gersquote:Op donderdag 5 november 2009 21:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga voor dit topic
300 keer: Gerslijkt me niks
das van die flippo'squote:
quote:Op donderdag 5 november 2009 21:09 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
gers
gers
gers
gers
gers
gers
gers
gers
Bron?quote:Op donderdag 5 november 2009 21:10 schreef S.Seagal het volgende:
Met Go Ahead Eagles eredivisie gewonnen.
Neeequote:
Ey Ricko, zeg dann: waar is je UI?quote:
Hij had het tegen vrouwen in het algemeen.quote:
Welk jaar zit je?quote:Op donderdag 5 november 2009 21:12 schreef Otis2.0 het volgende:
Boh, word je 6e met Willem II, vertrekken er slechts twee spelers. Op FM 2009 wilde meteen het hele team naar Real Madrid
.
Dan nog.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:12 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hij had het tegen vrouwen in het algemeen.
Dan is het wel met t hoor.quote:
HOUD. Gebiedende wijs.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:14 schreef RickoKun het volgende:
[..]
HOUDT JE MOND, IK BEN HET NIET VERGETEN ALS JE DAT SOMS DENKT
Dat je er nog op ingaat.quote:
Imperatief meervoud is met -t dacht ik.quote:
Rot op, ik ben serieus.quote:
Gebiedende wijs, zoals zarGon al zei.quote:
"HOUDT JE MOND" is toch geen meervoud?quote:Op donderdag 5 november 2009 21:20 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Imperatief meervoud is met -t dacht ik.
Ik weet niet wat dat is.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:20 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Die regens dit jaar. Ze zijn beestachtig goed.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:16 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Het tweede seizoen staat op het punt te beginnen.
De geletterden onder ons noemen dat imperatiefquote:Op donderdag 5 november 2009 21:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gebiedende wijs, zoals zarGon al zei.
quote:Op donderdag 5 november 2009 21:20 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee. Maar als het meervoud was, was het wel met een t.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
"HOUDT JE MOND" is toch geen meervoud?
Edit: Goh, NEEEEEE.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga voor dit topic
300 keer: Gerslijkt me niks
Gewoon gebiedende wijs. Latijn enzooquote:
Net teruggelezen, je hebt gelijk. Houd je mond en houdt uw bakkes. Al zou ik daar gewoon "houd uw bakkes" gebruiken.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:23 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee. Maar als het meervoud was, was het wel met een t.
Dan heb ik toch gelijk?quote:Op donderdag 5 november 2009 21:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Net teruggelezen, je hebt gelijk. Houd je mond en houdt uw bakkes.
U is niet altijd meervoud.quote:
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/924/.quote:In het Nederlands wordt tegenwoordig geen onderscheid meer gemaakt tussen de gebiedende wijs enkelvoud en de gebiedende wijs meervoud. In het meervoud kwam er vroeger een -t achter de stam van het werkwoord: Komt allen tezamen. Tegenwoordig wordt de gebiedende wijs enkelvoud (zonder -t) ook gebruikt wanneer het bevel aan meerdere personen gericht is: Ga nu maar slapen, kinderen. De vorm met -t is verouderd.
Bt, jij mag toch helemaal niet buiten je subforum editten?quote:
Wat vreemd. Dan klopt de hele "loopt" constructie ook niet meer.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Net teruggelezen, je hebt gelijk. Houd je mond en houdt uw bakkes. Al zou ik daar gewoon "houd uw bakkes" gebruiken.
quote:Op donderdag 5 november 2009 21:28 schreef Japsnars het volgende:
Doe maar niet!
[ Bericht 97% gewijzigd door Breathtaking op 05-11-2009 21:26 ]
Half. Je zei alleen bij u. Ik heb het gewiki't voor de zekerheid en iets als "Neemt allen deel" is natuurlijk ook gewoon meervoud, zonder u.quote:
PM je msn eens, FMTALK FO SHOquote:Op donderdag 5 november 2009 21:22 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Die regens dit jaar. Ze zijn beestachtig goed.
Er mag ook niks hierquote:
HOUDT JE MOND!!!!!!!!!!!!!! MORGEN WEER SCHONE LEI MET BANDWITHquote:Op donderdag 5 november 2009 21:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
HOUD. Gebiedende wijs.
Ik zie dit nu als jouw UI:
[ afbeelding ]
Bandwidth Exceeded.
Derhalve:
[ afbeelding ]
http://i36.tinypic.com/116pbmv.jpg.
Zolang ik maar gelijk heb.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
U is niet altijd meervoud..
Anyway:
[..]
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/924/.
Jullie hebben allebei gelijk..
Wel bij zoiets. Heb je liever dat ik dat laat staan terwijl het superirritant is en ik er iets aan kan doen?quote:Op donderdag 5 november 2009 21:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Bt, jij mag toch helemaal niet buiten je subforum editten?
niet "zomaar" iig
En ga niet zitten bitchen op mij omdat jij problemen met je ex hebt, dat is niet mijn schuld ofzo.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mag Bt hier zomaar editten? nee toch?
Maakt het uit?quote:Op donderdag 5 november 2009 21:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ze kunnen allebei, lees ik net. "Loop u door",quote:Op donderdag 5 november 2009 21:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat vreemd. Dan klopt de hele "loopt" constructie ook niet meer.
Nein, ik ga morgen wieder zu hause!quote:Op donderdag 5 november 2009 21:29 schreef RickoKun het volgende:
[..]
HOUDT JE MOND!!!!!!!!!!!!!! MORGEN WEER SCHONE LEI MET BANDWITH
BT GA JE MORGEN AUS
Lolwtfhax0r happened?quote:Op donderdag 5 november 2009 21:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En ga niet zitten bitchen op mij omdat jij problemen met je ex hebt, dat is niet mijn schuld ofzo.
Swarmahoer, moet je hier nou opeens 2 notes voor geven? Ik was verdorie zelfs al meer dan een maand notevrijquote:
Ja.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wel bij zoiets. Heb je liever dat ik dat laat staan terwijl het superirritant is en ik er iets aan kan doen?
ja dat mocht ze evenquote:Op donderdag 5 november 2009 21:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het is net zo al dan niet minder irritant dan sommige plaatjes of andere bagger die wordt gepostquote:Op donderdag 5 november 2009 21:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wel bij zoiets. Heb je liever dat ik dat laat staan terwijl het superirritant is en ik er iets aan kan doen?
Ja ze komt hier eerst miepen over d'r privéleven en dat het niet lekker loopt en blabla, en daarna gaat ze tegen alles aan zitten schoppen. Reageer dat dan ook privé af en laat mij met rust.quote:
Joh. Maak je druk.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja.
Jij bent niet degene die bepaalt of iets superirritant is en je er iets aan moet doen. Dat is de mod van dit subforum.
Je mag er iets aan doen als het echt te grof wordt ofzo, niet bij dit soort onzin.
Maar goed, das mijn manier van lezen en jij legt het overduidelijk anders uit.
Ik vind het superirritant dat je hier regelmatig edit.
Dat doe ik niet, je edit hier wel vaker en dat stoort me al langer.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En ga niet zitten bitchen op mij omdat jij problemen met je ex hebt, dat is niet mijn schuld ofzo.
Wat zei je eigenlijk? JBquote:Op donderdag 5 november 2009 21:33 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Swarmahoer, moet je hier nou opeens 2 notes voor geven? Ik was verdorie zelfs al meer dan een maand notevrij
Het is gewoon behoorlijk vervelend om overheen te moeten scrollen en als swarma of bio of wie dan ook dat hier tegengekomen was dan hadden ze dat hoogstwaarschijnlijk ook geedit. Bovendien, als ik hier iets edit dan laat ik het bericht meestal onvergrendeld zodat de user het zelf ook weer aan kan passen als hij/zij dat wil.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:33 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Het is net zo al dan niet minder irritant dan sommige plaatjes of andere bagger die wordt gepost![]()
de tr knop is voor iedereen hoor, link ff naar de post toe als je er een zetquote:Op donderdag 5 november 2009 21:33 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Het is net zo al dan niet minder irritant dan sommige plaatjes of andere bagger die wordt gepost![]()
Ja, maal 300 zelfsquote:Op donderdag 5 november 2009 21:34 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Wat zei je eigenlijk? JB^100?
Wat een gezeik om daarom te gaan editten.
Oeh ja in die maand dat ik moderator ben heb ik je natuurlijk al helemaal dood geërgerdquote:Op donderdag 5 november 2009 21:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat doe ik niet, je edit hier wel vaker en dat stoort me al langer.
maar als je het persoonlijk wil gaan maken kan ik dat ook wel hoor.
Ik vind het best chill spelen. Anders kun je het even proberen? Ik neem aan dat je weet hoe en wat, anders kun je mij even een PM sturen.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:33 schreef Maisnon het volgende:
Hey zarGon speelt het niet vervelend, N64 games op de laptop, omdat je geen analoge joystick hebt?
Oke, will do.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:35 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
de tr knop is voor iedereen hoor, link ff naar de post toe als je er een zet
Die van Gers, oke niet meer dan logisch dat je hem editquote:Op donderdag 5 november 2009 21:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het is gewoon behoorlijk vervelend om overheen te moeten scrollen en als swarma of bio of wie dan ook dat hier tegengekomen was dan hadden ze dat hoogstwaarschijnlijk ook geedit. Bovendien, als ik hier iets edit dan laat ik het bericht meestal onvergrendeld zodat de user het zelf ook weer aan kan passen als hij/zij dat wil.
Waarschijnlijk als er BT had gestaan ipv JB had gestaan dan was het niet geedit.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:35 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, maal 300 zelfsMaar wel 15 naast elkaar zodat het maar heel weinig ruimte in de lengte in beslag nam
Ik weet niet waar je last van hebt, maar volgens mij mag ik daar gewoon iets van zeggen?quote:Op donderdag 5 november 2009 21:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oeh ja in die maand dat ik moderator ben heb ik je natuurlijk al helemaal dood geërgerd! Meid, ga lekker ergens anders posten ofzo als het allemaal zo'n drama voor je is.
Bt. is, zoals je weet, ongesteld en heeft nu een fittie met JBquote:
Die had Swarma geëditquote:Op donderdag 5 november 2009 21:37 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oke, will do.
[..]
Die van Gers, oke niet meer dan logisch dat je hem editMaar die van JB was helemaal niet zo hoog.
Naja, ik heb een gamepad maar die reageert niet goed meer, kan hem niet meer goed calibreren en soms herkent ie ineens het hele ding niet meer...quote:Op donderdag 5 november 2009 21:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik vind het best chill spelen. Anders kun je het even proberen? Ik neem aan dat je weet hoe en wat, anders kun je mij even een PM sturen.
quote:Op donderdag 5 november 2009 21:38 schreef zarGon het volgende:
Vechtende vrouwen zijn toch wel opwindend.
Gewoon inbeelden dat zij bekvechten in deze outfit:
[ afbeelding ]
Beter zet je die woorden meteen even om in bewegingen.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:38 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
Wat SEXY.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:38 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
We'll never know.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:37 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Waarschijnlijk als er BT had gestaan ipv JB had gestaan dan was het niet geedit.
Wanneer editte ik iets van JB?quote:Op donderdag 5 november 2009 21:37 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oke, will do.
[..]
Die van Gers, oke niet meer dan logisch dat je hem editMaar die van JB was helemaal niet zo hoog.
Alsof mij het wat boeit of ik netjes bezig ben of nietquote:Op donderdag 5 november 2009 21:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je last van hebt, maar volgens mij mag ik daar gewoon iets van zeggen?
Bovendien val ik je niet aan, word ik niet persoonlijk en zeg ik alleen maar dat sommige dingen me storen aan je gemod.
Dat is niets persoonlijks.
Als jij mij daarom wil gaan aanvallen en persoonlijke dingen erbij wil betrekken, ben jij niet netjes bezig en niet ik.
Ik heb die post helemaal niet eens geedit, als jullie nou ook nog eens kwamen met dingen die ergens op sloegen dan zou dat wel helpenquote:Op donderdag 5 november 2009 21:37 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Waarschijnlijk als er BT had gestaan ipv JB had gestaan dan was het niet geedit.
Dat heb ik nooit gezegdquote:Op donderdag 5 november 2009 21:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wanneer editte ik iets van JB?
Oh oke.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb die post helemaal niet eens geedit, als jullie nou ook nog eens kwamen met dingen die ergens op sloegen dan zou dat wel helpen!
Zij ipv zeiquote:Op donderdag 5 november 2009 21:42 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gezegd
Ik zei dat jouw edit van Gers best wel logisch was. Maar dat ik de edit van die JB post minder zinnig vond en ik zij er niet bij dat jij hem had ge-editDat stukje van de zin was voor swarma bedoelt.
Probeer het anders gewoon even,quote:Op donderdag 5 november 2009 21:39 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Naja, ik heb een gamepad maar die reageert niet goed meer, kan hem niet meer goed calibreren en soms herkent ie ineens het hele ding niet meer...
Maar als ik Banjo Kazooie wil gaan spelen dan heb ik denk ik wel het analoge nodig om voorzichtig te kunnen lopen zeg maar
Of bij Mario Kart, precieser te kunnen sturen
Hehe,quote:
Geen kloon. Eckte eckte.quote:
Doe maarquote:Op donderdag 5 november 2009 21:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zij ipv zeizal ik je post editten voor je
?
![]()
En okay, my bad dan!
Kusje voor JBquote:Op donderdag 5 november 2009 21:45 schreef Allure_ het volgende:
Elkaar een kusje geven, en goed maken.
Eckte wiequote:Op donderdag 5 november 2009 21:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hehe,.
[..]
Geen kloon. Eckte eckte.
Jahaaa, dramaqueenquote:Op donderdag 5 november 2009 21:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Kusje voor JBFas zegt dat ik het verkeerd opneem omdat ik iets sneller geërgerd ben op dit moment, en ik moet helaas toegeven dat ze gelijk heeft. Sorry JB.
Goede vraag, ik weet het ook niet. Ik doelde meer op dat het geen kloon is van iemand uit deze reeks.quote:
En waarom ben je sneller geërgerd op dit moment?quote:Op donderdag 5 november 2009 21:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Kusje voor JBFas zegt dat ik het verkeerd opneem omdat ik iets sneller geërgerd ben op dit moment, en ik moet helaas toegeven dat ze gelijk heeft. Sorry JB.
Dat begrijp ik, canim.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Goede vraag, ik weet het ook niet. Ik doelde meer op dat het geen kloon is van iemand uit deze reeks.
Jamweek.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
En waarom ben je sneller geërgerd op dit moment?
Omdat m'n baarmoeder pijnlijke samentrekkingen uitvoert wat resulteert in het afstoten van bloed en baarmoederslijmvlies wat vervolgens door mijn vagina afgevoerd wordt.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
En waarom ben je sneller geërgerd op dit moment?
Niemand die je kent, dus zeg maar gewoon Sjaakz.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, canim.
Maar hij is wel een kloon van iemand buiten de SC.
Ik bedoelde het idd niet zo lullig als je het opvatte. Het was in eerste instantie gewoon een vraag (en het valt me weleens op dat je hier edit en dat vind ik ook idd niet zo prettig, maar als je niet persoonlijk was geworden door mn ex erbij te halen, zou ik daar niets over gezegd hebben, wat ook weer niet lullig is bedoeld, voor het geval dat verkeerd opgevat wordtquote:Op donderdag 5 november 2009 21:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wanneer editte ik iets van JB?
[..]
Alsof mij het wat boeit of ik netjes bezig ben of nietals jou iets stoort aan mijn gemod dan kun je me daar ook gewoon een PM over sturen in plaats van hier gaan klagen over één post die ik aanpas alleen maar omdat ik het vervelend vind voor iedereen om overheen te scrollen.
Sowieso zie ik niet in wie jij bent om kritiek te leveren op hoe ik het doe als moderator, maar dat kan aan mij liggen.
Tis al goed, ik bedoelde het idd niet zo lulligquote:Op donderdag 5 november 2009 21:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Helaas net niet mijn fetisj, maar wel heerlijk plastisch omschreven.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Omdat m'n baarmoeder pijnlijke samentrekkingen uitvoert wat resulteert in het afstoten van bloed en baarmoederslijmvlies wat vervolgens door mijn vagina afgevoerd wordt.
Mr Sjeikzzquote:Op donderdag 5 november 2009 21:49 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Niemand die je kent, dus zeg maar gewoon Sjaakz.
quote:Op donderdag 5 november 2009 21:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Omdat m'n baarmoeder pijnlijke samentrekkingen uitvoert wat resulteert in het afstoten van bloed en baarmoederslijmvlies wat vervolgens door mijn vagina afgevoerd wordt.
quote:
quote:Op zondag 16 december 2007 17:47 schreef MUUS het volgende:
[..]
Miauw, met spetters.. Als je je tampon te enthousiast uit je flamoes trekt, zitten die spetters tegen de tegels.
. Als je boft zelfs een stukje glibberkikker/baarmoederwand.
.
Raad eens wie er *nu* ongesteld is? Ah toe?. Raad eens?
.
zal ik je mijn bak ben en jerries ijs gevenquote:Op donderdag 5 november 2009 21:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja graag.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:53 schreef gers het volgende:
[..]
zal ik je mijn bak ben en jerries ijs geven
wikwakka2 is geen Mocro. Sjaakz wel.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ben je ook geen kloon van wikwakka?
quote:Op donderdag 5 november 2009 21:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ben je ook geen kloon van wikwakka?
Oja, grapje.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
wikwakka2 is geen Mocro. Sjaakz wel.
ja maar ik vindt coockie dough zelf zo lekkerquote:
Je moet even die verzamelalbums checken waar dat opstaat, Verve Remix.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:54 schreef Japsnars het volgende:
Ik ben blij dat ik nooit ongesteld zal worden
Even een goed deuntje om de gemoederen nog meer tot bedaren te brengen:
quote:Op donderdag 5 november 2009 21:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oja, grapje.
Nouja, dan van Trigger.
quote:
All I know.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:18 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Niet heel erg, maar ben er al een tijdje... 2003/2004.
Ik snap werkelijk niet dat je zo'n bek met tanden niet laat corrigeren.quote:
Cookie dough is na een lepeltje over vijf ranzig.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:59 schreef gers het volgende:
[..]
ja maar ik vindt coockie dough zelf zo lekker
Die bloedspetters en glibberkikkers zijn het ergste niet hoor, ik bedoel je stopt er zo'n mooie watten plug in en dan is het wel weer prima verderquote:
Oke, ik zal het even beluisteren!quote:Op donderdag 5 november 2009 21:59 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Je moet even die verzamelalbums checken waar dat opstaat, Verve Remix.
Allemaal van die relaxte jazz remixes
Hij geeft zijn geld liever aan vliegtickets richting Thailand uit.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk niet dat je zo'n bek met tanden niet laat corrigeren.
Zonde! Dan gaat je Bad-Guy-Pedo-Image er toch helemaal aan?quote:Op donderdag 5 november 2009 22:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk niet dat je zo'n bek met tanden niet laat corrigeren.
Je hebt het wel hevig zitten.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die bloedspetters en glibberkikkers zijn het ergste niet hoor, ik bedoel je stopt er zo'n mooie watten plug in en dan is het wel weer prima verdermaar dat nare buikpijntje wat maar niet weggaat is wel vervelend..
En dat gevoel dat je de hele dag alleen maar op de bank wil zitten met je knieen opgetrokken, een warm dekentje en een kruik. Ooh en dat labiele is ook heel fijn, dat je al keihard moet huilen als Carlo tegen Irene zegt dat ze aangekomen is 'hoe moet Irene zich wel niet voelen nu..' of de ongelooflijke woede die er in je op komt als iemand vraagt of jij even het zout aan wil geven
'Wat denk je wel niet LUL, alsof je er zelf niet bij kunt
!'..
Dan ben ik nog niet eens begonnen over de trek in heel heel veel zoet eten, en het schuldgevoel dat komt als je het allemaal op hebt gegeten. En over het vocht dat je vasthoudt waardoor je je 's morgens je favoriete broek amper aankrijgt, en die pukkel die zich opeens midden op je voorhoofd nestelt waar geen camouflage tegen op kan.
Ja, maar dat is heel erg verschillend he.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:02 schreef gers het volgende:
het lijkt me opzich wel grappig om een dag ongesteld te zijn kijken wat de dames echt voelen
JULLIE VERDIENEN HET. MOEST JE MAAR GEEN RIB VAN ADAM STELEN.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die bloedspetters en glibberkikkers zijn het ergste niet hoor, ik bedoel je stopt er zo'n mooie watten plug in en dan is het wel weer prima verdermaar dat nare buikpijntje wat maar niet weggaat is wel vervelend..
En dat gevoel dat je de hele dag alleen maar op de bank wil zitten met je knieen opgetrokken, een warm dekentje en een kruik. Ooh en dat labiele is ook heel fijn, dat je al keihard moet huilen als Carlo tegen Irene zegt dat ze aangekomen is 'hoe moet Irene zich wel niet voelen nu..' of de ongelooflijke woede die er in je op komt als iemand vraagt of jij even het zout aan wil geven
'Wat denk je wel niet LUL, alsof je er zelf niet bij kunt
!'..
Dan ben ik nog niet eens begonnen over de trek in heel heel veel zoet eten, en het schuldgevoel dat komt als je het allemaal op hebt gegeten. En over het vocht dat je vasthoudt waardoor je je 's morgens je favoriete broek amper aankrijgt, en die pukkel die zich opeens midden op je voorhoofd nestelt waar geen camouflage tegen op kan.
quote:Op donderdag 5 november 2009 22:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja, maar dat is heel erg verschillend he.
Ik heb 2x een half uur gillend in bed gelegen van de pijn.![]()
Ik heb er nooit zo heel erg last van hoorquote:Op donderdag 5 november 2009 22:02 schreef gers het volgende:
het lijkt me opzich wel grappig om een dag ongesteld te zijn kijken wat de dames echt voelen
Kijk, zo kan het ookquote:Op donderdag 5 november 2009 22:06 schreef Crack_ het volgende:
Als ik ongesteld ben dan voel ik het wel, maar meer niet
Ik kan mij ook niet voorstellen dat vrouwen op zo'n moment om alles moet gaan jankenquote:Op donderdag 5 november 2009 22:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb er nooit zo heel erg last van hoor
Dat verschiltheel erg.
Ik heb wel vooraf heel erg last van die labiele buien, een dag of 5 voordat ik ongesteld moet worden, maar dat is redelijk in toom te houden als ik niet een debiel naast me heb die begint te roepen: je moet weer ongesteld worden, dat wéét je dan toch, dan weet je toch ook dat het allemaal nergens op slaat en kun je je toch gewoon inhouden, dan hoef je toch niet te gaan janken ofzo
Ohja, en dat heb ik wel heel ergquote:Op donderdag 5 november 2009 22:07 schreef zarGon het volgende:
Vrouwen zijn toch veel geiler als ze ongesteld zijn? Hoe zou het varen voelen?
Voor hun of voor ons?quote:Op donderdag 5 november 2009 22:07 schreef zarGon het volgende:
Ik zou zeggen:probeer het een keerquote:Op donderdag 5 november 2009 22:07 schreef zarGon het volgende:
Dat is ervoor hoor ik uit een betrouwbare bron. En je merkt geen verschil.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:07 schreef zarGon het volgende:
Ja, wat een vreemde gewaarwording is dat.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:07 schreef zarGon het volgende:
Ben ik even blij dat ik er net vanaf ben.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:08 schreef Allure_ het volgende:
Normaal heb ik niet zo'n last van mijn ongesteldheid, maar nu wel echt rete veel. Ik voel me net een opgeblazen koe, heb vreetbuien, mega buikpijn de hele dag door etc. etc.
.
Dat is ook verschillend, hangt er van af hoe je op de hormonen reageert. Ik heb idd wel een week er voor of 1 1/2.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:08 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat is ervoor hoor ik uit een betrouwbare bron. En je merkt geen verschil.
Sadist.quote:
Ah, dan heeft mijn bron niet geheel gelijkquote:Op donderdag 5 november 2009 22:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is ook verschillend, hangt er van af hoe je op de hormonen reageert. Ik heb idd wel een week er voor of 1 1/2.
Dat is ook gewoon kut, maar als je daar normaal op in gaat en gewoon even een knuffel geeft, is het meestal wel weer okee (bij mij dan) alleen heb je ook van die mannen die dus zeggen dat je je niet aan moet stellen en normaal moet doen enzo, dat maakt het alleen maar ergerquote:Op donderdag 5 november 2009 22:08 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik kan mij ook niet voorstellen dat vrouwen op zo'n moment om alles moet gaan janken
Zeg, even een random vraag die in mij opkwam na het zien van een ander topic. Heb jij je eigen moederkoek opgegeten?
Ik ben ook meestal geiler als ik ongesteld ben.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:08 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat is ervoor hoor ik uit een betrouwbare bron. En je merkt geen verschil.
Ik heb nu ook een dekbed omgeslagenquote:Op donderdag 5 november 2009 22:11 schreef Smart_ass het volgende:
Cancer man, ik heb 't de laatste tijd echt koud hier. Is wel weer tijd voor m'n winterdekbed.
Ja, inderdaad. Je kan er natuurlijk zelf weinig aan doen.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon kut, maar als je daar normaal op in gaat en gewoon even een knuffel geeft, is het meestal wel weer okee (bij mij dan) alleen heb je ook van die mannen die dus zeggen dat je je niet aan moet stellen en normaal moet doen enzo, dat maakt het alleen maar erger
Het zijn gewoon echt je hormonen en het is niet iets dat je gewoon weg kan denken ofzo.
en nee. De verloskundige vroeg of ik hem wilde hebben
Ik zei nee![]()
en zij legde uit dat mensen ze soms wille begraven, opbakken of aan de hond voeren. Dat leek me alledrie niks
Bij mij is het ook heel duidelijk te merkenquote:Op donderdag 5 november 2009 22:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is ook verschillend, hangt er van af hoe je op de hormonen reageert. Ik heb idd wel een week er voor of 1 1/2.
quote:Op donderdag 5 november 2009 22:10 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat ik er net vanaf ben.
Jammerquote:Op donderdag 5 november 2009 22:12 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik ben ook meestal geiler als ik ongesteld ben.Maar ik voel wel verschil hoor.
Maar is seksen bij jullie ook gevoeliger als je ongesteld bent?quote:Op donderdag 5 november 2009 22:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Bij mij is het ook heel duidelijk te merken
week 1 niks, gewoon normaal
week 2 heel geil
week 3 emo
week 4 ongesteld
Globaal gezien
Bij mij wel jaquote:Op donderdag 5 november 2009 22:14 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Maar is seksen bij jullie ook gevoeliger als je ongesteld bent?Palen heb ik het dan over uiteraard.
(Hotlink. Ik heb het plaatje wel gezien nadat ik het geopend heb ik in ander tabblad.)quote:Op donderdag 5 november 2009 22:12 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Nou ja... Het is niet zo zeer het gevoel, maar meer de rotzooi die het geeft.
[ afbeelding ]
I am not a fan.
Ja en als mijn baarmoeder dan geraakt wordt (normaal voelt het hooguit vreemd) dan is het ook pijnlijk.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:14 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Maar is seksen bij jullie ook gevoeliger als je ongesteld bent?Palen heb ik het dan over uiteraard.
Dexter.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:12 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
I am not a fan.
Hahahaha, eerst geil, dan emo.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Bij mij is het ook heel duidelijk te merken
week 2 heel geil
week 3 emo
week 4 ongesteld
Globaal gezien
Oh, bij mij is het niet pijnlijker dan ofzo, eigenlijk lekkerderquote:Op donderdag 5 november 2009 22:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja en als mijn baarmoeder dan geraakt wordt (normaal voelt het hooguit vreemd) dan is het ook pijnlijk.
In week twee is het het beste bij mijquote:Op donderdag 5 november 2009 22:14 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nee, zoiets zou niet eens bij me opkomen, maar onder de douche achterlangs valt ook af te raden. Bloed mengt met water en de rode spetters vliegen je om de oren. Achteraf lijkt het - vooral met witte badkamertegeltjes - of je een schaap hebt geslacht.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
(Hotlink. Ik heb het plaatje wel gezien nadat ik het geopend heb ik in ander tabblad.)
Ik verwachtte meer zoiets:
[ afbeelding ]
Je bent het toch pas alweer geweest?quote:
Dat kan best.quote:
nastyquote:Op donderdag 5 november 2009 22:17 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Nee, zoiets zou niet eens bij me opkomen, maar onder de douche achterlangs valt ook af te raden. Bloed mengt met water en de rode spetters vliegen je om de oren.
Ik vind het echt viesquote:Op donderdag 5 november 2009 22:17 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Je bent het toch pas alweer geweest?
[..]
Dat kan best.
Wel even wassen daarna.
Lijkt net alsof je berouw hebt van je zonden.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als ik ongesteld ben ook wel meer dan in mn emo en eerste week, maar minderdan in week twee.
quote:Op donderdag 5 november 2009 22:17 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Nee, zoiets zou niet eens bij me opkomen, maar onder de douche achterlangs valt ook af te raden. Bloed mengt met water en de rode spetters vliegen je om de oren. Achteraf lijkt het - vooral met witte badkamertegeltjes - of je een schaap hebt geslacht.
De eerste twee dagen wel jaquote:Op donderdag 5 november 2009 22:07 schreef zarGon het volgende:
quote:Op donderdag 5 november 2009 22:19 schreef Fascination het volgende:
Nederland 3 gaat Dexter uitzenden. Dat jullie het even weten.
Allebei. Ook al ben ik dan extra geil, dan nog doe ik het nietquote:Op donderdag 5 november 2009 22:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Omdat bloed? Of omdat je niet lekker in je vel zit?
quote:
Beffen is dan wel weer teveel van het goede.quote:
Eh, nee zondag weerquote:Op donderdag 5 november 2009 22:17 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Je bent het toch pas alweer geweest?
[..]
Dat kan best.
Wel even wassen daarna.
Kijk je Dexter?quote:
Ja vast.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:17 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Nee, zoiets zou niet eens bij me opkomen, maar onder de douche achterlangs valt ook af te raden. Bloed mengt met water en de rode spetters vliegen je om de oren. Achteraf lijkt het - vooral met witte badkamertegeltjes - of je een schaap hebt geslacht.
quote:Op donderdag 5 november 2009 22:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja vast.
Bij ongesteldheid verlies je echt niet zoveel bloed of wat had jij voor teef dan?
Ja ik vind het ranzigquote:
Ben jij langer dan een week ongesteld?quote:Op donderdag 5 november 2009 22:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
In week twee is het het beste bij mij
Meestal duurt die langer dan een week trouwens, maar het precieze aantal dagen weet ik niet.
Als ik ongesteld ben ook wel meer dan in mn emo en eerste week, maar minderdan in week twee.
Echt, wat een info
O, mn topic is meer dan 300 keer bekeken en heeft maar 6 reacties, das met de mijne erbij
Hoeveel druppels bloed heb je nodig om een emmer water rood te laten kleuren denk je?quote:Op donderdag 5 november 2009 22:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja vast.
Bij ongesteldheid verlies je echt niet zoveel bloed of wat had jij voor teef dan?
Dat is wel het laatste waar ik mee bezig ben danquote:Op donderdag 5 november 2009 22:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik vind het ranzigik zou me nevah evah op m'n gemak kunnen voelen dan, ik wil me begeerlijk voelen in bed, geen bloedend rund.
Toch wel pas laat?quote:
Mwoa serieus wat jij beschrijft dat zal mij nooit lukken.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:23 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Hoeveel druppels bloed heb je nodig om een emmer water rood te laten kleuren denk je?
Hint: Niet erg veel.
quote:Week twee duurt langer dan een week, week 3 duurt korter dan een week en week 4 duurt 5 tot 7 dagen, meestal 5
week 1 weet ik niet precies, die houd ik niet zo bijDaar zit ik nu in
Snap je het zo wel?quote:]Bij mij is het ook heel duidelijk te merken
week 2 heel geil
week 3 emo
week 4 ongesteld
Globaal gezien
I don't wanna know.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Toch wel pas laat?
Niet dat als ik je wakker bef m'n tanden rood zijn?
Tip: Klik niet als je aan het eten bent.quote:
Ik dus ook, maar die vergelijking vnd ik minderquote:Op donderdag 5 november 2009 22:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Onze teef (hond) verliest juist wel veel bloed vandaar de vergelijking.
Ik snap er niets van wat je hiermee bedoelt.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Week twee duurt langer dan een week, week 3 duurt korter dan een week en week 4 duurt 5 tot 7 dagen, meestal 5
Al die verhalen van jou zijn wel lekker zeker?quote:
Hoor je mij praten over het oplikken van bloed met bonkjes en sliertjes, nee.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:26 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Al die verhalen van jou zijn wel lekker zeker?
Ik zei alleen rode tanden. Dat kan ook door de wijn komen.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoor je mij praten over het oplikken van bloed met bonkjes en sliertjes, nee.
quote:Op donderdag 5 november 2009 22:28 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik zei alleen rode tanden. Dat kan ook door de wijn komen.
Ik heb wel zin in wijnquote:Op donderdag 5 november 2009 22:28 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Bwahhahahaa.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:28 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat is maar een dag of 2, de rest van de maand ben ik mijn oude vertrouwde geweldige zelf.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:30 schreef Crack_ het volgende:
Bt jij bent wel heel erg als je ongesteld bent
een dag of 5quote:Op donderdag 5 november 2009 22:26 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik snap er niets van wat je hiermee bedoelt.Hoeveel dagen ben je ongesteld dan?
Laten we het hebben over jou!quote:Op donderdag 5 november 2009 22:30 schreef Allure_ het volgende:
Oke, genoeg over seks en ongesteldheid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 november 2009 22:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Laten we het hebben over jou!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nu welquote:Op donderdag 5 november 2009 22:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
had ik al gezegd dat ik morgen vrij heb?
quote:Op donderdag 5 november 2009 22:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Laten we het hebben over jou!Toevallig heb ik hier een kalender met de menstruatiecyclus van Allure en volgens mij was het vorige weekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.! Vroegah waren we het tegelijk, dat waren nog eens tijden.
Ik ook. Heerlijk he, dat gevoel dat het weer achter de rug is en pas over een maand weer komt.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
een dag of 5
week 2 heel geil
week 3 emo
week 4 ongesteld
Week twee duurt langer dan een week, week 3 duurt korter dan een week en week 4 duurt 5 tot 7 dagen, meestal 5
Had ik al gezegd dat ik morgenochtend om half 7 voor de deur van een fietsengarage moet staan om een fiets te mogen kopen?quote:Op donderdag 5 november 2009 22:34 schreef Allure_ het volgende:
Had ik al gezegd dat ik morgen om fucking half 9 college heb?
Oke. Gaan we morgenavond ook nog de stad in?quote:Op donderdag 5 november 2009 22:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb wel zin in wijn
En nee sorry, altijd in de nacht of 's morgens vroeg
Ik om fucking 8.45.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:34 schreef Allure_ het volgende:
Had ik al gezegd dat ik morgen om fucking half 9 college heb?
Dan ga ik zaterdagochtend bij jullie aanbellen.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:35 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Oke. Gaan we morgenavond ook nog de stad in?
Is goed.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan ga ik zaterdagochtend bij jullie aanbellen.
Alleen is die maand altijd zo voorbijquote:Op donderdag 5 november 2009 22:34 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik ook. Heerlijk he, dat gevoel dat het weer achter de rug is en pas over een maand weer komt.
Geheim.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:37 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Is goed.
Maar wat doen jullie nou vrijdag?
De eerste ongesteldheid na eenzwangerschap is toch heel naar?quote:Op donderdag 5 november 2009 22:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Toen ik zwanger was, dat was nog eens een tijd![]()
9 maanden niet ongesteld
Ik zit eraan te denken om ooit een spiraaltje te nemen. Dan ben je 5 jaar niet ongesteld.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
9 maanden niet ongesteld
Lijkt me zo eng als z'on spiraaltje dan verkeerd gaat zitten.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:38 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik zit eraan te denken om ooit een spiraaltje te nemen. Dan ben je 5 jaar niet ongesteld.
Zien we jullie in de bios?quote:
Volgens mij gebeurt dat niet. Alleen het inbrengen kan soms pijn doen. Het lijkt mij ideaal. Alleen ben ik de pil in eerste instantie gaan slikken om van m'n puistjes af te komen, en die krijg je soms terug als je stopt met de pil. Maargoed, opzich ben ik nu wel op zo'n leeftijd dat die weg zouden moeten zijn.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Lijkt me zo eng als z'on spiraaltje dan verkeerd gaat zitten.
Je bedoelt wat je verliest meteen na de zwangerschap?quote:Op donderdag 5 november 2009 22:38 schreef Chai het volgende:
[..]
De eerste ongesteldheid na eenzwangerschap is toch heel naar?
Dat is niet altijd zo hoorquote:Op donderdag 5 november 2009 22:38 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik zit eraan te denken om ooit een spiraaltje te nemen. Dan ben je 5 jaar niet ongesteld.
9 maanden misselijkquote:Op donderdag 5 november 2009 22:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
9 maanden niet ongesteld
Ik heb er eentje, nu 7 jaar, binnenkort maar eens laten vervangenquote:Op donderdag 5 november 2009 22:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Lijkt me zo eng als z'on spiraaltje dan verkeerd gaat zitten.
Oke, Mozy weet waar ik woonquote:Op donderdag 5 november 2009 22:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan ga ik zaterdagochtend bij jullie aanbellen.
quote:
quote:Op donderdag 5 november 2009 22:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik had er niet zo heel veel last van btw, maar ik had nergens veel last van bij mn zwangerschappen en bevallingen
Jij bent vast wel te herkennen.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja miss.Let maar op of je Mozy ziet, ik ben minder herkenbaar.
Misschien moet ik dan ook eens de pil gaan slikkenquote:Op donderdag 5 november 2009 22:40 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Volgens mij gebeurt dat niet. Alleen het inbrengen kan soms pijn doen. Het lijkt mij ideaal. Alleen ben ik de pil in eerste instantie gaan slikken om van m'n puistjes af te komen, en die krijg je soms terug als je stopt met de pil. Maargoed, opzich ben ik nu wel op zo'n leeftijd dat die weg zouden moeten zijn.
Maar Mozy beter.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij bent vast wel te herkennen.
Ik weet niet hoe Mozy eruit ziet.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja miss.Let maar op of je Mozy ziet, ik ben minder herkenbaar.
Whut?quote:
O shit. Maar jij bent wel ongesteld.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb er eentje, nu 7 jaar, binnenkort maar eens laten vervangen
tis niet zo eng hoor, alleen het zetten is niet prettig (en het eruit halen denk ik ook niet.)
Ik wilde geen hormoonspiraaltje, ik weet niet hoe die dingen werken.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:44 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
O shit. Maar jij bent wel ongesteld.
Kijk jij nu Dexter?quote:
Dat lijkt me niet echt leuk werk trouwens.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
De verloskundige zei dat ik gemaakt was om te bevallen
Tjaaij!quote:
Oh dat zijn nog de oudere toch? Nu hebben ze iets anders.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik wilde geen hormoonspiraaltje, ik weet niet hoe die dingen werken.
Ik heb gewoon een koperding
Zo spreek je thee (çay) uit in het Turks.quote:
Lang, lang donker haar, duister figuur.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:44 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe Mozy eruit ziet.
Ik roep wel heel hard Chai.
Oh, dus je deed alsof.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee.![]()
Mijn moeder kijkt altijd allemaal andere dingen en die is de baas.
Chai is thee in het indiaas.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zo spreek je thee (çay) uit in het Turks.
Waarom Gaj?.
Eigenlijk dacht ik de cartoon dexter.quote:
Ja, met hormonen, ik ben daar huiverig voor, ook voor de pil trouwens, liever niet mn halve leven hormonen slikken.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:47 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oh dat zijn nog de oudere toch? Nu hebben ze iets anders.
Nou ik vind de indiase masala chai heel erg lekker. Alleen in Nederland wordt het gewoon chai genoemd.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Is je nick daarop gebasseerd? Wat is het verhaal achter de username Chai?
En Chai is leven in het hebreeuws.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:50 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Shaaij in het Arabisch en Thjaa in het Chinees.
quote:Op donderdag 5 november 2009 22:52 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Living without tea isn't really living at all.
quote:Op donderdag 5 november 2009 22:12 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
I am not a fan.
1.78quote:Op donderdag 5 november 2009 23:00 schreef Japsnars het volgende:
Chai ziet eruit ziet als een lekker meisje van 1,75. Normale tieten. en een grote mooie kont
Dat je het even weet, ZH.quote:Op donderdag 5 november 2009 23:00 schreef Japsnars het volgende:
Chai ziet eruit ziet als een lekker meisje van 1,78. Normale tieten. en een grote mooie kont
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |