Tjeempie.. Het zijn toch weer die dingen waar je net niet op zit te wachten.quote:Op woensdag 11 november 2009 15:26 schreef Logician het volgende:
[..]
Nou de psychiater was heel erg vermoeiend en confronterend.
Hij denkt dat de helft van de dingen die mijn vorige psych aan autisme koppelde vooral aan mijn verleden/jeugd te koppellen is en heb de halve dag mijn tranen in moeten houden.
Voorbeeldje: dissociatie niet door overprikkeling van autisme maar overlevingstechniek in mijn jeugd aangeleerd als zelfbescherming etc..
Voel me echt helemaal ondersteboven gekeerd nu...
Hmm.. Terwijl je helemaal niet grappig was/deed?quote:De psychologe en de fysio hebben constant dubbel gelegen om uitspraken van me, schijnbaar ben ik erg grappig maar serieus geen idee hoe en watMaar ze vonden dat ik een enorm gevoel voor humor heb
lol
Hmm.. Ik heb zelf geen ervaringen met regressietherapie, maar het klinkt als iets wat behoorlijk zwaar is. Wat is het doel er van?quote:Op woensdag 11 november 2009 15:44 schreef Logician het volgende:
Ik hoor over 2wk wat het behandelplan wordt..Maar ben bang dat het een combinatie van regressie theraphie en fysio gaat worden...
Klinkt niet heel erg professioneel.quote:En ik neem dingen vaak heel letterlijk wat dus hilarische momenten kan opleveren alleen zelf snap ik dan niet waarom ze lachen, omdat ik het gewoonweg niet door heb.
dat denk ik ookquote:
Lijkt me heel heftig. Vooral als er allerlei dingen boven komen die je vergeten was of al heel lang niet aan gedacht had. Of dingen die in je geheugen eigenlijk niet direct negatief leken en nu opeens heel tekenend zijn voor allerlei rottigheid.quote:Op woensdag 11 november 2009 16:27 schreef Knuffelzacht het volgende:
doel van regressie therapie is om het verleden opnieuw te beleven en het met je huidige het te kunnen afsluiten
Duimt.quote:Op woensdag 11 november 2009 16:27 schreef Knuffelzacht het volgende:
opweg naar huis... ben gaar. heel de dag briefing.... nu maar hopen dat ik voor mijn test ben geslaagd anders mag ik mijn functie niet uitvoeren
Lijkt mij persoonlijk ook heel heftig.quote:Op woensdag 11 november 2009 16:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Lijkt me heel heftig. Vooral als er allerlei dingen boven komen die je vergeten was of al heel lang niet aan gedacht had. Of dingen die in je geheugen eigenlijk niet direct negatief leken en nu opeens heel tekenend zijn voor allerlei rottigheid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Logi, dit lijkt me enorm moeilijk. Sowieso had je je volgens mij al wel aardig neergelegd bij autisme en nu heb je ineens een professional die zegt dat het misschien helemaal niet zo in elkaar steekt. Tel daarbij het onzekere van je behandelplan op en je bent op zijn minst een tijdje van slag.. Zoals altijd, ik leef met je mee.
Resistance is futile.
slaap lekkerquote:Op woensdag 11 november 2009 20:01 schreef Logician het volgende:
weet 't ook ff niet, ga maar eens liggen en oogjes dichtdoen
details detailsquote:Op donderdag 12 november 2009 09:08 schreef lezzer het volgende:
Zullen we weer vrolijke dingen gaan doen in dit topic?
Ik heb vannacht wilde actie met Bette gehad het zwembad![]()
quote:Op donderdag 12 november 2009 09:11 schreef Vanyel het volgende:
Goeiemorgen. Lekker late ochtend vandaag
Hier regent het gelukkig niet, want ik moet nununu op de fiets.
Niet zo'n zin.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |