Aan haar ligt het niet.quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:19 schreef Ringo het volgende:
Strak en eerlijk verhaal van Albayrak. Zou zij de PvdA kunnen redden? (niet dat ik daar behoefte aan heb maar toch)
Ze staat al erg hoog op de lijst bij de PvdA en ik zie haar niet Wouter verdringen als lijsttrekker.quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:19 schreef Ringo het volgende:
Strak en eerlijk verhaal van Albayrak. Zou zij de PvdA kunnen redden? (niet dat ik daar behoefte aan heb maar toch)
Van de FPquote:Prins Willem Alexander vindt dat we van de garnaal geen walvis moeten maken. Hij reageerde hiermee op de commotie op zijn toespraak van afgelopen week in Mexico Stad waarbij hij door een vertaalfout een garnaal "naar de kloten" liet gaan.
"Laten we van een garnaal geen walvis maken, dat is een heel oud Mexicaans gezegde, dat heb ik opgezocht", grapte de prins. Máxima vond dat hij de ongelukkige Spaanstalige zin in zijn speech heel goed had uitgesproken. "Ik was heel trots op hem". Als Argentijnse kende zij de Mexicaanse betekenis van het woord 'chingada' niet. De Prins had het 's morgens nog met Máxima geoefend. "Mijn spiegel zei dat het goed was, nou ja de uitspraak dan".
Schaam je!quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:38 schreef golfer het volgende:
Mooie foto's dat wel. Ik heb de Varagids al honderd jaar, maar sla ze altijd over.
Gezond leven zie ik hem niet doen..quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:51 schreef golfer het volgende:
Leuke uitzending met mooie mix aan gasten vond ik het.
Youp ziet er een stuk ouder uit dan ik en we zijn leeftijdsgenoten.
Doe ik ook niet.quote:
Huh ...sterk gestel dan ofzoquote:
hebben ze dat lijk ook weer opgegraven, las weer vreemde uitspraken van hemquote:Op maandag 9 november 2009 22:09 schreef qonmann het volgende:
Herman van Veen gaat het uitleggen.
Opzij, Opzij, Opzij..
Juist, maar niet met die twee. En zeker niet Van Veen. Die boterbabbelaar maakt me ongekend agressief.quote:Op maandag 9 november 2009 22:43 schreef Q.E.D. het volgende:
Lijkt me wel leuk eigenlijk... ipv de waan van de dag even praten over geschiedenis en toekomst...
Ik denk toch dat ze over Wilders gaan praten. Van Veen heeft de PVV al vergeleken met de NSB.quote:Op maandag 9 november 2009 22:43 schreef Q.E.D. het volgende:
Lijkt me wel leuk eigenlijk... ipv de waan van de dag even praten over geschiedenis en toekomst...
Hij heeft er vast een gedicht over geschreven, dat ie graag live zou voordragen.quote:Op maandag 9 november 2009 22:52 schreef DrDentzz het volgende:
[..]
Ik denk toch dat ze over Wilders gaan praten. Van Veen heeft de PVV al vergeleken met de NSB.
Was je dat niet al, dan?quote:Op maandag 9 november 2009 22:56 schreef Ringo het volgende:
Als Herman van Veen de goede mens vertegenwoordigt dan laat ik me met liefde tot nazi bekeren.
Hmm, ook interessantquote:Op maandag 9 november 2009 22:52 schreef DrDentzz het volgende:
[..]
Ik denk toch dat ze over Wilders gaan praten. Van Veen heeft de PVV al vergeleken met de NSB.
Psies. En omdat De Telegraaf een paar uitspraken van hem totaal uit hun verband heeft getrokken. Zoals altijd.quote:Op maandag 9 november 2009 23:06 schreef Plato1980 het volgende:
Kennelijk wordt Herman van Veen nu bedreigd omdat hij iets gezegd heeft wat sommige PVV-aanhangers niet bevalt.
Nee hoor, hij zegt rake dingen, die op sommige punten feitelijk juist zijn en op andere punten een mening.quote:Op maandag 9 november 2009 23:07 schreef Drexl het volgende:
Haha, die Van Veen zet zich compleet voor schut en nu begint Geert Mak ook al!
Mag kritiek op de PVV niet meer dan?quote:Op maandag 9 november 2009 23:10 schreef qonmann het volgende:
Herman heeft zijn zorg geuit..nou en waarom valt de nar ons ermee lastig?
Waarom valt Geert ons lastig met zijn waandenkbeelden?quote:Op maandag 9 november 2009 23:10 schreef qonmann het volgende:
Herman heeft zijn zorg geuit..nou en waarom valt de nar ons ermee lastig?
Was gewoon een trieste opmerking van 'm. En dan de verontwaardiging niet begrijpen.quote:Op maandag 9 november 2009 23:08 schreef Plato1980 het volgende:
Toch apart dat Van Veen zich nu publiekelijk moet verantwoorden.
Waarom was het volgens jou een trieste opmerking?quote:Op maandag 9 november 2009 23:27 schreef Arcee het volgende:
[..]
Was gewoon een trieste opmerking van 'm. En dan de verontwaardiging niet begrijpen.![]()
Hij dus.
Vergelijking met de Tweede Wereldoorlog.quote:Op maandag 9 november 2009 23:32 schreef Plato1980 het volgende:
Waarom was het volgens jou een trieste opmerking?
Hij maakte een vergelijking met de NSB, dat is niet hetzelfde als de Tweede Wereldoorlog. Los daarvan maakt Wilders die vergelijkingen zelf ook om de haverklap ('de fascistische islam' een vergelijking met Chamberlain), dus hij en zijn aanhangers zijn niet echt in de positie om hier over te vallen.quote:Op maandag 9 november 2009 23:36 schreef Arcee het volgende:
[..]
Vergelijking met de Tweede Wereldoorlog.
Dat was bepaald niet nodig om z'n punt te maken dat de PVV een partij in plaats van beweging moet worden.
Vergelijkingen met WOII zijn sowieso vrijwel altijd misplaatst.
Hij heeft het dus niet vergeleken met de NSB. Hij zei dat hij hoopt dat de PVV niet zoals de NSB wordt.quote:Op maandag 9 november 2009 23:36 schreef Arcee het volgende:
[..]
Vergelijking met de Tweede Wereldoorlog.
Dat was bepaald niet nodig om z'n punt te maken dat de PVV een partij in plaats van beweging moet worden.
Vergelijkingen met WOII zijn sowieso vrijwel altijd misplaatst.
Zijn grootste succes leidt kennelijk tot het waanbeeld dat hij persoonlijk de muur heeft afgebrokkeld.quote:Op maandag 9 november 2009 23:37 schreef qonmann het volgende:
Wat is Herman toch een goed mens..hij verhaalt nu over zijn grote daden in Oost Duitsland.
Hij had het over het feit dat de PVV een beweging is en geen partij en in die zin maakt hij een vergelijking.quote:Op maandag 9 november 2009 23:38 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Hij heeft het dus niet vergeleken met de NSB. Hij zei dat hij hoopt dat de PVV niet zoals de NSB wordt.
Dat zei hij niet.quote:Op maandag 9 november 2009 23:41 schreef Stali het volgende:
[..]
Zijn grootste succes leidt kennelijk tot het waanbeeld dat hij persoonlijk de muur heeft afgebrokkeld..
yep, Zonder hem had Oost-Duitsland nog bestaan.quote:Op maandag 9 november 2009 23:41 schreef Stali het volgende:
[..]
Zijn grootste succes leidt kennelijk tot het waanbeeld dat hij persoonlijk de muur heeft afgebrokkeld..
En ook niet indirect.quote:Op maandag 9 november 2009 23:43 schreef Stali het volgende:
[..]
Nee, dat zei hij niet met zoveel woorden inderdaad.
Die zijn dan ook net zo fout.quote:Op maandag 9 november 2009 23:38 schreef Plato1980 het volgende:
Hij maakte een vergelijking met de NSB, dat is niet hetzelfde als de Tweede Wereldoorlog. Los daarvan maakt Wilders die vergelijkingen zelf ook om de haverklap
En daar had Van Veen geen andere beweging dan de NSB voor kunnen nemen?quote:Op maandag 9 november 2009 23:42 schreef Plato1980 het volgende:
Hij had het over het feit dat de PVV een beweging is en geen partij en in die zin maakt hij een vergelijking.
Je moet sowieso PVV en NSB niet in één zin noemen als je een BN'r bent.quote:Op maandag 9 november 2009 23:38 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Hij heeft het dus niet vergeleken met de NSB. Hij zei dat hij hoopt dat de PVV niet zoals de NSB wordt.
Waarom niet? Als je van mening bent dat die vergelijking op zijn plaats is moet je dat vooral doen.quote:Op maandag 9 november 2009 23:46 schreef qonmann het volgende:
[..]
Je moet sowieso PVV en NSB niet in één zin noemen als je een BN'r bent.
Hij heeft nergens gezegd of de indruk gewekt dat de Muur door hem gevallen is, dus je kletst onzin.quote:Op maandag 9 november 2009 23:48 schreef Stali het volgende:
[..]
Schei toch uit. De eigengeilheid droop er van af.
Um, totaal niet?quote:Op maandag 9 november 2009 23:48 schreef Stali het volgende:
[..]
Schei toch uit. De eigengeilheid droop er van af.
Je ziet het hem denken. De vonk in zijn ogen. De r die hij nog eens extra mooi laat rollen, met zachte tong...quote:Op maandag 9 november 2009 23:51 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hij heeft nergens gezegd of de indruk gewekt dat de Muur door hem gevallen is, dus je kletst onzin.
quote:Op maandag 9 november 2009 23:51 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hij heeft nergens gezegd of de indruk gewekt dat de Muur door hem gevallen is, dus je kletst onzin.
Zo moeilijk is http://pauwenwitteman.vara.nl/ bezoeken niet...quote:De cabaretier vindt dat tegenwoordig veel te snel het woord 'demonisering' wordt gebruikt, onder anderen door Geert Wilders.
Je hebt de weken over DSB gemist?quote:Op dinsdag 10 november 2009 18:06 schreef DrDentzz het volgende:
Is er ooit een P&W avond zonder Wilders-talk?
Jezus... Is het al zo erg dat dat je nu blijkbaar al bij P&W aan tafel komt als je vindt dat een bepaald woord te veel gebruikt wordt?quote:Op dinsdag 10 november 2009 17:19 schreef Bragi het volgende:
[..]
Zo moeilijk is http://pauwenwitteman.vara.nl/ bezoeken niet...
Freek, zolang die maar het grootste ego aan tafel mag zijn gaat het prima met hem.quote:Op dinsdag 10 november 2009 18:38 schreef Omniej het volgende:
[..]
Jezus... Is het al zo erg dat dat je nu blijkbaar al bij P&W aan tafel komt als je vindt dat een bepaald woord te veel gebruikt wordt?
Sowieso, Freek.Elke keer dat hij bij P&W aanschuift verzuurt hij meer.
Zeker..Holland sport was ie ook al !quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:19 schreef Haaibaaike het volgende:
Ard Schenk..ik denk dat ik kijk..
Ja dat ben ik vergeten te kijkenquote:Op dinsdag 10 november 2009 20:20 schreef qonmann het volgende:
[..]
Zeker..Holland sport was ie ook al !
Die vallen werkelijk in het niet bij de publiciteit rondom Wilders.quote:
Oh..ik had nog nooit zo'n lang optreden van hem gezien.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:21 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja dat ben ik vergeten te kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |