Sodemieter op kut newbie !quote:
Ik kijk nooit op welke pots we zitten J.quote:
schopje OO dan maar?quote:Op donderdag 5 november 2009 15:03 schreef Joene het volgende:
[..]
Sodemieter op kut newbie !
Gloeiende Gloeiende.
Ja ik ook , maar Tyfus SluitJesters is ook niksquote:Op donderdag 5 november 2009 15:04 schreef Tally het volgende:
En ik niet post als ik zie dat het bijna zo ver is!
O en ik mis de jesters in de tt!
Ga naar je eigen kutforumquote:
Nee.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:05 schreef Joene het volgende:
[..]
Ga naar je eigen kutforum
Gloeiende Gloeiende.
Ik vond het wel wat!quote:Op donderdag 5 november 2009 15:05 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja ik ook , maar Tyfus SluitJesters is ook niks
Ja 10 hoog uit het raam.quote:
Val DOOD.quote:
o sorryquote:
Is het nou afgelopen?quote:Op donderdag 5 november 2009 15:13 schreef Airlocker het volgende:
[..]
o sorry
dit is het OUD-ONZ topic h่?
Dit is geen topic.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:13 schreef Airlocker het volgende:
[..]
o sorry
dit is het OUD-ONZ topic h่?
ik blijf nog even van de sfeer genieten.quote:
Het blijft wennen die werkeloze JK.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ja sorry J, ik dacht dat je onderhand wel aan mij gewend was.
Jij hebt niet eens het recht om een topic te openen ,wijf !quote:
Die was er dit keer niet bij!quote:
quote:Op donderdag 5 november 2009 15:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Geen commentaar.
iddquote:Op donderdag 5 november 2009 15:21 schreef mijsje het volgende:
we hebben een ik-probeer-een-relnicht-te-zijn-en-ga-strooien-met-OUD-opmerkingen...![]()
wat zielig... je zou er bijna aandacht aan besteden...
ja, dat is wel zoquote:Op donderdag 5 november 2009 15:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Die posts lijken soms vanzelf te verdwijnen, immers.
Hoorde je "krak"?quote:Op donderdag 5 november 2009 15:25 schreef mijsje het volgende:
nah, ik stap er maar weer overheen JK
ow, stond ik nou op iets?
Aaah jammer. Maar oke! Dan zijn we daar ook vanaf.quote:
Jij hebt tenminste werk!quote:Op donderdag 5 november 2009 15:33 schreef Adelante het volgende:
Godver, heb je die mongolen al in KLB, moet je straks ook hier de boel gaan opruimen.
Da's dan ook weer waar, maar des te meer reden om te klagen.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste werk!.
Fo'shizzle my nizzle.quote:
Ik luister niet naar straattaal. Behalve als mijn Oma het spreektquote:Op donderdag 5 november 2009 15:58 schreef Adelante het volgende:
Ah, de taal van de straat. In het Westen dan, want hier in het Oosten spreken ze nog gewoon dialect.
quote:Op donderdag 5 november 2009 16:05 schreef mijsje het volgende:
ik zou het nog niet verstaan als ik heel goed m'n best zou doen...(of komt dat omdat ik dingen toch al slecht versta?
)
Das wel lekker nu ja.quote:Op donderdag 5 november 2009 19:38 schreef Houzer het volgende:
Lekker rustig, zo is het ook.
En ik kan straks lekker naar huis blazen zonder file
quote:Op donderdag 5 november 2009 19:45 schreef Houzer het volgende:
Haij T.
Wanneer mag ik onder je rokje grabbelen?
Nou niets mysterieus aan hoorquote:
Hmmz, ik kan je na de eerste week in een nieuwe baan melden dat dat heule werken zwaar overrated isquote:
Dat kan ook nogquote:Op vrijdag 6 november 2009 09:18 schreef Adelante het volgende:
Of het ik heb zeik en moet het verwerken topic
Je gaat er vanuit dat je alles wat je te zeiken hebt in een half uur kan proppen ?quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:18 schreef Tally het volgende:
Dat kan ook nog![]()
Na half 12 weet ik over ik ook nog kan zeiken over mijn baan
Ja! Ze luisteren maar en passen ondertussen dat contract maar ff aan!quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:43 schreef 3MinuteHero het volgende:
[..]
Je gaat er vanuit dat je alles wat je te zeiken hebt in een half uur kan proppen ?
Dan pak ik meteen mijn spullen en neem ik een paar weken vakantie voor ik echt ontslagen ben!quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:58 schreef Joene het volgende:
of ze denken tief maar op en verlengen niks
Ik ben al aan het opruimenquote:
Mja ff wat persoonlijke spullen verwijderenquote:Op vrijdag 6 november 2009 10:15 schreef Joene het volgende:
als ik de zak krijg laat ik alles achter zoals het is , een puinzooi
Verwacht je ontslag ?quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja ff wat persoonlijke spullen verwijderen
Daarom heb ik mijn laptop meegenomen
Nee verwacht ik niet. Ik verwacht een contract met salarisverhoging. Een Mac. En eindelijk mijn opleiding!quote:
Die is vrij vandaagquote:Op vrijdag 6 november 2009 10:30 schreef Joene het volgende:
Die Jajajarno die is ook niet erg actief vandaag.
Je verwacht veelquote:Op vrijdag 6 november 2009 10:33 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee verwacht ik niet. Ik verwacht een contract met salarisverhoging. Een Mac. En eindelijk mijn opleiding!
[..]
Die is vrij vandaag
2 van de 3 zijn beloofd!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |