abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 november 2009 @ 10:45:18 #26
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_74446315
Dat vond ik ook raar BJ, je bent gewend aan een bepaalde manier en hoeveelheid van bewegen en zeker als je een beetje een druktemaker hebt is dat ineens heel raar. Als je je zorgen maakt zou ik ff tellen hoe vaak je de beeb voelt hoor! (Ik had dat gisteren ook trouwens, aan het eind van de dag bedacht ik me ineens dat ik 'm niet of nauwelijks gevoeld had, dus ik alweer half over de zeik, dus ik tellen.. Nou echt, 5 of 6 bewegingen in een minuut of 3 tijd, alleen erg subtiel, zodat je ze niet zo goed voelt als je er niet op let)..

Faja, ik ben ook bang voor naalden maar een tatoeage laten zetten is anders inderdaad, dat ziet er ook helemaal niet uit als een naald en je wordt ook niet geprikt zeg maar
3!
  vrijdag 6 november 2009 @ 10:48:19 #27
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_74446414
thanx trix; ik had dat gistermiddag, ik er heel erg op letten, want na zijn druktemaakmoment om een uurtje of 1/2 had ik het amper gevoeld... dus dan maak ik me al druk, en toen voelde ik af en toe wel wat schuiven enzo aan het einde van de middag...
maar savonds in bed was het wel weer feest haha... dus misschien moet ik er ook gewoon ff minder opletten....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  vrijdag 6 november 2009 @ 10:54:24 #28
95408 Incantrix
pi_74446619
N/p hoor Het is gewoon ff raar en niet leuk, zo'n verandering. Ik denk dat het even wennen is (en ik denk eigenlijk dat je hem of haar dan heel snel op een ándere manier gaat voelen: hierzo is het nu constant vechten om wie de meeste ruimte mag, als ik even onderuit wil zitten gaat hij zich uitstrekken en tegen de ribben duwen enzo Het voelt nu alsof er héél veel baby in mijn buik zit, hij puilt er telkens aan alle kanten uit )..
3!
  vrijdag 6 november 2009 @ 11:29:17 #29
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74447784
BJ, ik had dat dus van de week. De VK is toen even op huisbezoek geweest om te checken of alles in orde was, maar Harry deed het prima.
Zij zei dat het waarschijnlijk kwam omdat ik al die tijd mezelf voorbij ben gehold en de baby met me mee heeft gehold. Ze zei: ik denk dat ie blij is dat zijn moeder het eindelijk wat rustiger aan is gaan doen, kan hij ook eindelijk uitrusten en bijkomen...
Maar ik ben wel minder ver in de zwangerschap dan jij dus ik kan me ook heel goed vinden in de uitleg van Incantrix, of misschien is het een combinatie van beiden...

In elk geval als je je echt zorgen maakt, gewoon de VK bellen.
heeft de mijne me ook nog eens op het hart gedrukt: daar zijn we voor mama
pi_74447963
Bluh, net getrakteerd en zo na de lunch echt einde werktijd... Oh well, hoort erbij. Vanaf nu mag ik wel uitslapen eindelijk!

Mijn druktemaker is nog steeds even druk, maar wel anders aanwezig inderdaad (wordt nu voornamelijk in mijn zij gestompt ipv onderin. Maar dat kan ook aan haar houding liggen natuurlijk.
pi_74447993
Incantrix 36 weken, jeuh!

Lijnloos laatste werkdag! Gek is dat he? Ik had er ook wel moeite mee hoor, en ik doe nog steeds emailen met mijn collega's, al gaat het dan niet over werk...

BJ, onze kleine ging niet zozeer minder bewegen, maar op een andere manier... Het voelde meer als schuiven/draaienn ipv de trapjes die ik normaal kreeg. Maar ook nu heb ik van die dagen dat hij rustiger is dan op andere dagen.
  vrijdag 6 november 2009 @ 11:38:44 #32
95408 Incantrix
pi_74448075
Ohja, wat Asy zegt klinkt inderdaad ook erg logisch! Inderdaad misschien wel een combi ofzo, waardoor de verandering ineens érg groot en erg merkbaar is? Nouja, ik zou het inderdaad sowieso ff in de gaten houden en idd, bellen als je je echt zorgen gaat maken.

En Lijnloos, cool, bij mij betekende dat dat hij gedraaid was en dat het koppie onderin lag
3!
  vrijdag 6 november 2009 @ 11:39:19 #33
95408 Incantrix
pi_74448094
En hey, Aoraki, hoe is het met jou vandaag?
3!
  vrijdag 6 november 2009 @ 12:03:58 #34
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_74448799
thx dames, ik loop me weer , druk te maken om niets.... kindje was net, toen ik mijn boek aan het uitlezen was, weer lekker aan het bewegen....
ennuh het was net of ik nu wat beweging bovenin mijn buik voelde, maar dat kan ook inbeelding zijn..... offff.. zou ons beebje gister zijn eigen draaipoging hebben gedaan?? durf dr nog niet op te hopen, houd jullie op de hoogte
pi_74448805
Goeiemiddag!!

Luna, succes vandaag!

Freecell

En er moest iemand spugen van de maagzuur.. Bah,

Hier is Tinus niet minder druk dan anders hoor. Ik heb meneer eindelijk op film. Hij had de hik en ging zn kamer verbouwen. Nou dat staat er mooi op!

Hij heeft gister trouwens 3 keer de hik gehad!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_74448835
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 12:03 schreef Beessie-Jen het volgende:
thx dames, ik loop me weer , druk te maken om niets.... kindje was net, toen ik mijn boek aan het uitlezen was, weer lekker aan het bewegen....
ennuh het was net of ik nu wat beweging bovenin mijn buik voelde, maar dat kan ook inbeelding zijn..... offff.. zou ons beebje gister zijn eigen draaipoging hebben gedaan?? durf dr nog niet op te hopen, houd jullie op de hoogte
Kun je het niet voelen dan? Zn kontje is een puntje en zn hoofd is groot en rond. Ik kan precies voelen hoe Tinus er bij ligt
  vrijdag 6 november 2009 @ 12:12:08 #37
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_74449053
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 12:05 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Kun je het niet voelen dan? Zn kontje is een puntje en zn hoofd is groot en rond. Ik kan precies voelen hoe Tinus er bij ligt
nou voelen is een beetje problematisch; niet lachen; maar de vorige controle zei de VK dat ze niet kon voelen hoe de baby lag, doordat mijn buikspieren zo strak zijn.... (3 weken geleden)..
uh ik zo; welke buikspieren???
maar zelf vind ik het nog wel lastig te voelen; soms voel ik wel een ruggetje hoor... zal straks eens ff plat op bed gaan liggen in alle rust en dan even voelen....
pi_74449103
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 12:12 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

nou voelen is een beetje problematisch; niet lachen; maar de vorige controle zei de VK dat ze niet kon voelen hoe de baby lag, doordat mijn buikspieren zo strak zijn.... (3 weken geleden)..
maar zelf vind ik het nog wel lastig te voelen; soms voel ik wel een ruggetje hoor... zal straks eens ff plat op bed gaan liggen in alle rust en dan even voelen....
Succes! Gister stak meneer zijn kont naar voren, daar was ik niet zo van gediend en die heb ik dus weer keurig op zn plaats geduwd
pi_74449167
oehh spannend Luna, zettemop!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_74449218
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 12:12 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

De verloskundige kan bij mij ook nog steeds de baby moeilijk voelen omdat ik 'naar binnen draag'. Het lukt haar bijvoorbeeld niet om zijn kontje te pakken te krijgen en daardoor kan ze zijn grootte moeilijk inschatten. Ik heb ook nog eens een onwijs harde en gespannen buik.

Het hoofdje voel je op een gegeven moment vanzelf wel als hij in de juiste positie ligt.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 6 november 2009 @ 12:19:42 #41
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_74449266
Luna succes!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_74450514
Lunastar heel veel succes vandaag en dat je maar snel weer naar huis mag met je verse beebje!!!

Aoraki en Icantrix al 36 weken! Wat gaat dat snel!! Icantrix wat een ongelooflijk verschikkelijk coole babykamer hebben jullie gemaakt Ik krijg echt de neiging om Mariospelletjes te gaan spelen nu, het is dat ik maar 1 hand over heb en ik mijn bevallingsverhaal nog moet schrijven
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  vrijdag 6 november 2009 @ 13:00:21 #43
35189 Troel
scherp en bot
pi_74450527
Zet hem op Luna!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_74450641
Go luna
pi_74451238
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 11:29 schreef Asyniur het volgende:
BJ, ik had dat dus van de week. De VK is toen even op huisbezoek geweest om te checken of alles in orde was, maar Harry deed het prima.
Zij zei dat het waarschijnlijk kwam omdat ik al die tijd mezelf voorbij ben gehold en de baby met me mee heeft gehold. Ze zei: ik denk dat ie blij is dat zijn moeder het eindelijk wat rustiger aan is gaan doen, kan hij ook eindelijk uitrusten en bijkomen...
Maar ik ben wel minder ver in de zwangerschap dan jij dus ik kan me ook heel goed vinden in de uitleg van Incantrix, of misschien is het een combinatie van beiden...

In elk geval als je je echt zorgen maakt, gewoon de VK bellen.
heeft de mijne me ook nog eens op het hart gedrukt: daar zijn we voor mama
Die van ons was afgelopen dagen ook erg rustig en dat vonden we ook wel een beetje eng Soms af en toe een schopje of iets dergelijks maar vandaag was het oorlog denk Ze zal wel gedacht hebben 27 weken ben ik vandaag en dat ga ik vieren ook.

Zelfs ik zag de buik duidelijk bewegen van links naar rechts en weer terug, schopje er tussendoor

Echt gaaf om dat te zien
  vrijdag 6 november 2009 @ 13:32:48 #46
95408 Incantrix
pi_74451668
Heej Twinkly, alles goed? Las dat je borstvoeding niet helemaal vlekkeloos loopt nog, wat vervelend! Ik hoop dat jij en Niels er snel uit gaan komen samen en dat die stomme spruw snel weggaat.. En dank je wel, haha, leuk om te horen Ik ben benieuwd naar je bevallingsverhaal, dus doe maar even niet Mario'en nog..

Co_Ol, leuk is dat he? Is zoiets bijzonders, en ook bizars om te zien
3!
pi_74453242
nog totaal niet bijgelezen, maar wilde even zeggen dat ik goed ben thuis gekomen!
pi_74453263
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 14:19 schreef draculettetje het volgende:
nog totaal niet bijgelezen, maar wilde even zeggen dat ik goed ben thuis gekomen!
Fijn!
  vrijdag 6 november 2009 @ 14:20:48 #49
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_74453265
Fijn draakje Doe je rustig aan
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
pi_74453914
Fijn dat je weer thuis bent Draculetje! Toch prettiger in je eigen omgeving. Hoop dat het vanaf nu alleen maar beter zal zijn!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')