Nee gisteravond ook niet! En dat terwijl ik naast de Zendmast woon in IJsselsteinquote:Op donderdag 5 november 2009 09:22 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Gisteravond ook niet?. Dat waren af en toe rake klappen
Idd.quote:
LINKJE!!!quote:Op donderdag 5 november 2009 09:34 schreef Geqxon het volgende:
OMG, zelfs op het internet klap ik dicht als er mooie vrouwen aanwezig zijn.!
Surequote:Op donderdag 5 november 2009 09:37 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dit topic. Ik zag je naam als laatste poster en durfde niet te klikken.
Nee natuurlijk niet, seks voor het huwelijk is een zondequote:
Wie dan?quote:Op donderdag 5 november 2009 09:34 schreef Geqxon het volgende:
OMG, zelfs op het internet klap ik dicht als er mooie vrouwen aanwezig zijn.!
Wel wat flitsen gezien maar verder niet echtquote:Op donderdag 5 november 2009 09:04 schreef Sjowhan het volgende:
's Morgens
Nog last gehad van de donder ende bliksem gisteravond?
Die krijg ik niet eens af nuquote:
quote:Op donderdag 5 november 2009 09:51 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, seks voor het huwelijk is een zonde![]()
Kan hem geen ongelijk geven thoquote:Op donderdag 5 november 2009 09:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Sure
Maaruh.. Moet ik het zien als compliment? Dank je dan!
BC afaikquote:Op donderdag 5 november 2009 10:08 schreef phluphy het volgende:
Oh ja, sbientje al lang niet gezien.
En er was toch nog een meisje... ben haar naam even kwijt.
Rare OP!
ahww wat liefquote:Op donderdag 5 november 2009 10:08 schreef phluphy het volgende:
Oh ja, sbientje al lang niet gezien.
En er was toch nog een meisje... ben haar naam even kwijt.
Rare OP!
Die ligt al een tijdje op mijn nachtkastjequote:
En dat was weer een complimentje?quote:Op donderdag 5 november 2009 10:07 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Kan hem geen ongelijk geven tho
tof shirt, in je fotoboekquote:Op donderdag 5 november 2009 10:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Die ligt al een tijdje op mijn nachtkastje
[..]
En dat was weer een complimentje?
Dank je wel!!
Dank jequote:
Ze zijn alleen zo.... bedekkendquote:Op donderdag 5 november 2009 10:49 schreef Tally het volgende:
[..]
Dank je
Ik vind hem ook super! Ik heb er 3. Pussy, Chicks rules en Malt Whiskey (in de letters van Walt Disney)
He, wel toevallig dat je net nu ik aangeef dat ik je mis, je weer terugkomt!quote:Op donderdag 5 november 2009 10:43 schreef sbientje het volgende:
[..]
ahww wat lief![]()
nou hier ben ik hoor
edit - ook lief van bart![]()
Doeiquote:Op donderdag 5 november 2009 13:18 schreef Cothen het volgende:
Wat een hoop vrouwen hier opeens, weet niet of ik dat als introverte ICT-er wel aankan
Ja maar wel zo straks dat ze goed uitkomenquote:
ik werd getiptquote:Op donderdag 5 november 2009 13:26 schreef Bart het volgende:
[..]
Ze zijn alleen zo.... bedekkend
[..]
He, wel toevallig dat je net nu ik aangeef dat ik je mis, je weer terugkomt!
Je hebt het nog steeds verprutstquote:Op donderdag 5 november 2009 13:26 schreef Sjowhan het volgende:
Geh. Zie nu dat ik de op een beetje verneukt had.
Alsnog goed gefrutseld.
Dat zie je niet zo goed op de foto, misschien moet je even langskomen op mijn werk...quote:Op donderdag 5 november 2009 13:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja maar wel zo straks dat ze goed uitkomen
Door wiequote:
haha, door sir harryquote:Op donderdag 5 november 2009 13:28 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat zie je niet zo goed op de foto, misschien moet je even langskomen op mijn werk...
[..]
Door wie
Ik doe geen werkbezoekenquote:Op donderdag 5 november 2009 13:28 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat zie je niet zo goed op de foto, misschien moet je even langskomen op mijn werk...
Dan kom je toch in de pauze!quote:
Heldquote:
Vind je het gek met al die vrouwenquote:Op donderdag 5 november 2009 13:59 schreef Cothen het volgende:
Wel opvallend dat Bart opeens meer gaat posten
Nah, ik doe alleen nog maar aan gigabitquote:Op donderdag 5 november 2009 13:58 schreef Cothen het volgende:
Iemand nog interesse in een mooie switch?
[TK] 3Com 3CFSU05 5-poorts 10/100 Mbps Switch
Je mag wel een paar iphones voor me invoeren...quote:Op donderdag 5 november 2009 14:02 schreef Bart het volgende:
Ik ben een uitvoerder die graag iets wil invoeren
Same herequote:Op donderdag 5 november 2009 14:02 schreef Bart het volgende:
[..]
Nah, ik doe alleen nog maar aan gigabit
Ik denk niet dat die vrouwen dat lekker vinden, vraag het eerst maar eens aan ze.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:06 schreef Cothen het volgende:
[..]
Je mag wel een paar iphones voor me invoeren...
Trillen ze? Waar wil je ze invoeren?quote:Op donderdag 5 november 2009 14:07 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die vrouwen dat lekker vinden, vraag het eerst maar eens aan ze.
Ik weet niet, het was Freds idee om ze in te voeren... Ik denk wel dat ze trillen. Maar jij hebt wel interesse dat ik bij jou een iPhone invoer? Wil het namelijk best doen hoor.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Trillen ze? Waar wil je ze invoeren?
ik ben nog opzoek naar een HD5870, zo goedkoop mogelijk...quote:Op donderdag 5 november 2009 14:02 schreef Bart het volgende:
[..]
Vind je het gek met al die vrouwen
Ik ben geen introverte ICT'er
Ik ben een uitvoerder die graag iets wil invoeren
Die trilt toch helemaal niet.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:09 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben nog opzoek naar een HD5870, zo goedkoop mogelijk...
U vraagt, wij draaien.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Trillen ze? Waar wil je ze invoeren?
Die ventilator kun je wel wat leuks mee.quote:
Als ze ook nog eens draaien laat maar zitten dan.quote:
Das mooi voor je, toevallig heb ik die info voor je!quote:Op donderdag 5 november 2009 14:09 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben nog opzoek naar een HD5870, zo goedkoop mogelijk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |