Ze Zijn Onderweg!quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:09 schreef Noek het volgende:
[..]
Ook dat nog. Oh, voel je het ook?
Ik voel dat mijn bloed begint op te warmen. Plaatsvervangend gewoon hè?
Ik trek snel mijn guerilla outfit aan.quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:17 schreef Gert het volgende:
Ian.. wil je nog heel even paraat blijven? Mocht er nog iets misgaan, dan slaan we volle kracht toe.
Hoe?quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:19 schreef Ian_Nick het volgende:
We pakken ze waar het het meest pijn doet: de magnetron afdeling.
Dan probeer ik het wel met een spaarlamp.quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Aanzetten met een gloeilamp uit de gloeilampen afdeling erin
oh! echt goed!quote:
O nou daar ging ik niét van uit.quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:27 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou, trap nog eens een open deur in!Daar ging ik tenminste gevoegelijk van uit, dat ze onderweg waren. Maar dan met schaamrood en haast enzo.
Gelukt, mooi hoor.quote:
Wat een Butbedrijf danquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:31 schreef Gert het volgende:
[..]
O nou daar ging ik niét van uit.
De manier waarop ik eergisteren een úúr te laat werd gebeld om te zeggen dat ze niet meer kwamen, heeft de verwachtingen wat bijgesteld.
En nog steeds hoor.. eerst zien dan geloven.
Het ding moet het ook nog eens doen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:31 schreef Gert het volgende:
[..]
O nou daar ging ik niét van uit.
De manier waarop ik eergisteren een úúr te laat werd gebeld om te zeggen dat ze niet meer kwamen, heeft de verwachtingen wat bijgesteld.
En nog steeds hoor.. eerst zien dan geloven.
Hoe is het met de filemeldingen, en waar vandaan zijn ze onderweg??quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze Zijn Onderweg!
* zucht van verlichting slaakt
(wat eigenlijk belacheljk is, ze hadden er verdomme al moeten ZIJN, eergisteren al, maar goed).
Het werd mij met een pesudo geruststellend "niks om u druk over te maken hoor"-toontje verteld, trouwens. Niet even sorry of zo. Het is gewoon écht "normaal" hè, geloof ik, dat ze te laat of helemaal niet komen?
Nu nog even afwachten of ze ook daadwerkelijk áánkomen, want ja lekke banden en files, benzine ineens op, je wéét het niet hè!
Ian.. wil je nog heel even paraat blijven? Mocht er nog iets misgaan, dan slaan we volle kracht toe.
Als ze rechtstreeks vanuit het magazijn komen, is er 5 kilometer file. In de praktijk is het daar dan "langzaam rijdend verkeer", vertraging misschien een keer 20 minuten.quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoe is het met de filemeldingen, en waar vandaan zijn ze onderweg??
Bezorgen ze ook op zaterdag??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |