Aan haar ligt het niet.quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:19 schreef Ringo het volgende:
Strak en eerlijk verhaal van Albayrak. Zou zij de PvdA kunnen redden? (niet dat ik daar behoefte aan heb maar toch)
Ze staat al erg hoog op de lijst bij de PvdA en ik zie haar niet Wouter verdringen als lijsttrekker.quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:19 schreef Ringo het volgende:
Strak en eerlijk verhaal van Albayrak. Zou zij de PvdA kunnen redden? (niet dat ik daar behoefte aan heb maar toch)
Van de FPquote:Prins Willem Alexander vindt dat we van de garnaal geen walvis moeten maken. Hij reageerde hiermee op de commotie op zijn toespraak van afgelopen week in Mexico Stad waarbij hij door een vertaalfout een garnaal "naar de kloten" liet gaan.
"Laten we van een garnaal geen walvis maken, dat is een heel oud Mexicaans gezegde, dat heb ik opgezocht", grapte de prins. Máxima vond dat hij de ongelukkige Spaanstalige zin in zijn speech heel goed had uitgesproken. "Ik was heel trots op hem". Als Argentijnse kende zij de Mexicaanse betekenis van het woord 'chingada' niet. De Prins had het 's morgens nog met Máxima geoefend. "Mijn spiegel zei dat het goed was, nou ja de uitspraak dan".
Schaam je!quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:38 schreef golfer het volgende:
Mooie foto's dat wel. Ik heb de Varagids al honderd jaar, maar sla ze altijd over.
Gezond leven zie ik hem niet doen..quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:51 schreef golfer het volgende:
Leuke uitzending met mooie mix aan gasten vond ik het.
Youp ziet er een stuk ouder uit dan ik en we zijn leeftijdsgenoten.
Doe ik ook niet.quote:
Huh ...sterk gestel dan ofzoquote:
hebben ze dat lijk ook weer opgegraven, las weer vreemde uitspraken van hemquote:Op maandag 9 november 2009 22:09 schreef qonmann het volgende:
Herman van Veen gaat het uitleggen.
Opzij, Opzij, Opzij..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |