Verder is het inderdaad bijzonder on aangenaam een koude douche.quote:
Hopen mag toch?quote:Op woensdag 11 november 2009 07:55 schreef Joene het volgende:
[..]
ik bedoelde meer of er dus mensen waren die dat zouden willen overnemen.
Waardeloos zonder plaatjes J Waardeloos.quote:
Doet leven zeggen ze wel is.quote:
Nou verschillende standjes uitproberen.quote:Op woensdag 11 november 2009 10:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wat een rare zin, T.
Wat moet jij nou met een paar Australiėrs in je auto als je rijles hebt?
in windows 2008 niet meerquote:Op woensdag 11 november 2009 10:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ah, ome Bill heeft weer 5 updates voor me klaar gezet.
Moet ik vast ook nog opnieuw opstarten.
Misschien cliche, maar korte rokjes stonden toch altijd garant voor slagen?quote:Op woensdag 11 november 2009 10:54 schreef Tally het volgende:
Voor rijles zijn oude Aussies toch best handig
dat had een oude schoolvriendin van me ook geprobeerd, een kort rokje, maar ze was toch echt gezakt...quote:Op woensdag 11 november 2009 11:03 schreef Adelante het volgende:
[..]
Misschien cliche, maar korte rokjes stonden toch altijd garant voor slagen?
Ligt er aan wat voor stalpoten er onder zitten natuurlijk ookquote:Op woensdag 11 november 2009 13:16 schreef mijsje het volgende:
[..]
dat had een oude schoolvriendin van me ook geprobeerd, een kort rokje, maar ze was toch echt gezakt...
Niet op de motor lieverd.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:03 schreef Adelante het volgende:
[..]
Misschien cliche, maar korte rokjes stonden toch altijd garant voor slagen?
Nou was mijn instructeur van mijn motorrijbewijs nog tientallen malen erger als de instructeur van de autoquote:Op woensdag 11 november 2009 15:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Niet op de motor lieverd.Dat zit onder het motorpak
Huh? Waar zie jij haar enkels?quote:Op woensdag 11 november 2009 15:42 schreef Tally het volgende:
Daar mag je niet mee afrijden 3MH!!! Want je enkels zijn zichtbaar!!!
Je kan mij niet wijs maken met dat korte broekje aan dat ze hogen schoenen aan heeftquote:Op woensdag 11 november 2009 15:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Huh? Waar zie jij haar enkels?
Misschien wel LIESlaarzen, of overknees, of of of ofquote:Op woensdag 11 november 2009 15:44 schreef Tally het volgende:
Je kan mij niet wijs maken met dat korte broekje aan dat ze hogen schoenen aan heeft
Nee dat denk ik nietquote:Op woensdag 11 november 2009 15:54 schreef 3MinuteHero het volgende:
[..]
Misschien wel LIESlaarzen, of overknees, of of of of
Mooi spul wel he? Wij gebruiken het al vanaf versie 3, ik vind het een bagger interface en echt a-intuitief maar het is wel een superkrachtige tool.quote:
Ja het is wel bagger inderdaad die interface. Alhoewel 4.5 wel al stukken beter is als die oude zooi.quote:Op woensdag 11 november 2009 20:36 schreef Jarno het volgende:
[..]
Mooi spul wel he? Wij gebruiken het al vanaf versie 3, ik vind het een bagger interface en echt a-intuitief maar het is wel een superkrachtige tool.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |