Nee gisteravond ook niet! En dat terwijl ik naast de Zendmast woon in IJsselsteinquote:Op donderdag 5 november 2009 09:22 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Gisteravond ook niet?. Dat waren af en toe rake klappen
Idd.quote:
LINKJE!!!quote:Op donderdag 5 november 2009 09:34 schreef Geqxon het volgende:
OMG, zelfs op het internet klap ik dicht als er mooie vrouwen aanwezig zijn.!
Surequote:Op donderdag 5 november 2009 09:37 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dit topic. Ik zag je naam als laatste poster en durfde niet te klikken.
Nee natuurlijk niet, seks voor het huwelijk is een zondequote:
Wie dan?quote:Op donderdag 5 november 2009 09:34 schreef Geqxon het volgende:
OMG, zelfs op het internet klap ik dicht als er mooie vrouwen aanwezig zijn.!
Wel wat flitsen gezien maar verder niet echtquote:Op donderdag 5 november 2009 09:04 schreef Sjowhan het volgende:
's Morgens
Nog last gehad van de donder ende bliksem gisteravond?
Die krijg ik niet eens af nuquote:
quote:Op donderdag 5 november 2009 09:51 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, seks voor het huwelijk is een zonde![]()
Kan hem geen ongelijk geven thoquote:Op donderdag 5 november 2009 09:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Sure
Maaruh.. Moet ik het zien als compliment? Dank je dan!
BC afaikquote:Op donderdag 5 november 2009 10:08 schreef phluphy het volgende:
Oh ja, sbientje al lang niet gezien.
En er was toch nog een meisje... ben haar naam even kwijt.
Rare OP!
ahww wat liefquote:Op donderdag 5 november 2009 10:08 schreef phluphy het volgende:
Oh ja, sbientje al lang niet gezien.
En er was toch nog een meisje... ben haar naam even kwijt.
Rare OP!
Die ligt al een tijdje op mijn nachtkastjequote:
En dat was weer een complimentje?quote:Op donderdag 5 november 2009 10:07 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Kan hem geen ongelijk geven tho
tof shirt, in je fotoboekquote:Op donderdag 5 november 2009 10:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Die ligt al een tijdje op mijn nachtkastje
[..]
En dat was weer een complimentje?
Dank je wel!!
Dank jequote:
Ze zijn alleen zo.... bedekkendquote:Op donderdag 5 november 2009 10:49 schreef Tally het volgende:
[..]
Dank je
Ik vind hem ook super! Ik heb er 3. Pussy, Chicks rules en Malt Whiskey (in de letters van Walt Disney)
He, wel toevallig dat je net nu ik aangeef dat ik je mis, je weer terugkomt!quote:Op donderdag 5 november 2009 10:43 schreef sbientje het volgende:
[..]
ahww wat lief![]()
nou hier ben ik hoor
edit - ook lief van bart![]()
Doeiquote:Op donderdag 5 november 2009 13:18 schreef Cothen het volgende:
Wat een hoop vrouwen hier opeens, weet niet of ik dat als introverte ICT-er wel aankan
Ja maar wel zo straks dat ze goed uitkomenquote:
ik werd getiptquote:Op donderdag 5 november 2009 13:26 schreef Bart het volgende:
[..]
Ze zijn alleen zo.... bedekkend
[..]
He, wel toevallig dat je net nu ik aangeef dat ik je mis, je weer terugkomt!
Je hebt het nog steeds verprutstquote:Op donderdag 5 november 2009 13:26 schreef Sjowhan het volgende:
Geh. Zie nu dat ik de op een beetje verneukt had.
Alsnog goed gefrutseld.
Dat zie je niet zo goed op de foto, misschien moet je even langskomen op mijn werk...quote:Op donderdag 5 november 2009 13:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja maar wel zo straks dat ze goed uitkomen
Door wiequote:
haha, door sir harryquote:Op donderdag 5 november 2009 13:28 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat zie je niet zo goed op de foto, misschien moet je even langskomen op mijn werk...
[..]
Door wie
Ik doe geen werkbezoekenquote:Op donderdag 5 november 2009 13:28 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat zie je niet zo goed op de foto, misschien moet je even langskomen op mijn werk...
Dan kom je toch in de pauze!quote:
Heldquote:
Vind je het gek met al die vrouwenquote:Op donderdag 5 november 2009 13:59 schreef Cothen het volgende:
Wel opvallend dat Bart opeens meer gaat posten
Nah, ik doe alleen nog maar aan gigabitquote:Op donderdag 5 november 2009 13:58 schreef Cothen het volgende:
Iemand nog interesse in een mooie switch?
[TK] 3Com 3CFSU05 5-poorts 10/100 Mbps Switch
Je mag wel een paar iphones voor me invoeren...quote:Op donderdag 5 november 2009 14:02 schreef Bart het volgende:
Ik ben een uitvoerder die graag iets wil invoeren
Same herequote:Op donderdag 5 november 2009 14:02 schreef Bart het volgende:
[..]
Nah, ik doe alleen nog maar aan gigabit
Ik denk niet dat die vrouwen dat lekker vinden, vraag het eerst maar eens aan ze.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:06 schreef Cothen het volgende:
[..]
Je mag wel een paar iphones voor me invoeren...
Trillen ze? Waar wil je ze invoeren?quote:Op donderdag 5 november 2009 14:07 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die vrouwen dat lekker vinden, vraag het eerst maar eens aan ze.
Ik weet niet, het was Freds idee om ze in te voeren... Ik denk wel dat ze trillen. Maar jij hebt wel interesse dat ik bij jou een iPhone invoer? Wil het namelijk best doen hoor.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Trillen ze? Waar wil je ze invoeren?
ik ben nog opzoek naar een HD5870, zo goedkoop mogelijk...quote:Op donderdag 5 november 2009 14:02 schreef Bart het volgende:
[..]
Vind je het gek met al die vrouwen
Ik ben geen introverte ICT'er
Ik ben een uitvoerder die graag iets wil invoeren
Die trilt toch helemaal niet.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:09 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben nog opzoek naar een HD5870, zo goedkoop mogelijk...
U vraagt, wij draaien.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Trillen ze? Waar wil je ze invoeren?
Die ventilator kun je wel wat leuks mee.quote:
Als ze ook nog eens draaien laat maar zitten dan.quote:
Das mooi voor je, toevallig heb ik die info voor je!quote:Op donderdag 5 november 2009 14:09 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben nog opzoek naar een HD5870, zo goedkoop mogelijk...
maar als de accu leeg is, moet-ie er toch echt uit om op te laden. Of je moet er geen bezwaar tegen hebben dat er een wit koordje naar beneden bungelt.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:11 schreef Tally het volgende:
[..]
Als ze ook nog eens draaien laat maar zitten dan.
Ik draai ze niet, ik schuif hem er gewoon in. Ben vroeger postbode geweest.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:11 schreef Tally het volgende:
[..]
Als ze ook nog eens draaien laat maar zitten dan.
En ik was net van de tampons afquote:Op donderdag 5 november 2009 14:14 schreef Cothen het volgende:
[..]
maar als de accu leeg is, moet-ie er toch echt uit om op te laden. Of je moet er geen bezwaar tegen hebben dat er een wit koordje naar beneden bungelt.
Dus jij hebt heel wat gleuven gehadquote:Op donderdag 5 november 2009 14:15 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik draai ze niet, ik schuif hem er gewoon in. Ben vroeger postbode geweest.
Ik kan er nog steeds geen genoeg van krijgen...quote:Op donderdag 5 november 2009 14:15 schreef Tally het volgende:
[..]
Dus jij hebt heel wat gleuven gehad
1malig backuppen?quote:Op donderdag 5 november 2009 14:16 schreef PiRANiA het volgende:
wat denken jullie dat de beste manier is om 120TB te backuppen?![]()
alle advies is welkom :p
Kan ik me voorstellen jaquote:Op donderdag 5 november 2009 14:16 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik kan er nog steeds geen genoeg van krijgen...
Sticky notes!quote:Op donderdag 5 november 2009 14:16 schreef PiRANiA het volgende:
wat denken jullie dat de beste manier is om 120TB te backuppen?![]()
alle advies is welkom :p
Jij ook niet dan?quote:
Ach ik ben niet vies van een gleufquote:
Oeh, gaan we binnenkort samen dan eens wat post bezorgen?quote:Op donderdag 5 november 2009 14:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Ach ik ben niet vies van een gleuf
Dat wist je toch al van onze meetquote:Op donderdag 5 november 2009 14:19 schreef Bart het volgende:
[..]
Oeh, gaan we binnenkort samen dan eens wat post bezorgen?
Owhquote:Op donderdag 5 november 2009 14:19 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
ja, het moet naar de US of A. en internet is me net wat te traag.
Ja natuurlijk wist ik dat, maar nu ben ik onze nieuwe pakketbezorgingsdienst aan het concretiseren!quote:
ik dacht aan tapes ofzo.. maar het is echt te veel dataquote:Op donderdag 5 november 2009 14:19 schreef Tally het volgende:
[..]
OwhMet moet ook nog es op een draagbaar medium
En zwaaaaaaaaaaaaaaaaaar!quote:Op donderdag 5 november 2009 14:21 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
ik dacht aan tapes ofzo.. maar het is echt te veel data
quote:Op donderdag 5 november 2009 14:12 schreef Bart het volgende:
[..]
Das mooi voor je, toevallig heb ik die info voor je!
inderdaad.. ik denk dat ik maar tegen de baas zeg dat het een vrij onmogelijke taak isquote:Op donderdag 5 november 2009 14:21 schreef Tally het volgende:
[..]
En zwaaaaaaaaaaaaaaaaaar!120TB aan tapes
Jij weet best dat we dat niet "mogen" Boefje!quote:Op donderdag 5 november 2009 14:22 schreef Bart het volgende:
Kan een van de modjes hier trouwens Het grote BoF! t opic: N96 OP vanuit de file weer opengooien, murp is vervelend
Dat lijkt me wel ja. Ff een ftpje maken zodat ze erbij kunnenquote:Op donderdag 5 november 2009 14:24 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
inderdaad.. ik denk dat ik maar tegen de baas zeg dat het een vrij onmogelijke taak is
Jij mag toch alles?quote:Op donderdag 5 november 2009 14:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Jij weet best dat we dat niet "mogen" Boefje!
Ik denk alles te mogenquote:
hoezo? " maar" 205 tapes (indien er geen grotere tapes als 600GB bestaan...quote:Op donderdag 5 november 2009 14:21 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
ik dacht aan tapes ofzo.. maar het is echt te veel data
Maar je hebt nog steeds geen antwoord gegevenquote:
Antwoord op?quote:Op donderdag 5 november 2009 14:30 schreef Bart het volgende:
[..]
Maar je hebt nog steeds geen antwoord gegeven
quote:
quote:Op donderdag 5 november 2009 14:19 schreef Bart het volgende:
[..]
Oeh, gaan we binnenkort samen dan eens wat post bezorgen?
Oke dan! Wat doe jij het liefst? Zeg maar zo'n groot pakketje, maar dan niet te veel, of ga jij liever de hele straat af met folders?quote:
maakt me weinig uit. Als ik maar plezier heb!quote:Op donderdag 5 november 2009 14:36 schreef Bart het volgende:
[..]
Oke dan! Wat doe jij het liefst? Zeg maar zo'n groot pakketje, maar dan niet te veel, of ga jij liever de hele straat af met folders?
Oh, dat regel ik wel! Je moet er wel rekening mee houden dat je nat wordt. Maar dat heb je nou eenmaal in deze periode van het jaar.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:37 schreef Tally het volgende:
[..]
maakt me weinig uit. Als ik maar plezier heb!
Daar heb ik geen problemen meequote:Op donderdag 5 november 2009 14:39 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh, dat regel ik wel! Je moet er wel rekening mee houden dat je nat wordt. Maar dat heb je nou eenmaal in deze periode van het jaar.
Super! Mag ik dan de postzegel likken?quote:
Veel spuug gebruiken he!quote:Op donderdag 5 november 2009 14:45 schreef Bart het volgende:
[..]
Super! Mag ik dan de postzegel likken?
Ja natuurlijk, dan glijdt je tong er beter overheen!quote:
Juist! Blijft hij ook niet zo plakkenquote:Op donderdag 5 november 2009 14:54 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, dan glijdt je tong er beter overheen!
Jij snapt het! Het liefste heb ik trouwens wel gladde postzegels.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Juist! Blijft hij ook niet zo plakken
Met ribbeltjes kan je in je tong snijden!quote:Op donderdag 5 november 2009 15:18 schreef Bart het volgende:
[..]
Jij snapt het! Het liefste heb ik trouwens wel gladde postzegels.
Inderdaad. Maar hou jij mijn pen even vast tijdens het likken? Ik kan dan tenslotte toch niet schrijven.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:19 schreef Tally het volgende:
[..]
Met ribbeltjes kan je in je tong snijden!
Zolang die niet lekt vind ik het best! Anders moet ik even voorzorgsmaatregelen nemen!quote:Op donderdag 5 november 2009 15:24 schreef Bart het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar hou jij mijn pen even vast tijdens het likken? Ik kan dan tenslotte toch niet schrijven.
Mijn pen heeft uitwasbare inkt hoor! Maar hij lekt niet zomaar, je moet wel je best doen.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Zolang die niet lekt vind ik het best! Anders moet ik even voorzorgsmaatregelen nemen!
O dan is het geen probleem!quote:Op donderdag 5 november 2009 15:26 schreef Bart het volgende:
[..]
Mijn pen heeft uitwasbare inkt hoor! Maar hij lekt niet zomaar, je moet wel je best doen.
Trees ken ik niet! De trek welquote:Op donderdag 5 november 2009 15:30 schreef Geqxon het volgende:
Tally, vergeet je de trek en trees code niet?
Nou, ik denk dat we het dan wel tot in de puntjes hebben uitgewerkt. Wanneer gaan we onze bestemming bereiken?quote:
Dat ligt er aan hoe snel je het wilt doenquote:Op donderdag 5 november 2009 15:31 schreef Bart het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat we het dan wel tot in de puntjes hebben uitgewerkt. Wanneer gaan we onze bestemming bereiken?
Nou, van mij hoeft het niet te snel, maar ik hou er wel van om gelijk tegenaan te gaan, niet van dat getreuzel.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat ligt er aan hoe snel je het wilt doen
Dat komt goed uit! Daar heb ik ook helemaal niets mee.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:36 schreef Bart het volgende:
[..]
Nou, van mij hoeft het niet te snel, maar ik hou er wel van om gelijk tegenaan te gaan, niet van dat getreuzel.
Ah, een vrouw naar mijn hartquote:Op donderdag 5 november 2009 16:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat komt goed uit! Daar heb ik ook helemaal niets mee.
Dat half zachte gedoequote:
Inderdaad! Gewoon die brieven die gleuf inrammen! Dan maar gekreukt hoor.quote:
Idd. Nat en gekreukt. En vooral niet mauwen achteraf!quote:Op donderdag 5 november 2009 17:10 schreef Bart het volgende:
[..]
Inderdaad! Gewoon die brieven die gleuf inrammen! Dan maar gekreukt hoor.
Ik heb vandaag mijn contractbesprekingquote:Op vrijdag 6 november 2009 09:02 schreef Sjowhan het volgende:
Vandaag lekker weer DIG-gen. Met een externe engineer de server, tapelibrary en de msa installeren.
Leuk
Dat is ook leuk DIG-gen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb vandaag mijn contractbespreking
Moeten we vaker doen!quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:33 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Leuk zo samen met jou wakker worden.
Ja es ff flink babbelenquote:
Bij jou thuis.quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:24 schreef Geqxon het volgende:
Taltal, waar staat B.J.T. eigenlijk voor? Vast geen bipolaire transistor.
Nee das geen bipolaire transistor.quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:24 schreef Geqxon het volgende:
Taltal, waar staat B.J.T. eigenlijk voor? Vast geen bipolaire transistor.
Ja bij mij kan het niet!quote:
Bijt je tepels?quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee das geen bipolaire transistor.
Heeft meer met mijn forumonderdeel te maken
Nee het staat voor Blow Job Tally.quote:
Alleen als je hem updatequote:Op vrijdag 6 november 2009 10:43 schreef Geqxon het volgende:
Nerdy en sexy, wat een combinatie. Mag ik met je BIOS spelen?
Is je BIOS outdated?quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Alleen als je hem update
Ennuh P.Y.T.? Wasda?
Het is hem nog niet geluktquote:Op vrijdag 6 november 2009 10:50 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Is je BIOS outdated?
Ik kreeg bij jou het gevoel dat er regelmatig een systeembeheerder langs kwam om zijn updates te installeren...
quote:
Je hebt hopelijk toch geen wattmeter nodig om te verzinnen dat een 150W lamp minder verbruikt dan een 400W lampquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:25 schreef Geqxon het volgende:
Trouwens, Bart.
De sfeerlamp in de woonkamer trok 230 watt (400 watt halogeenlamp half gedimd). Nu zit er een 150 watt lamp in. Als ik hem iets dim trekt deze lamp nog maar 130 watt, met dezelfde hoeveelheid licht als voorheen.
Scheelt je toch weer 100 watt. Halogeenlampje verdiend zichzelf in 800 uur terug. Kijk, daarom is die wattmeter zo'n leuk speelgoed.
Tof dat je die pc voor me hebt besteldquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:23 schreef mschol het volgende:
[..]
pc besteld
PowerColor Radeon HD 5870 1GB LCS GDDR5
Cooler Master HAF 922
Gigabyte GA-P55-UD5
Kingston ValueRAM 4 GB ( 2 x 2 GB ) - DDR3 - 1333 MHz x 2
Cooler Master Hyper TX 3
Corsair HX650W
Samsung SH-S223C
OCZ Vertex Series - 60 GB
Scythe Twin Mounter 2.5
Ik heb er thuis drie rondlopen, een kale en twee behaardequote:
hij wordt wel bij mij geleverd.. dus als je even voorruit betaald (+20% administratiekosten) dan kunnen we praten over afleverdatumquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:41 schreef Bart het volgende:
[..]
Tof dat je die pc voor me hebt besteld
Ik heb nog geen verjaardagscadeautje van je gehad, dacht dat dit het wasquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:07 schreef mschol het volgende:
[..]
hij wordt wel bij mij geleverd.. dus als je even voorruit betaald (+20% administratiekosten) dan kunnen we praten over afleverdatum
je bent ook helemaal nie jarigquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:10 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik heb nog geen verjaardagscadeautje van je gehad, dacht dat dit het was
Nou, ik ben er dus wel achter gekomen dat een gedimde halogeen niet efficient werkt. Je kunt beter een geschikte halogeen erin plaatsen en deze volledig open zetten.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:39 schreef Bart het volgende:
[..]
Je hebt hopelijk toch geen wattmeter nodig om te verzinnen dat een 150W lamp minder verbruikt dan een 400W lamp
Ik heb er ook 2! Een kale en een behaarde.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:41 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik heb er thuis drie rondlopen, een kale en twee behaarde
Neequote:
Uiteraard is het efficiënter als je niet dimt, een dimmer heeft ook verliezen...quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:13 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Nou, ik ben er dus wel achter gekomen dat een gedimde halogeen niet efficient werkt. Je kunt beter een geschikte halogeen erin plaatsen en deze volledig open zetten.
Ja, ik ben er van geschrokken dat met hetzelfde licht ik 100 watt bespaar.
Toen ik jarig was had ik niets van je gekregen...quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:12 schreef mschol het volgende:
[..]
je bent ook helemaal nie jarig
ik ben trouwens wel benieuwd hoever ik ga komen met die 60GB als OS schijf.. dat wordt heel erg oppassen met wat ik installeer op die schijf iig(maar zowiezo komen er 1 of 2 1TB samsung disks naast..)
Want hij heeft nog nooit een echte gezien?quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:00 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Pwnd en bertje maar denken dat hij eindelijk een echte te zien kreeg
Ja echt wel hoor!quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:01 schreef Tally het volgende:
[..]
Want hij heeft nog nooit een echte gezien?
Dan heb je ze toch allemaal gezienquote:
Iedereen heeft die van jou gezien, je hebt hem in je fobo staan!quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:13 schreef phluphy het volgende:
[..]
Heeft-ie mijne ook gezien?Wist ik niet!
Ja op internetquote:
Dat is met de mijne dan toch net zoquote:
lekker hequote:Op vrijdag 6 november 2009 18:28 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb in het echt al eens gevoeld hoor, Bart.
Geen idee maar als ik hem af en toe hoor twijfel ik er wel aanquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:01 schreef Tally het volgende:
[..]
Want hij heeft nog nooit een echte gezien?
ik kan em idd wel alvast testen in me huidige systeemquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:05 schreef Jump het volgende:
Dan kanje toch al lekker patsen met je vga
Je bent meer van de mannen?quote:
quote:Op zaterdag 7 november 2009 07:09 schreef Cothen het volgende:
Mogguh...
Zaterdagmorgen, zeven uur en ik zit in mijn auto voor mij. Werk te wachten dat ik naar binnen kan...
Doe toch iets verkeerd...
quote:Op zaterdag 7 november 2009 08:34 schreef Bart het volgende:
[..]Dat had ik vanochtend ook! Ik werd wakker, ik dacht: kut de wekker is niet gegaan! Hoe laat is het? 7.15? Shit, dan moet ik opschieten! Maar vlak voordat ik mijn bed uit kwam bedacht ik me dat het zaterdag was
Doe es niet zo boos tegen mijquote:
Wat voor lessen?quote:Op zaterdag 7 november 2009 08:40 schreef Tally het volgende:
Ik ben vroeg op omdat ik zo moet lessen
quote:
Met het verschil dat ik echt op mijn vrije zaterdag moet werken.quote:Op zaterdag 7 november 2009 08:34 schreef Bart het volgende:
[..]Dat had ik vanochtend ook! Ik werd wakker, ik dacht: kut de wekker is niet gegaan! Hoe laat is het? 7.15? Shit, dan moet ik opschieten! Maar vlak voordat ik mijn bed uit kwam bedacht ik me dat het zaterdag was
hoe?quote:Op zaterdag 7 november 2009 09:40 schreef mschol het volgende:
de vernieuwde track & trace is echt KUT...
gelukkig is de oude manier ook nog beschikbaar (via een omweg)
Ah je bent asexueel dus?quote:
doe je toch iets nie goed...quote:Op zaterdag 7 november 2009 12:49 schreef Cothen het volgende:
[..]
Met het verschil dat ik echt op mijn vrije zaterdag moet werken.
google+ secure postplazaquote:Op zaterdag 7 november 2009 12:54 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
hoe?!
[..]
Ah je bent asexueel dus?
Kan je zelf niet binnen op je werk?quote:Op zaterdag 7 november 2009 07:09 schreef Cothen het volgende:
Mogguh...
Zaterdagmorgen, zeven uur en ik zit in mijn auto voor mij. Werk te wachten dat ik naar binnen kan...
Doe toch iets verkeerd...
Ik ben niet boos op je, ik ben gewoon gefrustreerd.quote:Op zaterdag 7 november 2009 08:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Doe es niet zo boos tegen mij
Dat was een serieuze vraag!
Maar waarom dan Bertje?quote:Op zaterdag 7 november 2009 14:10 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik ben niet boos op je, ik ben gewoon gefrustreerd.
Heb jij ook rijles gehad vanmorgen?quote:
Maar WAT weet je niet dan?quote:Nou omdat ik het allemaal niet weet.
Doe je goed! Ik ga vanmiddag weer een eindje rijden zodra het droog isquote:
Hier giet het!quote:Op zaterdag 7 november 2009 14:33 schreef Bart het volgende:
[..]
Doe je goed! Ik ga vanmiddag weer een eindje rijden zodra het droog is
Wat ging er kut danquote:Op zaterdag 7 november 2009 14:33 schreef Tally het volgende:
[..]
Hier giet het!
Jahet ging KUDT!
Maar das meestal vlak voor je moet afrijden zei de rijleraar
Ach die verrichtingen joh.quote:
Langzame slalom blijft een bitchquote:Op zaterdag 7 november 2009 14:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Ach die verrichtingen joh.
Ik deed echt alles foutEn als ik dan weer op mijn flikker had gehad gingen ze perfect
Ja idd. Maar die doe ik nu foutloosquote:
Foei Bertje. FOEI!quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:00 schreef Geqxon het volgende:
Langzame slalom heb ik tijdens de AVB gewoon overgeslagen.
Foto's doe ik niet meer aan, aangezien deze af en toe magisch in de Telegraaf verschijnen.quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:03 schreef Tally het volgende:
[..]
Foei Bertje. FOEI!
En heb ik al gezegd dat je een kut fotoboek hebt? Nee? Bij deze!
Geen foto's geen msn niets
Ja en? Kan mij geen reet schelen. Ik wil je gewoon zien.quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:10 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Foto's doe ik niet meer aan, aangezien deze af en toe magisch in de Telegraaf verschijnen.
O gaan we het spelletje zo spelenquote:Op zaterdag 7 november 2009 15:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja en? Kan mij geen reet schelen. Ik wil je gewoon zien.
Ja dus voeg me toe op msnquote:
Wat heb je dan wel?quote:
Mja voor mij welquote:
Machtsmisbruik. Reported.quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja voor mij wel
Mja antwoorden kan jij niet
Ja kan ik ookquote:Op zaterdag 7 november 2009 16:18 schreef Geqxon het volgende:
O wacht. JIj kan natuurlijk ook DIG notes inzien.
quote:Op zaterdag 7 november 2009 16:48 schreef Geqxon het volgende:
http://www.maniacworld.com/original-2-girls-1-cup.html
Alsof jij iedereen die msn in z'n fobo hebt staan toevoegtquote:
Ik kijk zelden in fotoboekenquote:Op zaterdag 7 november 2009 16:55 schreef Bart het volgende:
[..]
Alsof jij iedereen die msn in z'n fobo hebt staan toevoegt
Wat loop je dan te zeiken, vrouwquote:
Je geeft jezelf al antwoordquote:
Ik heb deze:quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:28 schreef mschol het volgende:
waarom zijn die videokaarten van tegenwoordig zo idioot groot en zwaar (ding weegt bijna een kilo heb ik het idee)
Zit je nog op school?quote:
Is niet mijn foto'squote:
ik heb de 5870 dus en dies best heavy... ach.. ik kan em tenminste inbouwen in een kastquote:Op zaterdag 7 november 2009 17:33 schreef Jump het volgende:
[..]
Ik heb deze:
[ afbeelding ]
4870 X2 en ook veel te groot
veel te jong voor jou, lieverd.quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:35 schreef Tally het volgende:
[..]
Zit je nog op school?
Hoe oud ben jij eigenlijk?
Dat maak jij niet uit.quote:
Das nog mooier!quote:
quote:
quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:09 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
*ahum* Tally, foei. Een TR voor je!
Ik ken geen leuke 14 jarigequote:Op zaterdag 7 november 2009 20:19 schreef Geqxon het volgende:
Ik zou ook geen nee zeggen tegen een leuke 14 jarige.
Kon? Is dat een typo of "kon" je hem?quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ken geen leuke 14 jarige
Ik kon een leuke 17 jarige! Mja die is nu ook geen 17 meer.
Uhm nee. Kon want hij is geen 17 meerquote:Op zaterdag 7 november 2009 20:30 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Kon? Is dat een typo of "kon" je hem?
Streepje op je muur dr bij!quote:
Zo vol zal je toch nog niet zitten?quote:
Ik word liever niet gevuld.quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:01 schreef Tally het volgende:
[..]
Zo vol zal je toch nog niet zitten?
Ja ja ik ook nog niet!
Nee word je dik vanquote:
Ook daar word je dik van hoorquote:
Melk is goed voor elk!quote:
Je hebt liever een appel?quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Ook daar word je dik van hoor
En kan ik echt niet meer hebben!
25 cm inquote:Op zaterdag 7 november 2009 21:11 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je hebt liever een appel?
Verder vind ik je niet op het randje zitten hoor. Kan nog prima 25 centimeter bij.
Geil! Maak me gekquote:Op zaterdag 7 november 2009 21:14 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Jep, en sinds kort staat er Ubuntu op.
Netbook?quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:15 schreef Geqxon het volgende:
Of heb je het niet over het schermdiagonaal van mijn netbook?
Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeebook.quote:
Maar nee geloof ik niet.quote:
Ik zie hem liggen, het is inderdaad een Acer.quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Maar nee geloof ik niet.
Hij ligt boven onder mijn bed. Dus ik kan ook niet ff kijken of je gelijk hebt
Ik kom er aan!quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:23 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik zie hem liggen, het is inderdaad een Acer.
Uit mijn laatjes blijven hequote:Op zaterdag 7 november 2009 21:32 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Geef me even 5 minuten ben zo klaar
Kleine handjes?quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:37 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Mijn handen zijn op het moment al vol.
Als ik er bij ben wel.quote:
Ja nu welquote:
Ik ben geen lesbo. Daarvoor hou ik teveel van pik!quote:
Slet.quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:19 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben geen lesbo. Daarvoor hou ik teveel van pik!
Kan mij het rotten.quote:
ik ookquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:07 schreef phluphy het volgende:
[..]
Geweldig!!Die ga ik onmiddellijk followen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |