Sodemieter op kut newbie !quote:
Ik kijk nooit op welke pots we zitten J.quote:
schopje OO dan maar?quote:Op donderdag 5 november 2009 15:03 schreef Joene het volgende:
[..]
Sodemieter op kut newbie !
Gloeiende Gloeiende.
Ja ik ook , maar Tyfus SluitJesters is ook niksquote:Op donderdag 5 november 2009 15:04 schreef Tally het volgende:
En ik niet post als ik zie dat het bijna zo ver is!
O en ik mis de jesters in de tt!
Ga naar je eigen kutforumquote:
Nee.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:05 schreef Joene het volgende:
[..]
Ga naar je eigen kutforum
Gloeiende Gloeiende.
Ik vond het wel wat!quote:Op donderdag 5 november 2009 15:05 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja ik ook , maar Tyfus SluitJesters is ook niks
Ja 10 hoog uit het raam.quote:
Val DOOD.quote:
o sorryquote:
Is het nou afgelopen?quote:Op donderdag 5 november 2009 15:13 schreef Airlocker het volgende:
[..]
o sorry
dit is het OUD-ONZ topic h่?
Dit is geen topic.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:13 schreef Airlocker het volgende:
[..]
o sorry
dit is het OUD-ONZ topic h่?
ik blijf nog even van de sfeer genieten.quote:
Het blijft wennen die werkeloze JK.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ja sorry J, ik dacht dat je onderhand wel aan mij gewend was.
Jij hebt niet eens het recht om een topic te openen ,wijf !quote:
Die was er dit keer niet bij!quote:
quote:Op donderdag 5 november 2009 15:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Geen commentaar.
iddquote:Op donderdag 5 november 2009 15:21 schreef mijsje het volgende:
we hebben een ik-probeer-een-relnicht-te-zijn-en-ga-strooien-met-OUD-opmerkingen...![]()
wat zielig... je zou er bijna aandacht aan besteden...
ja, dat is wel zoquote:Op donderdag 5 november 2009 15:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Die posts lijken soms vanzelf te verdwijnen, immers.
Hoorde je "krak"?quote:Op donderdag 5 november 2009 15:25 schreef mijsje het volgende:
nah, ik stap er maar weer overheen JK
ow, stond ik nou op iets?
Aaah jammer. Maar oke! Dan zijn we daar ook vanaf.quote:
Jij hebt tenminste werk!quote:Op donderdag 5 november 2009 15:33 schreef Adelante het volgende:
Godver, heb je die mongolen al in KLB, moet je straks ook hier de boel gaan opruimen.
Da's dan ook weer waar, maar des te meer reden om te klagen.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste werk!.
Fo'shizzle my nizzle.quote:
Ik luister niet naar straattaal. Behalve als mijn Oma het spreektquote:Op donderdag 5 november 2009 15:58 schreef Adelante het volgende:
Ah, de taal van de straat. In het Westen dan, want hier in het Oosten spreken ze nog gewoon dialect.
quote:Op donderdag 5 november 2009 16:05 schreef mijsje het volgende:
ik zou het nog niet verstaan als ik heel goed m'n best zou doen...(of komt dat omdat ik dingen toch al slecht versta?
)
Das wel lekker nu ja.quote:Op donderdag 5 november 2009 19:38 schreef Houzer het volgende:
Lekker rustig, zo is het ook.
En ik kan straks lekker naar huis blazen zonder file
quote:Op donderdag 5 november 2009 19:45 schreef Houzer het volgende:
Haij T.
Wanneer mag ik onder je rokje grabbelen?
Nou niets mysterieus aan hoorquote:
Hmmz, ik kan je na de eerste week in een nieuwe baan melden dat dat heule werken zwaar overrated isquote:
Dat kan ook nogquote:Op vrijdag 6 november 2009 09:18 schreef Adelante het volgende:
Of het ik heb zeik en moet het verwerken topic
Je gaat er vanuit dat je alles wat je te zeiken hebt in een half uur kan proppen ?quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:18 schreef Tally het volgende:
Dat kan ook nog![]()
Na half 12 weet ik over ik ook nog kan zeiken over mijn baan
Ja! Ze luisteren maar en passen ondertussen dat contract maar ff aan!quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:43 schreef 3MinuteHero het volgende:
[..]
Je gaat er vanuit dat je alles wat je te zeiken hebt in een half uur kan proppen ?
Dan pak ik meteen mijn spullen en neem ik een paar weken vakantie voor ik echt ontslagen ben!quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:58 schreef Joene het volgende:
of ze denken tief maar op en verlengen niks
Ik ben al aan het opruimenquote:
Mja ff wat persoonlijke spullen verwijderenquote:Op vrijdag 6 november 2009 10:15 schreef Joene het volgende:
als ik de zak krijg laat ik alles achter zoals het is , een puinzooi
Verwacht je ontslag ?quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja ff wat persoonlijke spullen verwijderen
Daarom heb ik mijn laptop meegenomen
Nee verwacht ik niet. Ik verwacht een contract met salarisverhoging. Een Mac. En eindelijk mijn opleiding!quote:
Die is vrij vandaagquote:Op vrijdag 6 november 2009 10:30 schreef Joene het volgende:
Die Jajajarno die is ook niet erg actief vandaag.
Je verwacht veelquote:Op vrijdag 6 november 2009 10:33 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee verwacht ik niet. Ik verwacht een contract met salarisverhoging. Een Mac. En eindelijk mijn opleiding!
[..]
Die is vrij vandaag
2 van de 3 zijn beloofd!quote:
Nou die is dus ook beloofdquote:
Geen fotolijstje met manlief op het bureau?quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:22 schreef Tally het volgende:
Niet dat ik veel persoonlijke spullen hier heb
Die ligt in de laquote:Op vrijdag 6 november 2009 10:45 schreef Adelante het volgende:
[..]
Geen fotolijstje met manlief op het bureau?
Nee die ligt op mijn nachtkastjequote:
Uhm nou das bij ons nogal een strijd somsquote:Op vrijdag 6 november 2009 10:53 schreef Adelante het volgende:
Ah, goed om te weten. Ik moet er nog ้้n uitzoeken, maar dat hoeft dus geen vermogen te kosten als ie toch niet omgaat.
Ach je moet toegeven het was een leuke dag Ouwequote:Op vrijdag 6 november 2009 11:21 schreef Armageddon het volgende:
Trouwen is zoooo voor Joene en Taalies.
Klopt!quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:22 schreef Joene het volgende:
[..]
Ach je moet toegeven het was een leuke dag Ouwe
Ik zie de jacuzzi tegemoedquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:24 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Klopt!
Wij gaan over een jaar of 5 trouwen hebben we besloten.
Succes T.quote:
Bijna goed lieverd!quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:24 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Klopt!
Wij gaan over een jaar of 5 trouwen hebben we besloten.
Goed , je hebt je baas genaaid , wat krijg je ervoor terug ?quote:
Och die trouwerij van mij was ook een eenzijdige beslissing hoorquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:31 schreef Foxy-lady het volgende:
[..]
Bijna goed lieverd!
Het was als we 5 jaar samen zijn, over 3 jaar dus
was ook echt een gezamelijke beslissing zo te merken
Alles wat ik wildequote:Op vrijdag 6 november 2009 11:31 schreef Joene het volgende:
[..]
Goed , je hebt je baas genaaid , wat krijg je ervoor terug ?
quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:31 schreef Foxy-lady het volgende:
[..]
Bijna goed lieverd!
Dus de mac ga je nu bestellen ?quote:
Neequote:
Net als een vet salaris en een microsofties opleiding ?quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:35 schreef Tally het volgende:
[..]
NeeDat kan ik niet. Ik mag niets bestellen
Maar hij komt er wel!
Vette salaris zit er hier gewoon niet in. Maar het gebaar vind ik tof! Zeker na uitlegquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:36 schreef Joene het volgende:
[..]
Net als een vet salaris en een microsofties opleiding ?
en je twitter daarom niet lezen.quote:
Oh jullie zijn van 1 van die Hippe Anti Microsoft bedrijven die over 5 jaar met hangende pootjes terugkomenquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Vette salaris zit er hier gewoon niet in. Maar het gebaar vind ik tof! Zeker na uitleg
En geen MicroSoft. WANT DIE WILLEN WE HIER KWIJT
LPI certificeringen mag ik gaan halen
Gezellig!quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:39 schreef Jarno het volgende:
Peuter ligt naast me op de bank te slapen onder een dekentje, echt zogewoon.
Oa.quote:
Waar ik dus vroeg of je de nieuwe Dolce Gusto smaken, Espresso Intenso ,Mocha , cafe Crema al had getest !quote:
Kies iets waarop je kan twitteren zou ik zeggenquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:44 schreef Foxy-lady het volgende:
Ben een nieuwe telefoon aan het uitzoeken, is heel nie makkelijk.
*zucht* keuzes, keuzes
Ja hallo das mijn idee nietquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:40 schreef Joene het volgende:
[..]
Oh jullie zijn van 1 van die Hippe Anti Microsoft bedrijven die over 5 jaar met hangende pootjes terugkomen
Nope! Ik zal zo eens kijken bij de Appie.quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:44 schreef Joene het volgende:
[..]
Waar ik dus vroeg of je de nieuwe Dolce Gusto smaken, Espresso Intenso ,Mocha , cafe Crema al had getest !
Die hebben we dus maar in bed gelegd.quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:39 schreef Jarno het volgende:
Peuter ligt naast me op de bank te slapen onder een dekentje, echt zogewoon.
quote:
Gourmetten! Daar heb ik ook wel weer eens zin in.quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:25 schreef Joene het volgende:
Morgen Gourmetten met / bij wat vrienden. Zit eraan te denken een stuk verse zalm mee te nemen
Zondag zo min mogelijk doen hoop ik . Evt even de ikea geloof ik
Op zondag naar IKEA, wil je dood ofzo?quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:25 schreef Joene het volgende:
Morgen Gourmetten met / bij wat vrienden. Zit eraan te denken een stuk verse zalm mee te nemen
Zondag zo min mogelijk doen hoop ik . Evt even de ikea geloof ik
quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:30 schreef Adelante het volgende:
[..]
Op zondag naar IKEA, wil je dood ofzo?
neen , maar een andere dag is geen optie .quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:30 schreef Adelante het volgende:
[..]
Op zondag naar IKEA, wil je dood ofzo?
Absoluut niet gezellig hoor met mij naar de ikeaquote:
Met mij ook niet hoorquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:32 schreef Joene het volgende:
[..]
Absoluut niet gezellig hoor met mij naar de ikea![]()
Oh je bent zo werkzaam in zo een schraal klein kantoor zonder kantinequote:
It's even worsequote:Op vrijdag 6 november 2009 12:37 schreef Joene het volgende:
Oh je bent zo werkzaam in zo een schraal klein kantoor zonder kantine
Das bij de Ikea?quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:39 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Geen geld, dat dan weer wel.
quote:
Das idd geen geld! En tof voor die oudjes!quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:42 schreef Adelante het volgende:
[..]
Iedere ochtend tussen 9 en 11 uur ontbijten voor een euro. Er zijn zelfs hele gemeenschappen (met name oudere medemensen) ontstaan, die iedere dag dit gezamenlijk ondergaan en dan praten over de kleinkinderen en het weer en dat soort dingen.
Ow jaquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:31 schreef Foxy-lady het volgende:
[..]
Bijna goed lieverd!
+1quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:49 schreef Joene het volgende:
HTC telefoons zijn over het algemeen wel goed.
Ik vind zelf de HTC SNAP erg mooi
Weet je , ze leest maar lekker meequote:Op vrijdag 6 november 2009 18:48 schreef Adelante het volgende:
JK heeft misschien toch een punt met mee laten lezen van relatiedingessen.
De zin wel. Alleen het lukt allemaal nietquote:
JE WAS ER NIET JK !quote:Op maandag 9 november 2009 11:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hallo.
Ik was gister ook nog bij de Ikea.
Nee , DELLUFT is HOTquote:
Behalve Rotterdam dan.quote:Op maandag 9 november 2009 12:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
M๊h, ook niet.
Maar alles is beter dan. Amsterdam.
.
Ik vind Masterdam wel ok hoorquote:Op maandag 9 november 2009 12:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
M๊h, ook niet.
Maar alles is beter dan. Amsterdam.
.
Paar messen en wat grut.quote:
Hey. Herkenbaar, dit.quote:Op dinsdag 10 november 2009 07:21 schreef Metatron het volgende:
Mogguh.
De eerstvolgende hardware-boer die begint te piepen over crisis hier, en crisis daar kan een schop onder z'n hol krijgen van me. En maar zaniken dat er geen orders binnenkomen. Maar iemand die wel voor een slordige 15K aan speelgoed besteld kan gewoon maanden op die spullen gaan zitten wachten.
Ja, zo houd je je klanten wel vast. Knurften.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ene dag bestellen andere dag in huis.A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
Op mijn core2duo draaien de nieuwste games nog wel redelijk, en die is alweer 4 jaar oud.quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dat kan alleen met een Xbox of PS3, H.
Wil je de komende 3 jaar alle nieuwe games op keihoge settings draaien, zul je moeten blijven upgraden.
Dan is dus de vraag of je de betere graphics ten opzichte van die spelcomputers dat waard vindt.
Als open TTD maar soepel loopt.quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Maar goed, ik heb 5 jaar geleden mijn huidige PC gekocht en eigenlijk alleen maar een keer een nieuwe videokaart erin gezet omdat de oude kapot was. Nu speel ik niet de nieuwste spellekes, maar hij is nog steeds snel zat voor mijn behoeften.
Is een core2duo nu ook al weer aan vervanging toequote:Op dinsdag 10 november 2009 12:02 schreef Houzer het volgende:
[..]
Op mijn core2duo draaien de nieuwste games nog wel redelijk, en die is alweer 4 jaar oud.
Ik koop dan het huis wat ik op het oog hebquote:Op dinsdag 10 november 2009 12:01 schreef Adelante het volgende:
Als ik vanavond de staatsloterij win, koop ik ook een nieuwe pc.
Nee, ik win vast ook niet. Maar als je niet meedoet, weet je zeker dat je nooit 27,5 miljoen euro bij elkaar krijgtquote:Op dinsdag 10 november 2009 12:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik koop dan het huis wat ik op het oog heb
Alleen zal ik de staatsloterij nooit winnen
Nou ja wij doen nooit meequote:Op dinsdag 10 november 2009 13:42 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, ik win vast ook niet. Maar als je niet meedoet, weet je zeker dat je nooit 27,5 miljoen euro bij elkaar krijgt
Die allemaal denken dat ze H1N1 hebben.quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Omdat hij of zij de hele dag onbetekenende klachten moet aanhoren van onbetekenende mensen.
Dood moeten ze allemaal!quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Omdat hij of zij de hele dag onbetekenende klachten moet aanhoren van onbetekenende mensen.
Zou er iemand anders op mijn account potse ?quote:
Bestaan er zulke mensen ?quote:Op woensdag 11 november 2009 07:51 schreef Jarno het volgende:
Als er iemand anders voor mij om 5:45 het bed uit wil kruipen, de trein in rollen en gaan werken, dan graag!
Goed voor de tepeltjesquote:Op woensdag 11 november 2009 07:51 schreef motorbloempje het volgende:
de combiketel die er mee ophoudt als je net 10 seconden onder de heerlijk warme douche staat
Iig 1 dus. Maar dat ben ik zelf.quote:
This thread is... blahblahblah.quote:
ik bedoelde meer of er dus mensen waren die dat zouden willen overnemen.quote:
Verder is het inderdaad bijzonder on aangenaam een koude douche.quote:
Hopen mag toch?quote:Op woensdag 11 november 2009 07:55 schreef Joene het volgende:
[..]
ik bedoelde meer of er dus mensen waren die dat zouden willen overnemen.
Waardeloos zonder plaatjes J Waardeloos.quote:
Doet leven zeggen ze wel is.quote:
Nou verschillende standjes uitproberen.quote:Op woensdag 11 november 2009 10:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wat een rare zin, T.
Wat moet jij nou met een paar Australi๋rs in je auto als je rijles hebt?
in windows 2008 niet meerquote:Op woensdag 11 november 2009 10:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ah, ome Bill heeft weer 5 updates voor me klaar gezet.
Moet ik vast ook nog opnieuw opstarten.
Misschien cliche, maar korte rokjes stonden toch altijd garant voor slagen?quote:Op woensdag 11 november 2009 10:54 schreef Tally het volgende:
Voor rijles zijn oude Aussies toch best handig
dat had een oude schoolvriendin van me ook geprobeerd, een kort rokje, maar ze was toch echt gezakt...quote:Op woensdag 11 november 2009 11:03 schreef Adelante het volgende:
[..]
Misschien cliche, maar korte rokjes stonden toch altijd garant voor slagen?
Ligt er aan wat voor stalpoten er onder zitten natuurlijk ookquote:Op woensdag 11 november 2009 13:16 schreef mijsje het volgende:
[..]
dat had een oude schoolvriendin van me ook geprobeerd, een kort rokje, maar ze was toch echt gezakt...
Niet op de motor lieverd.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:03 schreef Adelante het volgende:
[..]
Misschien cliche, maar korte rokjes stonden toch altijd garant voor slagen?
Nou was mijn instructeur van mijn motorrijbewijs nog tientallen malen erger als de instructeur van de autoquote:Op woensdag 11 november 2009 15:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Niet op de motor lieverd.Dat zit onder het motorpak
Huh? Waar zie jij haar enkels?quote:Op woensdag 11 november 2009 15:42 schreef Tally het volgende:
Daar mag je niet mee afrijden 3MH!!! Want je enkels zijn zichtbaar!!!
Je kan mij niet wijs maken met dat korte broekje aan dat ze hogen schoenen aan heeftquote:Op woensdag 11 november 2009 15:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Huh? Waar zie jij haar enkels?
Misschien wel LIESlaarzen, of overknees, of of of ofquote:Op woensdag 11 november 2009 15:44 schreef Tally het volgende:
Je kan mij niet wijs maken met dat korte broekje aan dat ze hogen schoenen aan heeft
Nee dat denk ik nietquote:Op woensdag 11 november 2009 15:54 schreef 3MinuteHero het volgende:
[..]
Misschien wel LIESlaarzen, of overknees, of of of of
Mooi spul wel he? Wij gebruiken het al vanaf versie 3, ik vind het een bagger interface en echt a-intuitief maar het is wel een superkrachtige tool.quote:
Ja het is wel bagger inderdaad die interface. Alhoewel 4.5 wel al stukken beter is als die oude zooi.quote:Op woensdag 11 november 2009 20:36 schreef Jarno het volgende:
[..]
Mooi spul wel he? Wij gebruiken het al vanaf versie 3, ik vind het een bagger interface en echt a-intuitief maar het is wel een superkrachtige tool.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |