SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat vind ik juist de irritantste accounts, die alleen maar RSS-feeds posten.. Toppunt van ergenis is @vakantiebeursnl Altijd 2 replies, wat eigenlijk gewoon retweets zijn..quote:Op woensdag 4 november 2009 20:13 schreef DennisMoore het volgende:
'k Doe sinds vandaag ook 't twitter-account van m'n werkgever. Toegevoegd in Brizzly dus.
Wel oppassen dat ik via 't goede account de juiste dingen twitter.
Op dit moment alleen een beetje automatisch via RSS-feed nieuwsberichten twitteren. Mogelijk ook richting webcare-achtige dingen... gewoon proberen dus.
Het schept orde in m'n timelinequote:Op woensdag 4 november 2009 23:27 schreef Nizno het volgende:
Ik snap trouwens niet wat de meerwaarde van de big ben of de koekoeksklok is.....
Maar misschien is dat een fout in mijn systeem
Ik moest er eerlijk gezegd ook om lachen. Die klokken herhalen zich elk half etmaal.quote:Op woensdag 4 november 2009 23:27 schreef Nizno het volgende:
Ik snap trouwens niet wat de meerwaarde van de big ben of de koekoeksklok is.....
Maar misschien is dat een fout in mijn systeem
Je meent het...quote:Op zaterdag 7 november 2009 01:32 schreef Nizno het volgende:
groningen heeft nu ook de klok:
http://twitter.com/martini_klok
RT @martini_klok Deng
Je kan ook gewoon naar de tijd van je post kijkenquote:
Ja, ik heb een fucking schijthekel aan die eindeloze niksigheid. Maar dat mag ik niet zeggen van de OPquote:Op zaterdag 7 november 2009 00:54 schreef knars het volgende:
Jij had je twitter account toch verwijderd, weggegooid, vernietigd en begraven?
precies...quote:Op maandag 9 november 2009 08:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Om bepaalde heb ik plat gelegen. Dat je zoveel humor in drie woorden kwijtkunt.
leuk!quote:Op maandag 9 november 2009 09:43 schreef Tijgertje. het volgende:
Ik heb een nieuwe twitter layout!
Klik.
Gebruik je actief je wie, wat, waar?quote:Op maandag 9 november 2009 18:51 schreef Ernemmertje het volgende:
Ik snap nog steeds niks van dat twitter gedoe... beetje vaag allemaal, ik blijf wel bij hyves houden.. haha
Neejoh. Twitter is tof.quote:Op maandag 9 november 2009 18:51 schreef Ernemmertje het volgende:
Ik snap nog steeds niks van dat twitter gedoe... beetje vaag allemaal, ik blijf wel bij hyves houden.. haha
Precies, daarom knikker ik er soms weer wat af, want ik heb twitter helaas niet om altijd maar die berichten te lezen over wat iemand nu weer doet. Prima hoor, zo af en toe, maar elk uur? of nog vaker?quote:Op donderdag 12 november 2009 23:29 schreef fyah het volgende:
Het is ook gewoon achterhaald om Twitter te zien als iets waar iemand slechts typt wat voor saais hij nu aan het doen is. Dan volg je toch echt de verkeerde mensen.
Ik weet niet of er twitter-apps zijn voor LG en SE eigenlijk.. Anders zijn www.dabr.co.uk en http://m.slandr.net ook goeie alternatieven!quote:Op woensdag 25 november 2009 16:05 schreef Junkie het volgende:
Op een iPhone werkt Twitter echt makkelijk via Twitterriffic (of 1 van de vele andere apps).
Maar weten jullie nog een handige client voor een LG Viewty en Sony Ericsson Experia X1?
Ik gebruik tweets60 voor mn nokia, weet niet of dat ook met jouw merken compatible is?quote:Op woensdag 25 november 2009 16:05 schreef Junkie het volgende:
Op een iPhone werkt Twitter echt makkelijk via Twitterriffic (of 1 van de vele andere apps).
Maar weten jullie nog een handige client voor een LG Viewty en Sony Ericsson Experia X1?
Ik kan d'r gewoon op? Weinig problemen eigenlijkquote:Op woensdag 9 december 2009 09:13 schreef frame-saw het volgende:
Heeft Twitter de laatste tijd veel kuren of ligt dat aan mij?
Hij ligt er weer uit dus ik kan niet op twitterfail zoeken ofzo
Hier gaat het ook allemaal soepelquote:Op woensdag 9 december 2009 09:15 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik kan d'r gewoon op? Weinig problemen eigenlijk
drom moet je die ook niet gebruiken...quote:Op donderdag 10 december 2009 23:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
De search van twitter loopt laatste tijd heel erg veel achter.
Op het werk kun je vaak niet anders op dichtgetimmerde systemen :[quote:Op donderdag 10 december 2009 23:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
drom moet je die ook niet gebruiken...
in seesmic of tweetdeck zoeken is veel makkelijker.
seesmic heeft een webversie. werkt ook prima!!quote:Op donderdag 10 december 2009 23:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Op het werk kun je vaak niet anders op dichtgetimmerde systemen :[
Morgen even een blik op werpen.quote:Op donderdag 10 december 2009 23:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
seesmic heeft een webversie. werkt ook prima!!
Doe maar... ik gebruik hem morgen ook weer...quote:Op donderdag 10 december 2009 23:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Morgen even een blik op werpen.
Laatst in de club een tweet gekregen "waar ben je?" ipv dus veel makkelijker een smsquote:
het is goedkoper dan smsenquote:Op zaterdag 12 december 2009 12:50 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Laatst in de club een tweet gekregen "waar ben je?" ipv dus veel makkelijker een smsSommigen draaien door, maar toegegeven het blijft leuk
Maar m'n pocketwit wil nog wel eens crashen, en zo'n beetje iedereen die ik ken heeft ook wel een onbeperktsms bundel. Smsjes lees ik geheidquote:Op zaterdag 12 december 2009 12:54 schreef Incolumis het volgende:
[..]
het is goedkoper dan smsen
zit zelf mijn vriendin aan te sturen dat ze me moet emailen ipv smsen, nu we allebei een android foon hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:00 schreef BerryBoterham het volgende:
Ik heb ook Twitter, doe er vrij weinig mee aangezien mijn vrienden het allemaal niet hebben...dat dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
just give a second thought
what if we don't get caught...
Ik heb wel een hele nieuwe vriendegroep er bij gekregen iig..quote:Op zondag 13 december 2009 14:39 schreef knars het volgende:
Maak nieuwe vrienden? Twitter beperkt zich niet tot een vriendjesnetwerk zoals Hyves. Volg wie je wil en als jij boeiende dingen tweet krijg je vanzelf ook volgers uit allerlei onverwachte hoeken. En Britneys.
Same here.quote:Op maandag 14 december 2009 05:14 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik heb wel een hele nieuwe vriendegroep er bij gekregen iig..
Wauwquote:Op maandag 14 december 2009 22:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
http://www.getjar.com/mob(...)-sony-ericsson-c902/
Dit dus.quote:Op maandag 14 december 2009 05:14 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik heb wel een hele nieuwe vriendegroep er bij gekregen iig..
kun je ook toevoegen tot je fok profielquote:Op dinsdag 15 december 2009 09:18 schreef CAP. het volgende:
[..]
Wauw
www.twitter.com/herrcapf is mijn adres btw![]()
hahahaha die is erg leukquote:
Je hebt een eigen radioshow? Ik had dat tot mei dit jaar ook....quote:Op woensdag 30 december 2009 15:56 schreef RedGuy het volgende:
Er werd mij net gezegd dat iemand vind dat ik dwangmatig tweet.
Volgens mij heeft diegene twitter niet echt begrepen..
Oh ja, maar ik heb ook zelf twitter.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:43 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Je hebt een eigen radioshow? Ik had dat tot mei dit jaar ook....
nog geen 3200 tweets, valt best meequote:Op woensdag 30 december 2009 16:51 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Oh ja, maar ik heb ook zelf twitter.
www.twitter.com/KekeBaas
Hmm, ik tweet wel veel ja..
Als je nou hetzelfde wil bereiken op bijv. Hyves dan kan je dat dus regelen via Twitter, dat ie op beiden update. Maar als je daar geen behoefte aan hebt is het ook vrijwel zinloos om twitter te gebruiken naar mijn mening.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:05 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gebruikt geen Twitter
Daarentegen gebruik ik op Facebook wel veel 'What's on your mind'
Facebook update dat ook op Hyvesquote:Op donderdag 31 december 2009 12:21 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Als je nou hetzelfde wil bereiken op bijv. Hyves dan kan je dat dus regelen via Twitter, dat ie op beiden update. Maar als je daar geen behoefte aan hebt is het ook vrijwel zinloos om twitter te gebruiken naar mijn mening.
Ik gebruik Twitter voor nieuws over mijn band. Dat wordt gelijk op onze MySpace en Facebook gezet. Hyves en onze site volgen nogquote:Op donderdag 31 december 2009 12:21 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Als je nou hetzelfde wil bereiken op bijv. Hyves dan kan je dat dus regelen via Twitter, dat ie op beiden update. Maar als je daar geen behoefte aan hebt is het ook vrijwel zinloos om twitter te gebruiken naar mijn mening.
Dat kan natuurlijk ook idd!quote:Op donderdag 31 december 2009 12:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Facebook update dat ook op Hyves
Kíjk, precies waar ik twitter óók voor gebruik! Maar dan als DJ en niet als band.quote:Op donderdag 31 december 2009 15:16 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik gebruik Twitter voor nieuws over mijn band. Dat wordt gelijk op onze MySpace en Facebook gezet. Hyves en onze site volgen nog.
Vriendin van me zit in Autumn en tijdens de vorige tour ging ze steeds tweeten hoe het ging en wat ze waar deden en hoe ze zelf de gigs ervaren hebben. Stelden mensen wel erg op prijs.
Dat, en:quote:Op zaterdag 16 januari 2010 02:13 schreef Mankatans het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe je -als je op twitter niemand kent- en je begint lulkoek te twitteren, tegen niemand dus, hoe je dan aan een vriendengroep komt??
niet dat ik daarnaar opzoek ben ofzo, maar ik snap het principe niet
Gewoon tegen random mensen lullen, als je interessant bent gaan mensen je vanzelf followen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 02:13 schreef Mankatans het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe je -als je op twitter niemand kent- en je begint lulkoek te twitteren, tegen niemand dus, hoe je dan aan een vriendengroep komt??
niet dat ik daarnaar opzoek ben ofzo, maar ik snap het principe niet
Als jij mega actief gaat zijn op Twitter wel ja. Als je niet weet wat je er mee wil, nee.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 02:29 schreef taxhaven het volgende:
[..]
Dat, en:
Ik ken zelf niemand die twitter gebruikt, kan het dan nog enige toegevoegde waarde hebben? Aangezien het een tijdje geleden in de media een hype was, als eerste nieuwsberichten lezen enz.
nou zoveel boeiends vertel ik ook weer niet en toch duikt er bij vlagen iemand op die mij gaat lopen followenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 02:43 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Gewoon tegen random mensen lullen, als je interessant bent gaan mensen je vanzelf followen.
Weer een follower erbij!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:31 schreef Apotheose het volgende:
[..]
nou zoveel boeiends vertel ik ook weer niet en toch duikt er bij vlagen iemand op die mij gaat lopen followenVan de 15 (!!) ken ik er maar 1
Im a lonely twitster
Nu nog aan een berg followers komenquote:Op donderdag 31 december 2009 16:04 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook idd!
[..]
Kíjk, precies waar ik twitter óók voor gebruik! Maar dan als DJ en niet als band.Nu mobiel internet betaalbaar is is het eigenlijk ook eindelijk eens leuk om zoiets te gebruiken.
whaha was jij dat hahaquote:
http://tinyurl.com/quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:52 schreef Stansfield het volgende:
Hoe plaats je eigenlijk een link in je tweet zonder dat die link in zijn geheel in je tweet staat.
Dus zoiets http://bit.ly/7sO2f3 ipv www.fok.nl
Komt vanzelf met de tijdquote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:42 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nu nog aan een berg followers komen.
Ja dat was ik jaquote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:47 schreef Apotheose het volgende:
[..]
whaha was jij dat hahaOk, nou dan heb jij er bij deze ook een follower erbij
www.fok.nl is korter dan http://bit.ly/7sO2f3quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:52 schreef Stansfield het volgende:
Hoe plaats je eigenlijk een link in je tweet zonder dat die link in zijn geheel in je tweet staat.
Dus zoiets http://bit.ly/7sO2f3 ipv www.fok.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |