Piemels missenquote:Op vrijdag 6 november 2009 22:12 schreef Vanyel het volgende:
Ik dacht natuurlijk te lezen dat je afgelopen dagen de piemel had gemist.
Vroeg me al een beetje af hoe je dat als man voor elkaar krijgt.
Woar?quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Volgens mij zijn er ook wel vrouwen/meiden/jongedames (whehe) die ook niet per se meteen een hele relatie willen en gewoon gezellig willen scharrelen.
Nog nooit gedaan ook?quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:25 schreef Seven. het volgende:
maar seks is nog even een stapje tever. Het is net alsof ik weer 14 ben. Want ik vind dat zelf eigenlijk ook nog hardstikke eng.
Jawel, een enkele keer maar ben toch nog vrij onzeker over mijn eigen bedkwaliteiten enzo. Met mannen weet ik hoe ik het aan moet pakken en hoe ik er zelf ook nog zorgeloos van geniet. Met vrouwen vraag ik me steeds af of ik het wel goed doe. Sowieso, dat soort dingen leer ik liever in een relatie. En ik ben, hoewel ik echt wel van mijn single leventje geniet, na 2,5 jaar wel weer toe aan een relatie.quote:
Een vriendin van me zou volgens mij best in zijn voor een scharrel (ook wel een relatie uiteindelijk, maar een scharrel volgens mij ook). Al weet ik dat niet zekerquote:
Ze is mooi!quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Een vriendin van me zou volgens mij best in zijn voor een scharrel (ook wel een relatie uiteindelijk, maar een scharrel volgens mij ook). Al weet ik dat niet zeker.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Een vriendin van me zou volgens mij best in zijn voor een scharrel (ook wel een relatie uiteindelijk, maar een scharrel volgens mij ook). Al weet ik dat niet zeker.
niets op tegenquote:Op vrijdag 6 november 2009 22:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Volgens mij zijn er ook wel vrouwen/meiden/jongedames (whehe) die ook niet per se meteen een hele relatie willen en gewoon gezellig willen scharrelen.
WTF?quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:12 schreef Seven. het volgende:
Whehehe. Gisteren weer zo'n waanzinnige avond gehad. In mijn stamkroeg lekker staan dansen met een meisje maar ze was ongelofelijk zat. Dus ga ik zo naar huis want ik kreeg een telefoontje dat mijn scharrel voor de deur stond. Zegt ze dat ze me wel even brengt, dus voor ik het weet word ik in haar auto geduwd
. En SCHEUREN!!!
Inderdaad. Het was eng maar gelukkig voor mij alles goed afgelopen. Het ging allemaal nogal snelquote:
Ik had het gelezen ja, moest gelijk aan vannacht denken.quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:11 schreef lezzer het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/binnenla(...)t-ravage-achter.html
Ik zou echt nooit van z'n lang zal ze leven niet bij iemand in de auto stappen die gedronken heeft. Nooit.quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:12 schreef Seven. het volgende:
[..]
Inderdaad. Het was eng maar gelukkig voor mij alles goed afgelopen. Het ging allemaal nogal snel. Trouwens, het is hier niet zo'n big deal, iedereen rijdt hier gewoon zat rond. Ik doe daar niet aan mee overigens. Maar de volgende keer loop ik liever.
Tja, ik had zelf ook een paar biertjes op, dan werken bepaalde dingen toch eerder op je lachspieren. Een van de auto's had een kras op de bumper trouwens. En het was rustig op de weg. Ik heb haar overigens wel aangeboden om op mijn bank te crashen maar daar wilde ze niets van weten.quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:00 schreef Vanyel het volgende:
Eens met lezzer wb dronken rijden.
Ook wel vreemd dat je daar zo om kon lachen. Dat iedereen het doet maakt het natuurlijk niet minder stom.
Hopelijk was er verder niet zoveel verkeer op dat tijdstip, maar er zijn dus al 2 auto's beschadigd en wie weet wat ze onderweg naar huis nog heeft gedaan?
Doe je goed!quote:Ik was overigens de hele dag wintersportshoppen. Niet gevonden wat ik zocht, maar toch dik 300E weten uit te geven.
ja gelukkig wel... moet weer om 5:40 op morgenochtendquote:
ik moet nog ff wachten op smsje van iemand...quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:05 schreef Vanyel het volgende:
Dan moet jij niet fokken, dan moet jij naar bed!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |