Preciesquote:Op dinsdag 10 november 2009 23:20 schreef Basilicumman het volgende:
[..]
En leeghoofd Wilders lacht elke avond in zijn vuistje. Nog nooit 1 seconde in een programma gezeten of een debat aangegaan en zoveel publiciteit.
Ongelofelijk ook dat al die programma's er maar in mee blijven gaan...quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:20 schreef Basilicumman het volgende:
[..]
En leeghoofd Wilders lacht elke avond in zijn vuistje. Nog nooit 1 seconde in een programma gezeten of een debat aangegaan en zoveel publiciteit.
Inderdaad..zinloos om daar te gaan zittenquote:Op dinsdag 10 november 2009 23:18 schreef AskMe het volgende:
[..]
Omdat die wel weten hoe 't er aan tafel aangaat. Vooroordelen etc. daar hebben ze denk ik geen zin 'an
Dat is inderdaad het erge. Het levert Wilders alleen maar meer stemmen op, zonder dat ie ooit inhoudelijk zelf in debat gaat met criticasters.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:20 schreef Basilicumman het volgende:
Als Wilders 1 week niet op tv zou zijn zouden er al weet ik hoeveel mensen niet meer op 'm stemmen. Alleen het is een vicieuze cirkel, 1 programma doet het. Dan kan het andere niet achter blijven. Tragisch.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:20 schreef Omniej het volgende:
[..]
Ongelofelijk ook dat al die programma's er maar in mee blijven gaan...
Eerlijk gezegd word ik onderhand echt een beetje gestoord van dat gelul over Wilders de hele tijd.
Triest te zien hoe een nar zover kan zakken...quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:23 schreef Omnifacer het volgende:
Als ik die Freek zo zie, dan vind ik het zo jammer dat NOS-tt 316 niet meer bestaat
Dat is het hem inderdaad. Waarom denkt Freek (en P&W) dat zijn mening zo belangrijk is...quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:17 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Degene die ooit dat gezegde 'schoenmaker, blijf bij je leest' heeft uitgevonden, was een verstandig man.
Zo vaak van toepassing in de huidige tijd.
"hey Frans Bauer, wat vind je van de situatie in het Midden Oosten?"
"Freek de Jonge, geef je mening maar over de Nederlandse politiek, dat is volstrekt normaal"
Klaagbaakquote:Op dinsdag 10 november 2009 23:23 schreef Omnifacer het volgende:
Als ik die Freek zo zie, dan vind ik het zo jammer dat NOS-tt 316 niet meer bestaat
Onthutsend.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:23 schreef qonmann het volgende:
[..]
Triest te zien hoe een nar zover kan zakken...
Freek laat anderen ook nooit aan het woord...hij blijft maar kwekkenquote:Op dinsdag 10 november 2009 23:24 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Onthutsend.
Ow, het is een 'hype' volgens hem. Sukkel.
Klaagbaakquote:Op dinsdag 10 november 2009 23:23 schreef Omnifacer het volgende:
Dat zag je al aan het begin van deze uitzending ja... De gasten waren nog niet eens voorgesteld of hij had z'n bek alweer opengetrokken.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:26 schreef qonmann het volgende:
[..]
Freek laat anderen ook nooit aan het woord...hij blijft maar kwekken
Liefdesbrieven aan Wilders?quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:28 schreef Basilicumman het volgende:
Oh god, nog weer 1 over Wilders of heeft ze wat anders te melden?
Ik kan het niet uitleggen, maar ik heb zo ontzettend weinig respect voor die man. Afgeserveerde, zure eikel.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:27 schreef Omniej het volgende:
[..]
Dat zag je al aan het begin van deze uitzending ja... De gasten waren nog niet eens voorgesteld of hij had z'n bek alweer opengetrokken.
Ze maakt er nu zelfs een opmerking over.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:29 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ik kan het niet uitleggen, maar ik heb zo ontzettend weinig respect voor die man. Afgeserveerde, zure eikel.
Moet je hem zien kijken naar die Turkse vrouw... Zo gespeeld vertederd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |