abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74371204

Turken op FOK!? . Hè, wat doen die hier, waar komen ze vandaan?

Nou eigenlijk begon het hiermee. User IHVK opende dit prachtige topic. Hij vroeg zich oprecht af hoeveel Turken er op dit forum aanwezig waren.

De Turken op FOK! bleven natuurlijk niet stil en de één na de andere meldde zich in dit topic. Zoveel Turken op FOK!? Iedereen schrok er wel een beetje van. Het leek wel bijna een tsunami, .

Na een dubieuze start mondde het topic toch uit in slowchat en uiteindelijk gaven Triggershot en yvonnede doorslag en is het topic veranderd in een echte GC-reeks.
De eerste paar topics van deze mooie reeks bestonden opvallend genoeg uit monologen van stukovich, Triggershot en Emel, . En af en toe ook dialogen tussen deze users, . En iets tussen 2 van de drie, wat niemand begreep, .

IHVK, Burakius, Saban en één of andere kangoeroe lieten zich ook wel eens zien. Eigenlijk moet ik ook zeggen dat zonder Emel dit topic waarschijnlijk allang doodgebloed zou zijn, maar dat mag je niet zeggen, dus dat doe ik niet.

Enfin, later zijn er wat andere users bijgekomen en sommige zijn weggegaan.

Leuke dynamische boel dus! .

De Begintopics: 2 t/m 21 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22

Wie zijn hier NIET welkom? Flamers, trollers, en Turken/moslim-bashers. .
Kortom, mensen die zich niet volwassen kunnen gedragen.
Houd het netjes en gezellig! Veel plezier in het Turkentopic, .

quote:
- En iedere vatandas die ik vergeten ben, .

- als je hier op klikt! -
pi_74371211
Hartenwens... .

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-11-2009 00:01:40 ]
pi_74371228
Suikers en vetten
Ik ben een pure Turk.
pi_74371230
Turken .
Cool story, Hansel.
pi_74371236
Waarom zie ik de plaatjes in de OP niet direct in het groot?
Ik ben een pure Turk.
pi_74371245
quote:
Op woensdag 4 november 2009 00:02 schreef wikwakka2 het volgende:
Turken .
Eens Hollanders
Ik ben een pure Turk.
pi_74371264
quote:
Op woensdag 4 november 2009 00:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
Waarom zie ik de plaatjes in de OP niet direct in het groot?
Omdat ze klein zijn?
Cool story, Hansel.
pi_74371291
quote:
Op woensdag 4 november 2009 00:03 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Omdat ze klein zijn?
ik kan ze aanklikken en dan worden ze groter
Ik ben een pure Turk.
pi_74371312
quote:
Op woensdag 4 november 2009 00:04 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

ik kan ze aanklikken en dan worden ze groter
Wat is het probleem dan? Als ze meteen groot zouden zijn zou de layout verpest zijn.
Cool story, Hansel.
pi_74371315
Maak eens een screenshot. Bij mij werkt alles zoals het moet.
pi_74371389
Nog turken hier die tijdens FC Twente-Fenerbahce overdag door Enschede lopen?
pi_74371490
quote:
Op woensdag 4 november 2009 00:05 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Wat is het probleem dan? Als ze meteen groot zouden zijn zou de layout verpest zijn.
Als ik ze aanklik, is de layout niet verpest hoor..
Ik ben een pure Turk.
pi_74371504
quote:
Op woensdag 4 november 2009 00:05 schreef zarGon het volgende:
Maak eens een screenshot. Bij mij werkt alles zoals het moet.
http://img24.imageshack.us/i/fokh.jpg/
Ik ben een pure Turk.
pi_74371530
Ik voel me al bijna een Turk
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
pi_74371544
quote:
Mischien moet je al die toolbars/spyware eens weghalen .
Cool story, Hansel.
pi_74371558
quote:
Internet Explorer, .
Al die vervuiling bovenaan, .
Hotmail, .

Wat je kunt doen is even op CTRL + F5 (tegelijk) klikken. Kijken of het dan werkt. Anders zou je ook je cache van IE even kunnen leeghalen, zodat hij de plaatjes opnieuw opvraagt.
pi_74371592
quote:
Op woensdag 4 november 2009 00:14 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Mischien moet je al die toolbars/spyware eens weghalen .
Die komen er steeds perongeluk in, ben ook niet de enige die gebruikt maakt van deze pc.
Ik ben een pure Turk.
pi_74371609
"Per ongeluk". Niets gebeurt per ongeluk.

[ Bericht 49% gewijzigd door #ANONIEM op 04-11-2009 00:17:29 ]
pi_74371613
Ik dacht precies hetzelfde . Dan moeten die 'anderen' minder op bepaalde advertenties op bepaalde websites klikken.
Cool story, Hansel.
pi_74371620
quote:
Op woensdag 4 november 2009 00:08 schreef DirkZz het volgende:
Nog turken hier die tijdens FC Twente-Fenerbahce overdag door Enschede lopen?
Ik met een groepje of 250 + 500 uit de rest van europa exclusief de paar duizend die nog uit Turkije komen.
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
pi_74371639
quote:
Op woensdag 4 november 2009 00:14 schreef zarGon het volgende:

[..]

Internet Explorer, .
Al die vervuiling bovenaan, .
Hotmail, .

Wat je kunt doen is even op CTRL + F5 (tegelijk) klikken. Kijken of het dan werkt. Anders zou je ook je cache van IE even kunnen leeghalen, zodat hij de plaatjes opnieuw opvraagt.
Wat moet ik dan gebruiken? Firefox? Ik heb IE zo ingesteld dat die automatisch wordt opgestart, hoe verander ik dat? Vervuiling --> komt niet allemaal door mij, maar wtf, hyves opent ook altijd automatisch, terwijl ik geen gebruik maak van hyves. Hotmail is stoer.
Ik ben een pure Turk.
pi_74371650
Zo hoort het eruit te zien: http://i33.tinypic.com/33y012s.jpg.
pi_74371656
quote:
Op woensdag 4 november 2009 00:17 schreef zarGon het volgende:
"Per ongeluk". Niets gebeurt per ongeluk.
Bedankt voor de verbetering . Ik bedoel sommige dingen klik ik per ongeluk aan, als ik te snel klik en zoals ik al zei, ik ben niet de enige die gebruikt maakt van deze pc.
Ik ben een pure Turk.
pi_74371667
quote:
Op woensdag 4 november 2009 00:17 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik dacht precies hetzelfde . Dan moeten die 'anderen' minder op bepaalde advertenties op bepaalde websites klikken.
Alsof ik ze kan tegenhouden
Ik ben een pure Turk.
pi_74371672
quote:
Op woensdag 4 november 2009 00:18 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Wat moet ik dan gebruiken? Firefox? Ik heb IE zo ingesteld dat die automatisch wordt opgestart, hoe verander ik dat? Vervuiling --> komt niet allemaal door mij, maar wtf, hyves opent ook altijd automatisch, terwijl ik geen gebruik maak van hyves. Hotmail is stoer.
Gebruik Chrome
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
pi_74371679
quote:
Op woensdag 4 november 2009 00:18 schreef zarGon het volgende:
Zo hoort het eruit te zien: http://i33.tinypic.com/33y012s.jpg.
Lukt niet
Ik ben een pure Turk.
pi_74371683
quote:
Op woensdag 4 november 2009 00:18 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Alles behalve IE. Chrome, Firefox, Opera, Safari zijn allemaal goede alternatieven. Tsja, als het automatisch opent, moet je even vragen aan diegene die dat heeft ingesteld. Per ongeluk. Hotmail is alles behalve stoer. Loopt jaren achter op Gmail.
pi_74371699
IE heb ik zelf ingesteld, dat is niet per ongeluk. Ik heb genoeg aan hotmail, maakt niet uit of hotmail achterloopt op gmail
Ik ben een pure Turk.
pi_74371711
quote:
Op woensdag 4 november 2009 00:20 schreef zarGon het volgende:

[..]

Alles behalve IE. Chrome, Firefox, Opera, Safari zijn allemaal goede alternatieven. Tsja, als het automatisch opent, moet je even vragen aan diegene die dat heeft ingesteld. Per ongeluk. Hotmail is alles behalve stoer. Loopt jaren achter op Gmail.
Safari op een mac gmail
pi_74371712
Ik ga even eten, voor de energie die ik hard nodig heb, doei Turken
Ik ben een pure Turk.
pi_74371720
quote:
Op woensdag 4 november 2009 00:21 schreef Bilmiyorem het volgende:
IE heb ik zelf ingesteld, dat is niet per ongeluk. Ik heb genoeg aan hotmail, maakt niet uit of hotmail achterloopt op gmail
quote:
Vervuiling --> komt niet allemaal door mij, maar wtf, hyves opent ook altijd automatisch, terwijl ik geen gebruik maak van hyves.
Je maakt er geen gebruik van, maar je stelt het wel zelf in? Euh?
pi_74371742
quote:
Op woensdag 4 november 2009 00:22 schreef appelsjap het volgende:

[..]

Safari op een mac gmail
Jammer dat Safari vastloopt als je een volle topic wil opent. En Gmail is natuurlijk gewoon baas.
pi_74371747
quote:
Op woensdag 4 november 2009 00:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik ga even eten, voor de energie die ik hard nodig heb, doei Turken
Eet smakelijk.
pi_74372045
quote:
Op woensdag 4 november 2009 00:23 schreef zarGon het volgende:

[..]

[..]

Je maakt er geen gebruik van, maar je stelt het wel zelf in? Euh?
Ja, ik heb zelf ingesteld dat IE automatisch opstart, maar hyves heb ik niet ingesteld.
Ik ben een pure Turk.
pi_74372078
quote:
Op woensdag 4 november 2009 00:17 schreef ClioSporT het volgende:

[..]

Ik met een groepje of 250 + 500 uit de rest van europa exclusief de paar duizend die nog uit Turkije komen.
Hoop dat je gelijk hebt, zal gezellig worden.
pi_74372130
quote:
Op woensdag 4 november 2009 00:43 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ja, ik heb zelf ingesteld dat IE automatisch opstart, maar hyves heb ik niet ingesteld.
Wat heb je als startpagina ingesteld?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-11-2009 00:49:08 ]
pi_74372167
quote:
Op woensdag 4 november 2009 00:45 schreef DirkZz het volgende:

[..]

Hoop dat je gelijk hebt, zal gezellig worden.
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
pi_74372184
quote:
Op woensdag 4 november 2009 00:43 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

maar hyves heb ik niet ingesteld.
Zoekt op: bilmiyorem.

Geen resultaten gevonden
pi_74372230
quote:
Op woensdag 4 november 2009 00:49 schreef zarGon het volgende:

[..]

Wat heb je als startpagina ingesteld?

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, ik weet hoe ik m'n startpagina verander, ik had altijd google of ook nu.nl, maar nadat iemand anders dit had veranderd, heb ik er niets meer aan gedaan. Had toen ineens hyves en nog iets als startpagina.
http://img190.imageshack.us/i/opties.jpg/ 2 startpagina's?
Ik ben een pure Turk.
pi_74372240
quote:
Op woensdag 4 november 2009 00:53 schreef ClioSporT het volgende:

[..]

Zoekt op: bilmiyorem.

Geen resultaten gevonden

Alsof ik overal dezelfde naam ga nemen of nog beter, alsof ik gebruik maak van hyves.
Ik ben een pure Turk.
pi_74372299
quote:
Op woensdag 4 november 2009 00:57 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ja, ik weet hoe ik m'n startpagina verander, ik had altijd google of ook nu.nl, maar nadat iemand anders dit had veranderd, heb ik er niets meer aan gedaan. Had toen ineens hyves en nog iets als startpagina.
http://img190.imageshack.us/i/opties.jpg/ 2 startpagina's?
Ja, je kan meer dan één startpagina instellen. Je hebt inderdaad 2 startpagina's.

"Windows Internet Explorer wordt aangeboden door Hyves". De laatste keer dat ik zoiets had was met Zonnet ergens in 2002-2003. .

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-11-2009 01:02:26 ]
pi_74372333
quote:
Op woensdag 4 november 2009 01:01 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ja, je kan meer dan één startpagina instellen. Je hebt inderdaad 2 startpagina's.

"Windows Internet Explorer wordt aangeboden door Hyves". De laatste keer dat ik zoiets had was met Zonnet ergens in 2002-2003. .
Ik heb nu google, eigenlijk maakt het niet veel uit wat ik als startpagina heb, tik anders toch wel google of iets anders in, als ik het nodig heb. Enige domme aan de vorige startpagina was dat mensen dachten dat ik hyves heb.
Ik ben een pure Turk.
pi_74372363
quote:
Op woensdag 4 november 2009 01:04 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Enige domme aan de vorige startpagina was dat mensen dachten dat ik hyves heb.
Ja dat is wel heel erg natuurlijk.
pi_74372407
quote:
Op woensdag 4 november 2009 01:05 schreef ClioSporT het volgende:

[..]

Ja dat is wel heel erg natuurlijk.
Ja, daarom heb ik meteen m'n startpagina veranderd.
Ik ben een pure Turk.
pi_74372408
quote:
Op woensdag 4 november 2009 01:04 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ik heb nu google, eigenlijk maakt het niet veel uit wat ik als startpagina heb, tik anders toch wel google of iets anders in, als ik het nodig heb. Enige domme aan de vorige startpagina was dat mensen dachten dat ik hyves heb.
Eerst naar Google gaan en dan pas je zoekterm invoeren is gewoon te veel werk. Maak dan op z'n minst gebruik van de zoekfunctie van IE rechtsboven. Wel eerst veranderen naar Google natuurlijk.
pi_74372429
quote:
Op woensdag 4 november 2009 01:08 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ja, daarom heb ik meteen m'n startpagina veranderd.
Goed van je, want stel je voor dat je echt een hyves account zou hebben en mensen zien dat..
Is toch niet normaal?
pi_74372453
quote:
Op woensdag 4 november 2009 01:08 schreef zarGon het volgende:

[..]

Eerst naar Google gaan en dan pas je zoekterm invoeren is gewoon te veel werk. Maak dan op z'n minst gebruik van de zoekfunctie van IE rechtsboven. Wel eerst veranderen naar Google natuurlijk.
[ afbeelding ]
http://img194.imageshack.us/i/adfsg.jpg/ wat een verbetering he
Ik ben een pure Turk.
pi_74372459
quote:
Op woensdag 4 november 2009 01:09 schreef ClioSporT het volgende:

[..]

Goed van je, want stel je voor dat je echt een hyves account zou hebben en mensen zien dat..
Is toch niet normaal?
ok, niet overdrijven, je snapt wel wat ik bedoelde, hoop ik
hyves als startpagina, maar geen hyves hebben
Ik ben een pure Turk.
pi_74372492
quote:
Op woensdag 4 november 2009 01:11 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

http://img194.imageshack.us/i/adfsg.jpg/ wat een verbetering he
Nu nog een andere browser nemen en switchen naar Gmail en het komt helemaal goed.
pi_74372516
quote:
Op woensdag 4 november 2009 01:14 schreef zarGon het volgende:

[..]

Nu nog een andere browser nemen en switchen naar Gmail en het komt helemaal goed.
Firefox heb ik al geinstalleerd, maar ik kan er niet mee surfen, heb geen toegang tot het internet (per ongeluk ingesteld), hoe zorg ik ervoor dat ik er weer mee kan surfen? Waarom Gmail?
Ik ben een pure Turk.
pi_74372669
quote:
Op woensdag 4 november 2009 01:16 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Firefox heb ik al geinstalleerd, maar ik kan er niet mee surfen, heb geen toegang tot het internet (per ongeluk ingesteld), hoe zorg ik ervoor dat ik er weer mee kan surfen? Waarom Gmail?
Hoe kan je nou iets per ongeluk instellen? Per ongeluk op een knopje gedrukt? En tsja, ik weet niet wat je precies hebt ingesteld en waarmee je dat hebt ingesteld. Dus geen idee hoe je weer kan sufen.

En Gmail want:
  • You are currently using 1687 MB (22%) of your 7387 MB;
  • 20 MB bestandslimiet bij Gmail, 10 MB bij hotmail;
  • Attachments kun je bekijken zonder te downloaden (bekende bestandsformaten);
  • Zoekfunctie van Gmail is oppermachtig vergeleken met die van Hotmail;
  • Labels in plaats van mappen;
  • Filters;
  • Google Labs in Gmail, zoals Offline Gmail;
  • Google Chat op de website van Gmail zelf, zowel tekst, audio als video mogelijk;
  • Mogelijkheid om alle accounts door te linken naar een ander account;
  • Spamfunctie vele malen beter dan Hotmail.

Dat zijn even de puntjes die ik nu even snel kan bedenken.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 04-11-2009 01:30:20 ]
  • pi_74372711
    En chatgesprekken (tekst) die je voert op de website en Google Talk worden automatisch opgeslagen (instelbaar natuurlijk) op Gmail.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 04-11-2009 01:33:48 ]
    pi_74373084
    Quote uit vorige topic.
    quote:
    Op dinsdag 3 november 2009 20:38 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Maar HOE KAN DAT NOU . Ik bedoel, zo heel anders qua talen thuis spreken e.d. gaat het toch niet ten opzichte van Turken?
    Dat komt omdat het Turks een agglutinerende taal is. Turken snappen die die/dat woordjes niet omdat het Turks heel anders te werk gaat. Dus voor Turken die vooral Turks spreken en denken in het Turks kan dat soms verwarrend zijn.
    pi_74373100
    Dat was in de Marokkanen-reeks, schat. Dit is de Turken-reeks. Hier moet je zijn: Marokkanen op FOK! #4 - Spreken perfect Nederlands. (Die discussie kan hier ook, maar dit is dus niet het "vorige topic". .)
    pi_74373110
    En het Turks ken geen lidwoorden. Alles klinkt goed met 'de' ervoor als je er geen gevoel voor hebt.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 04-11-2009 02:22:05 ]
    pi_74373132
    Oh, raar. Hahah ik dacht dat ik dat net had gequote uit de Turken topic. Het is al laat.
    pi_74373173
    Even serieus, ik kan me niet eens herinneren dat ik op die Marokkanen topic heb geklikt. Maar goed, nu ga ik slapen.
    pi_74373204
    .

Slaap lekker.
    pi_74373323
    mooi he..

pi_74373336
    Waarom zetten jullie niet een paar leuke woorden / zinnen in de OP?

Mereba
    Pitch?

Gill, Gill

(en dat was het alweer voor mij)
    pi_74373340
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 02:48 schreef PjotrXII het volgende:
    Waarom zetten jullie niet een paar leuke woorden / zinnen in de OP?

Mereba
    Pitch?

Gill, Gill

(en dat was het alweer voor mij)

Siktir git, ook wel een goede.
    pi_74373351
    Misschien ook handig: hoe je het fonetisch zegt en wat het betekend.
    pi_74373716
    fonetisch bi kafa aticam simdi sana..

slaap lekker allemaaal
    pi_74373766
    ok nu slapen dan
    pi_74374384
    Wakker worden
    pi_74375448
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 02:19 schreef Bortecinem het volgende:
    Quote uit vorige topic.
    [..]

Dat komt omdat het Turks een agglutinerende taal is. Turken snappen die die/dat woordjes niet omdat het Turks heel anders te werk gaat. Dus voor Turken die vooral Turks spreken en denken in het Turks kan dat soms verwarrend zijn.
    Ah vandaar. Dan lijkt Duits me al helemaal een hel .
    Cool story, Hansel.
    pi_74376090
    er is nog iets. Marokkanen spreken Berbers of Arabisch, dus vaak verstaan ze elkaar niet onderling. (er zijn ook nog zoveel berberdialecten) Als oplossing praten ze dan ook met elkaar Nederlands. Dat helpt ook wel.

Terwijl er in Turkije gewoon standaard Turks is, wat iedereen spreekt. Ook Koerden (enkele uitzondering daargelaten)
    pi_74376118
    Ik kan trouwens niet meer wakker blijven na elven. Op zich een goede eigenschap.
    pi_74376489
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 09:52 schreef IHVK het volgende:
    Ik kan trouwens niet meer wakker blijven na elven. Op zich een goede eigenschap.
    Is alleen maar chill toch? Ik zou ook wel wat eerder willen slapen, maar raak vaak voor mijn zelfgezette deadline afgeleid.
    Cool story, Hansel.
    pi_74376667
    Meestal wel handig. Maar in de praktijk komt er op neer dat ik naast mijn laptop in bed in slaap val.

Maar ik merk het wel bij het opstaan. Gaat veel beter.
    pi_74377168
    Dat is mij nog nooit gelukt, naast de TV-PC in slaap vallen .

Heerlijk weer trouwens weer als je even de stadin wilt...
    Cool story, Hansel.
    pi_74388473
    Ik zit nu Ezel te checken. Kenan İmirzalıoğlu, .
    pi_74388491
    Er staat ezel. !
    pi_74390056
    ezel
    pi_74390076
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 10:32 schreef wikwakka2 het volgende:
    Dat is mij nog nooit gelukt, naast de TV-PC in slaap vallen .

Heerlijk weer trouwens weer als je even de stadin wilt...
    ik was net in de stad, viel best mee
    pi_74390367
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 16:43 schreef IHVK het volgende:

[..]

ik was net in de stad, viel best mee
    Vanochtend niet , maar het was wel rustig.
    Cool story, Hansel.
    pi_74390664
    Bij ons in het dorp ( ) is er veel wind.
    pi_74390704
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 01:29 schreef zarGon het volgende:

[..]

Hoe kan je nou iets per ongeluk instellen? Per ongeluk op een knopje gedrukt? En tsja, ik weet niet wat je precies hebt ingesteld en waarmee je dat hebt ingesteld. Dus geen idee hoe je weer kan sufen.

En Gmail want:
  • You are currently using 1687 MB (22%) of your 7387 MB;
  • 20 MB bestandslimiet bij Gmail, 10 MB bij hotmail;
  • Attachments kun je bekijken zonder te downloaden (bekende bestandsformaten);
  • Zoekfunctie van Gmail is oppermachtig vergeleken met die van Hotmail;
  • Labels in plaats van mappen;
  • Filters;
  • Google Labs in Gmail, zoals Offline Gmail;
  • Google Chat op de website van Gmail zelf, zowel tekst, audio als video mogelijk;
  • Mogelijkheid om alle accounts door te linken naar een ander account;
  • Spamfunctie vele malen beter dan Hotmail.

Dat zijn even de puntjes die ik nu even snel kan bedenken.
  • Dat van Gmail heb ik allemaal niet nodig. Ik gebruik het bijna nooit voor bestanden.
    Ik had vroeger een probleem met Firefox, toen had ik het zo ingesteld dat ik niet meer kon surfen met Firefox, nu heeft Firefox dus geen toegang tot het web, weet je hoe ik dit verander..?
    Ik ben een pure Turk.
    pi_74390710
    pi_74390749
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 17:00 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Dat van Gmail heb ik allemaal niet nodig. Ik gebruik het bijna nooit voor bestanden.
    Ik had vroeger een probleem met Firefox, toen had ik het zo ingesteld dat ik niet meer kon surfen met Firefox, nu heeft Firefox dus geen toegang tot het web, weet je hoe ik dit verander..?
    Ga naar tools, options, advanced, settings en zet proxies uit
    Cool story, Hansel.
    pi_74390813
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 17:01 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Ga naar tools, options, proxy settings and zet die uit.
    Ben je een Turk?
    pi_74390841
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 17:03 schreef appelsjap het volgende:

[..]

Ben je een Turk?
    Goede vraag opeens.
    pi_74390936
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 17:03 schreef appelsjap het volgende:

[..]

Ben je een Turk?
    Ik ben je vader.
    Cool story, Hansel.
    pi_74391111
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 17:01 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Ga naar tools, options, advanced, settings en zet proxies uit
    staat al uit
    Ik ben een pure Turk.
    pi_74391136
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 17:07 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Ik ben je vader.
    Zo vader, zo zoon.
    pi_74391209
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 17:13 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

staat al uit
    Wat had je dan wél ingesteld?
    Cool story, Hansel.
    pi_74391210
    ik sta een onvoldoende voor gym en voor wiskunde, eerste cijfer was een 9, raad eens wat m'n tweede cijfer was..
    Ik ben een pure Turk.
    pi_74391227
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 17:17 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Verzeker u ervan dat Firefox toegang heeft tot het web als uw
    computer of netwerk beveiligd is door een firewall of proxyserver.
    Ik ben een pure Turk.
    pi_74391229
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 17:17 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Mjah, volgens mij is dat het probleem. .
    pi_74391249
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 17:17 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Verzeker u ervan dat Firefox toegang heeft tot het web als uw
    computer of netwerk beveiligd is door een firewall of proxyserver.
    Nou, heb je een firewall? Norton, ZoneAlarm of andere meuk?
    pi_74391258
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 17:14 schreef zarGon het volgende:

[..]

Zo vader, zo zoon.
    dat is toch heel gewoon etc.
    pi_74391274
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 17:18 schreef zarGon het volgende:

[..]

Nou, heb je een firewall? Norton, ZoneAlarm of andere meuk?
    Norton
    Ik ben een pure Turk.
    pi_74391299
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 17:19 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Norton
    Heb je aan de instellingen van Norton gezeten? Anders moet je Firefox misschien als uitzondering instellen.
    pi_74391348
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 17:20 schreef zarGon het volgende:

[..]

Heb je aan de instellingen van Norton gezeten? Anders moet je Firefox misschien als uitzondering instellen.
    het is gelukt
    Ik ben een pure Turk.
    pi_74391391
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 17:04 schreef IHVK het volgende:

[..]

http://www.newgrounds.com/portal/view/484667

Deze blijft de beste.
    Die is goed ja.
    pi_74391419
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 17:00 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Dat van Gmail heb ik allemaal niet nodig. Ik gebruik het bijna nooit voor bestanden.
    Ik was conversaties vergeten. Alle e-mailberichten die je beantwoord en waar je een antwoord op krijgt, zie je onder elkaar. Niet allemaal aparte e-mailberichten, maar netjes gesorteerd, als een echt gesprek.
    pi_74391437
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 17:18 schreef IHVK het volgende:

[..]

dat is toch heel gewoon etc.

Ik mis mijn jeugd en de cartoons.
    pi_74391449
    Dit is veel beter:

Cool story, Hansel.
    pi_74391490
    Ik snap trouwens niet waarom microsoft zweert bij dat oude email model.

Ik gebruik noodgedwongen hotmail (omdat ik dan in msn zie wanneer ik nieuwe berichten heb en omdat heel veel dingen daar binnenkomen) maar het is superonhandig.
    pi_74391498
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 17:26 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik was conversaties vergeten. Alle e-mailberichten die je beantwoord en waar je een antwoord op krijgt, zie je onder elkaar. Niet allemaal aparte e-mailberichten, maar netjes gesorteerd, als een echt gesprek.
    Ook niet nodig..
    Trouwens, ik krijg steeds van die mailtjes met: ..... ben jij dit??? Of een andere vraag met mijn naam erin, wordt verder alleen gestuurd naar naamgenoten van mij, wtf is dat?
    Ik ben een pure Turk.
    pi_74391500
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 17:27 schreef wikwakka2 het volgende:
    Dit is veel beter:

Daar zul jij geen goede herinneringen aan hebben?
    pi_74391539
    Kon jij wel NLTV zien in het buitenland donald duck2?
    pi_74391550
    Wat voor mogelijkheden heb je als je havo of vwo niet redt?
    Wat moet je doen als je nog geen 18 bent en wat kun je doen als je al 18 bent?
    Ik ben een pure Turk.
    pi_74391579
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 17:28 schreef IHVK het volgende:
    Ik snap trouwens niet waarom microsoft zweert bij dat oude email model.

Ik gebruik noodgedwongen hotmail (omdat ik dan in msn zie wanneer ik nieuwe berichten heb en omdat heel veel dingen daar binnenkomen) maar het is superonhandig.
    Download Gmail notifier dan!
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 17:29 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ook niet nodig..
    Trouwens, ik krijg steeds van die mailtjes met: ..... ben jij dit??? Of een andere vraag met mijn naam erin, wordt verder alleen gestuurd naar naamgenoten van mij, wtf is dat?
    Zoiets heet SPAM en Gmail heeft daar een goeie filter voor.
    Cool story, Hansel.
    pi_74391585
    Of stond wikwakka niet voor donald duck
    pi_74391590
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 17:27 schreef wikwakka2 het volgende:
    Dit is veel beter:

pi_74391618
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 17:29 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ook niet nodig..
    Nooit beantwoorden. En verwijderen.
    pi_74391625
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 17:30 schreef IHVK het volgende:
    Kon jij wel NLTV zien in het buitenland donald duck2?
    BVN op de satteliet.

En nee, wikwakka staat niet voor D.D. !?
    Cool story, Hansel.
    pi_74391646
    Ik heb mij altijd afgevraagd waarom er '2' achter je nick staat, wikwakka2.
    pi_74391654
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 17:33 schreef zarGon het volgende:

[..]

Nooit beantwoorden. En verwijderen.
    Weet je waar ze vandaan kunnen komen? Op mijn e-mailadressen waar m'n naam niet in voorkomt, krijg ik zulke mailtjes nooit.
    Ik ben een pure Turk.
    pi_74391673
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 17:32 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Download Gmail notifier dan!
    [..]

Zoiets heet SPAM en Gmail heeft daar een goeie filter voor.
    Misschien moet ik het toch maar nemen
    Ik ben een pure Turk.
    pi_74391700
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 17:35 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Weet je waar ze vandaan kunnen komen? Op mijn e-mailadressen waar m'n naam niet in voorkomt, krijg ik zulke mailtjes nooit.
    Ze sturen je gewoon een mailtje met het gedeelte voor @hotmail.com . Ik kreeg ook dingen als 'hello wikwakka2 would buy viagra spam pills medicine money 300 million rupees". En anders komen ze van mensen in je MSN/mail lijst die gehacked izjn of iets dergelijks.
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 17:35 schreef zarGon het volgende:
    Ik heb mij altijd afgevraagd waarom er '2' achter je nick staat, wikwakka2.
    Beroepsgeheim .
    Cool story, Hansel.
    pi_74391749
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 17:35 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Je vrienden melden zich aan op een social networking website (zoals hi5). Nadat zij geregistreerd zijn, hebben zij de mogelijkheid om hun e-mailadres en de daarbijhorende wachtwoord (jawel, mensen doen dat gewoon!) in te voeren op de website, zodat hi5 naar iedereen in het adresboek van je vriend een e-mail stuurt.

Dit is één van de vele opties. Misschien heb jij e-mailadres ooit op het internet geplaatst. Het kan van alles zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-11-2009 17:39:04 ]
    pi_74391751
    BVN, maar geen FoxKids en Cartoon Network.

BVN heb ik in Turkije wel eens gezien.

Ik ging trouwens net opzoeken of het nou Vieking is of Viking op wikipedia of is het nou wikiepedia.
    pi_74391757

met yogurt
    Ik ben een pure Turk.
    pi_74391804
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 17:38 schreef zarGon het volgende:

[..]

Je vrienden melden zich aan op een social networking website (zoals hi5). Nadat zij geregistreerd zijn, hebben zij de mogelijkheid om hun e-mailadres en de daarbijhorende wachtwoord (jawel, mensen doen dat gewoon!) in te voeren op de website, zodat hi5 naar iedereen in het adresboek van je vriend een e-mail stuurt.

Dit is één van de vele opties. Misschien heb jij e-mailadres ooit op het internet geplaatst. Het kan van alles zijn.
    Bijna niemand heeft m'n e-mail adres (hooguit 15 mensen), waarvan 2 mensen met facebook. Stomme hotmail
    Ik ben een pure Turk.
    pi_74391815
    wat is dat?
    pi_74391826
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 17:40 schreef IHVK het volgende:
    wat is dat?
    bulgur met ispanak, ziet er niet helemaal zo uit, maar goed
    Ik ben een pure Turk.
    pi_74391849
    quote:
    Heb ik al die jaren mijn naam verkeerd uitgesproken ?
    Cool story, Hansel.
    pi_74391858
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 17:36 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Ze sturen je gewoon een mailtje met het gedeelte voor @hotmail.com . Ik kreeg ook dingen als 'hello wikwakka2 would buy viagra spam pills medicine money 300 million rupees". En anders komen ze van mensen in je MSN/mail lijst die gehacked izjn of iets dergelijks.
    [..]

Beroepsgeheim .
    Krijgen meerdere mensen dat mailtje? (zie andere geadresseerden). Bij mij krijgen alleen mensen met dezelfde naam dat mailtje
    Ik ben een pure Turk.
    pi_74391861
    bulgur met spinazie? dat heb ik nou nog nooit (in die combinatie) gegeten.
    pi_74391862
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 17:40 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Bijna niemand heeft m'n e-mail adres (hooguit 15 mensen), waarvan 2 mensen met facebook. Stomme hotmail
    Stomme Hotmail.
    pi_74391872
    stomme hotmail
    pi_74391886
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 17:42 schreef IHVK het volgende:
    bulgur met spinazie? dat heb ik nou nog nooit (in die combinatie) gegeten.
    Moet je proberen, als je ispanak en bulgur lust, met yogurt eroverheen
    Ik ben een pure Turk.
    pi_74391887
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 17:42 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Heb ik al die jaren mijn naam verkeerd uitgesproken ?
    Hoe heet jij ook alweer? Cik? Lik? Bik? Sik? Nik?
    pi_74391893
    stomme hotmail
    Ik ben een pure Turk.
    pi_74391903
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 17:43 schreef zarGon het volgende:

[..]

Hoe heet jij ook alweer? Cik? Lik? Bik? Sik? Nik?
    Privacy, jwtz.Straks gaan alle turkse chicks mijn hyves facebook onderspammen met liefdesbrieven.
    Cool story, Hansel.
    pi_74391904
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 17:31 schreef Bilmiyorem het volgende:
    Wat voor mogelijkheden heb je als je havo of vwo niet redt?
    Wat moet je doen als je nog geen 18 bent en wat kun je doen als je al 18 bent?
    Heeft iemand een antwoord op mijn vraag
    Ik ben een pure Turk.
    pi_74391906
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 17:42 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Krijgen meerdere mensen dat mailtje? (zie andere geadresseerden). Bij mij krijgen alleen mensen met dezelfde naam dat mailtje
    Welkom op het internet. .
    pi_74391917
    wat is het nou?

vieking en wikiepedia? Naar vandale surft. *
    pi_74391923
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 17:43 schreef zarGon het volgende:

[..]

Welkom op het internet. .
    stom internet
    Ik ben een pure Turk.
    pi_74391946
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 17:44 schreef IHVK het volgende:
    wat is het nou?

Het zit er toch een beetje tussenin qua uitspraak?
    Cool story, Hansel.
    pi_74391953
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 17:43 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Als je dat nou op school navraagt? Dan op lager niveau verder, vmbo/mbo etc? Geen idee. Misschien kan je dat vragen in SES.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-11-2009 17:45:38 ]
    pi_74391959
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 17:43 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Doe in godsnaam op z'n minst HAVO, met een beetje werken is dat echt wel te doen hoor. (V)MBO kan je weinig mee, tenzij je kok of iets dergelijks wilt worden.
    Cool story, Hansel.
    pi_74391964
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 17:44 schreef IHVK het volgende:
    wat is het nou?

!
    pi_74391987
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 17:45 schreef zarGon het volgende:

[..]

Als je dat nou op school navraagt? Dan op lager niveau verder, vmbo/mbo etc? Geen idee. Misschien kan je dat vragen in SES.
    School zegt mbo, weet alleen niet welk niveau. Ik heb een vmbo-diploma, meer niet. Reden dat ik deze vraag niet op school stel, is dat zij meteen met mogelijkheden komen aanzetten waar ik niets van wil weten. Ze bellen ook meteen naar huis.
    Ik ben een pure Turk.
    pi_74392010
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 17:47 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

School zegt mbo, weet alleen niet welk niveau. Ik heb een vmbo-diploma, meer niet. Reden dat ik deze vraag niet op school stel, is dat zij meteen met mogelijkheden komen aanzetten waar ik niets van wil weten. Ze bellen ook meteen naar huis.
    Als je een vmbo-diploma hebt, kun je niveau 4 op het mbo volgen.

Of wacht, welk niveau vmbo? Theoretisch?

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 04-11-2009 17:48:37 ]
    pi_74392022
    wikipedia of wiekipdia pedia.

Komop dit spreekt helemaal niet voor zich.
    pi_74392032
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 17:45 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Doe in godsnaam op z'n minst HAVO, met een beetje werken is dat echt wel te doen hoor. (V)MBO kan je weinig mee, tenzij je kok of iets dergelijks wilt worden.
    Ja, ik ga ook op z'n minst havo doen. Mijn probleem is dat ik 1 jaar kwijt ben en ik ben bang nog een jaar kwijt te raken. Ik had gewoon nooit moeten blijven zitten of vanaf het begin havo doen, dan had ik net 21 jaar een hbo-diploma. Ik wil nu dus de mogelijkheden op een rijtje zetten, voor als ik het weer niet haal.
    Ik ben een pure Turk.
    pi_74392049
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 17:48 schreef IHVK het volgende:
    wikipedia of wiekipdia pedia.

Komop dit spreekt helemaal niet voor zich.
    Wieki. Fonetisch Nederlands, .
    pi_74392065
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 17:48 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ja, ik ga ook op z'n minst havo doen. Mijn probleem is dat ik 1 jaar kwijt ben en ik ben bang nog een jaar kwijt te raken. Ik had gewoon nooit moeten blijven zitten of vanaf het begin havo doen, dan had ik net 21 jaar een hbo-diploma. Ik wil nu dus de mogelijkheden op een rijtje zetten, voor als ik het weer niet haal.
    Er zijn genoeg mensen die pas aan het hoger onderwijs beginnen als ze 19/20 zijn hoor. Op mijn opleiding (eerstejaars uni) is de gemiddelde leeftijd rond de 20-21 en ben ik een van de jongere mensen.

En volgens mij is het VMBO echt zo'n demotiverende schoolkeuze, er zitten zoveel josti's tussen.
    Cool story, Hansel.
    pi_74392079
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 17:47 schreef zarGon het volgende:

[..]

Als je een vmbo-diploma hebt, kun je niveau 4 op het mbo volgen.

Of wacht, welk niveau vmbo? Theoretisch?
    Is niveau 4 het hoogst?
    Ik heb een overgangsbewijs van 3 vwo naar 4 vwo (dat is volgens mij hetzelfde als een vmbo-diploma, het was trouwens een gok, weet dus niet zeker of ik een vmbo-diploma heb)
    Ik ben een pure Turk.
    pi_74392090
    hm inderdaad.

Want ze hebben het altijd over een 'wieki'
    en nooit over een 'wiki'

thx.
    pi_74392104
    stomme vikingen
    pi_74392131
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 17:50 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Is niveau 4 het hoogst?
    Ik heb een overgangsbewijs van 3 vwo naar 4 vwo (dat is volgens mij hetzelfde als een vmbo-diploma, het was trouwens een gok, weet dus niet zeker of ik een vmbo-diploma heb)
    Hm, dat is wel zuur.
    pi_74392158
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 17:50 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Is niveau 4 het hoogst?
    Oeh, dat is een goede vraag. Dan ben je dus niet in het bezit van een vmbo-diploma. Ik ben bang dat je dit beter aan de kenners kunt vragen. Op school of in SES.

En ja, niveau 4 is het hoogst.
    pi_74392195
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 17:50 schreef IHVK het volgende:
    hm inderdaad.

Want ze hebben het altijd over een 'wieki'
    en nooit over een 'wiki'

thx.
    Nooit over nagedacht. . Totdat jij ermee kwam.
    pi_74392202
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 17:49 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Er zijn genoeg mensen die pas aan het hoger onderwijs beginnen als ze 19/20 zijn hoor. Op mijn opleiding (eerstejaars uni) is de gemiddelde leeftijd rond de 20-21 en ben ik een van de jongere mensen.

En volgens mij is het VMBO echt zo'n demotiverende schoolkeuze, er zitten zoveel josti's tussen.
    Ik ga echt geen vmbo meer doen hoor, haha, lijkt me nogal nutteloos als ik 3 of 4 vwo al heb gehaald.
    Het is ook niet oud, maar de gedachte dat ik eerder klaar had kunnen zijn, beheerst m'n gedachte. Wat voor opleiding kan ik op de uni doen, binnen 4 jaar?
    Ik ben een pure Turk.
    pi_74392233
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 17:51 schreef IHVK het volgende:

[..]

Hm, dat is wel zuur.
    Het komt toch wel neer op een vmbo-diploma? Als ik kijk naar wat mensen uit de vierde klas van het vmbo hebben gehad..
    Ik ben een pure Turk.
    pi_74392282
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 17:52 schreef zarGon het volgende:

[..]

Oeh, dat is een goede vraag. Dan ben je dus niet in het bezit van een vmbo-diploma. Ik ben bang dat je dit beter aan de kenners kunt vragen. Op school of in SES.

En ja, niveau 4 is het hoogst.
    Cool, dan heb ik altijd nog die mogelijkheid als ik het niet red. Ik hoorde ook dat ik 1 vak over kan doen, na het examenjaar, als ik het niet heb gered. Ik hoorde ook dat je geen vmbo-diploma echt in "handen" hoeft te hebben, maar dat een overgang van 3 naar 4 vwo/havo al genoeg is.
    Ik ben een pure Turk.
    pi_74392309
    Ik denk toch dat je beter zekerheid kunt hebben. Van horen zeggen kan problemen opleveren later.
    pi_74392311
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 17:53 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ik ga echt geen vmbo meer doen hoor, haha, lijkt me nogal nutteloos als ik 3 of 4 vwo al heb gehaald.
    Het is ook niet oud, maar de gedachte dat ik eerder klaar had kunnen zijn, beheerst m'n gedachte. Wat voor opleiding kan ik op de uni doen, binnen 4 jaar?
    Als je have af zou maken zou je eerst nog een jaartje HBO moeten doen om je propedeuse te halen voor je naar de uni kan. Let wel - de universiteit is toch wel wat meer werk dan je gewend bent op het vwo/havo.
    Cool story, Hansel.
    pi_74392351

Als ik dit zie, moet ik altijd aan dit denken:
    Ik ben een pure Turk.
    pi_74392387
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 17:56 schreef zarGon het volgende:
    Ik denk toch dat je beter zekerheid kunt hebben. Van horen zeggen kan problemen opleveren later.
    Ik heb al een probleem, ik sta twee onvoldoendes. Een voor gym en de ander voor wiskunde, hoe ga ik dit thuis uitleggen
    Ik ben een pure Turk.
    pi_74392436
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 17:56 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Als je have af zou maken zou je eerst nog een jaartje HBO moeten doen om je propedeuse te halen voor je naar de uni kan. Let wel - de universiteit is toch wel wat meer werk dan je gewend bent op het vwo/havo.
    Ja, maar dat verbaast me ook niet. We doen bijna niets op school, dan probeer ik me altijd voor te stellen wat ze op het vmbo doen of verschilt dat niet zoveel? Welke opleiding kan ik doen als ik binnen 4 jaar klaar wil zijn?
    Ik ben een pure Turk.
    pi_74392438
    Hoe kan je een onvoldoende staan voor gym? .
    pi_74392446
    Ik dacht dat je in Nederland een onvoldoende voor gym wel kon oplossen door even een paar lesjes na school in te halen .

En waarom wil je per se voor je twintigste klaar zijn? Dat is bijna onmogelijk, tenzij je MBO gaat doen.
    Cool story, Hansel.
    pi_74392480
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 17:59 schreef zarGon het volgende:
    Hoe kan je een onvoldoende staan voor gym? .
    Ik heb een les gemist, werd eruitgestuurd, omdat ik niet op blote voeten wilde gymen.
    Gym haal ik wel op, wiskunde ook, maar het probleem met wiskunde is dat we twee cijfers hebben gehad, eerste cijfer was een 9, sta nu gemiddeld een 5, dan kun je wel raden wat m'n tweede cijfer was. Dat is gewoon te lastig om thuis uit te leggen.
    Ik ben een pure Turk.
    pi_74392492
    Nee mijn zus is er ook door van VWO naar HAVO gezakt.

Toentertijd.

pi_74392508
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 17:59 schreef wikwakka2 het volgende:
    Ik dacht dat je in Nederland een onvoldoende voor gym wel kon oplossen door even een paar lesjes na school in te halen .

En waarom wil je per se voor je twintigste klaar zijn? Dat is bijna onmogelijk, tenzij je MBO gaat doen.
    Ja, maar ik had steeds geen tijd om die lessen in te halen. Ik wil niet voor m'n twintigste klaar zijn, maar ik wil een opleiding van 4 jaar doen, na vwo. Dat is toch wel mogelijk?
    Ik ben een pure Turk.
    pi_74392511
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 18:01 schreef IHVK het volgende:

Toentertijd.

Door gym?

.

Sorry, maar dat is dan echt zuur. .

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-11-2009 18:02:00 ]
    pi_74392517
    quote:

Toentertijd.

Door gym..? Was dat haar enige onvoldoende?
    Ik ben een pure Turk.
    pi_74392527
    quote:

Toentertijd.

"Toentertijd" .
    Cool story, Hansel.
    pi_74392549
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 18:02 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

"Toentertijd" .
    ?.
    pi_74392555
    Oh wacht, ik lees net dat dat goed is... WTF, ik heb altijd gedacht dat het toendertijd was . Ach, weer een teken dat mijn Nederlands niet al te best meer is .
    Cool story, Hansel.
    pi_74392571
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 18:02 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

"Toentertijd" .
    Klopt hoor
    Ik ben een pure Turk.
    pi_74392574
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 18:03 schreef wikwakka2 het volgende:
    Oh wacht, ik lees net dat dat goed is... WTF, ik heb altijd gedacht dat het toendertijd was .
    .
    pi_74392589
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 18:03 schreef wikwakka2 het volgende:
    Oh wacht, ik lees net dat dat goed is... WTF, ik heb altijd gedacht dat het toendertijd was .
    loser, allochtoon
    Ik ben een pure Turk.
    pi_74392597
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 18:03 schreef zarGon het volgende:

[..]

.
    Mischien verwar ik het met indertijd.
    Cool story, Hansel.
    pi_74392616
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 18:04 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

loser, allochtoon
    Mwah, het is een beetje als met jullie, he? Thuis wel Nederlands spreken, maar op school en met vrienden voornamelijk Engels.
    Cool story, Hansel.
    pi_74392618
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 18:04 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Mischien verwar ik het met indertijd.
    Ik geloof je, warhoofd.
    pi_74392641
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 18:05 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik geloof je, warhoofd.
    En ik had nog wel een 550 voor mijn basisschool CITO . Maar eigenlijk is 'toen ter tijd' sowieso veel logischer dan 'toen der tijd'.

Oh ja, waarom zijn er in godsnaam geen Turkse donershops bij mij in de uurt!? Nu moet ik naar de Marokkaan.
    Cool story, Hansel.
    pi_74392662
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 18:05 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Mwah, het is een beetje als met jullie, he? Thuis wel Nederlands spreken, maar op school en met vrienden voornamelijk Engels.
    Wij waren verkaasd, ik sprak bijna alleen maar Nederlands thuis, maar het mindert de laatste tijd. Ik merk ook dat ik lidwoorden door elkaar haal, hier had ik nooit eerder last van.
    Ik ben een pure Turk.
    pi_74392721
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 18:06 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

En ik had nog wel een 550 voor mijn basisschool CITO .

Oh ja, waarom zijn er in godsnaam geen Turkse donershops bij mij in de uurt!? Nu moet ik naar de Marokkaan.
    Wajooo, 550. Genie. Ik had 537.

Bij jou in de buurt in Roffa? Komt dat voor? Geen Turkse zaken in de buurt...
    pi_74392745
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 18:08 schreef zarGon het volgende:

[..]

Wajooo, 550. Genie. Ik had 537.

Bij jou in de buurt in Roffa? Komt dat voor? Geen Turkse zaken in de buurt...
    Mischien zijn ze er wel, ik moet eens een rondje door mijn buurt lopen . Maar de Marokkaan is het dichste bij.
    Cool story, Hansel.
    pi_74392751
    cito? Oud hoor, ik had nio
    Ik ben een pure Turk.
    pi_74392760
    Je vais manger.
    Ik ben een pure Turk.
    pi_74392771
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 18:09 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Mischien zijn ze er wel, ik moet eens een rondje door mijn buurt lopen . Maar de Marokkaan is het dichste bij.
    Bij de Marokkaan zal het wel minder smaken. .
    pi_74392810
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 18:10 schreef zarGon het volgende:

[..]

Bij de Marokkaan zal het wel minder smaken. .
    Ze hebben er geen durum doner (betekent toch letterlijk iets van tortillabrood vlees?).
    Cool story, Hansel.
    pi_74392813
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 18:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
    Je vais manger.
    Le Syndicat d'Initiative. .
    pi_74392919
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 18:11 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Ze hebben er geen durum doner (betekent toch letterlijk iets van tortillabrood vlees?).
    Dürüm döner betekent 'wrap döner'.
    pi_74392945
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 18:15 schreef zarGon het volgende:

[..]

Dürüm döner betekent 'wrap döner'.
    En döner? De vleessoort of zo?
    Cool story, Hansel.
    pi_74393010
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 18:15 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

En döner? De vleessoort of zo?
    Döner betekent 'draait'. En dat is het vlees dat je ziet draaien in die zaken.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 04-11-2009 18:18:08 ]
    pi_74393039
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 18:17 schreef zarGon het volgende:

[..]

Döner betekent 'draait'. En dat is het vlees dat je ziet draaien in die zaken.

[ afbeelding ]
    Draaiende wrap .
    Cool story, Hansel.
    pi_74393054
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 18:18 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Draaiende warp .
    OMFG. .

.
    pi_74393283
    Ze had een 5 voor Duits en onvoldoende voor gym.

met één 5 zou ze door kunnen gaan.
    pi_74393331
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 18:25 schreef IHVK het volgende:
    Ze had een 5 voor Duits en onvoldoende voor gym.

met één 5 zou ze door kunnen gaan.
    Je mag toch meer vijven staan? Een vijf voor een niet-examenvak en meer dan een vijf voor examenvakken.
    Ik ben een pure Turk.
    pi_74393371
    Jongens die meisjes naroepen, zien jullie het Turken of Nederlanders vaker doen?
    Ik ben een pure Turk.
    pi_74393414
    Ik word meer nageroepen dan dat ik naroep.
    pi_74393437
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 18:29 schreef zarGon het volgende:
    Ik word meer nageroepen dan dat ik naroep.
    dan kan je er wat aan doen
    Ik ben een pure Turk.
    pi_74393464
    Ik vind het leuk.
    pi_74393472
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 18:27 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Je mag toch meer vijven staan? Een vijf voor een niet-examenvak en meer dan een vijf voor examenvakken.
    klas 1
    pi_74393482

word je meer nageroepen door Turken of Nederlanders?
    Ik ben een pure Turk.
    pi_74393490
    Door meisjes. , , .
    pi_74393499
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 18:31 schreef IHVK het volgende:

[..]

klas 1
    Duits in de eerste..
    bij ons op school kon ze met die cijfers over naar de tweede
    Ik ben een pure Turk.
    pi_74393525
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 18:31 schreef zarGon het volgende:
    Door meisjes. [ afbeelding ], [ afbeelding ], [ afbeelding ].
    zo cool (ik weet niet wat die emoticon betekent, maar vond 'm wel passend)
    Ik ben een pure Turk.
    pi_74394216
    Godver, blijkt die tent waar ik net shoarma heb gehaald tóch Turks te zijn . Het smaakt goed, helaas wel superduur . Bij mijn oude kon ik ee shoarma, friet + drinken voor 6 euro krijgen, hier 9 euro .
    Cool story, Hansel.
    pi_74394319
    Negen euro. Voor shoarma, patat en drinken. Tering, wat duur. .
    pi_74394350
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 18:51 schreef wikwakka2 het volgende:
    Godver, blijkt die tent waar ik net shoarma heb gehaald tóch Turks te zijn . Het smaakt goed, helaas wel superduur . Bij mijn oude kon ik ee shoarma, friet + drinken voor 6 euro krijgen, hier 9 euro .
    Maak zelf je eten klaar. Wat voor drinken had je gehaald?
    Ik ben een pure Turk.
    pi_74394357
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 18:54 schreef zarGon het volgende:
    Negen euro. Voor shoarma, patat en drinken. Tering, wat duur. .
    Ja, vond ik ook. als ik dat van tevoren had geweten was ik wel ergens anders naartoe gegaan, maar ja, toen ik erachterkwam was het al te laat.
    Cool story, Hansel.
    pi_74394392
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 18:55 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Maak zelf je eten klaar. Wat voor drinken had je gehaald?
    doe ik ook 5-6 dagen in de week, maar iets halen was af en toe wel lekker voor de verandering. Pasta, rijst, kip en gehakt worden op den duur ook saai .

Cola Light .
    Cool story, Hansel.
    pi_74394416
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 18:55 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Ja, vond ik ook. als ik dat van tevoren had geweten was ik wel ergens anders naartoe gegaan, maar ja, toen ik erachterkwam was het al te laat.
    Kon je net zo goed bestellen op ThuisBezorgd.nl.
    pi_74394430
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 18:56 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

doe ik ook 5-6 dagen in de week, maar iets halen was af en toe wel lekker voor de verandering. Pasta, rijst, kip en gehakt worden op den duur ook saai .
    Haha ok op het forum krijg ik vaak het idee dat studenten nooit zelf hun eten klaarmaken.
    Waarom light?
    Ik ben een pure Turk.
    pi_74394447
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 18:57 schreef zarGon het volgende:

[..]

Kon je net zo goed bestellen op ThuisBezorgd.nl.
    Ja, inderdaad, en dat was ik nog goedkoper uitgeweest ook (de laatste keer 8 euro voor friet, shoarma, drinken en sla). Alleen smaakt het dan eigenlijk nooit lekker, en die tenten hier in de buurt doen er altijd minstens vijf kwartier over .
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 18:57 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Haha ok op het forum krijg ik vaak het idee dat studenten nooit zelf hun eten klaarmaken.
    Waarom light?
    Ik denk aan de calorietjes . Nee, ik heb vandaag al normale cola op, dus ik dacht - laat ik niet té veel suiker drinken vandaag .
    Cool story, Hansel.
    pi_74394449
    Wat is dat toch met Turkse series Ze staan altijd onder "nu bekeken" op youtube
    Ik ben een pure Turk.
    pi_74394630
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 18:58 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Ja, inderdaad, en dat was ik nog goedkoper uitgeweest ook (de laatste keer 8 euro voor friet, shoarma, drinken en sla). Alleen smaakt het dan eigenlijk nooit lekker, en die tenten hier in de buurt doen er altijd minstens vijf kwartier over .
    [..]

Ik denk aan de calorietjes . Nee, ik heb vandaag al normale cola op, dus ik dacht - laat ik niet té veel suiker drinken vandaag .
    Gek. suikeraanvallen afsluiten met iets zoutigs
    Ik ben een pure Turk.
    pi_74394753
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 19:03 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Gek. suikeraanvallen afsluiten met iets zoutigs
    'k Ben niet zo'n suikerfanaat.
    Cool story, Hansel.
    pi_74397728
    suikerfanaat, moslimfanaat, wildersfanaat, fanaatfanaat, kaliumfosfaat,
    pi_74397762
    kalifaatfanaat?
    Cool story, Hansel.
    pi_74397825
    kalifanaatfaat?
    pi_74397919
    straatpraatraadmaatgranaatfanaat?

[ Bericht 24% gewijzigd door wikwakka2 op 04-11-2009 20:31:37 ]
    Cool story, Hansel.
      woensdag 4 november 2009 @ 20:32:31 #213
    274062 Sjaakz
    Teflonbuikspreekpop
    pi_74398416
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 20:22 schreef wikwakka2 het volgende:
    blaat
    Welke Turk doe ik hier na?
    pi_74398658
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 20:32 schreef Sjaakz het volgende:

[..]

Geen idee, alle turken lijken wel offline te zijn.
    Cool story, Hansel.
      woensdag 4 november 2009 @ 20:39:37 #215
    167923 appelsjap
    All the above
    pi_74398743
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 20:37 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Geen idee, alle turken lijken wel offline te zijn.
    pi_74402517
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 20:32 schreef Sjaakz het volgende:

[..]

ataturk?
    pi_74402544
    turken offline -> ruzie weg
      woensdag 4 november 2009 @ 22:04:35 #218
    274062 Sjaakz
    Teflonbuikspreekpop
    pi_74402606
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 22:02 schreef IHVK het volgende:

[..]

ataturk?
    Close!
    pi_74402822
    quote:

[..]

ataturk?
    AAaaAaaAaaaaaaaaaaaa
    Ik ben een pure Turk.
    pi_74402841
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 22:03 schreef IHVK het volgende:
    turken offline -> ruzie weg
    je vindt het wel jammer he, ik wist het!
    Ik ben een pure Turk.
    pi_74402862
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 22:04 schreef Sjaakz het volgende:

[..]

Close!
    verder ken ik geen turken
    pi_74402869
    quote:

[..]

ataturk?
    Begin er nou niet over, anders worden de 'dames' weer gek .
    Cool story, Hansel.
    pi_74402904
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 22:09 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

je vindt het wel jammer he, ik wist het!
    Nee hoor, ik vind het jammer dat alleen Turken ruzie maken in dit topic.

Maar dat is best logisch.
      woensdag 4 november 2009 @ 22:11:04 #224
    274062 Sjaakz
    Teflonbuikspreekpop
    pi_74402918
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 22:09 schreef IHVK het volgende:

[..]

verder ken ik geen turken
    Het is/was natuurlijk een FOK!Turk
    pi_74402922
    ataturk ataturk ataturk ataturk
    pi_74402936
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 22:11 schreef Sjaakz het volgende:

[..]

Het is/was natuurlijk een FOK!Turk
    Aah bijna.
    pi_74402945
    ik ben aan het soggen jullie?
    pi_74402960
    Ik ben een pure Turk.
    pi_74403015
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 22:10 schreef IHVK het volgende:

[..]

Nee hoor, ik vind het jammer dat alleen Turken ruzie maken in dit topic.

Maar dat is best logisch.
    Turken kunnen alleen maar ruzie maken
    Ik ben een pure Turk.
    pi_74403045
    nee geen politiek.
    pi_74403050
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 22:11 schreef IHVK het volgende:
    ik doe niet anders . Thuis kán ik gewoon niet studeren, ik ga echt een keer kijken of het in de bieb wél lukt.
    Cool story, Hansel.
      woensdag 4 november 2009 @ 22:14:06 #232
    274062 Sjaakz
    Teflonbuikspreekpop
    pi_74403058
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 22:11 schreef IHVK het volgende:
    Ik heb geen idee hoe ik hier op moet reageren... Wat is soggen?
    pi_74403068
    geen paniek
    pi_74403075
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 22:14 schreef Sjaakz het volgende:

[..]

google!
    Ik ben een pure Turk.
    pi_74403095
    quote:

[..]

SOGgen.
    pi_74403096
    quote:

[..]

studie ontwijkend gedrag= sog
      woensdag 4 november 2009 @ 22:15:11 #237
    274062 Sjaakz
    Teflonbuikspreekpop
    pi_74403113
    Het goede antwoord was trouwens.... http://forum.fok.nl/user/history/19189
    pi_74403120
    M'n docente is overspannen en daarom heb ik geen Duits meer, dat is toch niet normaal?
    Ik ben een pure Turk.
    pi_74403122
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 22:14 schreef IHVK het volgende:

[..]

studie ontwijkend gedrag= sog
    Knip je internetkabel door.
    pi_74403128
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 22:13 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

ik doe niet anders . Thuis kán ik gewoon niet studeren, ik ga echt een keer kijken of het in de bieb wél lukt.
    Bij mij werkt het, als ik niet wordt weggestuurd door beveiligers omdat ik allochtoon ben.
    pi_74403161
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 22:15 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Dan is er nog de TV, de supermarkt, de shoarmazaak, de stad, de poolbar, een boek, je bed...
    Cool story, Hansel.
    pi_74403162
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 22:15 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

dan moet ik naar de buren want ik zit op hun netwerk.
    pi_74403189
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 22:15 schreef Sjaakz het volgende:
    Dat vond ik nou een waardevolle user. Waar ken je hem van?
    pi_74403203
    quote:
    Jij bent ook een oudje, hè?
    pi_74403212
    quote:
    O hij.

Hij zorgde wel eens voor erge rellen volgens mij.
    pi_74403216
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 22:15 schreef IHVK het volgende:

[..]

Bij mij werkt het, als ik niet wordt weggestuurd door beveiligers omdat ik allochtoon ben.
    Het leven van een Nederturk gaat niet over rozen.
    Cool story, Hansel.
      woensdag 4 november 2009 @ 22:17:07 #247
    274062 Sjaakz
    Teflonbuikspreekpop
    pi_74403243
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 22:14 schreef zarGon het volgende:

[..]

SOGgen.
    Ah, het deed mij eerder denken aan een nieuw soort partydrug
    pi_74403276
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 22:16 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Het leven van een Nederturk gaat niet over rozen.
    De mijne wel ze houden van mij in de bieb, hier is de bieb gevuld met Turken
    Ik ben een pure Turk.
    pi_74403305
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 22:17 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Hier wou ik een gemene grap over maken, maar ik doe het maar niet.
    Cool story, Hansel.
      woensdag 4 november 2009 @ 22:18:21 #250
    274062 Sjaakz
    Teflonbuikspreekpop
    pi_74403307
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 22:16 schreef zarGon het volgende:

[..]

Jij bent ook een oudje, hè?
    Niet heel erg, maar ben er al een tijdje... 2003/2004.
    pi_74403324
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 22:18 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Hier wou ik een gemene grap over maken, maar ik doe het maar niet.
    je maakt me nieuwsgierig.. maak die grap maar
    Ik ben een pure Turk.
    pi_74403342
    Van wie zijn de grijzeWolf_TR (en de andere varianten hierop) kloons eigenlijk?
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 22:18 schreef Sjaakz het volgende:

[..]

Niet heel erg, maar ben er al een tijdje... 2003/2004.
    quote:
    Wat was je vorige account?
    Cool story, Hansel.
    pi_74403352
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 22:17 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ze houden ook van mij hoor. Ze stuurden iedereen weg die niet aan een tafel zat, ook de blonde chicks.
    pi_74403355
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 22:15 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Dan is er nog de TV, de supermarkt, de shoarmazaak, de stad, de poolbar, een boek, je bed...
    Tsja, life is full of temptation. Soms moet je gewoon de knoop doorhakken.
    pi_74403368
    'Op de vierde verdieping is ook plek'
    pi_74403391
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 22:19 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Tsja, life is full of temptation. Soms moet je gewoon de knoop doorhakken.
    Ik heb wel alle 13 mogelijke studiepunten gehaald van dit blok.
    pi_74403416
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 22:19 schreef IHVK het volgende:
    'Op de vierde verdieping is ook plek'
    En wat is er op de vierde verdieping?
    Cool story, Hansel.
    pi_74403423
    quote:

[..]

Ze houden ook van mij hoor. Ze stuurden iedereen weg die niet aan een tafel zat, ook de blonde chicks.
    Is het geen speelparadijs in jullie bibliotheek? Alle Turken stonden 's ochtends vroeg voor de bieb te wachten allemaal met energydrink, gingen ze een spel spelen op de computer
    Ik ben een pure Turk.
    pi_74403467
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 22:18 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

je maakt me nieuwsgierig.. maak die grap maar
    Nee, want dan krijg ik klappen.
    Cool story, Hansel.
    pi_74403468
    quote:

[..]

Ik heb wel alle 13 mogelijke studiepunten gehaald van dit blok.
    So so... Hier, krijg je een koekje van mij...

pi_74403469
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 22:20 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Losse tafels net als op elke verdieping. Die waren ook allemaal bezet.

Ik wist niet dat Rotterdammers zo leergierig waren met zijn allen.
    pi_74403497
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 22:21 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

van wie? maak die grap nou
    Ik ben een pure Turk.
    pi_74403500
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 22:21 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Hehe ik zou geen grap maken tegen Bilmiyorem als ik jou was.
    pi_74403522
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 22:20 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

pi_74403527
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 22:22 schreef IHVK het volgende:

[..]

Hehe ik zou geen grap maken tegen Bilmiyorem als ik jou was.
    waarom doe je zo dom
    Ik ben een pure Turk.
    pi_74403528
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 22:21 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

So so... Hier, krijg je een koekje van mij...

[ afbeelding ]

Thx aardig man.
    pi_74403562
    Oh shit nu heb ik zelf een grap gemaakt tegen Bimliyorem.

Help mij te schuilen.
    pi_74403572
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 22:22 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Cool story, Hansel.
    pi_74403574
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 22:22 schreef TheMagnificent het volgende:

[. .]

[ afbeelding ]
    Ahw, Fluffy.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-11-2009 03:13:05 ]
    pi_74403589
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 22:23 schreef IHVK het volgende:
    Oh shit nu heb ik zelf een grap gemaakt tegen Bimliyorem.

Help mij te schuilen.
    ik doe normaal vandaag was je toch al opgevallen
    Ik ben een pure Turk.
    pi_74403593
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 22:22 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

waarom doe je zo dom
    Dit soort reacties krijg je dan.
    Cool story, Hansel.
    pi_74403607
    Fluffy wat een baas.
    pi_74403617
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 22:24 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Dit soort reacties krijg je dan.
    ik wil lachen! maak die grap
    Ik ben een pure Turk.
    pi_74403659
    Ja ik zie wel enigszins positieve ontwikkeling in de goede richting, Bilm.
    pi_74403673
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 22:24 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

ik wil lachen! maak die grap
    Wat is Bilmiyorem op een fiets?
    pi_74403680
    Hij is sowieso niet meer grappig nu.

Lach om de grap van TM.

HA!
    pi_74403685
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_74403707
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 22:25 schreef IHVK het volgende:
    Ja ik zie wel enigszins positieve ontwikkeling in de goede richting, Bilm.
    ik doe m'n best
    Ik ben een pure Turk.
    pi_74403731
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 22:25 schreef zarGon het volgende:
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Whehe.
    Cool story, Hansel.
    pi_74403741
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 22:25 schreef zarGon het volgende:
    SPOILER

sorry ik heb geen snor, maakt het meteen minder grappig
    maar toch
    Ik ben een pure Turk.
    pi_74403769
    Lachen jullie ook om grappen over Turken, of zijn die off-limits?
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 22:27 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

sorry ik heb geen snor, maakt het meteen minder grappig
    maar toch
    O, is dat zo?
    Cool story, Hansel.
    pi_74403789
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 22:27 schreef wikwakka2 het volgende:
    hangt er vanaf wat voor grap het is
    Ik ben een pure Turk.
    pi_74403795
    quote:
    [..]

O, is dat zo?
    Ja, echt waar
    Ik ben een pure Turk.
    pi_74403808
    Ligt eraan door wie en op welke manier.

Meestal kan ik wel om lachen, soms niet.
    pi_74403866
    Die ene uit een paar topics terug vond ik zelf wel goed bedacht van mezelf, 't was oorspronkelijk een black people joke. zarGon moest erom lachen, maar volgens mij is hij dan ook een ONZ-user in hart en nieren.
    Cool story, Hansel.
    pi_74403874
    quote:
    Ligt er aan door wie en wanneer de grap wordt gemaakt... Een Turkengrap gemaakt door een racistische PVV'er zal ik niet snel om lachen, denk ik.
    pi_74403915
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 22:29 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Licht er aan door wie en wanneer. Een Turkengrap gemaakt door een racistische PVV'er zal ik niet snel om lachen, denk ik.
    Nee oke, dat begrijp ik.
    Cool story, Hansel.
    pi_74403955
    Wat zijn de Turken vandaag aardig voor elkaar...
    Ik ben een pure Turk.
    pi_74403973
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 22:30 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Nee oke, dat begrijp ik.
    Shit, ik dacht dat ik de taalfout er nog net op tijd uit had gehaald, maar dan vereeuwig je het door het te quoten.
    pi_74403976
    Een grap gemaakt door wikwakka2, nou dat kan ik dus echt niet waarderen he.
    pi_74403989
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 22:31 schreef Bilmiyorem het volgende:
    Wat zijn de Turken vandaag aardig voor elkaar...
    Niet te vroeg juichen.
    pi_74404009
    whehehe licht.
    pi_74404026
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 22:32 schreef IHVK het volgende:

[..]

Niet te vroeg juichen.
    Ik wilde jullie stiekem uitdagen met die opmerking, laten we weer dom doen
    Ik ben een pure Turk.
    pi_74404027
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 22:32 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Shit, ik dacht dat ik de taalfout er nog net op tijd uit had gehaald, maar dan vereeuwig je het door het te quoten.
    "Licht" . Dát is toch wel wat erger dan een die/dat foutje . Wat is Nederlands toch een moeilijke taal.
    Cool story, Hansel.
    pi_74404059
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 22:33 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Zijn alle Turkse vrouwen meisjes zo uitdagend .
    Cool story, Hansel.
    pi_74404103
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 22:33 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

doe maar niet.
    pi_74404121
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 22:33 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

"Licht" . Dát is toch wel wat erger dan een die/dat foutje . Wat is Nederlands toch een moeilijke taal.
    Ik bedoelde dus te zeggen dat ik wel om Turkengrappen kan lachen als het licht aanstaat.
    pi_74404143
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 22:34 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Zijn alle Turkse vrouwen meisjes zo uitdagend .
    Nee, dit is uit verveling. Ben in het echt heel aardig Als ik me niet verveel.
    Ik ben een pure Turk.
    pi_74404162
    "you are either with us or against us"
    Wat vinden de Turken van deze uitspraak?
    Ik ben een pure Turk.
    pi_74404189
    Dicht.
    pi_74404200
    Ik vind het een zeer goede uitspraak. Meer mensen zouden dat moeten doen. George W. Bush is dan ook mijn held.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')