Dat zie je niet zo goed op de foto, misschien moet je even langskomen op mijn werk...quote:Op donderdag 5 november 2009 13:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja maar wel zo straks dat ze goed uitkomen
Door wiequote:
haha, door sir harryquote:Op donderdag 5 november 2009 13:28 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat zie je niet zo goed op de foto, misschien moet je even langskomen op mijn werk...
[..]
Door wie
Ik doe geen werkbezoekenquote:Op donderdag 5 november 2009 13:28 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat zie je niet zo goed op de foto, misschien moet je even langskomen op mijn werk...
Dan kom je toch in de pauze!quote:
Heldquote:
Vind je het gek met al die vrouwenquote:Op donderdag 5 november 2009 13:59 schreef Cothen het volgende:
Wel opvallend dat Bart opeens meer gaat posten
Nah, ik doe alleen nog maar aan gigabitquote:Op donderdag 5 november 2009 13:58 schreef Cothen het volgende:
Iemand nog interesse in een mooie switch?
[TK] 3Com 3CFSU05 5-poorts 10/100 Mbps Switch
Je mag wel een paar iphones voor me invoeren...quote:Op donderdag 5 november 2009 14:02 schreef Bart het volgende:
Ik ben een uitvoerder die graag iets wil invoeren
Same herequote:Op donderdag 5 november 2009 14:02 schreef Bart het volgende:
[..]
Nah, ik doe alleen nog maar aan gigabit
Ik denk niet dat die vrouwen dat lekker vinden, vraag het eerst maar eens aan ze.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:06 schreef Cothen het volgende:
[..]
Je mag wel een paar iphones voor me invoeren...
Trillen ze? Waar wil je ze invoeren?quote:Op donderdag 5 november 2009 14:07 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die vrouwen dat lekker vinden, vraag het eerst maar eens aan ze.
Ik weet niet, het was Freds idee om ze in te voeren... Ik denk wel dat ze trillen. Maar jij hebt wel interesse dat ik bij jou een iPhone invoer? Wil het namelijk best doen hoor.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Trillen ze? Waar wil je ze invoeren?
ik ben nog opzoek naar een HD5870, zo goedkoop mogelijk...quote:Op donderdag 5 november 2009 14:02 schreef Bart het volgende:
[..]
Vind je het gek met al die vrouwen
Ik ben geen introverte ICT'er
Ik ben een uitvoerder die graag iets wil invoeren
Die trilt toch helemaal niet.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:09 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben nog opzoek naar een HD5870, zo goedkoop mogelijk...
U vraagt, wij draaien.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Trillen ze? Waar wil je ze invoeren?
Die ventilator kun je wel wat leuks mee.quote:
Als ze ook nog eens draaien laat maar zitten dan.quote:
Das mooi voor je, toevallig heb ik die info voor je!quote:Op donderdag 5 november 2009 14:09 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben nog opzoek naar een HD5870, zo goedkoop mogelijk...
maar als de accu leeg is, moet-ie er toch echt uit om op te laden. Of je moet er geen bezwaar tegen hebben dat er een wit koordje naar beneden bungelt.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:11 schreef Tally het volgende:
[..]
Als ze ook nog eens draaien laat maar zitten dan.
Ik draai ze niet, ik schuif hem er gewoon in. Ben vroeger postbode geweest.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:11 schreef Tally het volgende:
[..]
Als ze ook nog eens draaien laat maar zitten dan.
En ik was net van de tampons afquote:Op donderdag 5 november 2009 14:14 schreef Cothen het volgende:
[..]
maar als de accu leeg is, moet-ie er toch echt uit om op te laden. Of je moet er geen bezwaar tegen hebben dat er een wit koordje naar beneden bungelt.
Dus jij hebt heel wat gleuven gehadquote:Op donderdag 5 november 2009 14:15 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik draai ze niet, ik schuif hem er gewoon in. Ben vroeger postbode geweest.
Ik kan er nog steeds geen genoeg van krijgen...quote:Op donderdag 5 november 2009 14:15 schreef Tally het volgende:
[..]
Dus jij hebt heel wat gleuven gehad
1malig backuppen?quote:Op donderdag 5 november 2009 14:16 schreef PiRANiA het volgende:
wat denken jullie dat de beste manier is om 120TB te backuppen?![]()
alle advies is welkom :p
Kan ik me voorstellen jaquote:Op donderdag 5 november 2009 14:16 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik kan er nog steeds geen genoeg van krijgen...
Sticky notes!quote:Op donderdag 5 november 2009 14:16 schreef PiRANiA het volgende:
wat denken jullie dat de beste manier is om 120TB te backuppen?![]()
alle advies is welkom :p
Jij ook niet dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |