Kun je geen maalox halen? Of mag je dat ook niet?quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:47 schreef Incantrix het volgende:
Heej, welkom thuis Draakje!Dat is nog eens mooi nieuws!
Pfff, mijn VK heeft de beantwoorder erop staan. Kan ze natuurlijk niets aan doen, als ze een bevalling heeft heeft het telefonisch spreekuur gewoon pech.. Maar wel jammer dat ik dan waarschijnlijk het hele weekend doormoet voordat ik evt. een nieuw recept voor anti-maagzuur-prut kan gaan ophalenIk zit te twijfelen om antagel te halen, want de VK heeft me vorige keer verteld dat ik geen rennies mag vanwege bepaalde bestanddelen die erin zitten, en dat die ook in sommige andere anti-maagzuurproducten zitten. Ik weet dus niet of ik die dus wel of niet mag
Oh getver danquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:00 schreef Incantrix het volgende:
Ow, die heb ik nu idd, maar 's-nachts helpt die dus niet..
Ik vind het, als het me te lang duurt, een beetje zielig voor baby.Terwijl dat eigenlijk nergens op slaatquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:03 schreef Vlindur het volgende:
Tinus heeft voor de 2e keer vandaag de hik, gister had ie het in totaal 3 keer (waar ik me dan bewust van ben iig)
Ik vind het maar een vervelend gevoel![]()
quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:19 schreef draculettetje het volgende:
nog totaal niet bijgelezen, maar wilde even zeggen dat ik goed ben thuis gekomen!
heeeeey amaranta *zwaait terug* hoe is het met je???quote:
Goed hoor. Nog 1 weekje (3 dagen) en dan gaat mijn verlof in.quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:26 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
heeeeey amaranta *zwaait terug* hoe is het met je???
van Rennies mag je er maximaal 16 per dag!!quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:45 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb het aan de verloskundige en aan de apotheker gevraagd, en volgens hen waren rennies volkomen veilig/OK. Ook op de site van Rennie staat dat je het middel gerust bij zwangerschap kunt gebruiken (terwijl men meestal juist terughoudend is met zulke uitspraken).
Oh well, voor mij heeft een negatief advies weinig zin meer.Voor de anderen kan het wel nuttig zijn! En ik ben ook wel benieuwd.
Fijnquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:19 schreef draculettetje het volgende:
nog totaal niet bijgelezen, maar wilde even zeggen dat ik goed ben thuis gekomen!
quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:01 schreef Vicky het volgende:
[..]
van Rennies mag je er maximaal 16 per dag!!
ik leefde praktisch op rennies...quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:02 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
![]()
Ik heb Rennie Duo gekocht voor K. Is tegen brandend maagzuur en zure oprispingen.
iki ben met vlagen en vooral met eten nog wel misselijk maar heb nu ook goede medicatie voorquote:Op vrijdag 6 november 2009 17:40 schreef Beessie-Jen het volgende:
ooo arme dames met maagzuur; ik heb in mijn zwangerschap nog maar een aantal keer zo'n aanval gehad, maar de laatste weken is het gelukkig heel rustig.... *klopt nogmaals af*
Ik heb voor noodgevallen, van die zakjes Maalox van mijn werk meegenomen en die hebben het bij mij tnt heel goed gedaan...![]()
@draakje, wat fijn dat je weer thuis bent!! ben je nu ook minder misselijk? kan je weer een beetje eten en drinken?
@Baldria; jeuj een goede echo!! wat fijn voor je! hoe voel je je verder?
Ik heb vandaag niet veel gedaan, eerst mijn boek uitgelezen, toen mijn kledingkast een beetje opgeruimd (was weer een bende), lakentjes voor de baby gestreken en daarna lekker in bed dvd's gekeken.
en nu staat het eten op en wacht ik gezellig tot vriendlief weer thuis is.
en o ja, ik ben snipverkouden....en ons kindje is vandaag alweer een stuk drukker dan gister
hmmm klinkt nog niet fijn, in elk geval heel veel sterkte ermee... hoop voor je dat het de komende weken (zoals bij velen van ons) wat beter gaat...quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:43 schreef draculettetje het volgende:
[..]
iki ben met vlagen en vooral met eten nog wel misselijk maar heb nu ook goede medicatie voor
drinken blijft inmiddels binnen alleen eten nog steeds niet! maar de voedingsdrankjes helpen weer wel!
Thuis tot nu toe niet anders maar dat moet in de loop van komende weken over gaan!
Ik vind dat ook elke keer weer spannend, om bij de controle te horen hoe hij erbij ligt. Ik ben dan ook ontzettend blij dat die van mij eindelijk ingedaald is (zij het niet volledig).quote:Op zaterdag 7 november 2009 08:22 schreef Incantrix het volgende:
Wel grappig, ik werd uiteindelijk wakker om 6 omdat ik heel erg moest plassen en toen ik weer ging liggen voelde het alsof kleine dikkie weer aan het indalen is, dus ik denk dat hij nog een stukje aan het zakken is danwel was. Ik had daarnaast ook de indruk dat hij aan het draaien was (hetgeen een goed ding is, sinds hij tot nu toe met zijn rug in mijn linkerzij lag en zijn benen in de rechterzij), dus dat zei ik tegen lief en verdomd: mijn buik is ineens een ontzéttend stuk geslonken!Heel bizar (ik kan serieus ineens mijn voeten weer zien!), maar ook wel een fijn idee, hopelijk blijkt hij komende woensdag bij de VK goed te liggen (en doe ook maar meteen vast dan, dan zijn we klaar ook
).
Mijn familie begint ook ongeduldig te worden. Ik vind dat zo lief.quote:Op zaterdag 7 november 2009 08:54 schreef Faja-Lobi het volgende:
Oh, zussie is niet aan het bevallen. De auto staat er gewoon. Jammer had wel vers kindje willen vast houden.
huh is je bestelling van lief dr nu al????quote:Op zaterdag 7 november 2009 11:05 schreef Lijnloos het volgende:
Haha BJ, be carefull what you wish for
trix goed geslapen!!! Jeuj(wanneer moet je vent afrijden?heb nu toch niks met mijn duimen te doen, dus dan maar meeduimen voor hem!)
faja, wachten op je zus.... Spannend hoor (wel handig dat je het vanuit je eigen huis in de gaten kan houden). En weer iets beter aan het voelen? Das ook goed!
hier op weg naar Hoorn, maar eerst via de mediamrkt eb prenatal bij de arena... Als we er dan toch langskomen.... Moeten vanavond naar een galavoorstelling, maar ik heb echt zo geen zin om speciaal daarvoor nieuwe kleren An te moeten schaffen... Ik ben al niet zo van de nette kleren, maar nu wil ik ook gewoon niet (hormonen koest!). Maar eens zien of ze wat leuks hebben bij prenatal. Oh wel leuk, de bestelling van lief! Is gekomen... Zo leuk... En een canvasdoek met de 3D-foto van frummel... Superkoel! Ok, ben weer happy!
Fijne dag allemaal meiden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |