Oeh, gaan we binnenkort samen dan eens wat post bezorgen?quote:Op donderdag 5 november 2009 14:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Ach ik ben niet vies van een gleuf
Dat wist je toch al van onze meetquote:Op donderdag 5 november 2009 14:19 schreef Bart het volgende:
[..]
Oeh, gaan we binnenkort samen dan eens wat post bezorgen?
Owhquote:Op donderdag 5 november 2009 14:19 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
ja, het moet naar de US of A. en internet is me net wat te traag.
Ja natuurlijk wist ik dat, maar nu ben ik onze nieuwe pakketbezorgingsdienst aan het concretiseren!quote:
ik dacht aan tapes ofzo.. maar het is echt te veel dataquote:Op donderdag 5 november 2009 14:19 schreef Tally het volgende:
[..]
OwhMet moet ook nog es op een draagbaar medium
En zwaaaaaaaaaaaaaaaaaar!quote:Op donderdag 5 november 2009 14:21 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
ik dacht aan tapes ofzo.. maar het is echt te veel data
quote:Op donderdag 5 november 2009 14:12 schreef Bart het volgende:
[..]
Das mooi voor je, toevallig heb ik die info voor je!
inderdaad.. ik denk dat ik maar tegen de baas zeg dat het een vrij onmogelijke taak isquote:Op donderdag 5 november 2009 14:21 schreef Tally het volgende:
[..]
En zwaaaaaaaaaaaaaaaaaar!120TB aan tapes
Jij weet best dat we dat niet "mogen" Boefje!quote:Op donderdag 5 november 2009 14:22 schreef Bart het volgende:
Kan een van de modjes hier trouwens Het grote BoF! t opic: N96 OP vanuit de file weer opengooien, murp is vervelend
Dat lijkt me wel ja. Ff een ftpje maken zodat ze erbij kunnenquote:Op donderdag 5 november 2009 14:24 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
inderdaad.. ik denk dat ik maar tegen de baas zeg dat het een vrij onmogelijke taak is
Jij mag toch alles?quote:Op donderdag 5 november 2009 14:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Jij weet best dat we dat niet "mogen" Boefje!
Ik denk alles te mogenquote:
hoezo? " maar" 205 tapes (indien er geen grotere tapes als 600GB bestaan...quote:Op donderdag 5 november 2009 14:21 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
ik dacht aan tapes ofzo.. maar het is echt te veel data
Maar je hebt nog steeds geen antwoord gegevenquote:
Antwoord op?quote:Op donderdag 5 november 2009 14:30 schreef Bart het volgende:
[..]
Maar je hebt nog steeds geen antwoord gegeven
quote:
quote:Op donderdag 5 november 2009 14:19 schreef Bart het volgende:
[..]
Oeh, gaan we binnenkort samen dan eens wat post bezorgen?
Oke dan! Wat doe jij het liefst? Zeg maar zo'n groot pakketje, maar dan niet te veel, of ga jij liever de hele straat af met folders?quote:
maakt me weinig uit. Als ik maar plezier heb!quote:Op donderdag 5 november 2009 14:36 schreef Bart het volgende:
[..]
Oke dan! Wat doe jij het liefst? Zeg maar zo'n groot pakketje, maar dan niet te veel, of ga jij liever de hele straat af met folders?
Oh, dat regel ik wel! Je moet er wel rekening mee houden dat je nat wordt. Maar dat heb je nou eenmaal in deze periode van het jaar.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:37 schreef Tally het volgende:
[..]
maakt me weinig uit. Als ik maar plezier heb!
Daar heb ik geen problemen meequote:Op donderdag 5 november 2009 14:39 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh, dat regel ik wel! Je moet er wel rekening mee houden dat je nat wordt. Maar dat heb je nou eenmaal in deze periode van het jaar.
Super! Mag ik dan de postzegel likken?quote:
Veel spuug gebruiken he!quote:Op donderdag 5 november 2009 14:45 schreef Bart het volgende:
[..]
Super! Mag ik dan de postzegel likken?
Ja natuurlijk, dan glijdt je tong er beter overheen!quote:
Juist! Blijft hij ook niet zo plakkenquote:Op donderdag 5 november 2009 14:54 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, dan glijdt je tong er beter overheen!
Jij snapt het! Het liefste heb ik trouwens wel gladde postzegels.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Juist! Blijft hij ook niet zo plakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |