quote:Op woensdag 4 november 2009 23:27 schreef bosb het volgende:
misschien kunnen ze dat meisje nu achter die fluiter zetten....
Je moet wat, al geloof ik het nu wel.quote:Op woensdag 4 november 2009 23:29 schreef qonmann het volgende:
dat er nog mensen kijken....
quote:Op woensdag 4 november 2009 23:30 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je moet wat, al geloof ik het nu wel.
Mij een beetje aan een volwassen Billie Turf.quote:Op woensdag 4 november 2009 23:51 schreef Stali het volgende:
Met alle respect, waarom doet die Hans me altijd denken aan een varken?
Bloedserieus he.
Als ik hem zo hoor praten dan lijkt het mij een van de betere VVD'ers.quote:Op woensdag 4 november 2009 23:51 schreef Stali het volgende:
Met alle respect, waarom doet die Hans me altijd denken aan een varken?
Bloedserieus he.
Oja, inderdaad, daar lijkt hij ook nog op.quote:Op woensdag 4 november 2009 23:51 schreef DrDentzz het volgende:
[..]
Mij een beetje aan een volwassen Billie Turf.
Ik werd er door afgeleid net zoals jullie door dat mooie meisje.quote:Op woensdag 4 november 2009 23:52 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Als ik hem zo hoor praten dan lijkt het mij een van de betere VVD'ers.
hoeven jullie niet naar de sitequote:Dirk Scheringa blogt: “Het is stuitend dan Van Stokkum deze onjuiste informatie ventileert.”
geplaatst op 4 november, 2009 om 17:19 | 6 reacties
Dirk ScheringaGisteren vertelde Sjoerd van Stokkum bij Pauw & Witteman dat Dirk Scheringa “miljoenen uit de zaak heeft getrokken.” Lees hieronder de reactie die Scheringa vandaag naar de redactie stuurde.
Geachte redactie,
In de uitzending van gisteravond (3 november 2009) van Pauw en Witteman werd door Sjoerd van Stokkum van het blad quote gemeld dat ik, Dirk Scheringa, nog zou beschikken over enige miljoenen. Een absoluut onjuiste melding. Zoals ik in de achterliggende periode diverse malen heb gemeld ben ik door de faillissementen mijn totale vermogen kwijt. Ik heb dus geen miljoenen nog ergens geparkeerd. Het is niet alleen jammer, het is stuitend dan Van Stokkum deze onjuiste informatie ventileert, zonder dat deze informatie met onderliggende stukken dan wel door afschriften of anderszins is te staven.
Dirk Scheringa
Komen mooie meiden nog buiten dan tegenwoordig?quote:Op woensdag 4 november 2009 23:56 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat een zielige TT zeg, zien jullie ook eens een mooie meid. Kom eens wat vaker buiten.
Die TT heeft je anders wel gelokt he.quote:Op woensdag 4 november 2009 23:56 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat een zielige TT zeg, zien jullie ook eens een mooie meid. Kom eens wat vaker buiten.
Vreemd dat zijn advocaat aan Quote dan wel weer heeft bevestigd dat hij miljoenen uit zijn onderneming heeft getrokken.quote:
Maar dat is natuurlijk steeds nog niet zo bestquote:Op woensdag 4 november 2009 23:52 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Als ik hem zo hoor praten dan lijkt het mij een van de betere VVD'ers.
Idd, dat zegt helemaal niets. Mijn buurmeisje is ook het lekkerste wijf van het tienerkoor. Pics volgen later.quote:Op woensdag 4 november 2009 23:59 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Maar dat is natuurlijk steeds nog niet zo best
Maak ff een screenshot. ^^quote:Op donderdag 5 november 2009 00:17 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik zit klaar voor de herhaling.![]()
Ze is niet onaardig nee. Zeker niet voor een meisje in het P&W-publiek (want wat mogen we daar van verwachten!?)quote:
Veel meer viel er denk ik niet uit deze episode van P&W te halen.quote:Op donderdag 5 november 2009 00:34 schreef golfer het volgende:
Jeetje. Een verveeld kijkend kind in de achtergrond levert zo'n debiele TT op?
En dan hebben jullie het over het niveau van het programma?
Dit zegt zoveel meer over het niveau van de TS.
Vind ik ook, ik ga denk ik De Slimste kijken.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:56 schreef marcodej het volgende:
De discussie tussen Anker en Ham lijkt wel boeiend, de rest is weer eens
De angst wordt gehyped, zie begin deze week de media uitzending over distributiecentrum van de medicatie, die niet de locatie bekend wilde maken. Hierbij werd de angst uitgesproken dat ze mensen aan de poort gingen krijgen als de pleuris los zou breken. (wat niet helemaal goed ging)quote:Op donderdag 5 november 2009 23:16 schreef thettes het volgende:
Het is volgens mij ook zulk gelul dat mensen angstig zijn... ik vind Nederlanders hierover vrij nuchter.
Dat noemen ze nieuwsjagers ofwel journalistiek, als je een gesprek over iets anders wil zien, dan is het een documentairequote:Op donderdag 5 november 2009 23:15 schreef Horloge het volgende:
Ik vind het een beetje jammer dat P&W altijd die nieuwsdingen op gaat hypen. Is er stront bij DSB, dan zit er de hele week iemand over DSB. Is er griep, dan is er elke dag een arts of andere 'deskundige'. En dit is al de tweede Mexicaanse-griep hype. Op een gegeven moment is įlles wel gezegd hoor...
Als je maar vaak genoeg roept dat iedereen zich zorgen maakt, gaan ze dat vanzelf ook echt doen. Ik heb trouwens ook wel mensen gesproken die ontzettend bang zijn voor die griep.quote:Op donderdag 5 november 2009 23:16 schreef thettes het volgende:
Het is volgens mij ook zulk gelul dat mensen angstig zijn... ik vind Nederlanders hierover vrij nuchter.
Het gaat mij om de selectie van onderwerpen, en de proporties ervan. Is de zaak zó urgent dat er vandaag weer een deskundige aan tafel moet zitten? Zijn de feiten nu anders, is er nieuwe informatie, heeft deze man heel andere dingen verteld dan de meneer gisteren? Volgens mij niet.quote:Op donderdag 5 november 2009 23:22 schreef henkway het volgende:
[..]
Dat noemen ze nieuwsjagers ofwel journalistiek, als je een gesprek over iets anders wil zien, dan is het een documentaire
Ultieme triestheid , Fappen op PenWquote:Op donderdag 5 november 2009 23:23 schreef strangeways het volgende:
Pauw en Witteman hebben wel allebei precies dezelfde gleuf in hun kin.
Misschien reden voor een aantal gasten om te fappen?
Dat. Walgelijk gewoon, dat gebral van Anker.quote:Op donderdag 5 november 2009 23:30 schreef Enfermera het volgende:
Goeie discussie met Boris. Goed punt heeft hij. En die vent van de christenunie voelt zich natuurlijk weer beter, geloof is iets anders, bla blaSchaf idd die wet van godslastering maar af! Dit slaat nergens op!
Mensen bij de Christen Unie hebben natuurlijk sowieso niet het vermogen om logisch te argumenteren.quote:Op donderdag 5 november 2009 23:30 schreef Enfermera het volgende:
Goeie discussie met Boris. Goed punt heeft hij. En die vent van de christenunie voelt zich natuurlijk weer beter, geloof is iets anders, bla blaSchaf idd die wet van godslastering maar af! Dit slaat nergens op!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |