Ik vind 'm suf. Met z'n butt ugly bell bottom en out of whack afro.quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:04 schreef Jian het volgende:
Smaken verschillen, sommige mensen hebben 't wel andere niet
pwntquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Zetten die gasten hem voor je deur, kun je zelf tillen
En de afleveringsbon doen ze dan in de bus in goed vertrouwen dat ik die onderteken en opstuur?quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Zetten die gasten hem voor je deur, kun je zelf tillen
Sluwquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:11 schreef Gert het volgende:
[..]
En de afleveringsbon doen ze dan in de bus in goed vertrouwen dat ik die onderteken en opstuur?
Prima, meteen effe marktplaats aanklikken.
Ze zijn niet voor één gat te vangen, die minkukels. Afijn, dat wordt dan verlengsnoer halen en wat slangen om de was buiten op de stoep te doen. Tenminste, als je een beetje karakter hebtquote:
De Fok! wasmachine, wie vindt 'm en waar staat ie nuquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:11 schreef Gert het volgende:
[..]
En de afleveringsbon doen ze dan in de bus in goed vertrouwen dat ik die onderteken en opstuur?
Prima, meteen effe marktplaats aanklikken.
En als je 'm gevonden hebt kan je meteen even Gerts was draaienquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De Fok! wasmachine, wie vindt 'm en waar staat ie nu
Die was loopt inmiddels vanzelf achter die wasmachine aan, daar kan geen Taco bacterie tegenopquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En als je 'm gevonden hebt kan je meteen even Gerts was draaien
Als je het dan tóch over karakter hebt.. wég met dat nichterige stokje. Gewoon zo'n ouderwetse weeshuis-Miele het land door sjouwen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De Fok! wasmachine, wie vindt 'm en waar staat ie nu
Volg de verhoogde omzet van de fysio en je weet waar die staatquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je het dan tóch over karakter hebt.. wég met dat nichterige stokje. Gewoon zo'n ouderwetse weeshuis-Miele het land door sjouwen.
Zal wel een korte topicreeks worden, gok ik.quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je het dan tóch over karakter hebt.. wég met dat nichterige stokje. Gewoon zo'n ouderwetse weeshuis-Miele het land door sjouwen.
ff piele met een miele, je leven gaat niet lang meequote:Op vrijdag 6 november 2009 15:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zal wel een korte topicreeks worden, gok ik.
Kweenie. Ik weet wél dat ik moest huilen toen ik het in een vlaag van verstandverbijstering af liet knippen en bleek dat ik er toch echt geen hoofd voor had. Daarom hou ik het maar lang, lekker praktisch ook. Het hangt daar maar haar te zijn. Prrrrrima. Ik vond kort haar een jjedoe hoojj.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:08 schreef CarOnline het volgende:
Man man, wann jedoe.
Zeg Buuv, wat probeer jij eigenlijk uit te stralen met je lange haars?
En Noek? En Cc?
Voel je niet aangevallen, ik vind het gewoon interessant
quote:
Benzine én olie hè!quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Die gast heeft nog een half uur.
Ik ben al molotovs aan het maken.
De elektrieker die langs kwam was een Drent. Ik vroeg of hij Noekje kende en hij begon helemaal te glunderen. Vakman trouwens, dat zag je zo en hij had ook kort haar.quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:26 schreef Noek het volgende:
Oh, dat wordt niks. Die krijg je niet meer vandaag. Maandag zit al vol, zal wel woensdag worden.
U hoort het goed, ik heb geen enkel vertrouwen meer in bedrijven. Géén enkele!
Ja, woensdagmiddag in ieder geval laat.quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:26 schreef Noek het volgende:
Oh, dat wordt niks. Die krijg je niet meer vandaag. Maandag zit al vol, zal wel woensdag worden.
U hoort het goed, ik heb geen enkel vertrouwen meer in bedrijven. Géén enkele!
Toch sneu dat Kut voor jou verleden tijd is Ian......'t valt vast niet mee zonder?quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb besloten dat ik Roger van Intwine neem voor het dwergwerpen.
Ik heb een spandoek met: "KUDT ......" omdat ik niet weet waar je dat ding hebt besteld.
En ik heb een RedBullblikje-molotov cocktail gemaakt van witte rum en een oude zakdoek,
laat die flikkers maar komen!
VIVA EL COMMANDANTE!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |