Waarom niet? Er is niets beters dan het beste uit je zelf te halenquote:Op woensdag 4 november 2009 23:01 schreef MaraSala het volgende:
Superioriteits gevoel bij Fokkers. Ja dat is er wel. NSB-plaatjes postende users, alle fokkers zijn 2 bij 2,dyslectie is een grote grap en noem het maar op. Waarom zijn alle fokkers zo? incl. mezelf?
die DENKT dat alleen maarquote:
Hij denkt dat hij een superioriteitsgevoel heeft?quote:
Schat, trek het je niet aan. Maar een post of een zin begin je natuurlijk altijd met een hoofdletter. Maar goed, daar kan jij natuurlijk ook niets aan doen.quote:Op woensdag 4 november 2009 23:06 schreef Acinonyx het volgende:
mensen die anderen op een spelvouwtje moeten wijzen of op een andere manier moeten bewijzen dat ze een keer gelijk hebben, vaak in combinatie met de befaamde glimlach PI om hun arrogantie en hebzucht nog even te benadrukken![]()
Dat is echt mijn favoriete PI.quote:Op woensdag 4 november 2009 23:06 schreef Acinonyx het volgende:
mensen die anderen op een spelvouwtje moeten wijzen of op een andere manier moeten bewijzen dat ze een keer gelijk hebben, vaak in combinatie met de befaamde glimlach PI om hun arrogantie en hebzucht nog even te benadrukken![]()
Seks, maar dat is gelukkig op het internet ook te vinden.quote:Op woensdag 4 november 2009 23:17 schreef Mriya het volgende:
Je gaat je dan toch afvragen wat die mensen missen in hun leven dat ze zich op internet zo moeten gedragen.
Waar zou ik zijn zonder het internet?quote:Op woensdag 4 november 2009 23:19 schreef Ryon het volgende:
[..]
Seks, maar dat is gelukkig op het internet ook te vinden.
Je overschat de gemiddelde Fok!ker nog een beetje denk ik.quote:Op woensdag 4 november 2009 23:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Iedereen zou eigenlijk z'n profiel en fotoboek naar waarheid moeten invullen. Inclusief pics van zichzelf en chicks die diegene doet enzo.
Daarom. Welke mensen hebben daadwerkelijk recht van spreken hier.quote:Op woensdag 4 november 2009 23:33 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Je overschat de gemiddelde Fok!ker nog een beetje denk ik.
Dat hij zo goed is, of dat hij altijd gelijk heeft?quote:
Tof dat jij jezelf zo benaderd.quote:Op woensdag 4 november 2009 23:41 schreef phpmystyle het volgende:
Of de FOK!kers met lange nietszeggende passages over dingen om zodoende een statement te maken. Dat is diep, maar dan ook diep en dieptriest.
?quote:Op woensdag 4 november 2009 23:55 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Tof dat jij jezelf zo benaderd.
?quote:
combobreakende stakker!quote:
?quote:
Ja! Hoi!quote:Op woensdag 4 november 2009 23:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Daarom. Welke mensen hebben daadwerkelijk recht van spreken hier.
Vrouwen tellen niet meequote:
?quote:
Voelen jullie je allemaal verheven boven mij ofzo, superieur aan mij dat jullie geeneens gedag zeggenquote:
HEY!quote:Op donderdag 5 november 2009 00:06 schreef Siniti het volgende:
[..]
Voelen jullie je allemaal verheven boven mij ofzo, superieur aan mij dat jullie geeneens gedag zeggen
'Benadert'quote:Op woensdag 4 november 2009 23:55 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Tof dat jij jezelf zo benaderd.
quote:Op woensdag 4 november 2009 23:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hadden we maar patat!quote:Op donderdag 5 november 2009 00:27 schreef PP. het volgende:
Het is PATAT.
ow wacht, verkeerde KLB topic.
Goede vraag man .quote:Op woensdag 4 november 2009 23:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat ben je aan het doen?quote:Op donderdag 5 november 2009 00:42 schreef zarGon het volgende:
ïk hëb më nü zöïëts gënänts mëëgëmääkt, ën ïk wëët ëcht nïët mëër wät ïk möët döën. Höpëlïjk künnën jüllïë më hëlpën.
ïk kwäm thüïs vän schööl vändääg ën gïng öp bëd ëën bëëtjë tëlëvïsïë lïggën kïjkën. Näjä ïk wäs lïchtëlïjk öpgëwöndën ën öm më ëën bëëtjë të öntlädën vän dë strëss bëgön "mët mëzëlf të spëlën".
Düs nä ëën mïnüütjë öf twëë wäs ïk ëïndëlïjk öp drëëf töën ïk plötsëlïng ömkëëk ën mïjn bröërtjë vän 15 zäg stään. ïk schrök më röt! Mïjn bröërtjë! Nöü jä ïk wëët nïët höëläng hïj däär gëstään hëëft määr hïj lïëp snël wëg. ïk hëb hëm dë rëst vän dë däg nög nïët äängëkëkën ën ïk wëët öök nïët höë ïk dït möët äänpäkkën. Tïps?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |