Nou die is dus ook beloofdquote:
Geen fotolijstje met manlief op het bureau?quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:22 schreef Tally het volgende:
Niet dat ik veel persoonlijke spullen hier heb
Die ligt in de laquote:Op vrijdag 6 november 2009 10:45 schreef Adelante het volgende:
[..]
Geen fotolijstje met manlief op het bureau?
Nee die ligt op mijn nachtkastjequote:
Uhm nou das bij ons nogal een strijd somsquote:Op vrijdag 6 november 2009 10:53 schreef Adelante het volgende:
Ah, goed om te weten. Ik moet er nog één uitzoeken, maar dat hoeft dus geen vermogen te kosten als ie toch niet omgaat.
Ach je moet toegeven het was een leuke dag Ouwequote:Op vrijdag 6 november 2009 11:21 schreef Armageddon het volgende:
Trouwen is zoooo voor Joene en Taalies.
Klopt!quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:22 schreef Joene het volgende:
[..]
Ach je moet toegeven het was een leuke dag Ouwe
Ik zie de jacuzzi tegemoedquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:24 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Klopt!
Wij gaan over een jaar of 5 trouwen hebben we besloten.
Succes T.quote:
Bijna goed lieverd!quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:24 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Klopt!
Wij gaan over een jaar of 5 trouwen hebben we besloten.
Goed , je hebt je baas genaaid , wat krijg je ervoor terug ?quote:
Och die trouwerij van mij was ook een eenzijdige beslissing hoorquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:31 schreef Foxy-lady het volgende:
[..]
Bijna goed lieverd!
Het was als we 5 jaar samen zijn, over 3 jaar dus
was ook echt een gezamelijke beslissing zo te merken
Alles wat ik wildequote:Op vrijdag 6 november 2009 11:31 schreef Joene het volgende:
[..]
Goed , je hebt je baas genaaid , wat krijg je ervoor terug ?
quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:31 schreef Foxy-lady het volgende:
[..]
Bijna goed lieverd!
Het was als we 5 jaar samen zijn, over 3 jaar dus
was ook echt een gezamelijke beslissing zo te merken
Dus de mac ga je nu bestellen ?quote:
Neequote:
Net als een vet salaris en een microsofties opleiding ?quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:35 schreef Tally het volgende:
[..]
NeeDat kan ik niet. Ik mag niets bestellen
Maar hij komt er wel!
Vette salaris zit er hier gewoon niet in. Maar het gebaar vind ik tof! Zeker na uitlegquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:36 schreef Joene het volgende:
[..]
Net als een vet salaris en een microsofties opleiding ?
en je twitter daarom niet lezen.quote:
Oh jullie zijn van 1 van die Hippe Anti Microsoft bedrijven die over 5 jaar met hangende pootjes terugkomenquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Vette salaris zit er hier gewoon niet in. Maar het gebaar vind ik tof! Zeker na uitleg
En geen MicroSoft. WANT DIE WILLEN WE HIER KWIJT
LPI certificeringen mag ik gaan halen
Gezellig!quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:39 schreef Jarno het volgende:
Peuter ligt naast me op de bank te slapen onder een dekentje, echt zogewoon.
Oa.quote:
Waar ik dus vroeg of je de nieuwe Dolce Gusto smaken, Espresso Intenso ,Mocha , cafe Crema al had getest !quote:
Kies iets waarop je kan twitteren zou ik zeggenquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:44 schreef Foxy-lady het volgende:
Ben een nieuwe telefoon aan het uitzoeken, is heel nie makkelijk.
*zucht* keuzes, keuzes
Ja hallo das mijn idee nietquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:40 schreef Joene het volgende:
[..]
Oh jullie zijn van 1 van die Hippe Anti Microsoft bedrijven die over 5 jaar met hangende pootjes terugkomen
Nope! Ik zal zo eens kijken bij de Appie.quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:44 schreef Joene het volgende:
[..]
Waar ik dus vroeg of je de nieuwe Dolce Gusto smaken, Espresso Intenso ,Mocha , cafe Crema al had getest !
Die hebben we dus maar in bed gelegd.quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:39 schreef Jarno het volgende:
Peuter ligt naast me op de bank te slapen onder een dekentje, echt zogewoon.
quote:
Gourmetten! Daar heb ik ook wel weer eens zin in.quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:25 schreef Joene het volgende:
Morgen Gourmetten met / bij wat vrienden. Zit eraan te denken een stuk verse zalm mee te nemen
Zondag zo min mogelijk doen hoop ik . Evt even de ikea geloof ik
Op zondag naar IKEA, wil je dood ofzo?quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:25 schreef Joene het volgende:
Morgen Gourmetten met / bij wat vrienden. Zit eraan te denken een stuk verse zalm mee te nemen
Zondag zo min mogelijk doen hoop ik . Evt even de ikea geloof ik
quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:30 schreef Adelante het volgende:
[..]
Op zondag naar IKEA, wil je dood ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |