Juist, maar niet met die twee. En zeker niet Van Veen. Die boterbabbelaar maakt me ongekend agressief.quote:Op maandag 9 november 2009 22:43 schreef Q.E.D. het volgende:
Lijkt me wel leuk eigenlijk... ipv de waan van de dag even praten over geschiedenis en toekomst...
Ik denk toch dat ze over Wilders gaan praten. Van Veen heeft de PVV al vergeleken met de NSB.quote:Op maandag 9 november 2009 22:43 schreef Q.E.D. het volgende:
Lijkt me wel leuk eigenlijk... ipv de waan van de dag even praten over geschiedenis en toekomst...
Hij heeft er vast een gedicht over geschreven, dat ie graag live zou voordragen.quote:Op maandag 9 november 2009 22:52 schreef DrDentzz het volgende:
[..]
Ik denk toch dat ze over Wilders gaan praten. Van Veen heeft de PVV al vergeleken met de NSB.
Was je dat niet al, dan?quote:Op maandag 9 november 2009 22:56 schreef Ringo het volgende:
Als Herman van Veen de goede mens vertegenwoordigt dan laat ik me met liefde tot nazi bekeren.
Hmm, ook interessantquote:Op maandag 9 november 2009 22:52 schreef DrDentzz het volgende:
[..]
Ik denk toch dat ze over Wilders gaan praten. Van Veen heeft de PVV al vergeleken met de NSB.
Psies. En omdat De Telegraaf een paar uitspraken van hem totaal uit hun verband heeft getrokken. Zoals altijd.quote:Op maandag 9 november 2009 23:06 schreef Plato1980 het volgende:
Kennelijk wordt Herman van Veen nu bedreigd omdat hij iets gezegd heeft wat sommige PVV-aanhangers niet bevalt.
Nee hoor, hij zegt rake dingen, die op sommige punten feitelijk juist zijn en op andere punten een mening.quote:Op maandag 9 november 2009 23:07 schreef Drexl het volgende:
Haha, die Van Veen zet zich compleet voor schut en nu begint Geert Mak ook al!
Mag kritiek op de PVV niet meer dan?quote:Op maandag 9 november 2009 23:10 schreef qonmann het volgende:
Herman heeft zijn zorg geuit..nou en waarom valt de nar ons ermee lastig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |