Ik heb toevallig vanochtend nog een Duitschmeisje de deur uit moeten werken dus deze opmerking gaat volledig aan mij voorbijquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Toch sneu dat Kut voor jou verleden tijd is Ian......'t valt vast niet mee zonder?
quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:29 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh ja nee, dat gaat m niet meer worden. En wegens inventarisatie van de voorraad is onze klantenservice om 16.00 al gesloten, en zijn we op zaterdag ook niet bereikbaar.![]()
En Maandag, nee sorry, dan bezorgen we alle vandaag verkochte aparaten. Maar donderdag kán...
quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wat heeft die Ian kleine inieminie-lakens
quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:42 schreef Ian_Nick het volgende:
Dat is de handige travel-versie van mijn spandoek
gaaaaaaaaaaafffquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:42 schreef Ian_Nick het volgende:
Dat is de handige travel-versie van mijn spandoek
Ik sta op scherp!quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:47 schreef debuurvrouw het volgende:
Gert reageert niet meer. Da's of het teken dat ze er zijnof het teken dat hij nu met zijn hoofd probeert door een gipswand te brenen alvorens een klacht in te dienen.
Dat reken ik je ook niet aan hoor. Ik bedoel, zelfs voor SBS is er een doelgroepquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Smaken verschillen, sommige mensen hebben 't wel andere niet
Hij gaat 'm zelf halen, zo'n kop zou ik ook hebben.quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:47 schreef debuurvrouw het volgende:
Gert reageert niet meer. Da's of het teken dat ze er zijnof het teken dat hij nu met zijn hoofd probeert door een gipswand te brenen alvorens een klacht in te dienen.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:40 schreef Ian_Nick het volgende:
VIVA EL COMMANDANTE1!!!1!!!!!!!
[ afbeelding ]
Gert, op jouw teken val ik aan!1!!!
Wat moet ik nou op de puntjes invullen?quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:00 schreef Gert het volgende:
Nog twee minuten, en dan....
KAPOT!!!! Witterum molotovs voor de kill!
... maar eens bellen, met zo'n knijpkussentje in de hand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |