quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
Omdat ze klein zijn?quote:Op woensdag 4 november 2009 00:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
Waarom zie ik de plaatjes in de OP niet direct in het groot?
Wat is het probleem dan? Als ze meteen groot zouden zijn zou de layout verpest zijn.quote:Op woensdag 4 november 2009 00:04 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik kan ze aanklikken en dan worden ze groter
Als ik ze aanklik, is de layout niet verpest hoor..quote:Op woensdag 4 november 2009 00:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat is het probleem dan? Als ze meteen groot zouden zijn zou de layout verpest zijn.
http://img24.imageshack.us/i/fokh.jpg/quote:Op woensdag 4 november 2009 00:05 schreef zarGon het volgende:
Maak eens een screenshot. Bij mij werkt alles zoals het moet.
Mischien moet je al die toolbars/spyware eens weghalenquote:Op woensdag 4 november 2009 00:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
http://img24.imageshack.us/i/fokh.jpg/
Internet Explorer,quote:Op woensdag 4 november 2009 00:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
http://img24.imageshack.us/i/fokh.jpg/
Die komen er steeds perongeluk in, ben ook niet de enige die gebruikt maakt van deze pc.quote:Op woensdag 4 november 2009 00:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mischien moet je al die toolbars/spyware eens weghalen.
Ik met een groepje of 250 + 500 uit de rest van europa exclusief de paar duizend die nog uit Turkije komen.quote:Op woensdag 4 november 2009 00:08 schreef DirkZz het volgende:Nog turken hier die tijdens FC Twente-Fenerbahce overdag door Enschede lopen?
Wat moet ik dan gebruiken? Firefox? Ik heb IE zo ingesteld dat die automatisch wordt opgestart, hoe verander ik dat? Vervuiling --> komt niet allemaal door mij, maar wtf, hyves opent ook altijd automatisch, terwijl ik geen gebruik maak van hyves. Hotmail is stoer.quote:Op woensdag 4 november 2009 00:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Internet Explorer,.
Al die vervuiling bovenaan,.
Hotmail,.
Wat je kunt doen is even op CTRL + F5 (tegelijk) klikken. Kijken of het dan werkt. Anders zou je ook je cache van IE even kunnen leeghalen, zodat hij de plaatjes opnieuw opvraagt.
Bedankt voor de verbeteringquote:Op woensdag 4 november 2009 00:17 schreef zarGon het volgende:
"Per ongeluk". Niets gebeurt per ongeluk.
Alsof ik ze kan tegenhoudenquote:Op woensdag 4 november 2009 00:17 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik dacht precies hetzelfde. Dan moeten die 'anderen' minder op bepaalde advertenties op bepaalde websites klikken.
Gebruik Chromequote:Op woensdag 4 november 2009 00:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Wat moet ik dan gebruiken? Firefox? Ik heb IE zo ingesteld dat die automatisch wordt opgestart, hoe verander ik dat? Vervuiling --> komt niet allemaal door mij, maar wtf, hyves opent ook altijd automatisch, terwijl ik geen gebruik maak van hyves. Hotmail is stoer.
Lukt nietquote:Op woensdag 4 november 2009 00:18 schreef zarGon het volgende:
Zo hoort het eruit te zien: http://i33.tinypic.com/33y012s.jpg.
Alles behalve IE. Chrome, Firefox, Opera, Safari zijn allemaal goede alternatieven. Tsja, als het automatisch opent, moet je even vragen aan diegene die dat heeft ingesteld. Per ongeluk. Hotmail is alles behalve stoer. Loopt jaren achter op Gmail.quote:Op woensdag 4 november 2009 00:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Wat moet ik dan gebruiken? Firefox? Ik heb IE zo ingesteld dat die automatisch wordt opgestart, hoe verander ik dat? Vervuiling --> komt niet allemaal door mij, maar wtf, hyves opent ook altijd automatisch, terwijl ik geen gebruik maak van hyves. Hotmail is stoer.
Safari op een macquote:Op woensdag 4 november 2009 00:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Alles behalve IE. Chrome, Firefox, Opera, Safari zijn allemaal goede alternatieven. Tsja, als het automatisch opent, moet je even vragen aan diegene die dat heeft ingesteld. Per ongeluk. Hotmail is alles behalve stoer. Loopt jaren achter op Gmail.
quote:Op woensdag 4 november 2009 00:21 schreef Bilmiyorem het volgende:
IE heb ik zelf ingesteld, dat is niet per ongeluk. Ik heb genoeg aan hotmail, maakt niet uit of hotmail achterloopt op gmail
Je maakt er geen gebruik van, maar je stelt het wel zelf in? Euh?quote:Vervuiling --> komt niet allemaal door mij, maar wtf, hyves opent ook altijd automatisch, terwijl ik geen gebruik maak van hyves.
Jammer dat Safari vastloopt als je een volle topic wil opent. En Gmail is natuurlijk gewoon baas.quote:
Eet smakelijk.quote:Op woensdag 4 november 2009 00:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik ga even eten, voor de energie die ik hard nodig heb, doei Turken
Ja, ik heb zelf ingesteld dat IE automatisch opstart, maar hyves heb ik niet ingesteld.quote:Op woensdag 4 november 2009 00:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Je maakt er geen gebruik van, maar je stelt het wel zelf in? Euh?
quote:Op woensdag 4 november 2009 00:17 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ik met een groepje of 250 + 500 uit de rest van europa exclusief de paar duizend die nog uit Turkije komen.
Wat heb je als startpagina ingesteld?quote:Op woensdag 4 november 2009 00:43 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, ik heb zelf ingesteld dat IE automatisch opstart, maar hyves heb ik niet ingesteld.
quote:Op woensdag 4 november 2009 00:45 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Hoop dat je gelijk hebt, zal gezellig worden.
Zoekt op: bilmiyorem.quote:Op woensdag 4 november 2009 00:43 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
maar hyves heb ik niet ingesteld.
Ja, ik weet hoe ik m'n startpagina verander, ik had altijd google of ook nu.nl, maar nadat iemand anders dit had veranderd, heb ik er niets meer aan gedaan. Had toen ineens hyves en nog iets als startpagina.quote:Op woensdag 4 november 2009 00:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat heb je als startpagina ingesteld?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 november 2009 00:53 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Zoekt op: bilmiyorem.
Geen resultaten gevonden
Ja, je kan meer dan één startpagina instellen. Je hebt inderdaad 2 startpagina's.quote:Op woensdag 4 november 2009 00:57 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, ik weet hoe ik m'n startpagina verander, ik had altijd google of ook nu.nl, maar nadat iemand anders dit had veranderd, heb ik er niets meer aan gedaan. Had toen ineens hyves en nog iets als startpagina.
http://img190.imageshack.us/i/opties.jpg/ 2 startpagina's?
Ik heb nu google, eigenlijk maakt het niet veel uit wat ik als startpagina heb, tik anders toch wel google of iets anders in, als ik het nodig heb. Enige domme aan de vorige startpagina was dat mensen dachten dat ik hyves heb.quote:Op woensdag 4 november 2009 01:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, je kan meer dan één startpagina instellen. Je hebt inderdaad 2 startpagina's.
"Windows Internet Explorer wordt aangeboden door Hyves". De laatste keer dat ik zoiets had was met Zonnet ergens in 2002-2003..
Ja dat is wel heel erg natuurlijk.quote:Op woensdag 4 november 2009 01:04 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Enige domme aan de vorige startpagina was dat mensen dachten dat ik hyves heb.
Ja, daarom heb ik meteen m'n startpagina veranderd.quote:Op woensdag 4 november 2009 01:05 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ja dat is wel heel erg natuurlijk.
Eerst naar Google gaan en dan pas je zoekterm invoeren is gewoon te veel werk. Maak dan op z'n minst gebruik van de zoekfunctie van IE rechtsboven. Wel eerst veranderen naar Google natuurlijk.quote:Op woensdag 4 november 2009 01:04 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik heb nu google, eigenlijk maakt het niet veel uit wat ik als startpagina heb, tik anders toch wel google of iets anders in, als ik het nodig heb. Enige domme aan de vorige startpagina was dat mensen dachten dat ik hyves heb.
Goed van je, want stel je voor dat je echt een hyves account zou hebben en mensen zien dat..quote:Op woensdag 4 november 2009 01:08 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, daarom heb ik meteen m'n startpagina veranderd.
http://img194.imageshack.us/i/adfsg.jpg/ wat een verbetering hequote:Op woensdag 4 november 2009 01:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Eerst naar Google gaan en dan pas je zoekterm invoeren is gewoon te veel werk. Maak dan op z'n minst gebruik van de zoekfunctie van IE rechtsboven. Wel eerst veranderen naar Google natuurlijk.
[ afbeelding ]
ok, niet overdrijven, je snapt wel wat ik bedoelde, hoop ikquote:Op woensdag 4 november 2009 01:09 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Goed van je, want stel je voor dat je echt een hyves account zou hebben en mensen zien dat..
Is toch niet normaal?
Nu nog een andere browser nemen en switchen naar Gmail en het komt helemaal goed.quote:Op woensdag 4 november 2009 01:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
http://img194.imageshack.us/i/adfsg.jpg/ wat een verbetering he
Firefox heb ik al geinstalleerd, maar ik kan er niet mee surfen, heb geen toegang tot het internet (per ongeluk ingesteld), hoe zorg ik ervoor dat ik er weer mee kan surfen? Waarom Gmail?quote:Op woensdag 4 november 2009 01:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nu nog een andere browser nemen en switchen naar Gmail en het komt helemaal goed.
Hoe kan je nou iets per ongeluk instellen? Per ongeluk op een knopje gedrukt? En tsja, ik weet niet wat je precies hebt ingesteld en waarmee je dat hebt ingesteld. Dus geen idee hoe je weer kan sufen.quote:Op woensdag 4 november 2009 01:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Firefox heb ik al geinstalleerd, maar ik kan er niet mee surfen, heb geen toegang tot het internet (per ongeluk ingesteld), hoe zorg ik ervoor dat ik er weer mee kan surfen? Waarom Gmail?
Dat komt omdat het Turks een agglutinerende taal is. Turken snappen die die/dat woordjes niet omdat het Turks heel anders te werk gaat. Dus voor Turken die vooral Turks spreken en denken in het Turks kan dat soms verwarrend zijn.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar HOE KAN DAT NOU. Ik bedoel, zo heel anders qua talen thuis spreken e.d. gaat het toch niet ten opzichte van Turken?
Siktir git, ook wel een goede.quote:Op woensdag 4 november 2009 02:48 schreef PjotrXII het volgende:
Waarom zetten jullie niet een paar leuke woorden / zinnen in de OP?
Mereba
Pitch?
Gill, Gill
(en dat was het alweer voor mij)
Ah vandaar. Dan lijkt Duits me al helemaal een helquote:Op woensdag 4 november 2009 02:19 schreef Bortecinem het volgende:
Quote uit vorige topic.
[..]
Dat komt omdat het Turks een agglutinerende taal is. Turken snappen die die/dat woordjes niet omdat het Turks heel anders te werk gaat. Dus voor Turken die vooral Turks spreken en denken in het Turks kan dat soms verwarrend zijn.
Is alleen maar chill toch? Ik zou ook wel wat eerder willen slapen, maar raak vaak voor mijn zelfgezette deadline afgeleid.quote:Op woensdag 4 november 2009 09:52 schreef IHVK het volgende:
Ik kan trouwens niet meer wakker blijven na elven.Op zich een goede eigenschap.
ik was net in de stad, viel best meequote:Op woensdag 4 november 2009 10:32 schreef wikwakka2 het volgende:
Dat is mij nog nooit gelukt, naast de TV-PC in slaap vallen.
Heerlijk weer trouwens weer als je even de stadin wilt...
Vanochtend nietquote:Op woensdag 4 november 2009 16:43 schreef IHVK het volgende:
[..]
ik was net in de stad, viel best mee
Dat van Gmail heb ik allemaal niet nodig. Ik gebruik het bijna nooit voor bestanden.quote:Op woensdag 4 november 2009 01:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoe kan je nou iets per ongeluk instellen? Per ongeluk op een knopje gedrukt? En tsja, ik weet niet wat je precies hebt ingesteld en waarmee je dat hebt ingesteld. Dus geen idee hoe je weer kan sufen.
En Gmail want:You are currently using 1687 MB (22%) of your 7387 MB; 20 MB bestandslimiet bij Gmail, 10 MB bij hotmail; Attachments kun je bekijken zonder te downloaden (bekende bestandsformaten); Zoekfunctie van Gmail is oppermachtig vergeleken met die van Hotmail; Labels in plaats van mappen; Filters; Google Labs in Gmail, zoals Offline Gmail; Google Chat op de website van Gmail zelf, zowel tekst, audio als video mogelijk; Mogelijkheid om alle accounts door te linken naar een ander account; Spamfunctie vele malen beter dan Hotmail.
Dat zijn even de puntjes die ik nu even snel kan bedenken.
Ga naar tools, options, advanced, settings en zet proxies uitquote:Op woensdag 4 november 2009 17:00 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat van Gmail heb ik allemaal niet nodig. Ik gebruik het bijna nooit voor bestanden.
Ik had vroeger een probleem met Firefox, toen had ik het zo ingesteld dat ik niet meer kon surfen met Firefox, nu heeft Firefox dus geen toegang tot het web, weet je hoe ik dit verander..?
Ben je een Turk?quote:Op woensdag 4 november 2009 17:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ga naar tools, options, proxy settings and zet die uit.
http://www.newgrounds.com/portal/view/484667quote:Op woensdag 4 november 2009 17:00 schreef appelsjap het volgende:
http://www.shutupwomangetonmyhorse.com/
staat al uitquote:Op woensdag 4 november 2009 17:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ga naar tools, options, advanced, settings en zet proxies uit
Verzeker u ervan dat Firefox toegang heeft tot het web als uwquote:
Nou, heb je een firewall? Norton, ZoneAlarm of andere meuk?quote:Op woensdag 4 november 2009 17:17 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Verzeker u ervan dat Firefox toegang heeft tot het web als uw
computer of netwerk beveiligd is door een firewall of proxyserver.
Nortonquote:Op woensdag 4 november 2009 17:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nou, heb je een firewall? Norton, ZoneAlarm of andere meuk?
Heb je aan de instellingen van Norton gezeten? Anders moet je Firefox misschien als uitzondering instellen.quote:
het is geluktquote:Op woensdag 4 november 2009 17:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heb je aan de instellingen van Norton gezeten? Anders moet je Firefox misschien als uitzondering instellen.
Die is goed ja.quote:Op woensdag 4 november 2009 17:04 schreef IHVK het volgende:
[..]
http://www.newgrounds.com/portal/view/484667
Deze blijft de beste.
Ik was conversaties vergeten. Alle e-mailberichten die je beantwoord en waar je een antwoord op krijgt, zie je onder elkaar. Niet allemaal aparte e-mailberichten, maar netjes gesorteerd, als een echt gesprek.quote:Op woensdag 4 november 2009 17:00 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat van Gmail heb ik allemaal niet nodig. Ik gebruik het bijna nooit voor bestanden.
Ik had vroeger een probleem met Firefox, toen had ik het zo ingesteld dat ik niet meer kon surfen met Firefox, nu heeft Firefox dus geen toegang tot het web, weet je hoe ik dit verander..?
Ik mis mijn jeugd en de cartoons.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |