Zie je er zo onsmakelijk uit dat ze jou dat vragen?quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:24 schreef Stali het volgende:
. Ik kan verdorie geen supermarkt meer in of ik moet eerst mijn handen ontsmetten.
Ik ben echt een graftak inderdaad.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Zie je er zo onsmakelijk uit dat ze jou dat vragen?
Hier nog geen supermarkt ontdekt met zulke maatregelen.
Belachelijk inderdaad.quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:03 schreef Stali het volgende:
Maar hier is dat wel hoor. Eerst moet je met een spray en doekjes je kar of mandje ontsmetten en verder dien je een aparte handgel voor en na het winkelen te gebruiken.
Compleet doorgeslagen als je het mij vraagt maar ik doe het braaf.
Maar wel wéér met Wilders. Er is de afgelopen weken nog geen enkele aflevering geweest waar de naam Wilders niet in is gevallen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Geen gast over de Mexicaanse griep?![]()
Ongelooflijk zeg. Dat ze dat nog kunnen.
Klopt. En ook al is het voor Wilders weer meer aandacht, het is nou niet bepaald positief..quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:59 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Maar wel wéér met Wilders. Er is de afgelopen weken nog geen enkele aflevering geweest waar de naam Wilders niet in is gevallen.
Waarom ben je daar dan blij om? Je kan dan toch niet er over oordelen?quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:58 schreef Ringo het volgende:
Bah, Freek. Ik ben al blij dat ik nooit één show van hem gezien heb.
Haha hopelijk gaat Freek weer flink over de rooiequote:Op dinsdag 10 november 2009 23:00 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Freek de Jonge en Sorensen. Dat kan wel eens interessant worden.
Tegenwoordig is-ie vevelend idd, maar z'n shows van de jaren 80/90 vond ik geweldig.quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:58 schreef Ringo het volgende:
Bah, Freek. Ik ben al blij dat ik nooit één show van hem gezien heb, daar aan tafel is ie helemaal vervelend.
Alles kan, zelfs vliegen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Waarom ben je daar dan blij om? Je kan dan toch niet er over oordelen?
Pauw en Witteman #81 - Must not fapquote:Op dinsdag 10 november 2009 23:09 schreef Quyxz_ het volgende:
Ze hebben het kopje 'archief' nu veranderd naar gister in plaats van de ekte datum van gister.
Ik had dat een tijdje geleden in dit topic aangekaart en nu is het veranderd.
De redactie leest FOK!
Geeft de domheid van Freekquote:Op dinsdag 10 november 2009 23:12 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Kopvoddentax of NSB vind ik nog wel van een andere orde van grootte. Maar goed..
Nee baardmans weet het goed.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:14 schreef AskMe het volgende:
Aaahh, ik walg van die Freek, ik erger me kapot.
haha hij lult maar door johquote:Op dinsdag 10 november 2009 23:14 schreef AskMe het volgende:
Aaahh, ik walg van die Freek, ik erger me kapot.
Nee. daarom doet ie ook one-man showsquote:Op dinsdag 10 november 2009 23:14 schreef tha_dark het volgende:
Kan Freek ook iemand laten uitpraten?
Fijn dat je het zo goed met argumenten onderbouwt.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:09 schreef Ringo het volgende:
Het is een linkse lillekerd. Daar word ik niet vrolijk van.
Allebei even cynisch bedoelt. Als je dat niet begrijpt ben je te dom voor de politiek. hetgeen Sörensen dagelijks bewijst.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:12 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Kopvoddentax of NSB vind ik nog wel van een andere orde van grootte. Maar goed..
Lijkt wel of de Vara een missie heeft, bij DWDD ging het er ook al overquote:Op dinsdag 10 november 2009 23:15 schreef Basilicumman het volgende:
Ik begin een beetje moe te worden van Wilders. Laat die man toch lekker.
Ja joh, hij snapt er niks vanquote:Op dinsdag 10 november 2009 23:16 schreef Quyxz_ het volgende:
P&J hebben Freek nou al 2 keer stil proberen te krijgen en 2 keer lult hij gewoon door.
o nu de derde keer, maar het werkt nu met schhreeuwen
o nee het werkt niet hij lult nog steeds door
Vreselijke galbak. Echt, passe dat fossiel.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:17 schreef marcodej het volgende:
Freek. Ga. Weg.
Omdat die wel weten hoe 't er aan tafel aangaat. Vooroordelen etc. daar hebben ze denk ik geen zin 'anquote:Op dinsdag 10 november 2009 23:18 schreef golfer het volgende:
Sörensen is ook niet de aangewezen persoon om Wilders te verdedigen. Waarom zit er niemand van de PVV daar?
eenschquote:Op dinsdag 10 november 2009 23:17 schreef marcodej het volgende:
Freek. Ga. Weg.
Net als die clown van Leefbaar Rotterdamquote:Op dinsdag 10 november 2009 23:18 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Vreselijke galbak. Echt, passe dat fossiel.
Die zullen wel niet mogen van de Grote Leider.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:18 schreef golfer het volgende:
Sörensen is ook niet de aangewezen persoon om Wilders te verdedigen. Waarom zit er niemand van de PVV daar?
En leeghoofd Wilders lacht elke avond in zijn vuistje. Nog nooit 1 seconde in een programma gezeten of een debat aangegaan en zoveel publiciteit.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:16 schreef qonmann het volgende:
[..]
Lijkt wel of de Vara een missie heeft, bij DWDD ging het er ook al over
Tuurlijk niet, Freek is de vrije jongen die totaal onbevangen tegen de elite aanschoptquote:Op dinsdag 10 november 2009 23:19 schreef Hexagon het volgende:
Freek is niet bepaald een goede partij tegen Sorensen, heeft zich zo te zien ook niet voorbereid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Preciesquote:Op dinsdag 10 november 2009 23:20 schreef Basilicumman het volgende:
[..]
En leeghoofd Wilders lacht elke avond in zijn vuistje. Nog nooit 1 seconde in een programma gezeten of een debat aangegaan en zoveel publiciteit.
Ongelofelijk ook dat al die programma's er maar in mee blijven gaan...quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:20 schreef Basilicumman het volgende:
[..]
En leeghoofd Wilders lacht elke avond in zijn vuistje. Nog nooit 1 seconde in een programma gezeten of een debat aangegaan en zoveel publiciteit.
Inderdaad..zinloos om daar te gaan zittenquote:Op dinsdag 10 november 2009 23:18 schreef AskMe het volgende:
[..]
Omdat die wel weten hoe 't er aan tafel aangaat. Vooroordelen etc. daar hebben ze denk ik geen zin 'an
Dat is inderdaad het erge. Het levert Wilders alleen maar meer stemmen op, zonder dat ie ooit inhoudelijk zelf in debat gaat met criticasters.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:20 schreef Basilicumman het volgende:
Als Wilders 1 week niet op tv zou zijn zouden er al weet ik hoeveel mensen niet meer op 'm stemmen. Alleen het is een vicieuze cirkel, 1 programma doet het. Dan kan het andere niet achter blijven. Tragisch.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:20 schreef Omniej het volgende:
[..]
Ongelofelijk ook dat al die programma's er maar in mee blijven gaan...
Eerlijk gezegd word ik onderhand echt een beetje gestoord van dat gelul over Wilders de hele tijd.
Triest te zien hoe een nar zover kan zakken...quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:23 schreef Omnifacer het volgende:
Als ik die Freek zo zie, dan vind ik het zo jammer dat NOS-tt 316 niet meer bestaat
Dat is het hem inderdaad. Waarom denkt Freek (en P&W) dat zijn mening zo belangrijk is...quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:17 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Degene die ooit dat gezegde 'schoenmaker, blijf bij je leest' heeft uitgevonden, was een verstandig man.
Zo vaak van toepassing in de huidige tijd.
"hey Frans Bauer, wat vind je van de situatie in het Midden Oosten?"
"Freek de Jonge, geef je mening maar over de Nederlandse politiek, dat is volstrekt normaal"
Klaagbaakquote:Op dinsdag 10 november 2009 23:23 schreef Omnifacer het volgende:
Als ik die Freek zo zie, dan vind ik het zo jammer dat NOS-tt 316 niet meer bestaat
Onthutsend.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:23 schreef qonmann het volgende:
[..]
Triest te zien hoe een nar zover kan zakken...
Freek laat anderen ook nooit aan het woord...hij blijft maar kwekkenquote:Op dinsdag 10 november 2009 23:24 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Onthutsend.
Ow, het is een 'hype' volgens hem. Sukkel.
Klaagbaakquote:Op dinsdag 10 november 2009 23:23 schreef Omnifacer het volgende:
Dat zag je al aan het begin van deze uitzending ja... De gasten waren nog niet eens voorgesteld of hij had z'n bek alweer opengetrokken.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:26 schreef qonmann het volgende:
[..]
Freek laat anderen ook nooit aan het woord...hij blijft maar kwekken
Liefdesbrieven aan Wilders?quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:28 schreef Basilicumman het volgende:
Oh god, nog weer 1 over Wilders of heeft ze wat anders te melden?
Ik kan het niet uitleggen, maar ik heb zo ontzettend weinig respect voor die man. Afgeserveerde, zure eikel.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:27 schreef Omniej het volgende:
[..]
Dat zag je al aan het begin van deze uitzending ja... De gasten waren nog niet eens voorgesteld of hij had z'n bek alweer opengetrokken.
Ze maakt er nu zelfs een opmerking over.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:29 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ik kan het niet uitleggen, maar ik heb zo ontzettend weinig respect voor die man. Afgeserveerde, zure eikel.
Moet je hem zien kijken naar die Turkse vrouw... Zo gespeeld vertederd
De kwaliteit van Pauw en Witteman stormt achteruit met de dag.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een waardeloze uitzending![]()
. Niks nieuws gehoord.
Iddquote:Op dinsdag 10 november 2009 23:30 schreef Omniej het volgende:
[..]
Ze maakt er nu zelfs een opmerking over.
"Ik zie u al zorgelijk kijken"
Ja echt. Zo doen alsof hij geïnteresseerd is.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:29 schreef Omnifacer het volgende:
Moet je hem zien kijken naar die Turkse vrouw... Zo gespeeld vertederd
Blijkbaar nietquote:Op dinsdag 10 november 2009 23:31 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Idd
Kan die redactie nou echt niemand anders vinden?
Je had verwacht dat Sörensen opeens SP gaat stemmen, Freek een groot bewonderaar van rechtse figuren is, die Turkse een overtuigd katholiek zou zijn en Ard Schenk wereldkampioen dammen?quote:
Gemaakt van subsidiegeld zeker?quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:33 schreef Omniej het volgende:
Oh god dit liedje.....
quote:
Nee, regelrecht uit jouw portemonnee. De rekening ligt morgen op jouw deurmat.quote:
Wat denk je nou zelf? Hij zou met zo'n 3 minuten door de mand vallen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:34 schreef bloodymary het volgende:
Maar waarom gaat Wilders eigenlijk nooit in zo'n programma zitten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |