Onbewust ja. Maar sowieso is Sinterklaas veel stoerder.quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:53 schreef lezzer het volgende:
JIj hebt toch al een kersticon?
Nouja, de goedheiligman is er al bijna.quote:Veel te vroeg natuurlijk, maar wie ben ik om daar wat van te zeggen
Zaterdag komt ie aan toch? Ik vond dat het wel kon.quote:Op dinsdag 10 november 2009 17:08 schreef Alicey het volgende:
Nouja, de goedheiligman is er al bijna.Kruidnoten zijn er wel al.
Oh, zoo.quote:Op dinsdag 10 november 2009 17:16 schreef lezzer het volgende:
[..]
Zaterdag komt ie aan toch? Ik vond dat het wel kon.
Maar ik bedoelde dat het wat vroeg was voor een kerst UI....
quote:Op woensdag 11 november 2009 06:30 schreef Knuffelzacht het volgende:
en weer de staatsloterij niet gewonnen
Weer bijgekomen?quote:Op dinsdag 10 november 2009 18:36 schreef Vanyel het volgende:
Thuis!
(stiekeme zucht van verlichting want lange zware dag)
OK, doe jij de beademing, doe ik die hartmassage wel toepassen.quote:Op woensdag 11 november 2009 06:29 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht probeert elke dag topic te reanimeren
mogguh.... vandaag jaarlijkse test dag op werk waar ik niet goed voor geleerd heb![]()
Waddan allemaal?quote:Op dinsdag 10 november 2009 18:36 schreef Vanyel het volgende:
Thuis!
(stiekeme zucht van verlichting want lange zware dag)
jaquote:Op woensdag 11 november 2009 06:57 schreef Seven. het volgende:
[..]
![]()
Hoe is het ondertussen met datemeisje? Twijfelt ze nog?
Ja, een beetje. Wel weer begonnen met werken deze week.quote:
*hug*quote:Op woensdag 11 november 2009 10:09 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
jaze is ondertussen ook weer verder aan het kijken op lexa enzo.... ze wil zich niet binden en is ook niet zeker over haar gevoelens voor mij...
ze wil me dit weekeind (lees zondag of maandag) niet zien om dingen op een rijtje te zetten
voel me best kut nu heel kwetsbaar en onzekerdenk dat ik dan ook maar gewoon moet blijven rondkijken.
* Knuffelzacht needs a hug
Dank je. Doei.quote:Op woensdag 11 november 2009 10:29 schreef GoodGawd het volgende:
Lesbisch zijn geil. Dat wilde ik even kwijt.
Vind ik ook hoorquote:Op woensdag 11 november 2009 10:29 schreef GoodGawd het volgende:
Lesbisch zijn geil. Dat wilde ik even kwijt.
Joshuaquote:
Oi, zóóóó frustrerend!quote:Op woensdag 11 november 2009 14:01 schreef lezzer het volgende:
Godskolere, de nieuwe bank is al weer gesloopt door de kat.
Nog geen week heeft het gehouden.
Ik ben echt zo fokking pissed
Dacht je dat de kat hem heel zou laten?quote:Op woensdag 11 november 2009 14:01 schreef lezzer het volgende:
Godskolere, de nieuwe bank is al weer gesloopt door de kat.
Nog geen week heeft het gehouden.
Ik ben echt zo fokking pissed
Nou, de ene kat krabt keurig aan de paal.quote:Op woensdag 11 november 2009 14:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dacht je dat de kat hem heel zou laten?
quote:Op woensdag 11 november 2009 14:45 schreef lezzer het volgende:
Nou, de ene kat krabt keurig aan de paal.
Een wat?quote:En, we hebben zo'n feliwayverdamper hangen, en dan zijn ze meestal wel rustig.
Er is weinig aan te doen volgens mij. Katten laten zich niet zo goed opvoeden als honden.. Je zou wel kleden over banken en stoelen heen kunnen doen, dat zorgt er in ieder geval dat je meubels er goed uit blijven zien.quote:Maar ik heb het zo gehad met die katten.
Dit huis icm die katten is niet geslaagd.
Ben je er wel iets mee opgeschoten naar je gevoel?quote:Op woensdag 11 november 2009 15:19 schreef Logician het volgende:
Blergh......................... net thuis van een intake gesprek op een revalidatie centrum (begon om 9:30)
Waaronder: 1 gesprek van 45min met een psychiater, 1uur met een fysio en 1uur met een psycholoog.. ben helemaal bekaf..
Een soort dope voor katten dus.quote:Op woensdag 11 november 2009 15:19 schreef lezzer het volgende:
Ja, we hebben ze al 10 jaar, dus het is niet nieuw ofzo...
Feliway is een verdamper voor in het stopcontact die nepferomonen verspreidt. Tegen het sproeien, knokken, krabben, en wat al niet meer.
Nou de psychiater was heel erg vermoeiend en confronterend.quote:Op woensdag 11 november 2009 15:23 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ben je er wel iets mee opgeschoten naar je gevoel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |