Ik ook!!quote:
Mijn scharrel zou langskomen maar zal wel niet doorgaan. En vanavond verjaardag van andere scharrel maar weet nog niet of ik ga met al die antibiotica enzo.quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:44 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Ik ook!!![]()
Veel plezier Logic!
Gaat de rest nog wat leuks doen dit weekeinde?
Alle lesbo's moeten hier posten.quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:11 schreef Knuffelzacht het volgende:
waarom denkt overigens iedereen dat het logi is?? zijn echt wel meer lesbeau's op het forum dan in lesbeau
Dwepen is zeg maar iemand op een voetstukje plaatsen. Doen we allemaal wel een beetje met elkaar natuurlijkquote:Op vrijdag 6 november 2009 17:55 schreef Knuffelzacht het volgende:
wat de kont is dwepen...en wat heeft zij dan gezegd?
quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:56 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Wat is zijn ongelooflijk mooi zeg
dat doe ik ook met pientje hoor en af en toe ook met 7quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:54 schreef Vanyel het volgende:
Omdat wij alleen logi kennen (en je altijd met haar dweept).
Jaquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:02 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dat doe ik ook met pientje hoor en af en toe ook met 7
(dank voor de uitleg)
quote:
als je wilt doe ik dat ook wel met jou hoorquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:03 schreef Vanyel het volgende:
Das ook waar. Je zit gewoon met alledrie te sjansen!
quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:06 schreef lezzer het volgende:
Onze bank is bezorgd
Kan ik comfortabel ziek gaan liggen te zijn
Sjansen is OK.quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:03 schreef Vanyel het volgende:
Das ook waar. Je zit gewoon met alledrie te sjansen!
Wat voor een bank eigenlijk? Ploatje?quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:06 schreef lezzer het volgende:
Onze bank is bezorgd
Kan ik comfortabel ziek gaan liggen te zijn
haha dat is altijd leukquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:08 schreef Seven. het volgende:
[..]
Sjansen is OK.
Ik sjans nu op Facebook met een collegaatje, maar onze andere collega's lezen mee. Zal wel leuke roddels opleveren.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:04 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
als je wilt doe ik dat ook wel met jou hoor
* Knuffelzacht dweept ff met vanyelquote:
Nee joh! Gewoon dezelfde torrent opzoeken, dan gaat 'ie automatisch verder.quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:15 schreef Knuffelzacht het volgende:
aahhhh nee!!! goffer de goffer.... wil een torrent met alle bestanden uit bitlord halen... haal ik de verkeerde torrents wegkan ik weer opnieuw beginnen
![]()
![]()
neen had aangevinkt torrent + ALLE gedownloade bestandenquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:36 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nee joh! Gewoon dezelfde torrent opzoeken, dan gaat 'ie automatisch verder.
Met de nadruk op ffquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:31 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
* Knuffelzacht dweept ff met vanyel![]()
Ikeaquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:08 schreef Seven. het volgende:
[..]
Wat voor een bank eigenlijk? Ploatje?
Zijn dat houten poten? RVS FTW!quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:42 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ikea
[ afbeelding ]
Zit echt geweldig.
Die poten, daar ga ik misschien nog wat aan doen. Hier staan ze eigenlijk wel mooi nu.
denk dat hout onder die bank wel mooier staat dan rvs imhoquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:44 schreef Seven. het volgende:
[..]
Zijn dat houten poten? RVS FTW!![]()
Oh, mooie bank!
quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:47 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
denk dat hout onder die bank wel mooier staat dan rvs imho
We hadden besloten om eerst maar even te kijken hoe het uit pakt. En het valt mee tot nu toe.quote:
Ooh ik vind 'm mooi.quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:42 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ikea
[ afbeelding ]
Zit echt geweldig.
Die poten, daar ga ik misschien nog wat aan doen. Hier staan ze eigenlijk wel mooi nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |