Ja, ik ook!quote:Op donderdag 5 november 2009 22:10 schreef Tha_Erik het volgende:
En een van de mooiste scenes uit V for Vendetta:![]()
!
Huilen! Elke keer![]()
.
quote:But what I hope most of all is that you understand what I mean when I tell you that even though I do not know you, and even though I may never meet you, laugh with you, cry with you, or kiss you. I love you. With all my heart, I love you.
Wel begrijpelijk, je kunt er tenslotte een hoop ongemak aan beleven als T en E niet helemaal goed zitten.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:23 schreef wonderer het volgende:
Ik heb zoveel over T en E gelezen de laatste tijd, dat dat het eerste is waar ik aan denk
Leuke vrouw inderdaad.quote:Op vrijdag 6 november 2009 07:35 schreef Seven. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een fantastische vrouw is het toch.
Oh, daar ben ik niet zo bekend mee nee....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus, dat wordt het tweede jaar op rij dat ik het niet vier![]()
quote:Op vrijdag 6 november 2009 08:59 schreef lezzer het volgende:
Mijn vader gaat naar het buitenland tot Sinterklaas, en mijn zus kan volgens mij ook de andere weekenden niet meer. En daar gaat het me toch vooral om.Je kunt het natuurlijk wel samen met jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus, dat wordt het tweede jaar op rij dat ik het niet viervieren.
Ik las eerst dat je vader naar het buitenland zou gaan als Sinterklaas. Ik zag het al helemaal voor me.![]()
Ik was afgelopen dinsdag jarig, dus het is al achter de rug.quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:00 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je kunt het natuurlijk wel samen met jevieren.
Dat is niet leuk nee.quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:05 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik was afgelopen dinsdag jarig, dus het is al achter de rug.
Hoestend en ziekzijnd in en auto zitten, en 's avond geradbraakt naar bed. Het was een rare verjaardag
Ik had een paar dagen 40 graden koorts, dus ziek, brak én ziekenboegclubjequote:Op vrijdag 6 november 2009 09:51 schreef lezzer het volgende:
Neeeeheeee ons pap is geen sinterklaas![]()
Ben je brak? Ziek?Of hoorde jij al bij het ziekenboegclubje en had ik dat gemist?
Ik had het tegen Qebbelquote:Op vrijdag 6 november 2009 10:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik had een paar dagen 40 graden koorts, dus ziek, brak én ziekenboegclubje.
Ja, maar Stevie Ann is ook gewoon tof.quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:37 schreef Knuffelzacht het volgende:
heeft nog niemand dat liedje gekeken??hij is zoooooo goed
Ja ja, dat wel! Maar blijf maar lekker ff op bed liggen. Lang leve Friendsquote:
Hoe is het met je datert?quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:28 schreef Knuffelzacht het volgende:
veel plezier logi!!
ik ga me nu maar aankleden, zonnebanken, boodschappen doen, kattegrid halen, sneakers kopen, huishouden doen en leren.... druk dagje nog zo.... (btw om half3 gaan slapen en 915 wakker is niet tof)
quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:37 schreef Knuffelzacht het volgende:
vandaag stil, maar dat is wel goed voor sms bundel haha
zie haar morgenavond. nu is het relatief rustig met mijn angst (vergeleken maandag) maar wel aanwezig. misschien dat het komt omdat er ook een fokster is die al een tijdje mijn intresse wekt
OK, OK, maar ik dacht, dan hoeven we niet meer geheimzinnig te doen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:50 schreef Knuffelzacht het volgende:
haha neen dat hoeft niemand te wetendat weet zij zelf wel en dat is genoeg
Ik wacht rustig af.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:53 schreef Knuffelzacht het volgende:
maar dat gaat het ook niet worden hoor.... denk dat ik ook liever vrienden ben met haarlaura (date) is zeker nog wel in de picture voor mij
moet gewoon niet alles willen en ook niet gelijk enzo (mja je bent adhd'er of niet
)
Ik dacht dat jij het was!quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:17 schreef Logician het volgende:
wakker, en voel me zooooooo veel beter, zo lekker tas inpakken en daarna meds halen, en ik wil (lees MOET) nog zwarte nagellak kopen
en dan naar Grunnnn
![]()
oeh knuff nu maak je me wel héél erg nieuwsgierig hoor![]()
je bent lieVquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:28 schreef Seven. het volgende:
Wie zou het dan zijn? Skunk? De andere lesbo's zijn al bezet of man.
Ik ook!!quote:
Mijn scharrel zou langskomen maar zal wel niet doorgaan. En vanavond verjaardag van andere scharrel maar weet nog niet of ik ga met al die antibiotica enzo.quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:44 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Ik ook!!![]()
Veel plezier Logic!
Gaat de rest nog wat leuks doen dit weekeinde?
Alle lesbo's moeten hier posten.quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:11 schreef Knuffelzacht het volgende:
waarom denkt overigens iedereen dat het logi is?? zijn echt wel meer lesbeau's op het forum dan in lesbeau
Dwepen is zeg maar iemand op een voetstukje plaatsen. Doen we allemaal wel een beetje met elkaar natuurlijkquote:Op vrijdag 6 november 2009 17:55 schreef Knuffelzacht het volgende:
wat de kont is dwepen...en wat heeft zij dan gezegd?
quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:56 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Wat is zijn ongelooflijk mooi zeg
dat doe ik ook met pientje hoor en af en toe ook met 7quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:54 schreef Vanyel het volgende:
Omdat wij alleen logi kennen (en je altijd met haar dweept).
Jaquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:02 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dat doe ik ook met pientje hoor en af en toe ook met 7
(dank voor de uitleg)
quote:
als je wilt doe ik dat ook wel met jou hoorquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:03 schreef Vanyel het volgende:
Das ook waar. Je zit gewoon met alledrie te sjansen!
quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:06 schreef lezzer het volgende:
Onze bank is bezorgd
Kan ik comfortabel ziek gaan liggen te zijn
Sjansen is OK.quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:03 schreef Vanyel het volgende:
Das ook waar. Je zit gewoon met alledrie te sjansen!
Wat voor een bank eigenlijk? Ploatje?quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:06 schreef lezzer het volgende:
Onze bank is bezorgd
Kan ik comfortabel ziek gaan liggen te zijn
haha dat is altijd leukquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:08 schreef Seven. het volgende:
[..]
Sjansen is OK.
Ik sjans nu op Facebook met een collegaatje, maar onze andere collega's lezen mee. Zal wel leuke roddels opleveren.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:04 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
als je wilt doe ik dat ook wel met jou hoor
* Knuffelzacht dweept ff met vanyelquote:
Nee joh! Gewoon dezelfde torrent opzoeken, dan gaat 'ie automatisch verder.quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:15 schreef Knuffelzacht het volgende:
aahhhh nee!!! goffer de goffer.... wil een torrent met alle bestanden uit bitlord halen... haal ik de verkeerde torrents wegkan ik weer opnieuw beginnen
![]()
![]()
neen had aangevinkt torrent + ALLE gedownloade bestandenquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:36 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nee joh! Gewoon dezelfde torrent opzoeken, dan gaat 'ie automatisch verder.
Met de nadruk op ffquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:31 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
* Knuffelzacht dweept ff met vanyel![]()
Ikeaquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:08 schreef Seven. het volgende:
[..]
Wat voor een bank eigenlijk? Ploatje?
Zijn dat houten poten? RVS FTW!quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:42 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ikea
[ afbeelding ]
Zit echt geweldig.
Die poten, daar ga ik misschien nog wat aan doen. Hier staan ze eigenlijk wel mooi nu.
denk dat hout onder die bank wel mooier staat dan rvs imhoquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:44 schreef Seven. het volgende:
[..]
Zijn dat houten poten? RVS FTW!![]()
Oh, mooie bank!
quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:47 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
denk dat hout onder die bank wel mooier staat dan rvs imho
We hadden besloten om eerst maar even te kijken hoe het uit pakt. En het valt mee tot nu toe.quote:
Ooh ik vind 'm mooi.quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:42 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ikea
[ afbeelding ]
Zit echt geweldig.
Die poten, daar ga ik misschien nog wat aan doen. Hier staan ze eigenlijk wel mooi nu.
Piemels missenquote:Op vrijdag 6 november 2009 22:12 schreef Vanyel het volgende:
Ik dacht natuurlijk te lezen dat je afgelopen dagen de piemel had gemist.
Vroeg me al een beetje af hoe je dat als man voor elkaar krijgt.
Woar?quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Volgens mij zijn er ook wel vrouwen/meiden/jongedames (whehe) die ook niet per se meteen een hele relatie willen en gewoon gezellig willen scharrelen.
Nog nooit gedaan ook?quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:25 schreef Seven. het volgende:
maar seks is nog even een stapje tever. Het is net alsof ik weer 14 ben. Want ik vind dat zelf eigenlijk ook nog hardstikke eng.
Jawel, een enkele keer maar ben toch nog vrij onzeker over mijn eigen bedkwaliteiten enzo. Met mannen weet ik hoe ik het aan moet pakken en hoe ik er zelf ook nog zorgeloos van geniet. Met vrouwen vraag ik me steeds af of ik het wel goed doe. Sowieso, dat soort dingen leer ik liever in een relatie. En ik ben, hoewel ik echt wel van mijn single leventje geniet, na 2,5 jaar wel weer toe aan een relatie.quote:
Een vriendin van me zou volgens mij best in zijn voor een scharrel (ook wel een relatie uiteindelijk, maar een scharrel volgens mij ook). Al weet ik dat niet zekerquote:
Ze is mooi!quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Een vriendin van me zou volgens mij best in zijn voor een scharrel (ook wel een relatie uiteindelijk, maar een scharrel volgens mij ook). Al weet ik dat niet zeker.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Een vriendin van me zou volgens mij best in zijn voor een scharrel (ook wel een relatie uiteindelijk, maar een scharrel volgens mij ook). Al weet ik dat niet zeker.
niets op tegenquote:Op vrijdag 6 november 2009 22:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Volgens mij zijn er ook wel vrouwen/meiden/jongedames (whehe) die ook niet per se meteen een hele relatie willen en gewoon gezellig willen scharrelen.
WTF?quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:12 schreef Seven. het volgende:
Whehehe. Gisteren weer zo'n waanzinnige avond gehad. In mijn stamkroeg lekker staan dansen met een meisje maar ze was ongelofelijk zat. Dus ga ik zo naar huis want ik kreeg een telefoontje dat mijn scharrel voor de deur stond. Zegt ze dat ze me wel even brengt, dus voor ik het weet word ik in haar auto geduwd
. En SCHEUREN!!!
Inderdaad. Het was eng maar gelukkig voor mij alles goed afgelopen. Het ging allemaal nogal snelquote:
Ik had het gelezen ja, moest gelijk aan vannacht denken.quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:11 schreef lezzer het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/binnenla(...)t-ravage-achter.html
Ik zou echt nooit van z'n lang zal ze leven niet bij iemand in de auto stappen die gedronken heeft. Nooit.quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:12 schreef Seven. het volgende:
[..]
Inderdaad. Het was eng maar gelukkig voor mij alles goed afgelopen. Het ging allemaal nogal snel. Trouwens, het is hier niet zo'n big deal, iedereen rijdt hier gewoon zat rond. Ik doe daar niet aan mee overigens. Maar de volgende keer loop ik liever.
Tja, ik had zelf ook een paar biertjes op, dan werken bepaalde dingen toch eerder op je lachspieren. Een van de auto's had een kras op de bumper trouwens. En het was rustig op de weg. Ik heb haar overigens wel aangeboden om op mijn bank te crashen maar daar wilde ze niets van weten.quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:00 schreef Vanyel het volgende:
Eens met lezzer wb dronken rijden.
Ook wel vreemd dat je daar zo om kon lachen. Dat iedereen het doet maakt het natuurlijk niet minder stom.
Hopelijk was er verder niet zoveel verkeer op dat tijdstip, maar er zijn dus al 2 auto's beschadigd en wie weet wat ze onderweg naar huis nog heeft gedaan?
Doe je goed!quote:Ik was overigens de hele dag wintersportshoppen. Niet gevonden wat ik zocht, maar toch dik 300E weten uit te geven.
ja gelukkig wel... moet weer om 5:40 op morgenochtendquote:
ik moet nog ff wachten op smsje van iemand...quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:05 schreef Vanyel het volgende:
Dan moet jij niet fokken, dan moet jij naar bed!
Ja, gezienquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Ireen Wüst was vandaag bij Ik hou van holland.
Ik heb niet gekekenquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Ireen Wüst was vandaag bij Ik hou van holland.
rtlgemist.nlquote:
Nouja, als iets op enige manier grappig is mag er best om gelachen worden lijkt me.quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:19 schreef Seven. het volgende:
I know dames, jullie hebben gelijk. Ik had er niet om moeten lachen. Het leek wel een film. Ik zal er niet meer zo licht over denken.
Gillian Anderson is not my type.
Ai. Waar twijfelt ze aan?quote:Op zondag 8 november 2009 14:16 schreef Knuffelzacht het volgende:
god hee... heb ik nu eindelijk zoiets van ja ik wil het wel proberen met date.... heeft zij twijfels
zelfde wat ik heb/hadquote:
waarschijnlijk wel... ik zie wel hoe het loopt maar kan opzich de humor er wel inzienquote:Op zondag 8 november 2009 17:02 schreef Seven. het volgende:
[..]
![]()
Denk je niet dat het een reactie is?
quote:Op maandag 9 november 2009 16:38 schreef wonderer het volgende:
Ben weer thuis
Na bijna vier weken alleen slapen weer lekker tegen je partner aankruipen in bed is wel errug fijn hoor!
hug!quote:
Probleem opgelost, slotjequote:
Vakantie en contract tekenen voor mijn nieuwe boek.quote:
Ik had jou al eens gezien hoorquote:
Onbewust ja. Maar sowieso is Sinterklaas veel stoerder.quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:53 schreef lezzer het volgende:
JIj hebt toch al een kersticon?
Nouja, de goedheiligman is er al bijna.quote:Veel te vroeg natuurlijk, maar wie ben ik om daar wat van te zeggen
Zaterdag komt ie aan toch? Ik vond dat het wel kon.quote:Op dinsdag 10 november 2009 17:08 schreef Alicey het volgende:
Nouja, de goedheiligman is er al bijna.Kruidnoten zijn er wel al.
Oh, zoo.quote:Op dinsdag 10 november 2009 17:16 schreef lezzer het volgende:
[..]
Zaterdag komt ie aan toch? Ik vond dat het wel kon.
Maar ik bedoelde dat het wat vroeg was voor een kerst UI....
quote:Op woensdag 11 november 2009 06:30 schreef Knuffelzacht het volgende:
en weer de staatsloterij niet gewonnen
Weer bijgekomen?quote:Op dinsdag 10 november 2009 18:36 schreef Vanyel het volgende:
Thuis!
(stiekeme zucht van verlichting want lange zware dag)
OK, doe jij de beademing, doe ik die hartmassage wel toepassen.quote:Op woensdag 11 november 2009 06:29 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht probeert elke dag topic te reanimeren
mogguh.... vandaag jaarlijkse test dag op werk waar ik niet goed voor geleerd heb![]()
Waddan allemaal?quote:Op dinsdag 10 november 2009 18:36 schreef Vanyel het volgende:
Thuis!
(stiekeme zucht van verlichting want lange zware dag)
jaquote:Op woensdag 11 november 2009 06:57 schreef Seven. het volgende:
[..]
![]()
Hoe is het ondertussen met datemeisje? Twijfelt ze nog?
Ja, een beetje. Wel weer begonnen met werken deze week.quote:
*hug*quote:Op woensdag 11 november 2009 10:09 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
jaze is ondertussen ook weer verder aan het kijken op lexa enzo.... ze wil zich niet binden en is ook niet zeker over haar gevoelens voor mij...
ze wil me dit weekeind (lees zondag of maandag) niet zien om dingen op een rijtje te zetten
voel me best kut nu heel kwetsbaar en onzekerdenk dat ik dan ook maar gewoon moet blijven rondkijken.
* Knuffelzacht needs a hug
Dank je. Doei.quote:Op woensdag 11 november 2009 10:29 schreef GoodGawd het volgende:
Lesbisch zijn geil. Dat wilde ik even kwijt.
Vind ik ook hoorquote:Op woensdag 11 november 2009 10:29 schreef GoodGawd het volgende:
Lesbisch zijn geil. Dat wilde ik even kwijt.
Joshuaquote:
Oi, zóóóó frustrerend!quote:Op woensdag 11 november 2009 14:01 schreef lezzer het volgende:
Godskolere, de nieuwe bank is al weer gesloopt door de kat.
Nog geen week heeft het gehouden.
Ik ben echt zo fokking pissed
Dacht je dat de kat hem heel zou laten?quote:Op woensdag 11 november 2009 14:01 schreef lezzer het volgende:
Godskolere, de nieuwe bank is al weer gesloopt door de kat.
Nog geen week heeft het gehouden.
Ik ben echt zo fokking pissed
Nou, de ene kat krabt keurig aan de paal.quote:Op woensdag 11 november 2009 14:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dacht je dat de kat hem heel zou laten?
quote:Op woensdag 11 november 2009 14:45 schreef lezzer het volgende:
Nou, de ene kat krabt keurig aan de paal.
Een wat?quote:En, we hebben zo'n feliwayverdamper hangen, en dan zijn ze meestal wel rustig.
Er is weinig aan te doen volgens mij. Katten laten zich niet zo goed opvoeden als honden.. Je zou wel kleden over banken en stoelen heen kunnen doen, dat zorgt er in ieder geval dat je meubels er goed uit blijven zien.quote:Maar ik heb het zo gehad met die katten.
Dit huis icm die katten is niet geslaagd.
Ben je er wel iets mee opgeschoten naar je gevoel?quote:Op woensdag 11 november 2009 15:19 schreef Logician het volgende:
Blergh......................... net thuis van een intake gesprek op een revalidatie centrum (begon om 9:30)
Waaronder: 1 gesprek van 45min met een psychiater, 1uur met een fysio en 1uur met een psycholoog.. ben helemaal bekaf..
Een soort dope voor katten dus.quote:Op woensdag 11 november 2009 15:19 schreef lezzer het volgende:
Ja, we hebben ze al 10 jaar, dus het is niet nieuw ofzo...
Feliway is een verdamper voor in het stopcontact die nepferomonen verspreidt. Tegen het sproeien, knokken, krabben, en wat al niet meer.
Nou de psychiater was heel erg vermoeiend en confronterend.quote:Op woensdag 11 november 2009 15:23 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ben je er wel iets mee opgeschoten naar je gevoel?
Tjeempie.. Het zijn toch weer die dingen waar je net niet op zit te wachten.quote:Op woensdag 11 november 2009 15:26 schreef Logician het volgende:
[..]
Nou de psychiater was heel erg vermoeiend en confronterend.
Hij denkt dat de helft van de dingen die mijn vorige psych aan autisme koppelde vooral aan mijn verleden/jeugd te koppellen is en heb de halve dag mijn tranen in moeten houden.
Voorbeeldje: dissociatie niet door overprikkeling van autisme maar overlevingstechniek in mijn jeugd aangeleerd als zelfbescherming etc..
Voel me echt helemaal ondersteboven gekeerd nu...
Hmm.. Terwijl je helemaal niet grappig was/deed?quote:De psychologe en de fysio hebben constant dubbel gelegen om uitspraken van me, schijnbaar ben ik erg grappig maar serieus geen idee hoe en watMaar ze vonden dat ik een enorm gevoel voor humor heb
lol
Hmm.. Ik heb zelf geen ervaringen met regressietherapie, maar het klinkt als iets wat behoorlijk zwaar is. Wat is het doel er van?quote:Op woensdag 11 november 2009 15:44 schreef Logician het volgende:
Ik hoor over 2wk wat het behandelplan wordt..Maar ben bang dat het een combinatie van regressie theraphie en fysio gaat worden...
Klinkt niet heel erg professioneel.quote:En ik neem dingen vaak heel letterlijk wat dus hilarische momenten kan opleveren alleen zelf snap ik dan niet waarom ze lachen, omdat ik het gewoonweg niet door heb.
dat denk ik ookquote:
Lijkt me heel heftig. Vooral als er allerlei dingen boven komen die je vergeten was of al heel lang niet aan gedacht had. Of dingen die in je geheugen eigenlijk niet direct negatief leken en nu opeens heel tekenend zijn voor allerlei rottigheid.quote:Op woensdag 11 november 2009 16:27 schreef Knuffelzacht het volgende:
doel van regressie therapie is om het verleden opnieuw te beleven en het met je huidige het te kunnen afsluiten
Duimt.quote:Op woensdag 11 november 2009 16:27 schreef Knuffelzacht het volgende:
opweg naar huis... ben gaar. heel de dag briefing.... nu maar hopen dat ik voor mijn test ben geslaagd anders mag ik mijn functie niet uitvoeren
Lijkt mij persoonlijk ook heel heftig.quote:Op woensdag 11 november 2009 16:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Lijkt me heel heftig. Vooral als er allerlei dingen boven komen die je vergeten was of al heel lang niet aan gedacht had. Of dingen die in je geheugen eigenlijk niet direct negatief leken en nu opeens heel tekenend zijn voor allerlei rottigheid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Logi, dit lijkt me enorm moeilijk. Sowieso had je je volgens mij al wel aardig neergelegd bij autisme en nu heb je ineens een professional die zegt dat het misschien helemaal niet zo in elkaar steekt. Tel daarbij het onzekere van je behandelplan op en je bent op zijn minst een tijdje van slag.. Zoals altijd, ik leef met je mee.
Resistance is futile.
slaap lekkerquote:Op woensdag 11 november 2009 20:01 schreef Logician het volgende:
weet 't ook ff niet, ga maar eens liggen en oogjes dichtdoen
details detailsquote:Op donderdag 12 november 2009 09:08 schreef lezzer het volgende:
Zullen we weer vrolijke dingen gaan doen in dit topic?
Ik heb vannacht wilde actie met Bette gehad het zwembad![]()
quote:Op donderdag 12 november 2009 09:11 schreef Vanyel het volgende:
Goeiemorgen. Lekker late ochtend vandaag
Hier regent het gelukkig niet, want ik moet nununu op de fiets.
Niet zo'n zin.....
Nou, vooral dat ik zat te vertellen hoe geweldig ik haar vondquote:
quote:Op donderdag 12 november 2009 09:08 schreef lezzer het volgende:
Zullen we weer vrolijke dingen gaan doen in dit topic?
Ik heb vannacht wilde actie met Bette gehad het zwembad![]()
Zo kansloos is dat niet hoorquote:Op donderdag 12 november 2009 10:24 schreef Qebbel het volgende:
Maar soms is het zo realistisch, dat ik het gevoel heb alsof het echt is gebeurd en dan kan ik daar nog de hele dag mee bezig zijn. Zo zoen ik inderdaad weleens met iemand in mijn droom, of maak ruzie en die personen spoken dan nog een tijdje door mijn hoofd. Kansloos eigenlijk.
trein of auto??quote:Op donderdag 12 november 2009 09:45 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Droomjaloers! Al zou ik dat persoonlijk liever doen met Jennifer Aniston ofzo..
Ik heb net over stukje Utrecht-Amsterdam bijna 2(!)uur gedaan!!!Dat verzin je toch ook niet. Maar goed, vrolijke zaken! Bijna weekeinde!!
naar is dat he... dat je dan wakker word en die emoties nog in je zittenquote:Op donderdag 12 november 2009 10:24 schreef Qebbel het volgende:
![]()
Ja, ik droom ook altijd heel realistisch en ik onthoud 9 v/d 10 keer alles tot in details. Zo heb ik 's ochtends altijd hele spannende verhalen te vertellen aan de ontbijttafel.
Maar soms is het zo realistisch, dat ik het gevoel heb alsof het echt is gebeurd en dan kan ik daar nog de hele dag mee bezig zijn. Zo zoen ik inderdaad weleens met iemand in mijn droom, of maak ruzie en die personen spoken dan nog een tijdje door mijn hoofd. Kansloos eigenlijk.
Vannacht gedroomd dat ik mijn vriendin zag zoenen met iemand anders. Was vanmorgen bijna een beetje kwaad op haar![]()
. De arme. Slaat nergens op, want ze is heel lief!
auto!quote:
quote:
Tja, best apart eigenlijkquote:Op donderdag 12 november 2009 10:37 schreef Knuffelzacht het volgende:
naar is dat he... dat je dan wakker word en die emoties nog in je zitten
Geeft te denken he...quote:
quote:Op donderdag 12 november 2009 10:46 schreef lezzer het volgende:
[..]
Geeft te denken he...
Als je droom eigenlijk voor verwerking zou moeten zijn en rust.
Of het wel een droom is...
Wie weet.quote:Op donderdag 12 november 2009 10:57 schreef Qebbel het volgende:
[..]
![]()
Bedoel je dat het je onderbewustzijn is??
Nou, ik heb het wel gehad met mezelf in de zeik laten zetten op Fok omdat ik dingen meemaak die anderen niet begrijpen.quote:
je laat je toch niet dat gevoel aanpraten door een stelletje amateurs die niets beters te doen hebben dan andere belachelijk te maken zodat zij zich goed voelen omdat ze zelf geen kloot voorstellen??quote:Op donderdag 12 november 2009 13:27 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nou, ik heb het wel gehad met mezelf in de zeik laten zetten op Fok omdat ik dingen meemaak die anderen niet begrijpen.
Nou, als ze dat fok-breed uitmeten.... dan is de lol er wel van af.quote:Op donderdag 12 november 2009 13:54 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
je laat je toch niet dat gevoel aanpraten door een stelletje amateurs die niets beters te doen hebben dan andere belachelijk te maken zodat zij zich goed voelen omdat ze zelf geen kloot voorstellen??
Je moet zijn wie jij bent als fok breed dat niet begrijpt is dat hun probleem.... er zitten hier echt zo gigantisch veel faalhazen op fok die het leuk vinden om te rellen en te kwetsen omdat ze ineens anoniem zijn dat ik er echt niet wakker meer van ligt wat zij van mij denken.quote:Op donderdag 12 november 2009 13:58 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nou, als ze dat fok-breed uitmeten.... dan is de lol er wel van af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |