neen , maar een andere dag is geen optie .quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:30 schreef Adelante het volgende:
[..]
Op zondag naar IKEA, wil je dood ofzo?
Absoluut niet gezellig hoor met mij naar de ikeaquote:
Met mij ook niet hoorquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:32 schreef Joene het volgende:
[..]
Absoluut niet gezellig hoor met mij naar de ikea![]()
Oh je bent zo werkzaam in zo een schraal klein kantoor zonder kantinequote:
It's even worsequote:Op vrijdag 6 november 2009 12:37 schreef Joene het volgende:
Oh je bent zo werkzaam in zo een schraal klein kantoor zonder kantine
Das bij de Ikea?quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:39 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Geen geld, dat dan weer wel.
quote:
Das idd geen geld! En tof voor die oudjes!quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:42 schreef Adelante het volgende:
[..]
Iedere ochtend tussen 9 en 11 uur ontbijten voor een euro. Er zijn zelfs hele gemeenschappen (met name oudere medemensen) ontstaan, die iedere dag dit gezamenlijk ondergaan en dan praten over de kleinkinderen en het weer en dat soort dingen.
Ow jaquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:31 schreef Foxy-lady het volgende:
[..]
Bijna goed lieverd!
Het was als we 5 jaar samen zijn, over 3 jaar dus
was ook echt een gezamelijke beslissing zo te merken
+1quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:49 schreef Joene het volgende:
HTC telefoons zijn over het algemeen wel goed.
Ik vind zelf de HTC SNAP erg mooi
Weet je , ze leest maar lekker meequote:Op vrijdag 6 november 2009 18:48 schreef Adelante het volgende:
JK heeft misschien toch een punt met mee laten lezen van relatiedingessen.
De zin wel. Alleen het lukt allemaal nietquote:
JE WAS ER NIET JK !quote:Op maandag 9 november 2009 11:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hallo.
Ik was gister ook nog bij de Ikea.
Nee , DELLUFT is HOTquote:
Behalve Rotterdam dan.quote:Op maandag 9 november 2009 12:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Mêh, ook niet.
Maar alles is beter dan. Amsterdam.
.
Ik vind Masterdam wel ok hoorquote:Op maandag 9 november 2009 12:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Mêh, ook niet.
Maar alles is beter dan. Amsterdam.
.
Paar messen en wat grut.quote:
Hey. Herkenbaar, dit.quote:Op dinsdag 10 november 2009 07:21 schreef Metatron het volgende:
Mogguh.
De eerstvolgende hardware-boer die begint te piepen over crisis hier, en crisis daar kan een schop onder z'n hol krijgen van me. En maar zaniken dat er geen orders binnenkomen. Maar iemand die wel voor een slordige 15K aan speelgoed besteld kan gewoon maanden op die spullen gaan zitten wachten.
Ja, zo houd je je klanten wel vast. Knurften.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ene dag bestellen andere dag in huis.A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |