Kun je geen maalox halen? Of mag je dat ook niet?quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:47 schreef Incantrix het volgende:
Heej, welkom thuis Draakje!Dat is nog eens mooi nieuws!
Pfff, mijn VK heeft de beantwoorder erop staan. Kan ze natuurlijk niets aan doen, als ze een bevalling heeft heeft het telefonisch spreekuur gewoon pech.. Maar wel jammer dat ik dan waarschijnlijk het hele weekend doormoet voordat ik evt. een nieuw recept voor anti-maagzuur-prut kan gaan ophalenIk zit te twijfelen om antagel te halen, want de VK heeft me vorige keer verteld dat ik geen rennies mag vanwege bepaalde bestanddelen die erin zitten, en dat die ook in sommige andere anti-maagzuurproducten zitten. Ik weet dus niet of ik die dus wel of niet mag
Oh getver danquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:00 schreef Incantrix het volgende:
Ow, die heb ik nu idd, maar 's-nachts helpt die dus niet..
Ik vind het, als het me te lang duurt, een beetje zielig voor baby.Terwijl dat eigenlijk nergens op slaatquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:03 schreef Vlindur het volgende:
Tinus heeft voor de 2e keer vandaag de hik, gister had ie het in totaal 3 keer (waar ik me dan bewust van ben iig)
Ik vind het maar een vervelend gevoel![]()
quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:19 schreef draculettetje het volgende:
nog totaal niet bijgelezen, maar wilde even zeggen dat ik goed ben thuis gekomen!
heeeeey amaranta *zwaait terug* hoe is het met je???quote:
Goed hoor. Nog 1 weekje (3 dagen) en dan gaat mijn verlof in.quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:26 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
heeeeey amaranta *zwaait terug* hoe is het met je???
van Rennies mag je er maximaal 16 per dag!!quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:45 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb het aan de verloskundige en aan de apotheker gevraagd, en volgens hen waren rennies volkomen veilig/OK. Ook op de site van Rennie staat dat je het middel gerust bij zwangerschap kunt gebruiken (terwijl men meestal juist terughoudend is met zulke uitspraken).
Oh well, voor mij heeft een negatief advies weinig zin meer.Voor de anderen kan het wel nuttig zijn! En ik ben ook wel benieuwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |