Kun je het niet voelen dan? Zn kontje is een puntje en zn hoofd is groot en rond. Ik kan precies voelen hoe Tinus er bij ligtquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:03 schreef Beessie-Jen het volgende:
thx dames, ik loop me weer , druk te maken om niets....kindje was net, toen ik mijn boek aan het uitlezen was, weer lekker aan het bewegen....
ennuh het was net of ik nu wat beweging bovenin mijn buik voelde, maar dat kan ook inbeelding zijn..... offff.. zou ons beebje gister zijn eigen draaipoging hebben gedaan?? durf dr nog niet op te hopen, houd jullie op de hoogte
nou voelen is een beetje problematisch; niet lachen; maar de vorige controle zei de VK dat ze niet kon voelen hoe de baby lag, doordat mijn buikspieren zo strak zijn.... (3 weken geleden)..quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:05 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Kun je het niet voelen dan? Zn kontje is een puntje en zn hoofd is groot en rond. Ik kan precies voelen hoe Tinus er bij ligt
Succes! Gister stak meneer zijn kont naar voren, daar was ik niet zo van gediend en die heb ik dus weer keurig op zn plaats geduwdquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:12 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
nou voelen is een beetje problematisch; niet lachen; maar de vorige controle zei de VK dat ze niet kon voelen hoe de baby lag, doordat mijn buikspieren zo strak zijn.... (3 weken geleden)..
uh ik zo; welke buikspieren???![]()
maar zelf vind ik het nog wel lastig te voelen; soms voel ik wel een ruggetje hoor... zal straks eens ff plat op bed gaan liggen in alle rust en dan even voelen....
De verloskundige kan bij mij ook nog steeds de baby moeilijk voelen omdat ik 'naar binnen draag'. Het lukt haar bijvoorbeeld niet om zijn kontje te pakken te krijgen en daardoor kan ze zijn grootte moeilijk inschatten. Ik heb ook nog eens een onwijs harde en gespannen buik.quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:12 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
nou voelen is een beetje problematisch; niet lachen; maar de vorige controle zei de VK dat ze niet kon voelen hoe de baby lag, doordat mijn buikspieren zo strak zijn.... (3 weken geleden)..
uh ik zo; welke buikspieren???![]()
maar zelf vind ik het nog wel lastig te voelen; soms voel ik wel een ruggetje hoor... zal straks eens ff plat op bed gaan liggen in alle rust en dan even voelen....
Die van ons was afgelopen dagen ook erg rustig en dat vonden we ook wel een beetje engquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:29 schreef Asyniur het volgende:
BJ, ik had dat dus van de week. De VK is toen even op huisbezoek geweest om te checken of alles in orde was, maar Harry deed het prima.
Zij zei dat het waarschijnlijk kwam omdat ik al die tijd mezelf voorbij ben gehold en de baby met me mee heeft gehold. Ze zei: ik denk dat ie blij is dat zijn moeder het eindelijk wat rustiger aan is gaan doen, kan hij ook eindelijk uitrusten en bijkomen...
Maar ik ben wel minder ver in de zwangerschap dan jij dus ik kan me ook heel goed vinden in de uitleg van Incantrix, of misschien is het een combinatie van beiden...
In elk geval als je je echt zorgen maakt, gewoon de VK bellen.
heeft de mijne me ook nog eens op het hart gedrukt: daar zijn we voor mama
Fijn!quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:19 schreef draculettetje het volgende:
nog totaal niet bijgelezen, maar wilde even zeggen dat ik goed ben thuis gekomen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |