Ik wissel afquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ben jij een metalhead? En dan ook nog van het ruige soort?
Dat past toch heul niet bij die stylish schoenen!
quote:
Nee veel geiler, zie bijgewerkte OP.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:07 schreef Copycat het volgende:
Is dat eigenlijk een andere naam voor een SOA waarbij je het gevoel hebt dat je vuur piest?
Ik weet even niet wat ik hiermee moetquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:08 schreef CarOnline het volgende:
Zeg Buuv, wat probeer jij eigenlijk uit te stralen met je lange haars?
En Noek? En Cc?
Ik denk alleen: Gadverdamme hebben ze wéér zitten smeren met die kut Smarties, snel ff met de vaatdoek langsquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik raak een beetje opgewonden van het OPlaatje
Ik zag vanochtend je reacties in dat pittige kapseltopic.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:08 schreef CarOnline het volgende:
Voel je niet aangevallen, ik vind het gewoon interessant
Heb jij ook een lange haars?quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh Noes, 't korte pittige kapsel heeft RLS ook bereikt.
Jaaaaa Pietje, wat wil JIJ eigenlijk uitstralen?quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh Noes, 't korte pittige kapsel heeft RLS ook bereikt.
Das ist kaarsvetquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:10 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik denk alleen: Gadverdamme hebben ze wéér zitten smeren met die kut Smarties, snel ff met de vaatdoek langs
Ik heb millimeter haars.quote:
Knippen?quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik weet even niet wat ik hiermee moet
Wat ik probeer uit te stralen?quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:08 schreef CarOnline het volgende:
Man man, wann jedoe.
Zeg Buuv, wat probeer jij eigenlijk uit te stralen met je lange haars?
En Noek? En Cc?
Voel je niet aangevallen, ik vind het gewoon interessant
Gewoon, mezelf, maar dat is natuurlijk bloedjesaai.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:11 schreef CarOnline het volgende:
Jaaaaa Pietje, wat wil JIJ eigenlijk uitstralen?
Ga 's gauw een dirty mind aanschaffen dan?quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:13 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja maar dat denk ik niet als ik dat zie.
Ah joh, dat Gert een jaartje ouder wordt is heus geen schande. Hij schaamt zich er niet voor.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Piet, haal mijn laatste post 's uit de FB
quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ah joh, dat Gert een jaartje ouder wordt is heus geen schande. Hij schaamt zich er niet voor.
Alweer?quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:12 schreef Gert het volgende:
Ahhh.. weer een kort haar discussie hier?![]()
Laten we het dan over schaamhaar gaan hebben dan, kort of lang!![]()
Zijn er hier bush men or women? Tarzans en Janes?
Ah nee.. hoef ik eigenlijk óók niet te weten.
Met je pittige, korte kapsel.quote:
Ja.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Gewoon, mezelf, maar dat is natuurlijk bloedjesaai.
Ja.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:16 schreef debuurvrouw het volgende:
Euh. Sex met kaarsvet. Mis ik daar nou veel aan als ik dat nooit geprobeerd heb?
Hallo? Ruige secks betekend dat het even niet boeit of de lakens ranzig wordenquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:18 schreef debuurvrouw het volgende:
Lijkt me echt niks zo geritsel op een plastic kleed.
Dat is inderdaad wel erg stemmingdodend, zo'n voorzichtig plastic kleedje.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:18 schreef debuurvrouw het volgende:
Lijkt me echt niks zo geritsel op een plastic kleed.
Past wel bij een kort pittig kapsel, bedenk ik me netquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel erg stemmingdodend, zo'n voorzichtig plastic kleedje.
Kijk dan nog maar ff goed naar het op-plaatje skatje.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hallo? Ruige secks betekend dat het even niet boeit of de lakens ranzig worden![]()
Als je het goed doet moet je de lakens daarna wegpleuren
quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Past wel bij een kort pittig kapsel, bedenk ik me net
Ik had het over jouw aankomende woensdag, liefjequote:Op vrijdag 6 november 2009 14:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Kijk dan nog maar ff goed naar het op-plaatje skatje.
Ja alweer!quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:15 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Alweer?
Sorry dat ik besta hoor!
Dan maak ik vandaag ff geen spandoek.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik had het over jouw aankomende woensdag, liefje
Ja, beide.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja alweer!
Of eh.. misschien was dat dan per MSN. Maar je hebt je er al eerder toch enorm druk over gemaakt of ben ik nou gek? Of alletwee?
Was dat FANN niet die zich daar zo druk over maakte?quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:22 schreef Gert het volgende:
Of eh.. misschien was dat dan per MSN. Maar je hebt je er al eerder toch enorm druk over gemaakt of ben ik nou gek? Of alletwee?
Wat ben je toch ook een MSN sletquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja alweer!
Stuk ADHD dat je er bent.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Piet, haal mijn laatste post 's uit de FB
Valt het op dat ik me aan alles erger un peux nerveux ben of ie dit keer wél bezorgd wordt?quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, beide.
Oh, is je wasmesjien er al?
Zo'n teil, wat zeepquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:28 schreef Copycat het volgende:
Hoe heb je tot nu toe de was gedaan, Gert?
Degene die de was altijd doet hier, heeft dat gedaan. En dat ben ik niet. Maar dat begint gewoon sneu te worden en ze moeten godverdomme vandaag die wasmachine komen brengen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:28 schreef Copycat het volgende:
Hoe heb je tot nu toe de was gedaan, Gert?
Gert doet niet aan wassen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Degene die de was altijd doet hier, heeft dat gedaan. En dat ben ik niet. Maar dat begint gewoon sneu te worden en ze moeten godverdomme vandaag die wasmachine komen brengen.
En dan moet ik straks nog kalm blijven ook, als ze wéér niet zijn gekomen. Want met schelden dan gooien ze de hoorn er natuurlijk op.
1, de gemankeerde dradenquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:35 schreef Copycat het volgende:
En ik zie wat precies op die foto's?
Ja, t was leuk, maar nu is het wel klaar hoop ik!quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:35 schreef Ian_Nick het volgende:
Hulde voor je fotorepo, NMNS, ouwe ransbeer![]()
Ik heb me deaudt gelachen
Ze hebben alleen showroom-modellen en de centrale opslag is ergens op Schiphol-Rijk.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gert doet niet aan wassen.
Daar heeft hij zijn bitches voor.
Ik neem aan dat je er de volgende keer heen gaat rijden en dat ding in je auto flikkert?
Ik snap nog steeds niet waarom ze dit soort dingen niet gewoon 's avonds brengen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze hebben alleen showroom-modellen en de centrale opslag is ergens op Schiphol-Rijk.
Maar ik ga wél amok maken in de winkel. Dat in ieder geval een aantal k lanten hoort hoe de bezorg "service" van die toko is.
Ach, misschien kómen ze gewoon wel vandaag! Dan blijft het bij een klacht vanwege de vorige keer en verzoek om de bezorg- en aansluitkosten te retourneren, met een cc-tje naar de consumentenbond.
O nee, dat laatste pas als ze tegen gaan stribbelen, niet meteen mee beginnen.
's Avonds kosten mensen meer geld, zoiets zal het wel zijn.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet waarom ze dit soort dingen niet gewoon 's avonds brengen.
Dan zijn de meeste mensen gewoon thuis en hoeft er niemand onnodig vrij te nemen als je het niet
voor elkaar krijgt op beloofde datum te leveren.
Daarom juist.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:42 schreef Gert het volgende:
[..]
's Avonds kosten mensen meer geld, zoiets zal het wel zijn.
Maar in de file staan is ook niet gratis, en ontevreden klanten kosten ook geld.
Jij bent gek!quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja alweer!
Nieuwe datum afspreken en gewoon zorgen dat er niemand thuis is.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:42 schreef Gert het volgende:
[..]
's Avonds kosten mensen meer geld, zoiets zal het wel zijn.
Maar in de file staan is ook niet gratis, en ontevreden klanten kosten ook geld.
En dat 6 keerquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nieuwe datum afspreken en gewoon zorgen dat er niemand thuis is.
Vind er geen f*ck aanquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:27 schreef Jian het volgende:
Mooie TT past deze wel in![]()
Als je hem niet kent echt het kijken waard. Nieuw Ster !?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |