Op mijn core2duo draaien de nieuwste games nog wel redelijk, en die is alweer 4 jaar oud.quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dat kan alleen met een Xbox of PS3, H.
Wil je de komende 3 jaar alle nieuwe games op keihoge settings draaien, zul je moeten blijven upgraden.
Dan is dus de vraag of je de betere graphics ten opzichte van die spelcomputers dat waard vindt.
Als open TTD maar soepel loopt.quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Maar goed, ik heb 5 jaar geleden mijn huidige PC gekocht en eigenlijk alleen maar een keer een nieuwe videokaart erin gezet omdat de oude kapot was. Nu speel ik niet de nieuwste spellekes, maar hij is nog steeds snel zat voor mijn behoeften.
Is een core2duo nu ook al weer aan vervanging toequote:Op dinsdag 10 november 2009 12:02 schreef Houzer het volgende:
[..]
Op mijn core2duo draaien de nieuwste games nog wel redelijk, en die is alweer 4 jaar oud.
Ik koop dan het huis wat ik op het oog hebquote:Op dinsdag 10 november 2009 12:01 schreef Adelante het volgende:
Als ik vanavond de staatsloterij win, koop ik ook een nieuwe pc.
Nee, ik win vast ook niet. Maar als je niet meedoet, weet je zeker dat je nooit 27,5 miljoen euro bij elkaar krijgtquote:Op dinsdag 10 november 2009 12:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik koop dan het huis wat ik op het oog heb
Alleen zal ik de staatsloterij nooit winnen
Nou ja wij doen nooit meequote:Op dinsdag 10 november 2009 13:42 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, ik win vast ook niet. Maar als je niet meedoet, weet je zeker dat je nooit 27,5 miljoen euro bij elkaar krijgt
Die allemaal denken dat ze H1N1 hebben.quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Omdat hij of zij de hele dag onbetekenende klachten moet aanhoren van onbetekenende mensen.
Dood moeten ze allemaal!quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Omdat hij of zij de hele dag onbetekenende klachten moet aanhoren van onbetekenende mensen.
Zou er iemand anders op mijn account potse ?quote:
Bestaan er zulke mensen ?quote:Op woensdag 11 november 2009 07:51 schreef Jarno het volgende:
Als er iemand anders voor mij om 5:45 het bed uit wil kruipen, de trein in rollen en gaan werken, dan graag!
Goed voor de tepeltjesquote:Op woensdag 11 november 2009 07:51 schreef motorbloempje het volgende:
de combiketel die er mee ophoudt als je net 10 seconden onder de heerlijk warme douche staat
Iig 1 dus. Maar dat ben ik zelf.quote:
This thread is... blahblahblah.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |