haha hij lult maar door johquote:Op dinsdag 10 november 2009 23:14 schreef AskMe het volgende:
Aaahh, ik walg van die Freek, ik erger me kapot.
Nee. daarom doet ie ook one-man showsquote:Op dinsdag 10 november 2009 23:14 schreef tha_dark het volgende:
Kan Freek ook iemand laten uitpraten?
Fijn dat je het zo goed met argumenten onderbouwt.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:09 schreef Ringo het volgende:
Het is een linkse lillekerd. Daar word ik niet vrolijk van.
Allebei even cynisch bedoelt. Als je dat niet begrijpt ben je te dom voor de politiek. hetgeen Sörensen dagelijks bewijst.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:12 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Kopvoddentax of NSB vind ik nog wel van een andere orde van grootte. Maar goed..
Lijkt wel of de Vara een missie heeft, bij DWDD ging het er ook al overquote:Op dinsdag 10 november 2009 23:15 schreef Basilicumman het volgende:
Ik begin een beetje moe te worden van Wilders. Laat die man toch lekker.
Ja joh, hij snapt er niks vanquote:Op dinsdag 10 november 2009 23:16 schreef Quyxz_ het volgende:
P&J hebben Freek nou al 2 keer stil proberen te krijgen en 2 keer lult hij gewoon door.
o nu de derde keer, maar het werkt nu met schhreeuwen
o nee het werkt niet hij lult nog steeds door
Vreselijke galbak. Echt, passe dat fossiel.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:17 schreef marcodej het volgende:
Freek. Ga. Weg.
Omdat die wel weten hoe 't er aan tafel aangaat. Vooroordelen etc. daar hebben ze denk ik geen zin 'anquote:Op dinsdag 10 november 2009 23:18 schreef golfer het volgende:
Sörensen is ook niet de aangewezen persoon om Wilders te verdedigen. Waarom zit er niemand van de PVV daar?
eenschquote:Op dinsdag 10 november 2009 23:17 schreef marcodej het volgende:
Freek. Ga. Weg.
Net als die clown van Leefbaar Rotterdamquote:Op dinsdag 10 november 2009 23:18 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Vreselijke galbak. Echt, passe dat fossiel.
Die zullen wel niet mogen van de Grote Leider.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:18 schreef golfer het volgende:
Sörensen is ook niet de aangewezen persoon om Wilders te verdedigen. Waarom zit er niemand van de PVV daar?
En leeghoofd Wilders lacht elke avond in zijn vuistje. Nog nooit 1 seconde in een programma gezeten of een debat aangegaan en zoveel publiciteit.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:16 schreef qonmann het volgende:
[..]
Lijkt wel of de Vara een missie heeft, bij DWDD ging het er ook al over
Tuurlijk niet, Freek is de vrije jongen die totaal onbevangen tegen de elite aanschoptquote:Op dinsdag 10 november 2009 23:19 schreef Hexagon het volgende:
Freek is niet bepaald een goede partij tegen Sorensen, heeft zich zo te zien ook niet voorbereid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |