SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:45 schreef Bilmiyorem het volgende:
sommige Marokkanen hebben mooie krulletjes
van jou toch? denk ikquote:
Ik geloof nooit dat Trigger van die mooie krulletjes heeft als ik.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
van jou toch? denk ik, heb nog niet zoveel posts van sjaaks gezien, maar hij lijkt wel op jou
Trigger heeft al grijze krulletjesquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:47 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Ik geloof nooit dat Trigger van die mooie krulletjes heeft als ik.
bij de jongens zijn die krulletjes ook bijna nooit mooiquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:47 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
of ik van hemquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
van jou toch? denk ik, heb nog niet zoveel posts van sjaaks gezien, maar hij lijkt wel op jou
Jij en mooiquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:47 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
hoax!quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Trigger heeft al grijze krulletjes.
Daarom!quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:48 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
bij de jongens zijn die krulletjes ook bijna nooit mooi
vind je jezelf lelijk?quote:
Verschil moet er zijn... Zelfs tussen klonen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:50 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
vind je jezelf lelijk?je kloon praat je een minderwaardigheidscomplex aan
Neequote:Op dinsdag 3 november 2009 20:48 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Wikwakka ben jij half Nederlands half Marokkaans?
Zo hoort het, addergebroedquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:51 schreef Todesschwalben het volgende:
Wie heeft die lelijke vlag gemaakt. Wikwakka zeker!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |