je nagaan.
Zo zagen overigens vroeger bijna al mijn posts eruit.
Ik zoek nogsteeds mijn eigen persoonlijke "tering smiley".
Al afgerekend. Anders was het makkelijk.quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik had ze overigens de touwtering laten krijgen met hun teringwasmachine.
Neem maar mee, ik hoef dat aidsding niet meer.
Keequote:Op vrijdag 6 november 2009 17:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Al afgerekend. Anders was het makkelijk.
Ik wil vanavond een draaiende machine, en dit belachelijke "bedrijf" ziet kans om een klant, waarbij een vorige afspraak al niet is nagekomen én hij niet op tijd daarover geïnformeerd, wéér met zo'n achterlijk verhaal op te zadelen. Wat een trieste vertoning zeg.![]()
En Leandra, dat weet ik wel, onze huidige wasmachine zit ook niet volgens het boekje aangesloten maar dat wilde ik dit keer wel. En heb die dienst besteld en betaald.
Zodra dat ding hier stáát, gaat het los. Een topic is misschien wel een goed idee ja, FOK! staat altijd bovenaan, en snel ook!quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kee
Is het al tijd voor een bash BCC topic? (of welke prutsers je dan ding dan ook verkocht hebben)
quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Zodra dat ding hier stáát, gaat het los. Een topic is misschien wel een goed idee ja, FOK! staat altijd bovenaan, en snel ook!
Had ik BCC goed gegokt!?quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Zodra dat ding hier stáát, gaat het los. Een topic is misschien wel een goed idee ja, FOK! staat altijd bovenaan, en snel ook!
Ik zou gemakshalve even wachten tot ie niet alleen staat, maar ook correct aangesloten is.....quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Eigenlijk gewoon het enige bedrijf dat ik zo kan noemen waar je een wasmachine kan halenquote:Op vrijdag 6 november 2009 17:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
De Goedkoopste maar niet de Slimste
Lauw kans dat je daar in het westen iets kunt bestellen zonder te betalen. 't Is gewoon één grote kankerbuurt waar ze elkaar niet vertrouwen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:25 schreef debuurvrouw het volgende:wat een achterlijke kuttekoppen!:( Zo zeg! Ik zou echt woedend zijn nu! Dit is wel de laatste keer dat je iets helemaal betaald denk ik?
Gert die helemaal los gaat tegen die knakkers waarna ze gortdroog zeggen: En dit vrij essentiële ventieltje neem ik dus nu mee naar huis, meneer.quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zou gemakshalve even wachten tot ie niet alleen staat, maar ook correct aangesloten is.....
Just to be sure enzo
Volgens mij heb ik m'n vaatwasser online besteld (en ik was uitermate tevreden over de service van dat internetbedrijf.... maar goed, we hebben het over 2003, dus het kan nu minder zijn) |quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Eigenlijk gewoon het enige bedrijf dat ik zo kan noemen waar je een wasmachine kan halen
En terrechtquote:Op vrijdag 6 november 2009 17:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik m'n vaatwasser online besteld (en ik was uitermate tevreden over de service van dat internetbedrijf.... maar goed, we hebben het over 2003, dus het kan nu minder zijn) |
En m'n wasmachine komt bij de It's vandaan.
Bij de BCC heb ik altijd zo'n gevoel dat het allemaal net een beetje....... kweenie is, ik voel me daar niet prettig.
Danny heeft toch bij de BCC gewerkt, nou, dan weet je 't wel, gewoon een Fok! fuck servicequote:Op vrijdag 6 november 2009 17:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik m'n vaatwasser online besteld (en ik was uitermate tevreden over de service van dat internetbedrijf.... maar goed, we hebben het over 2003, dus het kan nu minder zijn) |
En m'n wasmachine komt bij de It's vandaan.
Bij de BCC heb ik altijd zo'n gevoel dat het allemaal net een beetje....... kweenie is, ik voel me daar niet prettig.
Mwah....vette kans dat die wasmachine zwaarder is dan dat ik ben dus dat gaat ietwat minder makkelijk danquote:Op vrijdag 6 november 2009 17:36 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik haal dat soort zooi daar waar het in de aanbieding is en sleep het met de auto zelf naar huisch
Nah, ik vond de BCC nogal duur eigenlijk.... zowel mijn vaatwasser als wasmachine komen uit het midden-segment van Miele, en omdat Miele flink aan de prijs is (maar iedere cent waard) hebben ze alleen artikelen uit de goedkoopste serie van Miele, en dan moeten ze voor het midden-segment ineens de adviesprijs hebben?quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
En terrecht....alhoewel....de dingen die je gewoon zelf kan meenemen daar is niets mis mee...ook niet met de artikelen...alleen met de ''service''
Ik heb een beer van een zwagert, en die heeft een beer van een aanhangert.quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
Mwah....vette kans dat die wasmachine zwaarder is dan dat ik ben dus dat gaat ietwat minder makkelijk dan
Daar heb je een punt...ik kijk niet naar Miele want dat valt buiten mijn budgetquote:Op vrijdag 6 november 2009 17:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, ik vond de BCC nogal duur eigenlijk.... zowel mijn vaatwasser als wasmachine komen uit het midden-segment van Miele, en omdat Miele flink aan de prijs is (maar iedere cent waard) hebben ze alleen artikelen uit de goedkoopste serie van Miele, en dan moeten ze voor het midden-segment ineens de adviesprijs hebben?
En dat is nogal overdreven.... daar kan makkelijk 20% vanaf (minimaal).
Ach, ik geef liever in 15 jaar 1 keer bedrag X uit dan 3 keer de helft van bedrag X....quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
Daar heb je een punt...ik kijk niet naar Miele want dat valt buiten mijn budget
Zo koop ik schoenenquote:Op vrijdag 6 november 2009 17:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach, ik geef liever in 15 jaar 1 keer bedrag X uit dan 3 keer de helft van bedrag X....
quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach, ik geef liever in 15 jaar 1 keer bedrag X uit dan 3 keer de helft van bedrag X....
Moet je bedrag X wel hebben liggen natuurlijkquote:Op vrijdag 6 november 2009 17:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tijd voor een "Help Laysa De Winter Door" Actie?
Dat is waar.... met de vaatwasser was dat zo, met de wasmachine had ik hulp (die zelf voorgesteld had dat het die wasmachine zou wordenquote:Op vrijdag 6 november 2009 17:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Moet je bedrag X wel hebben liggen natuurlijk
Euh...quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:43 schreef Gert het volgende:
Volgende week donderdag kunnen ze het komen aansluiten![]()
En dan krijg ik mijn aansluitkosten terug. Wow!
Ik: Hahahaha en daar moet ik blij mee zijn?
Hij: het was maar een voorstel.
Ik zeg: lever die wasmachine maar af, dan laat ik een ander bedrijf de aansluiting doen en de bon gaat naar u. Én ik wil mijn geld terug.
Zegt ie: nou, die wasmachine komt vandaag niet meer.
Ik: eeeh... dacht het WEL hè!
Nu is hij bellen.
Ik heb op mijn mobiel opgenomen dat hun helpdesk zegt dat "ze onderweg zijn".
Woede-controle is nu het devies. Morgen wel een scene trappen, als ik m'n geld terug ga eisen.
That is: als die wasmachine hier dan staat, want ik heb een vermoeden dat ze dit op de een of andere manier ook weer hebben stopgezet of zo.
Het lijkt wel of ze het exprés doen joh!
Goed dat hier geen pakje peuken ligt nu.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:45 schreef Ian_Nick het volgende:
Kan iemand Gerts internet even afsluiten?![]()
![]()
Jij zit gewoon hier altijd te liegen dat je in die Duitse keuken staat te sloven hè, eigenlijk werk je stiekem op het hoofdkantoor van BCC en zorgt dat alles daar soepel in de soep loopt.quote:
Ik schijt bagger hierquote:Op vrijdag 6 november 2009 17:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij zit gewoon hier altijd te liegen dat je in die Duitse keuken staat te sloven hè, eigenlijk werk je stiekem op het hoofdkantoor van BCC en zorgt dat alles daar soepel in de soep loopt.
You nasty, evil, peep, peep, piece of peep (ja, ik ga goed)
had ook mijn stoelen bij wehkamp gekocht, netjes alles betaald, ga ik kijken wanneer het bezorgd zal worden zie ik dat ze afgeprijst waren, ik nette mail gestuurd dat ik alles betaald had maar nog niks had geleverd gekregen en dat ik zag dat ze nu in de aanbieding waren, volgende dag nette mail terug gehad kreeg ook de 40 eurie per stoel van ze terug, dat heet service.quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:48 schreef versabommie het volgende:
Ik bestel gewoon bij wehkamp ( en ja betaal direct alles!) , als het om witgoed e.d.d gaat. Altijd leveren tilen en neerzetten en aansluiten. Niets geen last. En ze halen nog gewoon netjes de oude meuk weg ook!
Mensen hebben een teringhekel aan wehkamp omdat ze meuk op afbetaling kopen ... ja dan bende een kut
Wehkamp schopt kontquote:Op vrijdag 6 november 2009 17:48 schreef versabommie het volgende:
Ik bestel gewoon bij wehkamp ( en ja betaal direct alles!) , als het om witgoed e.d.d gaat. Altijd leveren tilen en neerzetten en aansluiten. Niets geen last. En ze halen nog gewoon netjes de oude meuk weg ook!
Mensen hebben een teringhekel aan wehkamp omdat ze meuk op afbetaling kopen ... ja dan bende een kut
psies! Ik zal geen computers of geluidsapparatuur bestellen bij ze maar ik had binnen een dag 50 centimeter aan matras keurig omhoog gesleurd door ze, droger idem, aangesloten , de rest weggehaald..quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
had ook mijn stoelen bij wehkamp gekocht, netjes alles betaald, ga ik kijken wanneer het bezorgd zal worden zie ik dat ze afgeprijst waren, ik nette mail gestuurd dat ik alles betaald had maar nog niks had geleverd gekregen en dat ik zag dat ze nu in de aanbieding waren, volgende dag nette mail terug gehad kreeg ook de 40 eurie per stoel van ze terug, dat heet service.
Beste internetwinkel in nederlandquote:Op vrijdag 6 november 2009 17:52 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Wehkamp schopt kont
Laatst eea besteld en betaald om 21:00 uur, volgende dag 13:00 stonden ze al voor de deur hoor, alles compleet en netjes ingepakt en naar binnen gesjouwd
der wehrmacht?quote:
quote:
Het woord 'weh kamp' schrikt misschien een beetje afquote:
psies! Ik ga denk ik zo iets bestellen bij ze gewoon door dit topicquote:Op vrijdag 6 november 2009 17:55 schreef Toverheks het volgende:
met wehkamp is niks mis, en wat je zegt niet op afbetaling want je betaald je dan blauw aan de rente.
maar ik vond het echt service van ze
ik kom serieus ook in de verleidingquote:Op vrijdag 6 november 2009 17:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
psies! Ik ga denk ik zo iets bestellen bij ze gewoon door dit topic
Dat dus, dat ze een bezorger zonder monteur sturen is al triest genoeg, maar twee dagen later weer de machine niet komen bezorgen is wel heel belachelijkquote:Op vrijdag 6 november 2009 17:57 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik hoop zo dat Gert te horen krijgt dat alles goed komt en dat hij vrolijk terug komt
Meid wees blij dat hij niemand hoeft mee te nemen om die pizza bij jou thuis te bakkenquote:Op vrijdag 6 november 2009 17:59 schreef Deisyy het volgende:
Wachten op de pizzaboer duur altijd zoooo lang
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Meid wees blij dat hij niemand hoeft mee te nemen om die pizza bij jou thuis te bakken
eerder bellen danquote:Op vrijdag 6 november 2009 17:59 schreef Deisyy het volgende:
Wachten op de pizzaboer duur altijd zoooo lang
Lekkerquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:02 schreef D. het volgende:
Ik ga zo de frituurpan kickstarten
Heb er zin an
Nu nog sporten?quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
Lekker...ik moet nog sporten...dus geen vette hap voor mij
Een lekkere Italiaan in mijn keuken vind ik ook geen slecht ideequote:Op vrijdag 6 november 2009 18:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Meid wees blij dat hij niemand hoeft mee te nemen om die pizza bij jou thuis te bakken
Om 8 uur afgesprokenquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:04 schreef D. het volgende:
[..]
Nu nog sporten?
Maar als je vette hap neemt kun je het er straks gelijk afsporten
Wehkamp is alleen gevaarlijker als je niet direct alles betaaldquote:Op vrijdag 6 november 2009 17:59 schreef Laysa het volgende:
Wehkamp is gevaarlijk...nog gevaarlijker dan de stad in gaan....morgen lekker stadten
Dat zijn lekkere vettenquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
Om 8 uur afgesproken...en dat zijn slechte vetten
Scroll eens lekker langs de RLS topicsquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:06 schreef Gert het volgende:
Ze komen niet meer vanavond.
Ze dachten dat dit en ze dachten dat dat.
Er is nu een meneer uit de winkel waar ik 'm gekocht heb, bezig om te zorgen dat hij morgenochtend alsnog bezorgd wordt. Die heeft een hele lading shit over zich heen gekregen, maar het lucht wel op.
O, hij belt net: morgenochtend wordt-ie alsnog bezorgd. Door mensen van de winkel zelf, niet door het expeditie-bedrijf.
Pfff.. ben bekaf --->![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tot zover!
Iemand nog andere shit?
Heb je Frank gesproken?quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:06 schreef Gert het volgende:
Ze komen niet meer vanavond.
Ze dachten dat dit en ze dachten dat dat.
Er is nu een meneer uit de winkel waar ik 'm gekocht heb, bezig om te zorgen dat hij morgenochtend alsnog bezorgd wordt. Die heeft een hele lading shit over zich heen gekregen, maar het lucht wel op.
O, hij belt net: morgenochtend wordt-ie alsnog bezorgd. Door mensen van de winkel zelf, niet door het expeditie-bedrijf.
Pfff.. ben bekaf --->![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tot zover!
Iemand nog andere shit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |