Had ook nog niet gemerkt dat het zo'n geleuvige deerne wasquote:Op zondag 8 november 2009 20:53 schreef Ambrosius het volgende:
God? Die heb ik even gemist dan.
quote:Op zondag 8 november 2009 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
Audrey is weer langzaam........................................zoals altijd
Hij had te weinig brieven gekregen in de eerste ronde.quote:Op zondag 8 november 2009 20:53 schreef Ambrosius het volgende:
God? Die heb ik even gemist dan.
quote:Op zondag 8 november 2009 20:55 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Hij had te weinig brieven gekregen in de eerste ronde.
[..]
[..]
Ja, ze zitten nu voor de rest van hun leven aan elkaar vast.quote:Op zondag 8 november 2009 20:55 schreef maril het volgende:
Maar betekent het dan automatisch dat die boer dan ook door moet met de laatste keuze?
[..]
Wat denk je zelf? Ze mogen ook gewoon zeggen dat het met niemand klikt.quote:Op zondag 8 november 2009 20:55 schreef maril het volgende:
Maar betekent het dan automatisch dat die boer dan ook door moet met de laatste keuze?
[..]
Nou ja, het is geen verplichtingquote:Op zondag 8 november 2009 20:55 schreef maril het volgende:
Toch niet helemaal.quote:Op zondag 8 november 2009 20:56 schreef alors het volgende:
Iris heeft nog steeds hoop...
Vond het een beetje een raar moment inderdaad...quote:Op zondag 8 november 2009 20:56 schreef Lov1 het volgende:
Mirjam wordt alleen achtergelaten terwijl Dycke getroost moet worden door Jos...
Wietse zodadelijk: ik ehh kies ehhh .... voor ehh neeltjuh...quote:Op zondag 8 november 2009 20:56 schreef alors het volgende:
Iris heeft nog steeds hoop...
Ja dat begrijp ik ook wel maar die Yvonnequote:Op zondag 8 november 2009 20:56 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Ze mogen ook gewoon zeggen dat het met niemand klikt.
quote:Op zondag 8 november 2009 20:56 schreef Lov1 het volgende:
[..]![]()
Mirjam wordt alleen achtergelaten terwijl Dycke getroost moet worden door Jos...
quote:
nee neel is nie domquote:Op zondag 8 november 2009 20:58 schreef TrailerTrash het volgende:
Ik vind Neeltje elke keer dommer worden
Dat vrolijke spontane heeft ze in een paar dagen afgeleerd op de boerderiequote:Op zondag 8 november 2009 21:00 schreef Hetiszover het volgende:
Neeltje zegt geen fuck, ze gaat teveel met Wietse om
Volgens mij gingen juist die vrouwen er vandoor?quote:Op zondag 8 november 2009 21:01 schreef maril het volgende:
Krijg steeds meer respect voor die boer die al die vrouwen eruit knikkerde vorig seizoen.
Ik denk dat ze inderdaad best blij is achteraf, Iris vindt vast wel een leuke vent zo lelijk is ze niet, dus dat komt wel goedquote:Op zondag 8 november 2009 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk dat Iris blij kan zijn dat het niks is geworden
Ze maakt hem stuk, de zielquote:Op zondag 8 november 2009 21:03 schreef BMD het volgende:
oooh my god, het is Neeltje.
Oh, wees daar maar niet bang voor...quote:Op zondag 8 november 2009 21:04 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik hoop zo erg dat ze zijn hart niet breekt
Het was een tikfout inderdaad. Dank je.quote:
Wietse en Iris was gewoon een combinatie geweest met kans van slagen, maar dit wordt echt helemaal niks ....quote:
quote:Op zondag 8 november 2009 21:05 schreef trxq het volgende:
Nou computernerds er is nog hoop, bid voor god
Ja die Neeltje gaat hem breken. Zonde, zonde, zonde.quote:Op zondag 8 november 2009 21:05 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Wietse en Iris was gewoon een combinatie geweest met kans van slagen, maar dit wordt echt helemaal niks ....
Ik heb nog nooit zo'n sexloos stel gezien als Wietse en Neeltje, daar kun je je toch helemaal niks bij voorstellen hoe dat straks gaat in de slaapkamer.... of zullen ze apart slapen?quote:Op zondag 8 november 2009 21:05 schreef Arnold_fan het volgende:
Zou Wietse er op mogen of gaat Neeltje er gelijk vandoor nu ze gewonnen heeft?
Tjsa. KRO. Karma. Dag des oordeelsquote:Op zondag 8 november 2009 21:06 schreef marcodej het volgende:
Die Neeltje speelt gewoon met hem. Triest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |