gersquote:Op donderdag 5 november 2009 21:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga voor dit topic
300 keer: Gerslijkt me niks
das van die flippo'squote:
quote:Op donderdag 5 november 2009 21:09 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
gers
gers
gers
gers
gers
gers
gers
gers
Bron?quote:Op donderdag 5 november 2009 21:10 schreef S.Seagal het volgende:
Met Go Ahead Eagles eredivisie gewonnen.
Neeequote:
Ey Ricko, zeg dann: waar is je UI?quote:
Hij had het tegen vrouwen in het algemeen.quote:
Welk jaar zit je?quote:Op donderdag 5 november 2009 21:12 schreef Otis2.0 het volgende:
Boh, word je 6e met Willem II, vertrekken er slechts twee spelers. Op FM 2009 wilde meteen het hele team naar Real Madrid
.
Dan nog.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:12 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hij had het tegen vrouwen in het algemeen.
Dan is het wel met t hoor.quote:
HOUD. Gebiedende wijs.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:14 schreef RickoKun het volgende:
[..]
HOUDT JE MOND, IK BEN HET NIET VERGETEN ALS JE DAT SOMS DENKT
Dat je er nog op ingaat.quote:
Imperatief meervoud is met -t dacht ik.quote:
Rot op, ik ben serieus.quote:
Gebiedende wijs, zoals zarGon al zei.quote:
"HOUDT JE MOND" is toch geen meervoud?quote:Op donderdag 5 november 2009 21:20 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Imperatief meervoud is met -t dacht ik.
Ik weet niet wat dat is.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:20 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Die regens dit jaar. Ze zijn beestachtig goed.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:16 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Het tweede seizoen staat op het punt te beginnen.
De geletterden onder ons noemen dat imperatiefquote:Op donderdag 5 november 2009 21:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gebiedende wijs, zoals zarGon al zei.
quote:Op donderdag 5 november 2009 21:20 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee. Maar als het meervoud was, was het wel met een t.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
"HOUDT JE MOND" is toch geen meervoud?
Edit: Goh, NEEEEEE.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga voor dit topic
300 keer: Gerslijkt me niks
Gewoon gebiedende wijs. Latijn enzooquote:
Net teruggelezen, je hebt gelijk. Houd je mond en houdt uw bakkes. Al zou ik daar gewoon "houd uw bakkes" gebruiken.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:23 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee. Maar als het meervoud was, was het wel met een t.
Dan heb ik toch gelijk?quote:Op donderdag 5 november 2009 21:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Net teruggelezen, je hebt gelijk. Houd je mond en houdt uw bakkes.
U is niet altijd meervoud.quote:
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/924/.quote:In het Nederlands wordt tegenwoordig geen onderscheid meer gemaakt tussen de gebiedende wijs enkelvoud en de gebiedende wijs meervoud. In het meervoud kwam er vroeger een -t achter de stam van het werkwoord: Komt allen tezamen. Tegenwoordig wordt de gebiedende wijs enkelvoud (zonder -t) ook gebruikt wanneer het bevel aan meerdere personen gericht is: Ga nu maar slapen, kinderen. De vorm met -t is verouderd.
Bt, jij mag toch helemaal niet buiten je subforum editten?quote:
Wat vreemd. Dan klopt de hele "loopt" constructie ook niet meer.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Net teruggelezen, je hebt gelijk. Houd je mond en houdt uw bakkes. Al zou ik daar gewoon "houd uw bakkes" gebruiken.
quote:Op donderdag 5 november 2009 21:28 schreef Japsnars het volgende:
Doe maar niet!
[ Bericht 97% gewijzigd door Breathtaking op 05-11-2009 21:26 ]
Half. Je zei alleen bij u. Ik heb het gewiki't voor de zekerheid en iets als "Neemt allen deel" is natuurlijk ook gewoon meervoud, zonder u.quote:
PM je msn eens, FMTALK FO SHOquote:Op donderdag 5 november 2009 21:22 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Die regens dit jaar. Ze zijn beestachtig goed.
Er mag ook niks hierquote:
HOUDT JE MOND!!!!!!!!!!!!!! MORGEN WEER SCHONE LEI MET BANDWITHquote:Op donderdag 5 november 2009 21:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
HOUD. Gebiedende wijs.
Ik zie dit nu als jouw UI:
[ afbeelding ]
Bandwidth Exceeded.
Derhalve:
[ afbeelding ]
http://i36.tinypic.com/116pbmv.jpg.
Zolang ik maar gelijk heb.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
U is niet altijd meervoud..
Anyway:
[..]
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/924/.
Jullie hebben allebei gelijk..
Wel bij zoiets. Heb je liever dat ik dat laat staan terwijl het superirritant is en ik er iets aan kan doen?quote:Op donderdag 5 november 2009 21:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Bt, jij mag toch helemaal niet buiten je subforum editten?
niet "zomaar" iig
En ga niet zitten bitchen op mij omdat jij problemen met je ex hebt, dat is niet mijn schuld ofzo.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mag Bt hier zomaar editten? nee toch?
Maakt het uit?quote:Op donderdag 5 november 2009 21:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ze kunnen allebei, lees ik net. "Loop u door",quote:Op donderdag 5 november 2009 21:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat vreemd. Dan klopt de hele "loopt" constructie ook niet meer.
Nein, ik ga morgen wieder zu hause!quote:Op donderdag 5 november 2009 21:29 schreef RickoKun het volgende:
[..]
HOUDT JE MOND!!!!!!!!!!!!!! MORGEN WEER SCHONE LEI MET BANDWITH
BT GA JE MORGEN AUS
Lolwtfhax0r happened?quote:Op donderdag 5 november 2009 21:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En ga niet zitten bitchen op mij omdat jij problemen met je ex hebt, dat is niet mijn schuld ofzo.
Swarmahoer, moet je hier nou opeens 2 notes voor geven? Ik was verdorie zelfs al meer dan een maand notevrijquote:
Ja.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wel bij zoiets. Heb je liever dat ik dat laat staan terwijl het superirritant is en ik er iets aan kan doen?
ja dat mocht ze evenquote:Op donderdag 5 november 2009 21:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het is net zo al dan niet minder irritant dan sommige plaatjes of andere bagger die wordt gepostquote:Op donderdag 5 november 2009 21:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wel bij zoiets. Heb je liever dat ik dat laat staan terwijl het superirritant is en ik er iets aan kan doen?
Ja ze komt hier eerst miepen over d'r privéleven en dat het niet lekker loopt en blabla, en daarna gaat ze tegen alles aan zitten schoppen. Reageer dat dan ook privé af en laat mij met rust.quote:
Joh. Maak je druk.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja.
Jij bent niet degene die bepaalt of iets superirritant is en je er iets aan moet doen. Dat is de mod van dit subforum.
Je mag er iets aan doen als het echt te grof wordt ofzo, niet bij dit soort onzin.
Maar goed, das mijn manier van lezen en jij legt het overduidelijk anders uit.
Ik vind het superirritant dat je hier regelmatig edit.
Dat doe ik niet, je edit hier wel vaker en dat stoort me al langer.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En ga niet zitten bitchen op mij omdat jij problemen met je ex hebt, dat is niet mijn schuld ofzo.
Wat zei je eigenlijk? JBquote:Op donderdag 5 november 2009 21:33 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Swarmahoer, moet je hier nou opeens 2 notes voor geven? Ik was verdorie zelfs al meer dan een maand notevrij
Het is gewoon behoorlijk vervelend om overheen te moeten scrollen en als swarma of bio of wie dan ook dat hier tegengekomen was dan hadden ze dat hoogstwaarschijnlijk ook geedit. Bovendien, als ik hier iets edit dan laat ik het bericht meestal onvergrendeld zodat de user het zelf ook weer aan kan passen als hij/zij dat wil.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:33 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Het is net zo al dan niet minder irritant dan sommige plaatjes of andere bagger die wordt gepost![]()
de tr knop is voor iedereen hoor, link ff naar de post toe als je er een zetquote:Op donderdag 5 november 2009 21:33 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Het is net zo al dan niet minder irritant dan sommige plaatjes of andere bagger die wordt gepost![]()
Ja, maal 300 zelfsquote:Op donderdag 5 november 2009 21:34 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Wat zei je eigenlijk? JB^100?
Wat een gezeik om daarom te gaan editten.
Oeh ja in die maand dat ik moderator ben heb ik je natuurlijk al helemaal dood geërgerdquote:Op donderdag 5 november 2009 21:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat doe ik niet, je edit hier wel vaker en dat stoort me al langer.
maar als je het persoonlijk wil gaan maken kan ik dat ook wel hoor.
Ik vind het best chill spelen. Anders kun je het even proberen? Ik neem aan dat je weet hoe en wat, anders kun je mij even een PM sturen.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:33 schreef Maisnon het volgende:
Hey zarGon speelt het niet vervelend, N64 games op de laptop, omdat je geen analoge joystick hebt?
Oke, will do.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:35 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
de tr knop is voor iedereen hoor, link ff naar de post toe als je er een zet
Die van Gers, oke niet meer dan logisch dat je hem editquote:Op donderdag 5 november 2009 21:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het is gewoon behoorlijk vervelend om overheen te moeten scrollen en als swarma of bio of wie dan ook dat hier tegengekomen was dan hadden ze dat hoogstwaarschijnlijk ook geedit. Bovendien, als ik hier iets edit dan laat ik het bericht meestal onvergrendeld zodat de user het zelf ook weer aan kan passen als hij/zij dat wil.
Waarschijnlijk als er BT had gestaan ipv JB had gestaan dan was het niet geedit.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:35 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, maal 300 zelfsMaar wel 15 naast elkaar zodat het maar heel weinig ruimte in de lengte in beslag nam
Ik weet niet waar je last van hebt, maar volgens mij mag ik daar gewoon iets van zeggen?quote:Op donderdag 5 november 2009 21:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oeh ja in die maand dat ik moderator ben heb ik je natuurlijk al helemaal dood geërgerd! Meid, ga lekker ergens anders posten ofzo als het allemaal zo'n drama voor je is.
Bt. is, zoals je weet, ongesteld en heeft nu een fittie met JBquote:
Die had Swarma geëditquote:Op donderdag 5 november 2009 21:37 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oke, will do.
[..]
Die van Gers, oke niet meer dan logisch dat je hem editMaar die van JB was helemaal niet zo hoog.
Naja, ik heb een gamepad maar die reageert niet goed meer, kan hem niet meer goed calibreren en soms herkent ie ineens het hele ding niet meer...quote:Op donderdag 5 november 2009 21:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik vind het best chill spelen. Anders kun je het even proberen? Ik neem aan dat je weet hoe en wat, anders kun je mij even een PM sturen.
quote:Op donderdag 5 november 2009 21:38 schreef zarGon het volgende:
Vechtende vrouwen zijn toch wel opwindend.
Gewoon inbeelden dat zij bekvechten in deze outfit:
[ afbeelding ]
Beter zet je die woorden meteen even om in bewegingen.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:38 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
Wat SEXY.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:38 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
We'll never know.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:37 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Waarschijnlijk als er BT had gestaan ipv JB had gestaan dan was het niet geedit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |