abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74453914
Fijn dat je weer thuis bent Draculetje! Toch prettiger in je eigen omgeving. Hoop dat het vanaf nu alleen maar beter zal zijn!
  vrijdag 6 november 2009 @ 14:47:35 #51
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_74454230
Heej, welkom thuis Draakje! Dat is nog eens mooi nieuws!

Pfff, mijn VK heeft de beantwoorder erop staan. Kan ze natuurlijk niets aan doen, als ze een bevalling heeft heeft het telefonisch spreekuur gewoon pech.. Maar wel jammer dat ik dan waarschijnlijk het hele weekend doormoet voordat ik evt. een nieuw recept voor anti-maagzuur-prut kan gaan ophalen Ik zit te twijfelen om antagel te halen, want de VK heeft me vorige keer verteld dat ik geen rennies mag vanwege bepaalde bestanddelen die erin zitten, en dat die ook in sommige andere anti-maagzuurproducten zitten. Ik weet dus niet of ik die dus wel of niet mag
3!
pi_74454564
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 14:47 schreef Incantrix het volgende:
Heej, welkom thuis Draakje! Dat is nog eens mooi nieuws!

Pfff, mijn VK heeft de beantwoorder erop staan. Kan ze natuurlijk niets aan doen, als ze een bevalling heeft heeft het telefonisch spreekuur gewoon pech.. Maar wel jammer dat ik dan waarschijnlijk het hele weekend doormoet voordat ik evt. een nieuw recept voor anti-maagzuur-prut kan gaan ophalen Ik zit te twijfelen om antagel te halen, want de VK heeft me vorige keer verteld dat ik geen rennies mag vanwege bepaalde bestanddelen die erin zitten, en dat die ook in sommige andere anti-maagzuurproducten zitten. Ik weet dus niet of ik die dus wel of niet mag
Kun je geen maalox halen? Of mag je dat ook niet?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  vrijdag 6 november 2009 @ 15:00:38 #53
95408 Incantrix
pi_74454745
Ow, die heb ik nu idd, maar 's-nachts helpt die dus niet..
3!
pi_74454989
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 15:00 schreef Incantrix het volgende:
Ow, die heb ik nu idd, maar 's-nachts helpt die dus niet..
Oh getver dan Dan weet ik het ook niet.. Kun je niet je dokter bellen dan? Ik vind het dan best wel een noodgeval hoor
  vrijdag 6 november 2009 @ 15:26:06 #55
35189 Troel
scherp en bot
pi_74455802
En de vanillevla werkt zeker niet bij je trix?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 6 november 2009 @ 15:30:21 #56
95408 Incantrix
pi_74455974
Zow, ondertussen heeft ze teruggebeld, heel fijn En ik mag Antagel, dus die ga ik zo maar eens even halen. Bed een klein beetje ophogen aan één kant zou ook wel kunnen helpen, dus morgen mag lief even aan de knutsel (of we rijden ff naar de thuiszorgwinkel, moeten toch klossen halen, wellicht hebben ze daar nog iets handigs)

@ Troel: overdag wel eigenlijk, dan heb ik er bijna geen last van en is het goed te onderdrukken, maar 's-nachts helpt er echt geen lieve moedertje meer aan
3!
pi_74456042
Mag jij trouwens geen rennies, of mogen zwangeren in het algemeen volgens haar geen rennies?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 6 november 2009 @ 15:40:44 #58
95408 Incantrix
pi_74456360
Mjah, zoals ik het begreep was het per VK verschillend, maar er schijnt in rennies een stofje te zitten *graaft in geheugen* dat onder hele specifieke omstandigheden ook bij de bevalling gebruikt kan worden om iets te doen of te bestrijden (pff, lekker duidelijk, sorry) en dan werkt dat stofje beter als je het een tijdje daarvoor niet meer hebt gebruikt. Eerder in de zwangerschap kon het geen kwaad en mocht het zo zijn dat je daar geen weet van had is het ook weer niet heel rampzalig, maar ze had liever dat zwangeren andere antimaagzuurprodukten gebruikten.

(Ik zal vnvnd nog eens aan mijn lief vragen wat toch ook al weer het exacte verhaal erachter was, dit is natuurlijk om te huilen )
3!
  vrijdag 6 november 2009 @ 15:42:20 #59
95408 Incantrix
pi_74456433
En ik ga maar eens op pad! Later dames!
3!
pi_74456570
Ik heb het aan de verloskundige en aan de apotheker gevraagd, en volgens hen waren rennies volkomen veilig/OK. Ook op de site van Rennie staat dat je het middel gerust bij zwangerschap kunt gebruiken (terwijl men meestal juist terughoudend is met zulke uitspraken).

Oh well, voor mij heeft een negatief advies weinig zin meer. Voor de anderen kan het wel nuttig zijn! En ik ben ook wel benieuwd.
pi_74457197
Tinus heeft voor de 2e keer vandaag de hik, gister had ie het in totaal 3 keer (waar ik me dan bewust van ben iig)

Ik vind het maar een vervelend gevoel
pi_74457328
Draculettetje, fijn dat je weer thuis bent.

Incantrix;
Ik heb het ook zo vreselijk erg (maagzuur). Bij alle zwangerschappen en nu ook al weken.
24 uur heb ik er last van maar 's nachts is het echt een ramp.
Niks hielp maar sinds een week of 2 gebruik ik antagel (na de tip van Davinia) en het helpt

Oh, en ik heb weekend
pi_74457365
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 16:03 schreef Vlindur het volgende:
vind ik ook wel, eigenlijk
pi_74458547
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 16:03 schreef Vlindur het volgende:
Tinus heeft voor de 2e keer vandaag de hik, gister had ie het in totaal 3 keer (waar ik me dan bewust van ben iig)

Ik vind het, als het me te lang duurt, een beetje zielig voor baby.Terwijl dat eigenlijk nergens op slaat
Hier dus ook een echte hikkert, minstens 2x op een dag
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_74459113
De babymeubels zijn binnen. Morgen klussen met schoonvader

Oh en daarna denk ik dat ik wel een fotootje maak voor hier.
♥ K, N, R en F ♥
pi_74459332
Zo, ik zal mij hier ook maar weer eens melden.
Intussen verhuisd (pfff... wel zwaar zeg) en we zijn al een beetje gesetteld in het nieuwe huis.

Ik heb voor de tweede keer een echo gehad afgelopen woensdag en het was nog allemaal goed.
Ook heb ik het vorige week op mijn werk verteld, zowel aan de collega's als de kinderen.
De kinderen vinden het reuze spannend, maar ze vinden het wel jammer dat ik nu het schooljaar niet met ze af maak (ik ook hoor!).

En morgen naar mijn opa en oma, die worden voor het eerst overgroot ouders!

Allemaal leuke momentjes!

En ik zie dat Luna inmiddels bezig is
Want ze lacht alleen nog naar mij!
  vrijdag 6 november 2009 @ 17:25:52 #67
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_74459641
zo, ben er ook weer

dank jullie wel voor de felicitaties van mijn 32 weken!
trixie, is dus nu 36 weken, en ik zag een 100 dagen mijlpaal van mp!

luna, heel veel succes vandaag, hopelijk heb je je beeje al in je armen!

draakje, fijn dat je goed thuis bent gekomen! Nou niet meer terug naar het ziekenhuis de komende tijd, hoor! (misschien voor een echo of zo, maar das anders ) * streng kijkt

hier ligt madam duidelijk in hoofdligging. en mijn het hoofdje heel diep naar achter. Dus de hik is een erm... bijzondere sensatie, zullen we maar zeggen (met dat koppie steeds tegen mn endeldarm aanhikken en zo) behalve als ik laptop op mn buik heb, dan hikt het ook erg fijn tegen de laptop aan
gelukkig is het maar 1x per dag

mss dat ik na het weekend ook maar antagel ga halen... werd vannacht wakker van het zuur niet heel zuur, maar zo'n koud gevoel, en dan toch wakker, das dus niet echt relaxed...
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  vrijdag 6 november 2009 @ 17:38:56 #68
95408 Incantrix
pi_74460053
Claudia, het ging er ook niet om dat het niet veilig is ofzo, maar dat er een stofje inzit dat ze evt. bij de bevalling zou willen gebruiken en dat werkt dus beter als het even daarvoor niet al is gebruikt

Lily, wat vervelend dat jij dat al die tijd ook zo erg had, bluh! Wel fijn dat de antagel werkt Die heb ik nu dus ook gehaald, ben benieuwd!

Baldira, wat fijn dat de echo weer goed was En het lijkt me fijn dat je verhuizing nu achter de rug is

Davinia, dan heb ik je niet gefeliciteerd, wat naar! 32 weken, super

En ik heb dus nog op de valreep voor het weekend antagel gehaald, ben benieuwd En zit nu bij een vriendinnetje dus ik ga weer, dagdag!
3!
pi_74460080
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 14:19 schreef draculettetje het volgende:
nog totaal niet bijgelezen, maar wilde even zeggen dat ik goed ben thuis gekomen!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  vrijdag 6 november 2009 @ 17:40:26 #70
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_74460094
ooo arme dames met maagzuur; ik heb in mijn zwangerschap nog maar een aantal keer zo'n aanval gehad, maar de laatste weken is het gelukkig heel rustig.... *klopt nogmaals af*
Ik heb voor noodgevallen, van die zakjes Maalox van mijn werk meegenomen en die hebben het bij mij tnt heel goed gedaan...

@draakje, wat fijn dat je weer thuis bent!! ben je nu ook minder misselijk? kan je weer een beetje eten en drinken?

@Baldria; jeuj een goede echo!! wat fijn voor je! hoe voel je je verder?

Ik heb vandaag niet veel gedaan, eerst mijn boek uitgelezen, toen mijn kledingkast een beetje opgeruimd (was weer een bende), lakentjes voor de baby gestreken en daarna lekker in bed dvd's gekeken.
en nu staat het eten op en wacht ik gezellig tot vriendlief weer thuis is.

en o ja, ik ben snipverkouden....en ons kindje is vandaag alweer een stuk drukker dan gister
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  vrijdag 6 november 2009 @ 17:57:11 #71
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_74460633
Goedenavond dames!
  vrijdag 6 november 2009 @ 18:26:10 #72
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_74461556
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 17:57 schreef amaranta het volgende:
Goedenavond dames!
heeeeey amaranta *zwaait terug* hoe is het met je???
  vrijdag 6 november 2009 @ 19:52:13 #73
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_74464306
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 18:26 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

heeeeey amaranta *zwaait terug* hoe is het met je???
Goed hoor. Nog 1 weekje (3 dagen) en dan gaat mijn verlof in.

Dames, ik heb in het V&A wat boeken te koop gezet. Misschien zit er wel wat tussen voor jullie!
pi_74464665
Amaranta je babyticker in je sig is trouwens stuk :

Ff aanpassen in:
http://babystrology.com/tickers/baby-ticker-glass.swf?parent=amaranta&year=2009&month=12&day=12&babycount=1

dan doet hij het weer
♥ K, N, R en F ♥
pi_74464694
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 15:45 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb het aan de verloskundige en aan de apotheker gevraagd, en volgens hen waren rennies volkomen veilig/OK. Ook op de site van Rennie staat dat je het middel gerust bij zwangerschap kunt gebruiken (terwijl men meestal juist terughoudend is met zulke uitspraken).

Oh well, voor mij heeft een negatief advies weinig zin meer. Voor de anderen kan het wel nuttig zijn! En ik ben ook wel benieuwd.
van Rennies mag je er maximaal 16 per dag!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 6 november 2009 @ 20:02:04 #76
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_74464721
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 14:19 schreef draculettetje het volgende:
nog totaal niet bijgelezen, maar wilde even zeggen dat ik goed ben thuis gekomen!
Fijn
Hoest vandaag gegaan?
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_74464749
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 20:01 schreef Vicky het volgende:

[..]

van Rennies mag je er maximaal 16 per dag!!

Ik heb Rennie Duo gekocht voor K. Is tegen brandend maagzuur en zure oprispingen.
♥ K, N, R en F ♥
pi_74464822
Dames met maagzuurproblemen ik weet hoe rot dat voelt. Gelukkig heb ik nooit meer last van brandend maagzuur door mijn gastric bypass, anders had ik zeker ook vreselijk veel last gehad nu.

Hoe zou het met Luna zijn? Ik ben benieuwd

Draakje weer thuis Hopelijk een beetje aangesterkt.

Hier trouwens net als mama_papa ook de nog-100-dagen-te-gaan-mijlpaal
En de wetenschap dat ik eind volgende maand al met verlof ga Hoewel ik denk dat ik ook wel de interactie met mijn collega's ga missen.

Heeft er hier iemand trouwens ook last van een lage bloeddruk? Bij de vlos vorige week was het 90/60 en ik vermoed dat geregeld nog wel lager is want het wordt op momenten zwart voor mijn ogen. Kan geen kwaad zolang ik zelf op de computer zit te werken, maar wanneer er iemand bij zit of ik ben in gesprek is het wel vervelend als je dan gewoon even 'wegvalt'.
pi_74465035
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 20:02 schreef Sc0rPi0n het volgende:

[..]

Ik heb Rennie Duo gekocht voor K. Is tegen brandend maagzuur en zure oprispingen.
ik leefde praktisch op rennies...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 6 november 2009 @ 20:11:58 #80
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_74465124
Bedankt Scorpion!
pi_74466350
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 17:40 schreef Beessie-Jen het volgende:
ooo arme dames met maagzuur; ik heb in mijn zwangerschap nog maar een aantal keer zo'n aanval gehad, maar de laatste weken is het gelukkig heel rustig.... *klopt nogmaals af*
Ik heb voor noodgevallen, van die zakjes Maalox van mijn werk meegenomen en die hebben het bij mij tnt heel goed gedaan...

@draakje, wat fijn dat je weer thuis bent!! ben je nu ook minder misselijk? kan je weer een beetje eten en drinken?

@Baldria; jeuj een goede echo!! wat fijn voor je! hoe voel je je verder?

Ik heb vandaag niet veel gedaan, eerst mijn boek uitgelezen, toen mijn kledingkast een beetje opgeruimd (was weer een bende), lakentjes voor de baby gestreken en daarna lekker in bed dvd's gekeken.
en nu staat het eten op en wacht ik gezellig tot vriendlief weer thuis is.

en o ja, ik ben snipverkouden....en ons kindje is vandaag alweer een stuk drukker dan gister
iki ben met vlagen en vooral met eten nog wel misselijk maar heb nu ook goede medicatie voor
drinken blijft inmiddels binnen alleen eten nog steeds niet! maar de voedingsdrankjes helpen weer wel!
Thuis tot nu toe niet anders maar dat moet in de loop van komende weken over gaan!

las nog een hoop leuke (en wat minder leuke) dingen
Luna die bezig is nog veel succes mocht het nog nodig zijn
Baldria die het aan het vertellen is leuk is dat he

en toen viel de stroom weg en ben ik het zelf ook weer kwijt

nog iets over lage bloeddruk en vervelend maagzuur

zal vanaf morgen even goed mn best doen wat bijtelezen
  vrijdag 6 november 2009 @ 20:55:27 #82
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_74466820
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 20:43 schreef draculettetje het volgende:

[..]

iki ben met vlagen en vooral met eten nog wel misselijk maar heb nu ook goede medicatie voor
drinken blijft inmiddels binnen alleen eten nog steeds niet! maar de voedingsdrankjes helpen weer wel!
Thuis tot nu toe niet anders maar dat moet in de loop van komende weken over gaan!
hmmm klinkt nog niet fijn, in elk geval heel veel sterkte ermee... hoop voor je dat het de komende weken (zoals bij velen van ons) wat beter gaat...

en jeuj ook Octo de 100 dagen mijlpaal!

besef me dat ik ineens bijna op de 50 dagen mijlpaal zit.....
pi_74467460
Draakje Welkom thuis!

Maagzuur: bah, heb ik gelukkig geen last van zo vaak. Niets wat een simpele rennie niet weg krijgt...

Inca: 36 weken: nog een weekje, dan ben je meldplichtig!

Lijnloos: hoe is het gegaan op je laatste dag? Nu ben je lekker vrij!

100 dagen meiden:

Ben ik nog iemand vergeten? Solly....

Ben vandaag op de jonge gezinnenbeurs geweest, ben kapot, hahaha. Was wel erg gezellig...
pi_74468066
Tja, raar hoor, komende maanden gewoon niet meer
hoeven werken... Moet nog effe wennen denk ik. Was wel ok, lekker getrakteerd en de kerels waren op hun manier erg lief en meelevend.

Draakje, fijn dat je thuis bent weer en dat het in elk geval beter gaat nu.

hoe zou het nu met Luna en haar meisjes gaan?
pi_74476321
Ja dat vroeg ik me ook af lijnloos!

Gisteravond is iemand van moeders voor moeders langsgeweest. Was ff bang bij de test *lol* Maar die was overduidelijk haha, gelukkig maar :p

Ohw ja en ik wordt ook gek van mijn koortslip. Echt ik heb sinds 24 oktober een koortslip, en t verschuift ook nog. Iedere keer als ik denk he hij is bijna weg komt ie op de plek ernaast Ik heb dus gelezen dat k mijn zalfje met zwangerschap niet mag gebruiken, maar vergeet de hele tijd naar de apotheek te gaan (ook omdat ik dus denk ohw hij is bijna weg) om te vragen of er iets is dat ik mag gebruiken. Zo even mijn klaaguurtje, (overig is dit het enige kwaaltje dat ik heb, valt dus ook wel mee)
pi_74476330
Goedemorgen. Ik ben vannacht wel meerdere malen naar het toilet geweest en dacht ergens rond 5 uur stemmen buiten te horen. Straks maar eens kijken of de auto van mijn zusje er nog staat of dat ze naar het VU is. Spannend hoor, dat ze elke dag kan bevallen. Stiekem vind ik dat nu nog spannender dan mijn eigen zwangerschap op het moment. Ik weet hoe het is om te bevallen, en zij nog niet. Blijft mijn zusje alleen wordt ze moeder

Verders gaat het hier stukken beter. Neus is nog wel beetje verstopt 's nachts maar verders heb ik niks te klagen. Zelfs gewoon door de maagzuur branden heen geslapen, mijn zoon heeft mijn ribben uitgetest met zijn getrap maar vond het alleen maar gezellig, zijn vader had nachtdienst. Nu waren we met zijn tweetjes wakker.

griepprik halen was idd groot drama voor mijn dochter. ze is 2 keer geprikt omdat ze haar arm terug trok, ondanks dat we haar met zijn tweetjes vast hielden

Luna, ik hoop dat jij vannacht heerlijk hebt geslapen met je kleine meid naast je in een wiegje.
  zaterdag 7 november 2009 @ 08:22:48 #87
95408 Incantrix
pi_74476487
Goodmornings! Hoe gaat het hier? Ik heb in geen tijden zó hardcore geslapen en mijn nek voelt een stuk beter! Antagel FTW Wel grappig, ik werd uiteindelijk wakker om 6 omdat ik heel erg moest plassen en toen ik weer ging liggen voelde het alsof kleine dikkie weer aan het indalen is, dus ik denk dat hij nog een stukje aan het zakken is danwel was. Ik had daarnaast ook de indruk dat hij aan het draaien was (hetgeen een goed ding is, sinds hij tot nu toe met zijn rug in mijn linkerzij lag en zijn benen in de rechterzij), dus dat zei ik tegen lief en verdomd: mijn buik is ineens een ontzéttend stuk geslonken! Heel bizar (ik kan serieus ineens mijn voeten weer zien!), maar ook wel een fijn idee, hopelijk blijkt hij komende woensdag bij de VK goed te liggen (en doe ook maar meteen vast dan, dan zijn we klaar ook ).

Octopussy, mijn bloeddruk is eigenlijk altijd aan de lage kant (met de laatste weken wel wat hoger), maar tussen week 16 en week 26 ofzo was 'ie echt heel laag en heb ik heel veel wegtrekkers gehad en ben er ook wel bij flauwgevallen. Ik hoop dat het bij jou over zal gaan net als het bij mij deed, want dat is echt hoogst onprettig.. Hoewel ze het liever zo hebben als te hoog, maar nouja.

Lijnloos Wennen komt goed hoor, let maar op

DJRandall, daar heb ik meer mensen over gehoord, is dat leuk? Wat moet ik me voorstellen bij zo'n beurs?

Sonnetje, wat super-irritant, zo'n koortslip! Vandaag toch maar even achter een zalfje aan?

En Faja, bah, toch een drama bij het prikken Wel fijn dat je je beter voelt nu, dan kun je dat soort dingen in elk geval íets beter hebben denk ik. Nouja, het is sowieso weer achter de rug, dat is ook al wat denk ik dan maar

En ik denk dat ik nog ff mijn bed induik, lief is ondertussen opgehaald door de rijleraar en vanmiddag heb ik het druk, want dan is het open dag op mijn werk en gaan we daar even kijken, voor mij voor de leuk en om mijn collega's gedag te zeggen en voor lief, mijn ouders en mijn bro omdat het programma leuk is De indalingsweeën zijn wel weer gezakt nu, hopelijk kan ik nog ff een uurtje pakken..
3!
pi_74476613
Incantrix slaap nog lekker een paar uurtjes, hier is mijn bed ingepikt door mijn man die meer dan 24 uur wakker was (gisteren druk met kind naar en van school brengen/halen, auto keuren, prikken, winkelen en daarna nog nachtdienst gedraaid). Dus ik ben vandaag vroeg uit de veren en met 2 kinders.

Jonge gezinnen beurs ben ik ooit eens lang geleden met een vriendin geweest, mijn dochter was toen al geboren en zij was hoogzwanger. Ik vond het toen wel leuk. Toen ik 2007 zwanger was van mijn zoon vond ik toch stukken minder, leek ook veel kleiner dan de 1e keer. Maar zal vast hebben gelegen aan mijn bekkenklachten toen en de drukte waar ik niet zo goed tegen kan.

Oh, zussie is niet aan het bevallen . De auto staat er gewoon. Jammer had wel vers kindje willen vast houden.
pi_74476743
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 08:22 schreef Incantrix het volgende:
Wel grappig, ik werd uiteindelijk wakker om 6 omdat ik heel erg moest plassen en toen ik weer ging liggen voelde het alsof kleine dikkie weer aan het indalen is, dus ik denk dat hij nog een stukje aan het zakken is danwel was. Ik had daarnaast ook de indruk dat hij aan het draaien was (hetgeen een goed ding is, sinds hij tot nu toe met zijn rug in mijn linkerzij lag en zijn benen in de rechterzij), dus dat zei ik tegen lief en verdomd: mijn buik is ineens een ontzéttend stuk geslonken! Heel bizar (ik kan serieus ineens mijn voeten weer zien!), maar ook wel een fijn idee, hopelijk blijkt hij komende woensdag bij de VK goed te liggen (en doe ook maar meteen vast dan, dan zijn we klaar ook ).
Ik vind dat ook elke keer weer spannend, om bij de controle te horen hoe hij erbij ligt. Ik ben dan ook ontzettend blij dat die van mij eindelijk ingedaald is (zij het niet volledig).
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 08:54 schreef Faja-Lobi het volgende:
Oh, zussie is niet aan het bevallen . De auto staat er gewoon. Jammer had wel vers kindje willen vast houden.
Mijn familie begint ook ongeduldig te worden. Ik vind dat zo lief. Ik had me er trouwens mentaal op voorbereid dat ik tot 42 weken door zou moeten lopen als hij niet uit zichzelf komt, maar bij het OLVG laten ze je niet langer dan tot 41 weken doorlopen als je dat zelf niet wilt.
pi_74476977
Goedemorgen!

Octo: mijn bloeddruk is ook vrij laag inderdaad 90/45 vorige keer. Maar ik heb er niet zoveel extra last van, want alsik niet zwanger ben hangt hij meestal maar 10 punten hogen

Incantrix, lekker slapen is goed

Gisteren even bij de huisarts geweest, nu een antischimmelkuurtje Yay! En even andere pufjes meegekregen, ook yay! (al leek ik het er gisteren alleen maar benauwder van te krijgen, maar ik weet dus niet hoe het zonder geweest was, dus ik schrijf hem nog niet af )

Apothekersassistente over schimmelkuurtje (na wat vragen waarvoor het was enzo) 'ja, het is wel het meest gebruikte middel bij zwangerschap, het gaat meestal wel goed'
Muts
Gelukkig had de dokter het al even goed uitgezocht en na het eerste trimester kan het echt geen kwaad meer
pi_74477342
Goedemorgen! (morgen officieel meldplicht )

Incantrix, ben benieuwd of inderdaad je jochie aan het indalen is.
Hier toch weer niet geloof ik, baby beweegt alle kanten op en lijkt heel hoog te zitten, volgens mij zijn het voetjes of knieeen ofzo die tegen mn ribben aandrukken. Hij gaat ook steeds met zn rug echt helemaal links of helemaal naar rechts liggen.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zaterdag 7 november 2009 @ 10:34:06 #92
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_74477364
Goedemorgen allemaal, hier happyme28! Ik heb weer lekker geslapen, merk wel dat de kleine man op mijn blaas gaat drukken als ik op mijn rug lig, dus dat is minder prettig. Maar ik mag niet klagen. Dit weekend lekker rustig, dus alles op slakkentempo.

Baldria, gefeliciteerd met de goede echo. Geruststellend is dat hè?! En lekker om het te kunnen gaan vertellen. Vond ik ook heel erg leuk en speciaal. Geniet ervan!

Scorpion, veel plezier met klussen in de kinderkamer. Ik hou het kinderkamer-topic in de gaten voor updates, ik ben benieuwd!

Vervelend die maagzuurklachten die ik lees, gelukkig lijkt het middel te werken Incantrix!!

sonnetje85, wat vervelend van die koortslip. Ik heb er tijdens mijn zwangerschap ook regelmatig last van. Simpele koortslipcrème van de apotheek kun je gewoon gebruiken en helpt bij mij echt goed.

Freecell, fijn dat je een middeltje hebt voor de schimmel. Die assistentes alleen af en toe.. pffff....

Ben benieuwd of Luna haar kleintje inmiddels vast heeft. Spannend hoor, ik hoop het voor haar.

Verder wens ik iedereen een fijn weekend! (en hopenlijk droog weer, wat een treurnis die herfst...)
pi_74477377
hellow ladies

nog geen vers beebje voor Luna gemeld??? jammer hoor.....

en ik maakte me gister druk om een rustig kindje>? nou de wet van Fok hoor; mijn buik werd vanmorgen als vanouds totaal verbouwd haha
pi_74477706
Goedemorgen

Ik heb heerlijk geslapen (ja, incantrix; hoera voor de antagel ) en ben net pas op.

Ik had net ook tsunami in mijn buik, BJ. Best heftig heh
Mijn zonen zaten helemaal van: wwwooow, wat gebeurt daar

[ Bericht 1% gewijzigd door lily op 07-11-2009 11:06:22 (spelfout) ]
  zaterdag 7 november 2009 @ 11:02:30 #95
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_74477710
Antagel! Fijn, trixie, dat je zo goed hebt geslapen!

En een voor de verbouwende bj-beeb

Free, hoplijk ben je nu snel van de schimmel af!

sonnetje, dat geldt ook voor jouw koortslip! Kanje er iets tegen doen?

Ik heb bijna 12u geslapen vannacht!
Van 21:30u of zo tot 9u vanochtend!
Eli gedumpt bij schoonouders. Prima plan!

Zo, dat wilde ik ff zeggen
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_74477747
Haha BJ, be carefull what you wish for

trix goed geslapen!!! Jeuj (wanneer moet je vent afrijden?heb nu toch niks met mijn duimen te doen, dus dan maar meeduimen voor hem!)

faja, wachten op je zus.... Spannend hoor (wel handig dat je het vanuit je eigen huis in de gaten kan houden). En weer iets beter aan het voelen? Das ook goed!

hier op weg naar Hoorn, maar eerst via de mediamrkt eb prenatal bij de arena... Als we er dan toch langskomen .... Moeten vanavond naar een galavoorstelling, maar ik heb echt zo geen zin om speciaal daarvoor nieuwe kleren An te moeten schaffen... Ik ben al niet zo van de nette kleren, maar nu wil ik ook gewoon niet (hormonen koest!). Maar eens zien of ze wat leuks hebben bij prenatal. Oh wel leuk, de bestelling van lief! Is gekomen... Zo leuk... En een canvasdoek met de 3D-foto van frummel... Superkoel! Ok, ben weer happy!

Fijne dag allemaal meiden!
pi_74478193
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 11:05 schreef Lijnloos het volgende:
Haha BJ, be carefull what you wish for

trix goed geslapen!!! Jeuj (wanneer moet je vent afrijden?heb nu toch niks met mijn duimen te doen, dus dan maar meeduimen voor hem!)

faja, wachten op je zus.... Spannend hoor (wel handig dat je het vanuit je eigen huis in de gaten kan houden). En weer iets beter aan het voelen? Das ook goed!

hier op weg naar Hoorn, maar eerst via de mediamrkt eb prenatal bij de arena... Als we er dan toch langskomen .... Moeten vanavond naar een galavoorstelling, maar ik heb echt zo geen zin om speciaal daarvoor nieuwe kleren An te moeten schaffen... Ik ben al niet zo van de nette kleren, maar nu wil ik ook gewoon niet (hormonen koest!). Maar eens zien of ze wat leuks hebben bij prenatal. Oh wel leuk, de bestelling van lief! Is gekomen... Zo leuk... En een canvasdoek met de 3D-foto van frummel... Superkoel! Ok, ben weer happy!

Fijne dag allemaal meiden!
huh is je bestelling van lief dr nu al????
dan komt die van mij misschien ook wel straks!! en de lodger van Tessie verwacht ik ook straks.... *gaat op de mat liggen* haha
  zaterdag 7 november 2009 @ 11:48:45 #98
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_74478324
Fijn BJ dat je nu weer een discoganger in je buik hebt Scheelt hier ook, soms twee dagen heel rustig en dan maak ik me zorgen, maar dan ineens weer een paar dagen lang eentje die de horlepiep aan het dansen is

@Faja, spannend is dat altijd hè, als er eentje op knappen staat in je omgeving, helemaal als het je familie is. Hier is eergister mijn buurvrouw bevallen, heb op zich niet zo heel veel contact met haar, maar het is toch weer spannend.
Hoe is het met de ziekenboeg bij je thuis? Kindjes en jijzelf weer opgeknapt?

Hier alles rustig, had eergister nog weer vreselijke hoofdpijn, was er weer helemaal misselijk van, was ook bloedjechagrijnig die dag Maar heb dan ook weer zorgen om de bloeddruk enzo, daar word ik ook niet vrolijker van. Maar gister voelde ik me weer picobello. Hopelijk blijft dat vandaag ook zo.
Maandag weer een groeiecho, ben benieuwd wat de VK zegt over het ruime vruchtwater. Tot zover mijn nutteloze bijdrage van vandaag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')